Every breath you take.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
Ik had juist het idee dat ik het liedje van Denemarken ergens van ken.
iedereen die wel eens in Koningin Julianatoren bij de muizenshow is geweest kent dat liedjequote:
OMFGquote:Op zondag 30 mei 2010 01:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Nederland heeft in de halve finale nog 8 punten gegeven aan Ierland, 12 aan Israel.
Die 12 kwamen zeker van homo-nederlandquote:
Nah, die bedoel ik niet.quote:
teveel joden in NLquote:Op zondag 30 mei 2010 01:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Nederland heeft in de halve finale nog 8 punten gegeven aan Ierland, 12 aan Israel.
En dan van de Vereniging van Dove Nichtenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die 12 kwamen zeker van homo-nederland.
Dat heb je mooi omschreven.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef eleusis het volgende:
Wat een mooi ESF dit jaar. Hoog niveau, veel goede acts, veel diversiteit, een mooie brug van het verleden naar het heden, en ik vond het toch nog onverwacht dat Lena het zo goed zou doen bij de kijkers en de jury's.
Nederland heeft wel iets met ISrael,, maar dit jaar kon dat echt niet, het was gewoon bagger.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar van oudsher hebben Nederland en Israël ook toch al zo'n onderonsje?
het niveau was zeker hoog, de diversiteit was zeker groot en inderdaad back to the basicquote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef eleusis het volgende:
Wat een mooi ESF dit jaar. Hoog niveau, veel goede acts, veel diversiteit, een mooie brug van het verleden naar het heden, en ik vond het toch nog onverwacht dat Lena het zo goed zou doen bij de kijkers en de jury's.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb je mooi omschreven.zijn mooie woorden
Die hebben een hekel gekregen aan het songfestival, volgens mij gebeurd in de periode dat het een enorm oostblokfeestje werd.quote:
dat zei ik toevallig nog tegen mijn vriendin vanavond. Jammer dat ze niet meer meedoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |