Onzin vergelijking natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een neger noem je toch ook niet bij de kleur bruin.
Haha. Das best een goed motto ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hai. Nee, niks voor mij. Altijd kijken naar de mogelijkheden ipv de teleurstellingen.
Zegt er een hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
Mensen die huilen als het uitgaat
Echte mannen laten een keer hun warcry horen zodat het meisje altijd zal herinnert worden aan het feit dat de persoon die zo juist haar ex vriend is geworden nog altijd complete dominantie over haar heeft.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
Mensen die huilen als het uitgaat
Echte mannen laten een keer hun warcry horen zodat het meisje altijd zal herinnert worden aan het feit dat de persoon die zo juist haar ex vriend is geworden nog altijd complete dominantie over haar heeft.
Maar nu zijn zijn ballen ingedaald dus nu doet hij dat niet meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]!!!!! Zegt meneer cry baby toen Chai het uitmaakte.
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat trouwens echt niet stom of gek hoor, je hebt toch met iemand gehad waar je van hield of niet dan.
Nee beide danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.
Toen een ex van mij me dumpte heb ik echt een week liggen huilen in bed en was ik er letterlijk ziek van. Echt sneu was dat voor mij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat trouwens echt niet stom of gek hoor, je hebt toch met iemand gehad waar je van hield of niet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |