SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:22 schreef Saffier het volgende:
CP wat een mooie mijlpaal![]()
![]()
Hoe voel je je? (in het algeheel bedoel ik hoor)
Ik sprak net mijn man even op msn, even quoten;Echt waar! Nog maar drie maandjes wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me prima. Wel erg ongeduldig ondertussen, maar ja...
Maandag naar de vk en dan gaat ze kijken of ik stripbaar ben. Maar al is dat zo dan denk ik niet dat ik dat ga laten doen. Hangt er een beetje vanaf wat het protocol is met betrekking tot overdracht naar de gynaecoloog. Dat wil ik wel zien te voorkomen, maar denk dat maandag strippen nog wat vroeg is![]()
Misschien beval je zondag alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Echt waar! Nog maar drie maandjes wachten
Ik voel me prima. Wel erg ongeduldig ondertussen, maar ja...
Maandag naar de vk en dan gaat ze kijken of ik stripbaar ben. Maar al is dat zo dan denk ik niet dat ik dat ga laten doen. Hangt er een beetje vanaf wat het protocol is met betrekking tot overdracht naar de gynaecoloog. Dat wil ik wel zien te voorkomen, maar denk dat maandag strippen nog wat vroeg is
Wat!?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef pessie het volgende:
Baldria wat een mooi kindje! Lekker spekkie! Ben wel benieuwd naar geboortegewicht...
Fluugs, zolang jij niet in de top-10 staat maak ik me geen zorgen daarna wel, dan sta ik op nummer 11![]()
CP, dat jouw kindje ook snel mag komen.
Gisteren hebben we weer zwangerschapscursus gehad. 2 van de 6 stellen waren afwezig dus er bleven 4 stellen over. Eerlijk gezegd vond ik dat gisteravond de sfeer eindelijk eens goed was. Maar dat kan aan mij liggen.
We hebben leren persen. Nooit geweten dat je daar je buikspieren voor nodig hebt. De cursusleidster acht dat ik misschien maar in mn stoel moest meepersen omdat een hele avond op de grond misschien een beetje veel was, maaaaaar ze heeft een baarkruk staanmensen, ik wil dat ding als dat kind eruit moet. Ik heb gewoon geoefend op een baarkruk. Ben benieuwd hoeveel vrouwen bij cursus oefenen op zo'n ding! Ze heeft uitgelegd waarom een baarkruk voor vrouwen met bekkenpijn zo goed is. Ik hoop maar dat de vk het er tegen die tijd mee eens is! Er zit 1 nadeeltje aan, je krijgt er wel een houten kont van.
Verder hebben we een "persriedel" geleerd: hapje lucht, tong, kaak, schouders, rits, vaart achter je plas (ja serieus). Ach, als het kind er maar uitkomt, toch?
Kind was wel zeer actief na de cursus, en vanochtend om 5 uur weer, zelfs de hand van manlief kon em deze keer niet rustig krijgen.
Oh ja, gisteren zijn de proefdrukken van onze kaartjes binnen gekomen![]()
En.... vandaag komt mn mama
Liever niet zondag. Dan is mijn schoonvader jarig en die wil echt te graag dat het op zijn verjaardag wordt geborenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien beval je zondag alof morgen
Of vanavond
Ik kan me er ook niets bij voorstellen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat!?Ik kan me er niets bij voorstellen wat je dan moet doen
Maar fijn dat je ondertussen wel een beter gevoel hebt bij de cursus
En hijgen dan? Tong uit je mond en doen alsof je een hond bent (erg grappig als 5 vrouwen lopen te hijgen, kon mn lach niet inhoudenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen!
Saffier, Roelofje is van Orea
daar ga je alleen maar van hyperventileren!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:11 schreef pessie het volgende:
[..]
En hijgen dan? Tong uit je mond en doen alsof je een hond bent (erg grappig als 5 vrouwen lopen te hijgen, kon mn lach niet inhouden).
CP, draakje had volgens mij ook 0 voortekenen en mini-draak kwam ook! Nog even volhouden! Het is lekker weer, lekker genieten in het zonnetje!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Saffier het volgende:
Mereltje wij zijn niet van het 'Roelofje' en ik kan spontaan ook niet op de naam komen van de goede user![]()
We hebben meerdere koosnaampjes, pruttel, frummel, de kleine, de baby, ukkepuk, urretje.... Maar niet echt een specifieke.
Lijkt mij ook niet een heel goede methode nee. Dat wordt al snel heel ongecontroleerd denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar ga je alleen maar van hyperventileren!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Wat!?Ik kan me er niets bij voorstellen wat je dan moet doen
Maar fijn dat je ondertussen wel een beter gevoel hebt bij de cursus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |