Waarom stalken gozers eigenlijk vaker dan meisjes? (is toch zo? of lijkt dat altijd alleen maar zo).quote:
Fuck nee. Heb je Jersey Shore niet gekeken met dat Joodse wief?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom stalken gozers eigenlijk vaker dan meisjes? (is toch zo? of lijkt dat altijd alleen maar zo).
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fuck nee. Heb je Jersey Shore niet gekeken met dat Joodse wief?
quote:Stalking is een sekse-neutraal misdrijf, met zowel mannelijke als vrouwelijke daders en slachtoffers. Toch zijn de meest Stalkers mannen. Statistieken geven aan dat in 75 tot 80% van alle Stalking gevallen het gaat om mannen die vrouwen achtervolgen. De daders zijn gemiddeld tussen de 25 en 45 jaar oud. De meesten zijn normaal tot hoogbegaafd. Ze komen uit alle lagen van de bevolking en in hun sociaal-economische achtergrond zijn geen gemeenschappelijke kenmerken te vinden. Eigenlijk kan iedereen een Stalker worden, zoals ook iedereen een slachtoffer kan worden.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fuck nee. Heb je Jersey Shore niet gekeken met dat Joodse wief?
Ik had dat bij mn eerste ook jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen een ex van mij me dumpte heb ik echt een week liggen huilen in bed en was ik er letterlijk ziek van. Echt sneu was dat voor mij.![]()
STAY AWAY FROM THE BOTTLEquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had dat bij mn eerste ook ja, daarna niet meer
. Maarja, als ik nu echt iets kut vind dan ga ik ook altijd drinken
.
Hm, ik weet niet eigenlijk..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom stalken gozers eigenlijk vaker dan meisjes? (is toch zo? of lijkt dat altijd alleen maar zo).
Slaappillen. Do it.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.
Nou en. Ik ben goed in exacte vakken en kaartlezen, dus heb ik vast ook vaak gelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar is dat krantenknipsel van laatst dat mannen vaker gelijk hebben? Ik overrule je daarmee.
Inderdaad. Hier heb je echt een goed punt. Ik sluit me er volledig bij aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan vrouwen overigens, die stalken zelden tot nooit, mannen daarentegen...
Jou stalken ze wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan vrouwen overigens, die stalken zelden tot nooit, mannen daarentegen...
Ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had dat bij mn eerste ook ja, daarna niet meer
. Maarja, als ik nu echt iets kut vind dan ga ik ook altijd drinken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik heb liever dat je me gewoon Laki noemt, dit lijkt verdacht veel op kliekjesvorming.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik keer me gewoon tot de Verlosser als ik iets kut vind.
Yes we do. Het lukt alleen nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Mozy het volgende:
Mijn complimenten aan mannen trouwens, die gebruiken hun lichaam niet om gratis drank te scoren. Vrouwen daarentegen
Wat zou het zijn? Zijn vrouwen te labiel om te stalken of voelen mannen zich door afwijzing aangetast in hun mannelijkheid oid en willen ze die daardoor terug winnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
MOZY!!!!! GET THE FUCK OUT!!!! THIS CANT BE RIGHT!!!!!!!! RUN WHILE YOU STILL CAN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben goed in exacte vakken en kaartlezen, dus heb ik vast ook vaak gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |