Sonnetje wat lief zo'n kaart!!

Toverboom, spannend naar de VK toe!!
Pessie, hmm dat klinkt ook wel als een goede verklaring van je VK. Hoef ik de mijne niet te bellen haha.. Ik heb hier een baby die volop aan het schoppen en mama pesten is dus maak me verder eigenlijk helemaal geen zorgen maar het was gewoon naar!
Orea, oh heerlijk zo'n middagdut! Ze lijken wel het lekkerst op het moment dat het niet uitkomt hehe..
Net heerlijk met peuterdochter op de bank gelegen.. Mevrouw weigert 's middags te slapen dus we hebben altijd even een uurtje rust. Bij Papa en of Mama op de bank liggen! Mama bied zich er nu graag voor aan! Zij kijkt meestal tv en ik dommel dan een beetje.. heerlijk!!
Inmiddels is manlief ook alweer thuis van zijn werk (pff korte dagen heeft ie deze week) en is ook op de bank geploft met hoofdpijn.. dat heeft ie meestal heel erg dus zal wel een gezellige avond worden
Nu is mijn zin in het eten koken helemaal weg want hij eet dan al niet mee.. Ga denk ik onze auto nog een keer aantrappen om langs de grote gele M (yummie) te rijden!
Morgenmiddag lekker de nieuwe auto ophalen en dan kan ik ook weer een stuk relaxer rijden! Korte pedalen en hoog zitten dat is erg fijn!
Altijd blijven lachen... :)