quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Baldria het volgende:
Hier een berichtje van Baldria man. een uur geleden had ze al 4 cm, gaat dus de goede kant op
Ow heerlijk is dat hequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef Shirley het volgende:
Hier vandaag 13 weken....eindelijk mag ik het van de daken schreeuwen!!![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo lief, kreeg net een kaart van mijn schoonouders. Was een zwangerschapsverlofkaart, om me nog fijne laatste zwangerschapsweken te wensen.
Heb ik ook soms, vooral als ik ook nog moe benquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef tessie het volgende:
Veel plezier met het van de daken schreeuwen Shirley!
Hebben jullie trouwens ook last van hartkloppingen? Zelfs als ik gewoon zit voel ik regelmatig mijn hart echt heel hard kloppen. Echt zo'n irritant gevoel, net alsof ik heb lopen rennen terwijl ik gewoon niks doe
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef tessie het volgende:
Veel plezier met het van de daken schreeuwen Shirley!
Hebben jullie trouwens ook last van hartkloppingen? Zelfs als ik gewoon zit voel ik regelmatig mijn hart echt heel hard kloppen. Echt zo'n irritant gevoel, net alsof ik heb lopen rennen terwijl ik gewoon niks doe
Ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Cantare het volgende:
[..]
Heb ik ook soms, vooral als ik ook nog moe ben
Super!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Toverboom het volgende:Spontane Echo gehad
![]()
Kloppend hartje gezien
![]()
Waarschijnlijk iets langer dan ik dacht, over 2,5 week termijnecho
En nu we een goede echo gehad hebben gaan we het ook rondvertellen een dezer dagen![]()
Dat betekend dat deze account binnenkort de kast in mag
Ben benieuwd wie je bent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Toverboom het volgende:Spontane Echo gehad
![]()
En nu we een goede echo gehad hebben gaan we het ook rondvertellen een dezer dagen![]()
Dat betekend dat deze account binnenkort de kast in mag
Kloon ja, voor de rest hou ik mijn mond gewoon nog evenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:45 schreef Cantare het volgende:
[..]
Super!![]()
Maar ben jij een kloon? Een bekende OUD-er? Ben benieuwd!
oeh, gemeenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef Toverboom het volgende:
[..]
Kloon ja, voor de rest hou ik mijn mond gewoon nog even
Omdat ik toen ik geopereerd was ook lang aan het nabloeden was. Kan zijn dat mijn bloed niet goed stolt. Mocht dat zo zijn krijg ik of een medische indicatie om in in het ziekenhuis te bevallen of ik word met 37 weken overgedragen aan de gynaecoloog.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef leonieke het volgende:
Baldria![]()
![]()
kaatjejannie wat goed dat je een sticker hebt gekregen. Wat raar dat je zo vlug blauwe plekken krijgt. Is er een reden waarom je dat nu moet laten onderzoeken?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Baldria het volgende:
[ afbeelding ]
Om 15.35 kwam onze lieve Jasmijn ter wereld. De bevalling ging echt super. Om half 5 kreeg ik echte weeën. Ik heb maar 50 minuutjes geperst en toen was ze er in één perswee.
Toen ze haar op mijn buik legde riep ik: OOOO, maar dat viel echt mee! De vk en kraamverzorgsters waren erg verbaasd over deze reactie
Joehoe, gefeliciteerd net de geboorte van jullie dochter!!! Daar is ze eindelijk danquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef Baldria het volgende:
baldria baby has arrived.
Jasmijn heet ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:22 schreef Saffier het volgende:
CP wat een mooie mijlpaal![]()
![]()
Hoe voel je je? (in het algeheel bedoel ik hoor)
Ik sprak net mijn man even op msn, even quoten;Echt waar! Nog maar drie maandjes wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me prima. Wel erg ongeduldig ondertussen, maar ja...
Maandag naar de vk en dan gaat ze kijken of ik stripbaar ben. Maar al is dat zo dan denk ik niet dat ik dat ga laten doen. Hangt er een beetje vanaf wat het protocol is met betrekking tot overdracht naar de gynaecoloog. Dat wil ik wel zien te voorkomen, maar denk dat maandag strippen nog wat vroeg is![]()
Misschien beval je zondag alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Echt waar! Nog maar drie maandjes wachten
Ik voel me prima. Wel erg ongeduldig ondertussen, maar ja...
Maandag naar de vk en dan gaat ze kijken of ik stripbaar ben. Maar al is dat zo dan denk ik niet dat ik dat ga laten doen. Hangt er een beetje vanaf wat het protocol is met betrekking tot overdracht naar de gynaecoloog. Dat wil ik wel zien te voorkomen, maar denk dat maandag strippen nog wat vroeg is
Wat!?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef pessie het volgende:
Baldria wat een mooi kindje! Lekker spekkie! Ben wel benieuwd naar geboortegewicht...
Fluugs, zolang jij niet in de top-10 staat maak ik me geen zorgen daarna wel, dan sta ik op nummer 11![]()
CP, dat jouw kindje ook snel mag komen.
Gisteren hebben we weer zwangerschapscursus gehad. 2 van de 6 stellen waren afwezig dus er bleven 4 stellen over. Eerlijk gezegd vond ik dat gisteravond de sfeer eindelijk eens goed was. Maar dat kan aan mij liggen.
We hebben leren persen. Nooit geweten dat je daar je buikspieren voor nodig hebt. De cursusleidster acht dat ik misschien maar in mn stoel moest meepersen omdat een hele avond op de grond misschien een beetje veel was, maaaaaar ze heeft een baarkruk staanmensen, ik wil dat ding als dat kind eruit moet. Ik heb gewoon geoefend op een baarkruk. Ben benieuwd hoeveel vrouwen bij cursus oefenen op zo'n ding! Ze heeft uitgelegd waarom een baarkruk voor vrouwen met bekkenpijn zo goed is. Ik hoop maar dat de vk het er tegen die tijd mee eens is! Er zit 1 nadeeltje aan, je krijgt er wel een houten kont van.
Verder hebben we een "persriedel" geleerd: hapje lucht, tong, kaak, schouders, rits, vaart achter je plas (ja serieus). Ach, als het kind er maar uitkomt, toch?
Kind was wel zeer actief na de cursus, en vanochtend om 5 uur weer, zelfs de hand van manlief kon em deze keer niet rustig krijgen.
Oh ja, gisteren zijn de proefdrukken van onze kaartjes binnen gekomen![]()
En.... vandaag komt mn mama
Liever niet zondag. Dan is mijn schoonvader jarig en die wil echt te graag dat het op zijn verjaardag wordt geborenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien beval je zondag alof morgen
Of vanavond
Ik kan me er ook niets bij voorstellen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat!?Ik kan me er niets bij voorstellen wat je dan moet doen
Maar fijn dat je ondertussen wel een beter gevoel hebt bij de cursus
En hijgen dan? Tong uit je mond en doen alsof je een hond bent (erg grappig als 5 vrouwen lopen te hijgen, kon mn lach niet inhoudenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen!
Saffier, Roelofje is van Orea
daar ga je alleen maar van hyperventileren!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:11 schreef pessie het volgende:
[..]
En hijgen dan? Tong uit je mond en doen alsof je een hond bent (erg grappig als 5 vrouwen lopen te hijgen, kon mn lach niet inhouden).
CP, draakje had volgens mij ook 0 voortekenen en mini-draak kwam ook! Nog even volhouden! Het is lekker weer, lekker genieten in het zonnetje!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Saffier het volgende:
Mereltje wij zijn niet van het 'Roelofje' en ik kan spontaan ook niet op de naam komen van de goede user![]()
We hebben meerdere koosnaampjes, pruttel, frummel, de kleine, de baby, ukkepuk, urretje.... Maar niet echt een specifieke.
Lijkt mij ook niet een heel goede methode nee. Dat wordt al snel heel ongecontroleerd denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar ga je alleen maar van hyperventileren!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat!?Ik kan me er niets bij voorstellen wat je dan moet doen
Maar fijn dat je ondertussen wel een beter gevoel hebt bij de cursus
Een harde buik herken je doordat je buik hard is (of er een bal o.i.d. in zit), niet te missen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef tessie het volgende:
Ik heb vanaf gistermiddag al buikpijn. Gister eerst onderin mn buik, en later wat meer aan de bovenkant. En als ik dan een uur rustig zat en niet bewoog, ging het wel over. Maar nu is het weer de hele dag al, voelt een beetje als harde buiken denk ik, maar ik weet niet zeker hoe een harde buik voeltVoel je dat in je hele buik zeg maar? Want zo voelt het nu wel, alsof het helemaal straks staat zeg maar...
Ah, wel blaasontsteking dus! Fijn dat dat is opgehelderd en je meteen aan de ab zit. Mooi dat het morgen waarschijnlijk over is!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef tessie het volgende:
Ik heb echt teveel spek op mijn buik om hem aan de buitenkant hard aan te laten voelen tijdens een harde buikMaar het waren, of zijn, blijkbaar wel harde buiken, want ik heb gewoon blaasontsteking! Nu dus aan de antibiotica en hopelijk ben ik er snel vanaf!
Oh, en ik bedoelde trouwens niet dat het de hele tijd aan 1 stuk door was hoor, maar het was al vanaf gister aan de gang, soms elke 5 minuten, en dan weer 3 kwartier niet. Maar volgens de vk moet ik daar morgen al vanaf zijn
Ik heb het even in de inbouwkast gehangen die in het kamertje zit. NU valt het inderdaad best meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Orea het volgende:herkenbaar Kaatje!
Hier was echt ook mega veel, tot het in de kast hing.. Toen viel het ineens ontzettend mee!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:22 schreef Saffier het volgende:
CP wat een mooie mijlpaal![]()
![]()
Hoe voel je je? (in het algeheel bedoel ik hoor)
Ik sprak net mijn man even op msn, even quoten;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaatjejannie, ik heb het erbij gezet hoor!
Ticoo, weet eig. al wat het gaat worden? Ja toch? Of ben ik nou gek?
Ja die ja,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef Orea het volgende:
Bedoel je deze en deze soms Kaatje?![]()
Inmiddels is er al veeeeeel meer bijen zo hangt het in de kast:
Dank je wel! Nu je hier toch bent... jij had toch toen oscar geboren werd een slinger gemaakt van rompertjes met zijn naar er op? Hoe heb je die letters erop gemaakt? Ik vind het een leuk idee, en aangezien wij op een flat wonen is het ook nog eens praktisch!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kaatjejannie, ik heb het erbij gezet hoor!
Ticoo, weet eig. al wat het gaat worden? Ja toch? Of ben ik nou gek?
Lol,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Orea het volgende:
Leuk is die he?
En ja, ach... misbruik mijn foto's maar hoormijn vent rolt alleen nog maar met zijn ogen als ik weer eens iets van bijv. Huup over heb genomen
Roelofje heeft inmiddels al ruim 14 paar schoenen
(daar zitten ook de slofjes bij hoor, maar ik noem het allemaal schoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |