Hij hoeft niets te weten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 'n vaste atm. Wont let him go
.
Waarom die rebelse attitude.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en al die mensen hebben dat gelezen en weten wat er in staat. Nogmaals: hoe oud zijn we?![]()
Ik ga het iig er niet in zetten, dus veel plezier met OP's doorlezen komende tijd.
Mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik zorg altijd dat ik mijn laptop bij me heb om gezellig te klessbessen met jullie.
Ik betrek swarma gewoon bij onze dagelijkse bezigheden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat nou wel niet aangedragen in de SC?
NEE KLOPT IK DOE OOK WEL EENS AAN LIEFDE HAHAHAHA HAAH HA HA HA HAAAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En niet alleen nummertjes heb ik van betrouwbare bronnen gehoord.
Zijn er problemen, Kameraad Chuck?quote:
Je moet keuzes maken, Steelix kan ook nog van pas komen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Victreebell, Ampharos, Blastoise, Typhlosion.
Niet om rebels of tegendraads te zijn, maar de SC'rs hebben het gelezen. Die OP herhalen boeit geen zak meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij staat in iedere op dus opzoeken is niet veel moeite, en anders maak je toch geen lapohij hoort hier omdat er hier mensen schijnen te zitten die zich niet kunnen gedragen
Ik ga binnenkort eens mijn Gameboy Pocket zoeken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, door jullie wil ik weer gaan Pokémonnen.
REBELquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet om rebels of tegendraads te zijn, maar de SC'rs hebben het gelezen. Die OP herhalen boeit geen zak meer.
Ja, mijn Gold is dus mijn save state kwijt verdomme.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens mijn Gameboy Pocket zoeken.
Steelix kan je niet krijgen op een emu.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken, Steelix kan ook nog van pas komen.
Dan heb je nog 1 open plaats.
Ik pak sowieso Lugia denk ik, die verpest ik ook met Fly. Maar Steelix sobibor niet, die lijkt heel aan maar is veel te defensive qua stats.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken, Steelix kan ook nog van pas komen.
Dan heb je nog 1 open plaats.
Ik prefereer dat je de bevelen van Swarma opvolgt.quote:
Dan hoor je niet bij de posse.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Pokémon rood zit in mn gameboy.
Ik was een half jaar geleden ofzo weer begonnen, ik heb het nog noooit helemala uitgespeeld.
Ik heb hem gekocht, hij laggde kankerveel op de pc en ik heb er genoeg speelplezier van voor die 35 ek.quote:
Ehh wat is een goede site? Lang geleden dat ik roms heb gedownload.quote:
Ik vind dat je in elke post de OP moet zetten. Zodat je het niet vergeet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef reetveter het volgende:
WTF WAAROM HEEFT DE OP VAN DEZE PAGINA TWEE GEEN BIJBEHORENDE VERPLICHTE OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |