quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Baldria het volgende:
Hier een berichtje van Baldria man. een uur geleden had ze al 4 cm, gaat dus de goede kant op
Ow heerlijk is dat hequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef Shirley het volgende:
Hier vandaag 13 weken....eindelijk mag ik het van de daken schreeuwen!!![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo lief, kreeg net een kaart van mijn schoonouders. Was een zwangerschapsverlofkaart, om me nog fijne laatste zwangerschapsweken te wensen.
Heb ik ook soms, vooral als ik ook nog moe benquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef tessie het volgende:
Veel plezier met het van de daken schreeuwen Shirley!
Hebben jullie trouwens ook last van hartkloppingen? Zelfs als ik gewoon zit voel ik regelmatig mijn hart echt heel hard kloppen. Echt zo'n irritant gevoel, net alsof ik heb lopen rennen terwijl ik gewoon niks doe
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef tessie het volgende:
Veel plezier met het van de daken schreeuwen Shirley!
Hebben jullie trouwens ook last van hartkloppingen? Zelfs als ik gewoon zit voel ik regelmatig mijn hart echt heel hard kloppen. Echt zo'n irritant gevoel, net alsof ik heb lopen rennen terwijl ik gewoon niks doe
Ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Cantare het volgende:
[..]
Heb ik ook soms, vooral als ik ook nog moe ben
Super!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Toverboom het volgende:Spontane Echo gehad
![]()
Kloppend hartje gezien
![]()
Waarschijnlijk iets langer dan ik dacht, over 2,5 week termijnecho
En nu we een goede echo gehad hebben gaan we het ook rondvertellen een dezer dagen![]()
Dat betekend dat deze account binnenkort de kast in mag
Ben benieuwd wie je bent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Toverboom het volgende:Spontane Echo gehad
![]()
En nu we een goede echo gehad hebben gaan we het ook rondvertellen een dezer dagen![]()
Dat betekend dat deze account binnenkort de kast in mag
Kloon ja, voor de rest hou ik mijn mond gewoon nog evenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:45 schreef Cantare het volgende:
[..]
Super!![]()
Maar ben jij een kloon? Een bekende OUD-er? Ben benieuwd!
oeh, gemeenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef Toverboom het volgende:
[..]
Kloon ja, voor de rest hou ik mijn mond gewoon nog even
Omdat ik toen ik geopereerd was ook lang aan het nabloeden was. Kan zijn dat mijn bloed niet goed stolt. Mocht dat zo zijn krijg ik of een medische indicatie om in in het ziekenhuis te bevallen of ik word met 37 weken overgedragen aan de gynaecoloog.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef leonieke het volgende:
Baldria![]()
![]()
kaatjejannie wat goed dat je een sticker hebt gekregen. Wat raar dat je zo vlug blauwe plekken krijgt. Is er een reden waarom je dat nu moet laten onderzoeken?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Baldria het volgende:
[ afbeelding ]
Om 15.35 kwam onze lieve Jasmijn ter wereld. De bevalling ging echt super. Om half 5 kreeg ik echte weeën. Ik heb maar 50 minuutjes geperst en toen was ze er in één perswee.
Toen ze haar op mijn buik legde riep ik: OOOO, maar dat viel echt mee! De vk en kraamverzorgsters waren erg verbaasd over deze reactie
Joehoe, gefeliciteerd net de geboorte van jullie dochter!!! Daar is ze eindelijk danquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef Baldria het volgende:
baldria baby has arrived.
Jasmijn heet ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |