Ik ga voor Wishful thinking, en zeg Belgiëquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef MisterO het volgende:
Ik heb dus echt GEEN idee wie er gaat winnen.. Wie denken jullie?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga me vast geestelijk voorbereiden op een deceptie qua puntentelling, België die ver achterblijft enzo
Want dat gebeurt namelijk ELK jaar met mijn favoriet
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga me vast geestelijk voorbereiden op een deceptie qua puntentelling, België die ver achterblijft enzo
#%%#$ balkan balkan come on!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef lezzer het volgende:
Die zanger van Servie zou ik eigenlijk wel gewoon willen slaan ofzo.
Ik ga voor IJslandquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef MisterO het volgende:
Ik heb dus echt GEEN idee wie er gaat winnen.. Wie denken jullie?
Waarschijnlijk wel en ze zullen wel weer een heel originele manier hebben bedacht om het in beeld te brengen, met draaiende getallen of zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent bekend met de procedure van de punten-geving? Die duurt net zo lang als een gemiddelde wortelkanaalbehandeling.
Vroeger was dat het leukste, nu het langdradigste. De winnaar krijgt honderden punten ofzo..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef Karina het volgende:
Kom maar op met de punten, het leukste van het hele programma.
jep. enige echt slechte nummer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef TheArt het volgende:
Echt, het VK is veruit het slechtst van allemaal
Armenië krijgt ook altijd veel punten van Nederland.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ik denk dat Nederlandse televoting de punten zal verdelen:
12 pt: Turkije
10 pt: Belgie
8 pt: Duitsland
7 pt: Roemenie
6 pt: Georgie
Uiteindelijk heus wel leuk, maar het was niet mijn favo toen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar je favo? Ik dacht dat je deze winnaar zo geweldig vond?
DAT wil ik je niet aandoenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
je mag ook mijn achtergronddanseres zijn
Ik ook niet, ik verbaas me meestal over de uitslagquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent bekend met de procedure van de punten-geving? Die duurt net zo lang als een gemiddelde wortelkanaalbehandeling.
Zoiets denk ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Armenië krijgt ook altijd veel punten van Nederland.
Dus ik verwacht:
12 - Turkije
10 - Armenië
8 - België
7 - Duitsland
Ik zou voor een nieuw toetsenbord gaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef kiekooft het volgende:
En vind niemand Moldavie leuk hier??? Ik ga voor moldavie, frankryk en duitsalnd
Dat is waar, vroeger was het leuker dan nu, er zijn nu ook zoveel deelnemers.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vroeger was dat het leukste, nu het langdradigste. De winnaar krijgt honderden punten ofzo..
Tjonge, jullie hebben mij echt laag zitten he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Servie en oppaa? jij hebt niet opgelet?![]()
Verander ff snel je favoriet dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb Moldavië ook hoog genoteerd staanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef kiekooft het volgende:
En vind niemand Moldavie leuk hier??? Ik ga voor moldavie, frankryk en duitsalnd
Kijk je ook op de Belg?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gun het ons nou dat we er heen kunnen volgend jaar
Inderdaad, dan zijn ze een dagje vrij van ons hierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gun het ons nou dat we er heen kunnen volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |