Allemaal 2ppp instellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef reetveter het volgende:
WTF WAAROM HEEFT DE OP VAN DEZE PAGINA TWEE GEEN BIJBEHORENDE VERPLICHTE OP?
Dan heb je alsnog een ander iemand nodig die ook SoulSilver of HeartGold heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, hij laggde kankerveel op de pc en ik heb er genoeg speelplezier van voor die 35 ek.
Nee daar boven je quickreply, net zoals bij die US topics dat je geen tvp mag zettenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind dat je in elke post de OP moet zetten. Zodat je het niet vergeet.
Ik heb ook nog save games erop staan, ideaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, mijn Gold is dus mijn save state kwijt verdomme.
Ik had mn neger buurjongenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Echte trainers hadden gewoon Red en Blue gekocht met de standaard Strategy Guide.
Sorry, ik zal me gedragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik prefereer dat je de bevelen van Swarma opvolgt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Nee, de ekte cartridge.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog save games erop staan, ideaal.
Mijn broertje. Of online.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een ander iemand nodig die ook SoulSilver of HeartGold heeft.
Why.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen naar de stad. Dat zou ik echt vaker moeten doen.
Blastoise op Pokemon Silver? Hoe kreeg je die daar ook alweer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:
M'n uiteindelijke team wordt:
Blastoise
Typhlosion
Electivire
- ghost/psychic pkmn -
Lugia
- fight/ground pkmn -
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Niet spelen, figureren, dat is een ander woord voor "voor weinig geld ergens heen gaan, en blij moeten zijn dat je tussen de Nederlandse sterren zit".quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi! Lekker tussen de scenes door.
In welke film ging je nou spelen?
hihihihihihihihihquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry, ik zal me gedragen.En ik zal inderdaad in elke post de OP zetten, opdat we niet vergeten dat we kutkinderen zijn
[..]
Het spel uitspelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Blastoise op Pokemon Silver? Hoe kreeg je die daar ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |