abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:53:40 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82008741
CP

Binnen nu en 2 weken ben je mama

En dan sta ik zelf bijna in de top 10 * slik
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:54:56 #102
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82008760
Wat een mooi meisje, Baldria

CP Ik vind het nog altijd zo dat je zwanger bent en nu moet je al bijna bevallen
pi_82009069
Baldria en man, gefeliciteerd met jullie prachtige bloempje.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:22:55 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82009248
CP wat een mooie mijlpaal
Hoe voel je je? (in het algeheel bedoel ik hoor )

Ik sprak net mijn man even op msn, even quoten;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82009419
Saffier wat schattig het blijft zo'n wonder he.. Hebben jullie ook een koosnaam voor jullie baby? (was dat niet Roelofje bij jullie..) wij noemen onze baby tegenwoordig Beebel (biebel)
pi_82009430
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:22 schreef Saffier het volgende:
CP wat een mooie mijlpaal
Hoe voel je je? (in het algeheel bedoel ik hoor )

Ik sprak net mijn man even op msn, even quoten;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar! Nog maar drie maandjes wachten

Ik voel me prima. Wel erg ongeduldig ondertussen, maar ja...
Maandag naar de vk en dan gaat ze kijken of ik stripbaar ben. Maar al is dat zo dan denk ik niet dat ik dat ga laten doen. Hangt er een beetje vanaf wat het protocol is met betrekking tot overdracht naar de gynaecoloog. Dat wil ik wel zien te voorkomen, maar denk dat maandag strippen nog wat vroeg is
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:31:47 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82009432
Baldria wat een mooi kindje! Lekker spekkie! Ben wel benieuwd naar geboortegewicht...

Fluugs, zolang jij niet in de top-10 staat maak ik me geen zorgen daarna wel, dan sta ik op nummer 11

CP , dat jouw kindje ook snel mag komen.

Gisteren hebben we weer zwangerschapscursus gehad. 2 van de 6 stellen waren afwezig dus er bleven 4 stellen over. Eerlijk gezegd vond ik dat gisteravond de sfeer eindelijk eens goed was. Maar dat kan aan mij liggen.
We hebben leren persen. Nooit geweten dat je daar je buikspieren voor nodig hebt. De cursusleidster acht dat ik misschien maar in mn stoel moest meepersen omdat een hele avond op de grond misschien een beetje veel was, maaaaaar ze heeft een baarkruk staan mensen, ik wil dat ding als dat kind eruit moet. Ik heb gewoon geoefend op een baarkruk. Ben benieuwd hoeveel vrouwen bij cursus oefenen op zo'n ding! Ze heeft uitgelegd waarom een baarkruk voor vrouwen met bekkenpijn zo goed is. Ik hoop maar dat de vk het er tegen die tijd mee eens is! Er zit 1 nadeeltje aan, je krijgt er wel een houten kont van.
Verder hebben we een "persriedel" geleerd: hapje lucht, tong, kaak, schouders, rits, vaart achter je plas (ja serieus). Ach, als het kind er maar uitkomt, toch?
Kind was wel zeer actief na de cursus, en vanochtend om 5 uur weer, zelfs de hand van manlief kon em deze keer niet rustig krijgen.

Oh ja, gisteren zijn de proefdrukken van onze kaartjes binnen gekomen
En.... vandaag komt mn mama
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:48:56 #108
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82009883
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Echt waar! Nog maar drie maandjes wachten

Ik voel me prima. Wel erg ongeduldig ondertussen, maar ja...
Maandag naar de vk en dan gaat ze kijken of ik stripbaar ben. Maar al is dat zo dan denk ik niet dat ik dat ga laten doen. Hangt er een beetje vanaf wat het protocol is met betrekking tot overdracht naar de gynaecoloog. Dat wil ik wel zien te voorkomen, maar denk dat maandag strippen nog wat vroeg is
Misschien beval je zondag al of morgen Of vanavond
pi_82009884
voor CP! wat een mijlpaal!

Ik sta ook bijna in de top 10 nou.. wat gaat het ineens snel zeg..
Straks lekker de andere auto ophalen !!!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_82009938
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef pessie het volgende:
Baldria wat een mooi kindje! Lekker spekkie! Ben wel benieuwd naar geboortegewicht...

Fluugs, zolang jij niet in de top-10 staat maak ik me geen zorgen daarna wel, dan sta ik op nummer 11

CP , dat jouw kindje ook snel mag komen.

Gisteren hebben we weer zwangerschapscursus gehad. 2 van de 6 stellen waren afwezig dus er bleven 4 stellen over. Eerlijk gezegd vond ik dat gisteravond de sfeer eindelijk eens goed was. Maar dat kan aan mij liggen.
We hebben leren persen. Nooit geweten dat je daar je buikspieren voor nodig hebt. De cursusleidster acht dat ik misschien maar in mn stoel moest meepersen omdat een hele avond op de grond misschien een beetje veel was, maaaaaar ze heeft een baarkruk staan mensen, ik wil dat ding als dat kind eruit moet. Ik heb gewoon geoefend op een baarkruk. Ben benieuwd hoeveel vrouwen bij cursus oefenen op zo'n ding! Ze heeft uitgelegd waarom een baarkruk voor vrouwen met bekkenpijn zo goed is. Ik hoop maar dat de vk het er tegen die tijd mee eens is! Er zit 1 nadeeltje aan, je krijgt er wel een houten kont van.
Verder hebben we een "persriedel" geleerd: hapje lucht, tong, kaak, schouders, rits, vaart achter je plas (ja serieus). Ach, als het kind er maar uitkomt, toch?
Kind was wel zeer actief na de cursus, en vanochtend om 5 uur weer, zelfs de hand van manlief kon em deze keer niet rustig krijgen.

Oh ja, gisteren zijn de proefdrukken van onze kaartjes binnen gekomen
En.... vandaag komt mn mama
Wat!? Ik kan me er niets bij voorstellen wat je dan moet doen
Maar fijn dat je ondertussen wel een beter gevoel hebt bij de cursus
pi_82010008
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Misschien beval je zondag al of morgen Of vanavond
Liever niet zondag. Dan is mijn schoonvader jarig en die wil echt te graag dat het op zijn verjaardag wordt geboren
Maar als ik dan kijk naar '42'... Da's 40+2, dan zou dat precies zondag zijn

* CrazyPrincess bijgeloof snel wegstopt...
Volle maan heeft immers ook niet geholpen

Lekker zo'n nieuwe auto Liesz
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:53:58 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82010058
Mereltje wij zijn niet van het 'Roelofje' en ik kan spontaan ook niet op de naam komen van de goede user
We hebben meerdere koosnaampjes, pruttel, frummel, de kleine, de baby, ukkepuk, urretje.... Maar niet echt een specifieke.

Ja CP, nog maar 3 maandjes, ik hóóp nog 3 maanden, Tobias wilde met 7 maanden al komen nl en sinds dit weekend heb ik het op mijn heupen Komt goed.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82010104
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik kan me er ook niets bij voorstellen!

Saffier, Roelofje is van Orea
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82010179
CP, gefeliciteerd met je mijlpaal... doe es puffen?!
pi_82010225
Baldria gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn

En wat is ze prachtig....
pi_82010251
CP, je mijlpaal!! Nou, kom maar op met die baby dan
pi_82010478
Hier noemen we het voornamelijk het monster of de kleine terrorist

Saffier, gewoon even vermanend toespreken dat zulk gedrag echt niet getolereerd wordt!

Ik wil heel graag puffen, maar er valt echt helemaal niets te puffen. Vanmorgen werd ik wakker met een harde buik, maar anders dan dat zijn er 0,0 voortekenen dat er iets staat te gebeuren. Ik hobbel maar gewoon lekker verder met m'n bolletje
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:11:49 #118
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82010613
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik kan me er ook niets bij voorstellen!

Saffier, Roelofje is van Orea
En hijgen dan? Tong uit je mond en doen alsof je een hond bent (erg grappig als 5 vrouwen lopen te hijgen, kon mn lach niet inhouden ).

CP, draakje had volgens mij ook 0 voortekenen en mini-draak kwam ook! Nog even volhouden! Het is lekker weer, lekker genieten in het zonnetje!
pi_82010951
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:11 schreef pessie het volgende:

[..]

En hijgen dan? Tong uit je mond en doen alsof je een hond bent (erg grappig als 5 vrouwen lopen te hijgen, kon mn lach niet inhouden ).

CP, draakje had volgens mij ook 0 voortekenen en mini-draak kwam ook! Nog even volhouden! Het is lekker weer, lekker genieten in het zonnetje!
daar ga je alleen maar van hyperventileren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82011940
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Saffier het volgende:
Mereltje wij zijn niet van het 'Roelofje' en ik kan spontaan ook niet op de naam komen van de goede user
We hebben meerdere koosnaampjes, pruttel, frummel, de kleine, de baby, ukkepuk, urretje.... Maar niet echt een specifieke.

Hier was het eerst Etterbakje
pi_82012233
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

daar ga je alleen maar van hyperventileren!
Lijkt mij ook niet een heel goede methode nee. Dat wordt al snel heel ongecontroleerd denk ik.

pessie, ik maak me ook verder geen zorgen hoor. Het komt wanneer het komt
pi_82012895
Hier is het vanaf het begin af aan al Ilse, wat dat betreft fijn dat het een meisje is, als het een jongen zou zijn, is Ilse toch onhandiger.

vraagje aan een van de mods, mag achter mijn naam in de OP komen te staan dat ik een meisje krijg?
*poef* nu is het weg
pi_82013817
Pessie, de baarkruk doorsta je alleen met je persweeen dus dat scheelt alweer een tijdje een houten kont Het lijkt mij dus helemaal niks ondanks mijn bekkeninstabiliteit!

Leuk hoor die koosnaampjes.. Shenaya was altijd Truus en nu is het meestal muts omdat het zo'n vreselijk wijs ding is met haar 2 jaar!
Baby noem ik vooral schatje eigenlijk, dit keer geen koosnaampje Soms gebruiken we haar naam die het moet worden wel..

CP, bij Shenaya begon ik ook zonder enige voortekenen.. Toen ik dacht he ik heb af en toe een kriebel op mijn blaas was ik al bijna halverwege dus je weet maar nooit!! Niet zondag doen dus..
Altijd blijven lachen... :)
pi_82013948
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik ook niet Maar heb er toch al een kind uitgeperst. Misschien dat het daarom zo lang duurde

Ik heb vanaf gistermiddag al buikpijn. Gister eerst onderin mn buik, en later wat meer aan de bovenkant. En als ik dan een uur rustig zat en niet bewoog, ging het wel over. Maar nu is het weer de hele dag al, voelt een beetje als harde buiken denk ik, maar ik weet niet zeker hoe een harde buik voelt Voel je dat in je hele buik zeg maar? Want zo voelt het nu wel, alsof het helemaal straks staat zeg maar...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82014479
Ik heb echt geen idee Tes, had volgens mij vorige week na een stuk wandelen mijn eerste harde buik.. en dat voelde inderdaad alsof het helemaal strak stond, niet zozeer aan de buitenkant, maar aan de binnenkant vooral... Soort voetbal die steeds iets verder werd opgeblazen.. Niet pijnlijk, maar wel erg vervelend....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')