Every breath you take.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
Ik had juist het idee dat ik het liedje van Denemarken ergens van ken.
iedereen die wel eens in Koningin Julianatoren bij de muizenshow is geweest kent dat liedjequote:
OMFGquote:Op zondag 30 mei 2010 01:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Nederland heeft in de halve finale nog 8 punten gegeven aan Ierland, 12 aan Israel.
Die 12 kwamen zeker van homo-nederlandquote:
Nah, die bedoel ik niet.quote:
teveel joden in NLquote:Op zondag 30 mei 2010 01:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Nederland heeft in de halve finale nog 8 punten gegeven aan Ierland, 12 aan Israel.
En dan van de Vereniging van Dove Nichtenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die 12 kwamen zeker van homo-nederland.
Dat heb je mooi omschreven.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef eleusis het volgende:
Wat een mooi ESF dit jaar. Hoog niveau, veel goede acts, veel diversiteit, een mooie brug van het verleden naar het heden, en ik vond het toch nog onverwacht dat Lena het zo goed zou doen bij de kijkers en de jury's.
Nederland heeft wel iets met ISrael,, maar dit jaar kon dat echt niet, het was gewoon bagger.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar van oudsher hebben Nederland en Israël ook toch al zo'n onderonsje?
het niveau was zeker hoog, de diversiteit was zeker groot en inderdaad back to the basicquote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef eleusis het volgende:
Wat een mooi ESF dit jaar. Hoog niveau, veel goede acts, veel diversiteit, een mooie brug van het verleden naar het heden, en ik vond het toch nog onverwacht dat Lena het zo goed zou doen bij de kijkers en de jury's.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb je mooi omschreven.zijn mooie woorden
Die hebben een hekel gekregen aan het songfestival, volgens mij gebeurd in de periode dat het een enorm oostblokfeestje werd.quote:
dat zei ik toevallig nog tegen mijn vriendin vanavond. Jammer dat ze niet meer meedoen.quote:
Dan is het gewoon een goed liedje.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar ik ga het wel uitzoeken.
Als ik een nummer dat ik nog nooit gehoord heb de eerste keer foutloos meezing is er echt iets aan de hand
Ze zijn een aantal keren eerder eruitgestapt en hebben geloof ik in 1997 voor het laatst meegedaan en zijn zonder echte reden weer gestopt. Zal met geld te maken hebben misschien?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die hebben een hekel gekregen aan het songfestival, volgens mij gebeurd in de periode dat het een enorm oostblokfeestje werd.
ik heb het opgezochtquote:Op zondag 30 mei 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik toevallig nog tegen mijn vriendin vanavond. Jammer dat ze niet meer meedoen.
Ze zijn er een aantal jaar geleden mee gestopt en ik weet niet waarom.
Gente di Mare
dan was ik toch niet de enige die het nummer van Slovenie wel leuk vond... Niet zo zeer dat het van mij in de finale moest, maar ik vond het wel een heerlijk nummer.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:04 schreef Perico het volgende:
Ik ben enorm blij met Lena als winnaar, had haar ook verwacht. Heb alle topics doorgelezen, blijft overeind staan dat ieders smaak weer anders is.
Zo vond ik die mix van rock en Tirolermuziek van Slovenie bijvoorbeeld uitmuntend in de halve finale, terwijl dat nauwelijks een punt kreeg. En had ik dan weer heel weinig met Tom Dice en zijn op de kermis gewonnen gitaar met capo-tje, terwijl die hier ultra-favoriet leek.
Ik ga nog even de Grieken en Serven downloaden, toch wel een hele sterke performance ook. Wat JAMMER dat deze fantastische week erop zit.
3 shows = GOD. Nooit meer veranderen. 1 avond is veel te weinig.
Ik vind het briljant, ligt goed in het gehoor en brengt een nooit eerder vertoonde mix tussen stevige ouderwetse rock en een vrolijke blaaskapel. De zangeres was ook leuk.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan was ik toch niet de enige die het nummer van Slovenie wel leuk vond... Niet zo zeer dat het van mij in de finale moest, maar ik vond het wel een heerlijk nummer.
bronquote:Sowohl ProSieben als auch die ARD schrauben nach Lena Meyer-Landruts grandiosem Sieg in Oslo an ihrem Programm und nehmen noch am Sonntag verschiedene Sondersendungen ins Programm. Wie bereits während der Live-Übertragung in der frühen Nacht angekündigt, wird es auf ProSieben und im Ersten um 17:03 Uhr eine Live-Sondersendung mit Matthias Opdenhövel und Sabine Heinrich geben, die Lenas Rückkehr nach Deutschland und ihren Empfang im Hannoveranischen Rathaus begleiten. Was im Ersten "Unser Star für Oslo – spezial" heißt, geht bei ProSieben als "taff Spezial - Deutschland feiert Lena" auf Sendung. Geht es nach der bereits konkreten ARD-Programmplanung, dauert die Sendung eine halbe Stunde.
Zoals ik al eerder zei, wist niet dat er ook Ladyboys in servie warenquote:
Ja als ze dát nou eens zouden invoeren, dan zou het de nummers echt alleen maar ten goede komen. Maar dat zal wel te veel moeite zijn ofzo. Dan zit je met instrumentenwissels en gitaarstemmen en weet ik het allemaal (op te lossen door misschien twee podia waar de ene act zich alvast kan voorbereiden tijdens het nummer van de andere?).quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
En voor de glitterbroekjesboys van Litouwen was het eeuwig zonde dat live spelen op instrumenten niet toegestaan is op het ESF. Wat waren DIE veel beter zeg, met hun eigen live muziek
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja als ze dát nou eens zouden invoeren, dan zou het de nummers echt alleen maar ten goede komen. Maar dat zal wel te veel moeite zijn ofzo. Dan zit je met instrumentenwissels en gitaarstemmen en weet ik het allemaal (op te lossen door misschien twee podia waar de ene act zich alvast kan voorbereiden tijdens het nummer van de andere?).
quote:
Dertiendequote:Op zondag 30 mei 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveelste is hij ook al weer geëindigd?
quote:
Ik had vannacht heel de nacht Daniel Diges in mijn hoofd. Werd er zenuwachtig vanquote:Op zondag 30 mei 2010 12:58 schreef Ayca het volgende:
Wat wel zo is, is dat het liedje totaal niet in mijn hoofd blijft hangen... (van Duitsland he)
Ik ken een Serviër die niet blij zal zijn met deze fotoquote:
Blijft eeuwig zonde... Briljante tekst ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |