Onbegrijpelijk dat die het niet haalden...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
shit, Zweden maar 5 punten van finale af.....
Het is het SONGfestival randmongool.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Weg met die haters!! Terechte winnaresDat gezicht
Inderdaad, die Noorse Wit-Rus was helemaalquote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef Thas het volgende:
Leuker liedje dan die van vorig jaar
Maar qua live zangskills
Nou dat quatchsen dat klopte wel inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ich weiss nicht wo ich hin soll, ich quatsch ja mal ein bisschen."Oké die was grappig.
Oh neequote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nou de conclusie is wel hate it or love it als ik zo de eerste pagina hier eens lees![]()
Ik vond het wel leuk, en ze is cute
Doe eens lief. Je hoeft het niet mooi of leuk te vinden, maar dit is niet nodig.quote:
Er staat een punt tussen terechte winnares en dat over haar gezicht. Dat van haar gezicht is extra. Haar zangkunsten zijn subliem.quote:
Naar mijn herinnering zong hij toch wel degelijkquote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, die Noorse Wit-Rus was helemaal
Zonde dat Slovenie nog lager stond, mensen hebben gewoon geen smaakquote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef beantherio het volgende:
Sieneke kreeg maar 4 punten minder dan die 3 Kroatische Spice-actrices. Toch knap hoor.
Ow dat meen je niet..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
shit, Zweden maar 5 punten van finale af.....
Ja, 3 jaar geleden misschien.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
Die oostbloklanden stemmen altijd op elkaar heWe maken echt geen kans als Nederland. Zo snel mogelijk stoppen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef FANN het volgende:
1. Griekenland
2.Turkije
3. Duitsland
4. Spanje
5. Belgie
België deed het hartstikke goed. Stond lang in de top 5.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
Die oostbloklanden stemmen altijd op elkaar heWe maken echt geen kans als Nederland. Zo snel mogelijk stoppen
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef ouderejongere het volgende:
Ik blijf tot morgenochtend naar de ARD kijken, maar straks val ik hier weg want ik heb nog 4% accuspanning
Unglaublich
HET IS ZONDAG VANDAAG !!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef henrydg het volgende:
Trouwens, ik vind Duitsland niet helemaal een terechte winnaar eigenlijk.
Moet ik je blijpijpen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef raptorix het volgende:
Ik ga naar bed, me zelf onder de dekens in slaap huilen.
Vorig jaar was het ook al halverwege overduidelijk wie er zou winnenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was een tof songfestival!
Had wel gehoopt dat het langer spannend zou blijven bij de puntentelling, het was al vrij snel duidelijk.
Had echt op nagelbijten gehoopt
België en Duitsland hebben toch wel bewezen dat het ook zonder Oostblokvrienden kan?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef svann het volgende:
Hebben jullie het echt de hele avond volgehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |