Allang.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef MouzurX het volgende:
ja wtf zijn er nog steeds geen werkende nds emulators?
Die van mij is serieus versleten, door het vele gebruik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat is niet standaard.Fuck, ik ga hem zo opzoeken. Ik moet hem nog ergens hebben liggen.
Ja echt hé.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die van mij is serieus versleten, door het vele gebruik.
Die puzzels in de Power Plant en zo waren anders te moeilijk voor mij.
quote:
Welke dan? Elke link waar ik op klik geeft nog aan dat het eigenlijk maar voor 50% werkt.quote:
Ja, de route, maar de geheime puzzels niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
SukkelsPower Plant was fucking makkelijk.
Omdat je de mic niet kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Welke dan? Elke link waar ik op klik geeft nog aan dat het eigenlijk maar voor 50% werkt.
Ja is ook zo. En bij het broekje ziet ook wel iets, maar dat kun je niet zien op die foto. Maar ik vind 'm ook mooi ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh leuk. Nou heel standaard is ie niet omdat ie net alsof gedraait zit toch
.
Ik vind 'm mooi.
Dat is gewoon roze man.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das dus een kleur he.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
SukkelsPower Plant was fucking makkelijk.
Niets hoor, maar ik snap je opmerking over leeftijden niet, vandaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Lamon waarom reageer je op iedereen behalve op mij.Wat heb ik je misdaan?
Viezzzz patrick.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens viezzz snel.
Volgens Laki niet, maar ik zou er persoonlijk voor zorgen dat hij zondagmiddag niet haalde.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens viezzz snel.
Een neger noem je toch ook niet bij de kleur bruin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dude, je hebt 100000 verschillende tinten roze.
Onzin vergelijking natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een neger noem je toch ook niet bij de kleur bruin.
Haha. Das best een goed motto ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hai. Nee, niks voor mij. Altijd kijken naar de mogelijkheden ipv de teleurstellingen.
Zegt er een hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
Mensen die huilen als het uitgaat
Echte mannen laten een keer hun warcry horen zodat het meisje altijd zal herinnert worden aan het feit dat de persoon die zo juist haar ex vriend is geworden nog altijd complete dominantie over haar heeft.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
Mensen die huilen als het uitgaat
Echte mannen laten een keer hun warcry horen zodat het meisje altijd zal herinnert worden aan het feit dat de persoon die zo juist haar ex vriend is geworden nog altijd complete dominantie over haar heeft.
Maar nu zijn zijn ballen ingedaald dus nu doet hij dat niet meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]!!!!! Zegt meneer cry baby toen Chai het uitmaakte.
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat trouwens echt niet stom of gek hoor, je hebt toch met iemand gehad waar je van hield of niet dan.
Nee beide danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Janken is sowieso beter dan stalken.
Toen een ex van mij me dumpte heb ik echt een week liggen huilen in bed en was ik er letterlijk ziek van. Echt sneu was dat voor mij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat trouwens echt niet stom of gek hoor, je hebt toch met iemand gehad waar je van hield of niet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |