Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben goed in exacte vakken en kaartlezen, dus heb ik vast ook vaak gelijk.
Oh ik dacht dat ik het allemaal had verzonnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan vrouwen overigens, die stalken zelden tot nooit, mannen daarentegen...
Ja en wie zijn er zo zwak om daar aan toe te geven? Juist.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Mozy het volgende:
Mijn complimenten aan mannen trouwens, die gebruiken hun lichaam niet om gratis drank te scoren. Vrouwen daarentegen
Das best een goed plan. Mja dan moet ik eerst gedumpt worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had dat bij mn eerste ook ja, daarna niet meer
. Maarja, als ik nu echt iets kut vind dan ga ik ook altijd drinken
.
Mannen zijn jagers en vrouwen prooien. Prooien die stalken is gewoon niet logisch.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou het zijn? Zijn vrouwen te labiel om te stalken of voelen mannen zich door afwijzing aangetast in hun mannelijkheid oid en willen ze die daardoor terug winnen.
Ze zegt dat ze het kan. Ze kan het niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
MOZY!!!!! GET THE FUCK OUT!!!! THIS CANT BE RIGHT!!!!!!!! RUN WHILE YOU STILL CAN!!!!!!!!!
We doen het alleen zodat alle lelijke wijven weg blijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en wie zijn er zo zwak om daar aan toe te geven? Juist.
Dan is het goed. Vrouwen met richtingsgevoel en vrouwen die kaart kunnen lezen moet je ALTIJD zo snel mogelijk kwijtraken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het kan. Ze kan het niet.
Ik dacht donderdag nog aan je. Maar ik was al aan de razz begonnen en die was binnen no-time opquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jou stalken ze wel.Maar dat komt doordat jij de Nederlandse Johnny Depp bent
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ookEn dan ga ik uit en unleash the beast
BwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ga dan echt heel vaag doen maar het helpt wel volgens mij, ik word er altijd vrolijk van en het slaapt lekkerrrr.
Baby darling doll face honey
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het kan. Ze kan het niet.
DOe zoals ik. Ik word namelijk altijd gedumptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das best een goed plan. Mja dan moet ik eerst gedumpt worden.
Lul niet man, je hebt al super lang een vriendin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
DOe zoals ik. Ik word namelijk altijd gedumpt.
take itquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga vanavond naar het verjaardagsfeestje van een meisje. Ze wordt 16. SO WHAT
Meestal val je dan gewoon met je kleren in slaapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das best een goed plan. Mja dan moet ik eerst gedumpt worden.
Ja dat weet ik welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lul niet man, je hebt al super lang een vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |