Armenië krijgt ook altijd veel punten van Nederland.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ik denk dat Nederlandse televoting de punten zal verdelen:
12 pt: Turkije
10 pt: Belgie
8 pt: Duitsland
7 pt: Roemenie
6 pt: Georgie
Uiteindelijk heus wel leuk, maar het was niet mijn favo toen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar je favo? Ik dacht dat je deze winnaar zo geweldig vond?
DAT wil ik je niet aandoenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
je mag ook mijn achtergronddanseres zijn
Ik ook niet, ik verbaas me meestal over de uitslagquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent bekend met de procedure van de punten-geving? Die duurt net zo lang als een gemiddelde wortelkanaalbehandeling.
Zoiets denk ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Armenië krijgt ook altijd veel punten van Nederland.
Dus ik verwacht:
12 - Turkije
10 - Armenië
8 - België
7 - Duitsland
Ik zou voor een nieuw toetsenbord gaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef kiekooft het volgende:
En vind niemand Moldavie leuk hier??? Ik ga voor moldavie, frankryk en duitsalnd
Dat is waar, vroeger was het leuker dan nu, er zijn nu ook zoveel deelnemers.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vroeger was dat het leukste, nu het langdradigste. De winnaar krijgt honderden punten ofzo..
Tjonge, jullie hebben mij echt laag zitten he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Servie en oppaa? jij hebt niet opgelet?![]()
Verander ff snel je favoriet dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga me vast geestelijk voorbereiden op een deceptie qua puntentelling, België die ver achterblijft enzo
Want dat gebeurt namelijk ELK jaar met mijn favoriet
Ik heb Moldavië ook hoog genoteerd staanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef kiekooft het volgende:
En vind niemand Moldavie leuk hier??? Ik ga voor moldavie, frankryk en duitsalnd
Kijk je ook op de Belg?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gun het ons nou dat we er heen kunnen volgend jaar
Inderdaad, dan zijn ze een dagje vrij van ons hierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gun het ons nou dat we er heen kunnen volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |