quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
De OP is true ja.quote:
Niet weer de skitta met die emoticons beginnen, alsjeblieft neger.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar goed dat ik hem waarschuwde hé.![]()
![]()
Er staat een OP. En wat jij bedoelt: no way dat ik dat de hele tijd op ga zoeken en erin ga zetten, we zijn geen fucking kleuters en we begrijpen nu wel dat we ons moeten gedragen enzo en dat de SC anders op slot gaat. Klaar dus.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er staat een OP. En wat jij bedoelt: no way dat ik dat de hele tijd op ga zoeken en erin ga zetten, we zijn geen fucking kleuters en we begrijpen nu wel dat we ons moeten gedragen enzo en dat de SC anders op slot gaat. Klaar dus.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet weer de skitta met die emoticons beginnen, alsjeblieft neger.
Thanksquote:
Je zei neger.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg het nog met alsjeblieft neger.
Negers die bussen besturenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg het nog met alsjeblieft neger.
Dit. Typeert jouw hele leven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik dus modellen-auditie vandaag, allemaal meisjes en jongetjes met hele mappen vol foto's, kom ik met 3 foto´s geprint op gewone A4-tjes.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik dus modellen-auditie vandaag, allemaal meisjes en jongetjes met hele mappen vol foto's, kom ik met 3 foto´s geprint op gewone A4-tjes.
Heb je ervaring: "Nee..."
Ken je ons bedrijf: "Nee..."
Ooit eerder model gestaan? "Nee.."
Waarom wil je model worden: "Nou, om eerlijk te zijn stond ik ingeschreven voor acteerwerk, maar ik kreeg een gratis shoot, en een auditie, dus waarom niet dacht ik?"
Oh, wacht ik vergeet de clue; ...Gefeliciteerd, je bent door!
Hihi! De wereld is grappig soms.
Dit wordt moeilijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
Waarom wil je model worden: "Nou, om eerlijk te zijn stond ik ingeschreven voor acteerwerk, maar ik kreeg een gratis shoot, en een auditie, dus waarom niet dacht ik?"
Al hoort die van yvonne er wel in krijg ik net door in de wandelgangen.quote:
HAHA ONDER DE PLAK!1quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al hoort die van yvonne er wel in krijg ik net door in de wandelgangen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
quote:
Kijk Bio, ik deed aardigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oi kiddo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
Hallo ik ben een fucking kleuter en ik weet nog niet dat ik me moet gedragen.
Hey, ik ben maar FA hè. Die rooie is A.quote:
Gefeliciteerd, waarom waren er geen afvallers?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
Betekent dit dat je het te druk voor Fok krijgt door je modellenwerkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
On fire.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey, ik ben maar FA hè. Die rooie is A.
Hohohohhohoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Betekent dit dat je het te druk voor Fok krijgt door je modellenwerk![]()
BP doet ook online pokemonquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nu een:
Quilava
Bellsprout
Flaaffy
Nu al een bazenteam!
Wat. Die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je had niet eens een portfolio bij?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
Pokémon Silver of Pokémon Gold?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nu een:
Quilava
Bellsprout
Flaaffy
Nu al een bazenteam!
Rebelleren kan altijd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey, ik ben maar FA hè. Die rooie is A.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nu een:
Quilava
Bellsprout
Flaaffy
Nu al een bazenteam!
Soul Silver vriend.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pokémon Silver of Pokémon Gold?
En welke levels?
hij staat in iedere op dus opzoeken is niet veel moeite, en anders maak je toch geen lapoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat. Die bedoelde ik.Dan mogen de mods die erin gaan zetten hoor, ik ga die post echt niet de hele tijd opzoeken. Plus hij staat ook al in de KLB FB. Waar die hoort. Niemand leest die post nu nog door omdat we allemaal toch al weten wat erin staat.
Ik ga voor de 20.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nog 3 erbij en je hebt het aantal pielemuizen die je vochtige hoeve binnen zijn geweest.
Zit jij ook wel eens heel lang op je arm totdat je niks meer voelt om je vervolgens af te trekken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij staat in iedere op dus opzoeken is niet veel moeite, en anders maak je toch geen lapohij hoort hier omdat er hier mensen schijnen te zitten die zich niet kunnen gedragen
Iedere OP sinds gisteren, ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij staat in iedere op dus opzoeken is niet veel moeite, en anders maak je toch geen lapohij hoort hier omdat er hier mensen schijnen te zitten die zich niet kunnen gedragen
Sowieso, Blastois.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
De keuze was moeilijk. Óf nu een Cyndaquil en straks een Squirtle of nu een Totodile en straks een Charmander. Maar Charmander heb ik altijd al dus ben ik voor Cynda gegaan.
Natuurlijk niet, ik zorg altijd dat ik mijn laptop bij me heb om gezellig te klessebessen met jullie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Betekent dit dat je het te druk voor Fok krijgt door je modellenwerk![]()
alsof je verder terug gaat zoekenquote:
Zelfs mijn oma gebruikt dat woord niet meerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zorg altijd dat ik mijn laptob bij me heb om gezellig te klessbessen met jullie.
Okay dan is het goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zorg altijd dat ik mijn laptop bij me heb om gezellig te klessbessen met jullie.
Hoe vaak heb je dat nou wel niet aangedragen in de SC?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zit jij ook wel eens heel lang op je arm totdat je niks meer voelt om je vervolgens af te trekken?
Ja en al die mensen hebben dat gelezen en weten wat er in staat. Nogmaals: hoe oud zijn we?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
OH SNAP DIE IS VETquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Yo give me something to dance to
This is a journey into sounddd tututut
Hij hoeft niets te weten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 'n vaste atm. Wont let him go
.
Waarom die rebelse attitude.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en al die mensen hebben dat gelezen en weten wat er in staat. Nogmaals: hoe oud zijn we?![]()
Ik ga het iig er niet in zetten, dus veel plezier met OP's doorlezen komende tijd.
Mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zorg altijd dat ik mijn laptop bij me heb om gezellig te klessbessen met jullie.
Ik betrek swarma gewoon bij onze dagelijkse bezigheden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat nou wel niet aangedragen in de SC?
NEE KLOPT IK DOE OOK WEL EENS AAN LIEFDE HAHAHAHA HAAH HA HA HA HAAAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En niet alleen nummertjes heb ik van betrouwbare bronnen gehoord.
Zijn er problemen, Kameraad Chuck?quote:
Je moet keuzes maken, Steelix kan ook nog van pas komen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Victreebell, Ampharos, Blastoise, Typhlosion.
Niet om rebels of tegendraads te zijn, maar de SC'rs hebben het gelezen. Die OP herhalen boeit geen zak meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens mijn Gameboy Pocket zoeken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, door jullie wil ik weer gaan Pokémonnen.
REBELquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet om rebels of tegendraads te zijn, maar de SC'rs hebben het gelezen. Die OP herhalen boeit geen zak meer.
Ja, mijn Gold is dus mijn save state kwijt verdomme.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens mijn Gameboy Pocket zoeken.
Steelix kan je niet krijgen op een emu.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken, Steelix kan ook nog van pas komen.
Dan heb je nog 1 open plaats.
Ik pak sowieso Lugia denk ik, die verpest ik ook met Fly. Maar Steelix sobibor niet, die lijkt heel aan maar is veel te defensive qua stats.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken, Steelix kan ook nog van pas komen.
Dan heb je nog 1 open plaats.
Ik prefereer dat je de bevelen van Swarma opvolgt.quote:
Dan hoor je niet bij de posse.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Pokémon rood zit in mn gameboy.
Ik was een half jaar geleden ofzo weer begonnen, ik heb het nog noooit helemala uitgespeeld.
Ik heb hem gekocht, hij laggde kankerveel op de pc en ik heb er genoeg speelplezier van voor die 35 ek.quote:
Ehh wat is een goede site? Lang geleden dat ik roms heb gedownload.quote:
Ik vind dat je in elke post de OP moet zetten. Zodat je het niet vergeet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef reetveter het volgende:
WTF WAAROM HEEFT DE OP VAN DEZE PAGINA TWEE GEEN BIJBEHORENDE VERPLICHTE OP?
Allemaal 2ppp instellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef reetveter het volgende:
WTF WAAROM HEEFT DE OP VAN DEZE PAGINA TWEE GEEN BIJBEHORENDE VERPLICHTE OP?
Dan heb je alsnog een ander iemand nodig die ook SoulSilver of HeartGold heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, hij laggde kankerveel op de pc en ik heb er genoeg speelplezier van voor die 35 ek.
Nee daar boven je quickreply, net zoals bij die US topics dat je geen tvp mag zettenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind dat je in elke post de OP moet zetten. Zodat je het niet vergeet.
Ik heb ook nog save games erop staan, ideaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, mijn Gold is dus mijn save state kwijt verdomme.
Ik had mn neger buurjongenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Echte trainers hadden gewoon Red en Blue gekocht met de standaard Strategy Guide.
Sorry, ik zal me gedragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik prefereer dat je de bevelen van Swarma opvolgt.
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
Geroddel over SF
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
Nee, de ekte cartridge.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog save games erop staan, ideaal.
Mijn broertje. Of online.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een ander iemand nodig die ook SoulSilver of HeartGold heeft.
Why.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen naar de stad. Dat zou ik echt vaker moeten doen.
Blastoise op Pokemon Silver? Hoe kreeg je die daar ook alweer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:
M'n uiteindelijke team wordt:
Blastoise
Typhlosion
Electivire
- ghost/psychic pkmn -
Lugia
- fight/ground pkmn -
Verder:
Geroddel over SF
Niet spelen, figureren, dat is een ander woord voor "voor weinig geld ergens heen gaan, en blij moeten zijn dat je tussen de Nederlandse sterren zit".quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi! Lekker tussen de scenes door.
In welke film ging je nou spelen?
hihihihihihihihihquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry, ik zal me gedragen.En ik zal inderdaad in elke post de OP zetten, opdat we niet vergeten dat we kutkinderen zijn
[..]
Het spel uitspelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Blastoise op Pokemon Silver? Hoe kreeg je die daar ook alweer?
Ja ik weet wat figureren is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet spelen, figureren, dat is een ander woord voor "voor weinig geld ergens heen gaan, en blij moeten zijn dat je tussen de Nederlandse sterren zit".
Dat soort dingen doe je, je probeert er plezier in te hebben, en daarna voeg je het toe aan je portfolio, net zo lang totdat je een zinnetje mag zeggen, daarna een gastrolletje krijgt, en daarna misschien wat meer.
Dat heet netwerken en dat moet je doen om te bereiken wat je wilt, in ieder beroep.
Verder:
Geroddel over SF
Ok mooi.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry, ik zal me gedragen.En ik zal inderdaad in elke post de OP zetten, opdat we niet vergeten dat we kutkinderen zijn
[..]
Verder:
Geroddel over SF
Ik dacht dat alleen winkelen heel saai zou zijn maar eigenlijk is het gewoon ideaal.quote:
Als leraar hoef ik echt niet ergens rond te lopen hoor. En ik hoop dat ik wel iets meer dan 1 zinnetje mag zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet spelen, figureren, dat is een ander woord voor "voor weinig geld ergens heen gaan, en blij moeten zijn dat je tussen de Nederlandse sterren zit".
Dat soort dingen doe je, je probeert er plezier in te hebben, en daarna voeg je het toe aan je portfolio, net zo lang totdat je een zinnetje mag zeggen, daarna een gastrolletje krijgt, en daarna misschien wat meer.
Dat heet netwerken en dat moet je doen om te bereiken wat je wilt, in ieder beroep.
2009 aan de telefoonquote:
Verder:
Geroddel over SF
Jij bent echt te oud voor dit soort shit man. Figureren mochten vriendinnen van mij ook in gtst.. toen ze 15 waren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Post de OP.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:09 schreef reetveter het volgende:
Ik wil ook iets persoonlijks in mijn post. Een soort dubbele sig.
Verder:
Geroddel over SF
Lamon is een boom in Schemer met Gaite Jansen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet wat figureren is.Maar in welke film figureer je?
![]()
[..]
Hihihi, pics?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen winkelen heel saai zou zijn maar eigenlijk is het gewoon ideaal.
Oh en ik heb dus een hele leuke bikini gekocht.
Ik denk dat ik het hebquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:09 schreef reetveter het volgende:
Ik wil ook iets persoonlijks in mijn post. Een soort dubbele sig.
Verder:
Geroddel over SF
Nee, hij zit tussen de nederlandse sterren. Porrrrrnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lamon is een boom in Schemer met Gaite Jansen.
=$quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het heb
http://www.keezmovies.com(...)g-aurora-snow-420442
Je volgt dr hyves hequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lamon is een boom in Schemer met Gaite Jansen.
Verder:
Geroddel over SF
Jonge ik was 8 ofzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Iedere klapjosti kan Pokémon spelen. Ook al was het fakking Hebreeuws.
Riep je ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, hij zit tussen de nederlandse sterren. Porrrrrn.
Lieve mensen,quote:
Ik weet niet hoe oud ik was maar ik kon het echt wel volgen hoor. Sterker nog, ik leerde extra Engels dankzij pokemon =$quote:
Verder:
Geroddel over SF
Je saisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lieve mensen,
Vanavond komt de Telefilm Coach weer op tv!
Hij begint om 20.15 uur op Nederland 3.
En ik vind het ook leuk om jullie te laten weten dat ik vanaf woensdag 28 juli zes weken lang elke woensdagavond op televisie te zien ben, in de nieuwe Nederlandse dramaserie In Therapie. Hierin spelen ook o.a. Carice van Houten, Halina Reijn, Jacob Derwig, en Kim van Kooten.
De serie gaat over therapeut Paul (Jacob Derwig) die in zijn praktijk verschillende patiënten ontvangt. Ik speel de rol van Sophie (ook een patiënt).
Deze week is ook bekend geworden dat Schemer, waarin ik één van de zes hoofdrollen speel, dit najaar in de bioscoop te zien zal zijn. Op de officiële website www.schemerdefilm.nl kun je meer over de film lezen. Helaas is er nog geen trailer, maar zodra die er wel is zal ik 'm op m'n hyves pagina zetten!
Veel liefs,
Gaite
Verder:
Geroddel over SF
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ik was maar ik kon het echt wel volgen hoor. Sterker nog, ik leerde extra Engels dankzij pokemon =$
[..]
Het Geheim, met Chantal Janzen, Daan Schuurmans en Theo Maassen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet wat figureren is.Maar in welke film figureer je?
![]()
[..]
Ik doe alleen Bangbros-stuff.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:13 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet op mijn sig klikken
Mooie subsigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:13 schreef reetveter het volgende:
Pokemon
Verder:
Geroddel over SF
Wat gaan ze met jou doen, doormidden zagen of voor eeuwig verdwijnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het Geheim, met Chantal Janzen, Daan Schuurmans en Theo Maassen.
Iets met goochelaars is het...
Ah ik niet, ik volgde er echt geen flikker vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ik was maar ik kon het echt wel volgen hoor. Sterker nog, ik leerde extra Engels dankzij pokemon =$
[..]
Wie is dat?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lieve mensen,
Vanavond komt de Telefilm Coach weer op tv!
Hij begint om 20.15 uur op Nederland 3.
En ik vind het ook leuk om jullie te laten weten dat ik vanaf woensdag 28 juli zes weken lang elke woensdagavond op televisie te zien ben, in de nieuwe Nederlandse dramaserie In Therapie. Hierin spelen ook o.a. Carice van Houten, Halina Reijn, Jacob Derwig, en Kim van Kooten.
De serie gaat over therapeut Paul (Jacob Derwig) die in zijn praktijk verschillende patiënten ontvangt. Ik speel de rol van Sophie (ook een patiënt).
Deze week is ook bekend geworden dat Schemer, waarin ik één van de zes hoofdrollen speel, dit najaar in de bioscoop te zien zal zijn. Op de officiële website www.schemerdefilm.nl kun je meer over de film lezen. Helaas is er nog geen trailer, maar zodra die er wel is zal ik 'm op m'n hyves pagina zetten!
Veel liefs,
Gaite
Verder:
Geroddel over SF
Mensen die Gaite niet kennenquote:
Verder:
Geroddel over SF
Usenet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen goede rom site vinden
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Riep je ?
Ik ga denk ik enthousiast commentaar leveren op hun prestatie op het toneel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat gaan ze met jou doen, doormidden zagen of voor eeuwig verdwijnen?
Die had ik ook, zo'n boek op A4-formaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Echte trainers hadden gewoon Red en Blue gekocht met de standaard Strategy Guide.
Wat, dat klopt echt niet ik zie hier zo vaka pornoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef reetveter het volgende:
Oh snapIk besef me nu pas dat je geen porno mag posten buiten KPD
Ja die. Inclusief mooie sterdiagrammen met sterkte/zwaktepunten, gewicht en zulks. Ik weet nog dat mijn ma mij naar de Bart Smit meenam en daar waren de Guides op en toen zijn wij naar de Intertoys geweest waar ze die nog wel hadden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die had ik ook, zo'n boek op A4-formaat.
Inclusief Pokédex achterin.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou vertel me wie het is dan.
En kap eens met die kutquote.![]()
Oh, maar wat voor een?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Kan geen foto vinden Crack. Maar hij is fuchsia, met cup enzo. Zit heel mooi. Verder is ie vrij normaal.
Te weinigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Lamon waarom reageer je op iedereen behalve op mij.Wat heb ik je misdaan?
Ik heb geen zin om meer dan 5 min moeite te doenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niquah wat, dat is simpeler dan torrents.
KLIK EROP HET IS EXTRA HIGH RES VOOR EXTRA SPANGHEIDquote:
Jouw keuze.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om meer dan 5 min moeite te doen
Dat is toch standaard voor de Pokédex, anders is hij incompleet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja die. Inclusief mooie sterdiagrammen met sterkte/zwaktepunten, gewicht en zulks. Ik weet nog dat mijn ma mij naar de Bart Smit meenam en daar waren de Guides op en toen zijn wij naar de Intertoys geweest waar ze die nog wel hadden.
Oh ik heb 'm. Het is de rechter, maar dan in fuchsia.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar wat voor een?Ik bedoel hoe die er uit ziet, zonder bandjes blabla?
Wie is fuchsiaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ik heb 'm. Het is de rechter, maar dan in fuchsia.
[ afbeelding ]
Ohh leukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ik heb 'm. Het is de rechter, maar dan in fuchsia.
[ afbeelding ]
Nee, dat is niet standaard.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is toch standaard voor de Pokédex, anders is hij incompleet.
HOE DURF JE VRAGEN TE STELLEN OVER HARE HOOGHEIDquote:
Allang.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:
ja wtf zijn er nog steeds geen werkende nds emulators?
Die van mij is serieus versleten, door het vele gebruik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat is niet standaard.Fuck, ik ga hem zo opzoeken. Ik moet hem nog ergens hebben liggen.
Ja echt hé.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij is serieus versleten, door het vele gebruik.
Die puzzels in de Power Plant en zo waren anders te moeilijk voor mij.
quote:
Welke dan? Elke link waar ik op klik geeft nog aan dat het eigenlijk maar voor 50% werkt.quote:
Ja, de route, maar de geheime puzzels niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
SukkelsPower Plant was fucking makkelijk.
Omdat je de mic niet kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Welke dan? Elke link waar ik op klik geeft nog aan dat het eigenlijk maar voor 50% werkt.
Ja is ook zo. En bij het broekje ziet ook wel iets, maar dat kun je niet zien op die foto. Maar ik vind 'm ook mooi ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh leuk. Nou heel standaard is ie niet omdat ie net alsof gedraait zit toch
.
Ik vind 'm mooi.
Dat is gewoon roze man.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das dus een kleur he.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
SukkelsPower Plant was fucking makkelijk.
Niets hoor, maar ik snap je opmerking over leeftijden niet, vandaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Lamon waarom reageer je op iedereen behalve op mij.Wat heb ik je misdaan?
Viezzzz patrick.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens viezzz snel.
Volgens Laki niet, maar ik zou er persoonlijk voor zorgen dat hij zondagmiddag niet haalde.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens viezzz snel.
Een neger noem je toch ook niet bij de kleur bruin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dude, je hebt 100000 verschillende tinten roze.
Onzin vergelijking natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een neger noem je toch ook niet bij de kleur bruin.
Haha. Das best een goed motto ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hai. Nee, niks voor mij. Altijd kijken naar de mogelijkheden ipv de teleurstellingen.
Zegt er een hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
Mensen die huilen als het uitgaat
Echte mannen laten een keer hun warcry horen zodat het meisje altijd zal herinnert worden aan het feit dat de persoon die zo juist haar ex vriend is geworden nog altijd complete dominantie over haar heeft.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
Mensen die huilen als het uitgaat
Echte mannen laten een keer hun warcry horen zodat het meisje altijd zal herinnert worden aan het feit dat de persoon die zo juist haar ex vriend is geworden nog altijd complete dominantie over haar heeft.
Maar nu zijn zijn ballen ingedaald dus nu doet hij dat niet meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]!!!!! Zegt meneer cry baby toen Chai het uitmaakte.
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat trouwens echt niet stom of gek hoor, je hebt toch met iemand gehad waar je van hield of niet dan.
Nee beide danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.
Toen een ex van mij me dumpte heb ik echt een week liggen huilen in bed en was ik er letterlijk ziek van. Echt sneu was dat voor mij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat trouwens echt niet stom of gek hoor, je hebt toch met iemand gehad waar je van hield of niet dan.
Waarom stalken gozers eigenlijk vaker dan meisjes? (is toch zo? of lijkt dat altijd alleen maar zo).quote:
Fuck nee. Heb je Jersey Shore niet gekeken met dat Joodse wief?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom stalken gozers eigenlijk vaker dan meisjes? (is toch zo? of lijkt dat altijd alleen maar zo).
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fuck nee. Heb je Jersey Shore niet gekeken met dat Joodse wief?
quote:Stalking is een sekse-neutraal misdrijf, met zowel mannelijke als vrouwelijke daders en slachtoffers. Toch zijn de meest Stalkers mannen. Statistieken geven aan dat in 75 tot 80% van alle Stalking gevallen het gaat om mannen die vrouwen achtervolgen. De daders zijn gemiddeld tussen de 25 en 45 jaar oud. De meesten zijn normaal tot hoogbegaafd. Ze komen uit alle lagen van de bevolking en in hun sociaal-economische achtergrond zijn geen gemeenschappelijke kenmerken te vinden. Eigenlijk kan iedereen een Stalker worden, zoals ook iedereen een slachtoffer kan worden.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fuck nee. Heb je Jersey Shore niet gekeken met dat Joodse wief?
Ik had dat bij mn eerste ook jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen een ex van mij me dumpte heb ik echt een week liggen huilen in bed en was ik er letterlijk ziek van. Echt sneu was dat voor mij.![]()
STAY AWAY FROM THE BOTTLEquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had dat bij mn eerste ook ja, daarna niet meer
. Maarja, als ik nu echt iets kut vind dan ga ik ook altijd drinken
.
Hm, ik weet niet eigenlijk..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom stalken gozers eigenlijk vaker dan meisjes? (is toch zo? of lijkt dat altijd alleen maar zo).
Slaappillen. Do it.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.
Nou en. Ik ben goed in exacte vakken en kaartlezen, dus heb ik vast ook vaak gelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar is dat krantenknipsel van laatst dat mannen vaker gelijk hebben? Ik overrule je daarmee.
Inderdaad. Hier heb je echt een goed punt. Ik sluit me er volledig bij aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan vrouwen overigens, die stalken zelden tot nooit, mannen daarentegen...
Jou stalken ze wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan vrouwen overigens, die stalken zelden tot nooit, mannen daarentegen...
Ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik heb liever dat je me gewoon Laki noemt, dit lijkt verdacht veel op kliekjesvorming.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik keer me gewoon tot de Verlosser als ik iets kut vind.
Yes we do. Het lukt alleen nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Mozy het volgende:
Mijn complimenten aan mannen trouwens, die gebruiken hun lichaam niet om gratis drank te scoren. Vrouwen daarentegen
Wat zou het zijn? Zijn vrouwen te labiel om te stalken of voelen mannen zich door afwijzing aangetast in hun mannelijkheid oid en willen ze die daardoor terug winnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
MOZY!!!!! GET THE FUCK OUT!!!! THIS CANT BE RIGHT!!!!!!!! RUN WHILE YOU STILL CAN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben goed in exacte vakken en kaartlezen, dus heb ik vast ook vaak gelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben goed in exacte vakken en kaartlezen, dus heb ik vast ook vaak gelijk.
Oh ik dacht dat ik het allemaal had verzonnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja en wie zijn er zo zwak om daar aan toe te geven? Juist.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Mozy het volgende:
Mijn complimenten aan mannen trouwens, die gebruiken hun lichaam niet om gratis drank te scoren. Vrouwen daarentegen
Das best een goed plan. Mja dan moet ik eerst gedumpt worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Mannen zijn jagers en vrouwen prooien. Prooien die stalken is gewoon niet logisch.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou het zijn? Zijn vrouwen te labiel om te stalken of voelen mannen zich door afwijzing aangetast in hun mannelijkheid oid en willen ze die daardoor terug winnen.
Ze zegt dat ze het kan. Ze kan het niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
MOZY!!!!! GET THE FUCK OUT!!!! THIS CANT BE RIGHT!!!!!!!! RUN WHILE YOU STILL CAN!!!!!!!!!
We doen het alleen zodat alle lelijke wijven weg blijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en wie zijn er zo zwak om daar aan toe te geven? Juist.
Dan is het goed. Vrouwen met richtingsgevoel en vrouwen die kaart kunnen lezen moet je ALTIJD zo snel mogelijk kwijtraken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het kan. Ze kan het niet.
Ik dacht donderdag nog aan je. Maar ik was al aan de razz begonnen en die was binnen no-time opquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jou stalken ze wel.Maar dat komt doordat jij de Nederlandse Johnny Depp bent
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ookEn dan ga ik uit en unleash the beast
BwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ga dan echt heel vaag doen maar het helpt wel volgens mij, ik word er altijd vrolijk van en het slaapt lekkerrrr.
Baby darling doll face honey
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het kan. Ze kan het niet.
DOe zoals ik. Ik word namelijk altijd gedumptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das best een goed plan. Mja dan moet ik eerst gedumpt worden.
Lul niet man, je hebt al super lang een vriendin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
DOe zoals ik. Ik word namelijk altijd gedumpt.
take itquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga vanavond naar het verjaardagsfeestje van een meisje. Ze wordt 16. SO WHAT
Meestal val je dan gewoon met je kleren in slaapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das best een goed plan. Mja dan moet ik eerst gedumpt worden.
Ja dat weet ik welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lul niet man, je hebt al super lang een vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |