Allang.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:
ja wtf zijn er nog steeds geen werkende nds emulators?
Die van mij is serieus versleten, door het vele gebruik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat is niet standaard.Fuck, ik ga hem zo opzoeken. Ik moet hem nog ergens hebben liggen.
Ja echt hé.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij is serieus versleten, door het vele gebruik.
Die puzzels in de Power Plant en zo waren anders te moeilijk voor mij.
quote:
Welke dan? Elke link waar ik op klik geeft nog aan dat het eigenlijk maar voor 50% werkt.quote:
Ja, de route, maar de geheime puzzels niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
SukkelsPower Plant was fucking makkelijk.
Omdat je de mic niet kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Welke dan? Elke link waar ik op klik geeft nog aan dat het eigenlijk maar voor 50% werkt.
Ja is ook zo. En bij het broekje ziet ook wel iets, maar dat kun je niet zien op die foto. Maar ik vind 'm ook mooi ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh leuk. Nou heel standaard is ie niet omdat ie net alsof gedraait zit toch
.
Ik vind 'm mooi.
Dat is gewoon roze man.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das dus een kleur he.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
SukkelsPower Plant was fucking makkelijk.
Niets hoor, maar ik snap je opmerking over leeftijden niet, vandaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Lamon waarom reageer je op iedereen behalve op mij.Wat heb ik je misdaan?
Viezzzz patrick.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens viezzz snel.
Volgens Laki niet, maar ik zou er persoonlijk voor zorgen dat hij zondagmiddag niet haalde.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens viezzz snel.
Een neger noem je toch ook niet bij de kleur bruin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dude, je hebt 100000 verschillende tinten roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |