abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82014489
CP: gefeliciteerd met je super mijlpaal. Ik hoop dat je lekker snel mag gaan bevallen!

Tot snel in het volgende topic dames. (of die daarna).
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:24:09 #127
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82015696
Tessie ik zou zeggen een harde buik. Maar als die zo lang aanhoudt misschien toch even de vk bellen? Ze willen liever dat je eerder belt dan later is mijn ervaring.

Baldria Tot over 2 maanden!

Lies, ik vond het echt heel fijn zitten, een stuk beter dan op de grond. Maar ik weet niet hoe het in bed zou gaan. Ik was vooral blij met manlief die achter me zat en na elke persoefening in mn oor zei "je doet het heel goed". Dat belooft nog wat als het echt begint! Ik hoop wel dat mn buikspieren het straks trekken.

Ik heb trouwens het idee dat mn baby gedraaid is. Ik voel em nu veel meer linksbovenin bewegen en ik voel bijna geen tegenbeweging meer rechts. Zou die nu al langzamerhand richting "goed" gaan liggen? Ben 31 weken, ervaringsdeskundigen, wat zeggen jullie?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:26:52 #128
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82015813
Pessie ik heb echt het gevoel dat jij je zo druk maakt om de bevalling, misschien iets te druk eigenlijk Het lijkt me echt dat je te veel verwachtingen hebt op voorhand. Het beste advies dat ik heb gekregen is: "laat het op je afkomen", maar het lijkt echt alsof jij compleet het tegenovergestelde doet.
pi_82015868
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef tessie het volgende:

Ik heb vanaf gistermiddag al buikpijn. Gister eerst onderin mn buik, en later wat meer aan de bovenkant. En als ik dan een uur rustig zat en niet bewoog, ging het wel over. Maar nu is het weer de hele dag al, voelt een beetje als harde buiken denk ik, maar ik weet niet zeker hoe een harde buik voelt Voel je dat in je hele buik zeg maar? Want zo voelt het nu wel, alsof het helemaal straks staat zeg maar...
Een harde buik herken je doordat je buik hard is (of er een bal o.i.d. in zit), niet te missen. Maar 1 harde buik houd niet zo lang aan, daar zit een begin en een eind aan. Ik had pas ook een dag of 2 aan één stuk door buikpijn, meer een soort menstruatiepijn. Volgens mij was het een groeispurt. Misschien is dat het?

CP, de mijlpaal der mijlpalen!!!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:33:48 #130
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82016104
Bwa, Cantare, het is toch wel te missen, hoor Ik had blijkbaar al vrij lang last van harde buiken, maar had dat nooit zo geïnterpreteerd. Toen ik aan de CTG lag (41weken ver) vroeg de verpleegster nog of ik harde buiken had. Ik natuurlijk: "neenee, geen last van "
Zij kijkt op de monitor en zegt: "voel je nu niets?"
Ik: "oh jawel, maar dat is het noemen niet waard "
Waren blijkbaar volgens de waarden vrij goeie harde buiken.

Maar ik heb dan ook wel een hoge pijngrens
pi_82016591
Mja, met deze termijn horen ze dacht ik nog geen pijn te doen, het is "gewoon" een samentrekking van je baarmoeder. Als je denkt dat harde buiken pijn moeten doen dan is het wel logisch dat je ze mist als je geen pijn hebt. Maar ik bedoel missen meer als: als je in je buik prikt en je voelt geen waterballon maar een voetbal dan is je buik hard. Is je buik niet hard dan is het geen harde buik, toch?
pi_82017115
en omg ik sta in de top 20!
pi_82022051
Ik heb echt teveel spek op mijn buik om hem aan de buitenkant hard aan te laten voelen tijdens een harde buik Maar het waren, of zijn, blijkbaar wel harde buiken, want ik heb gewoon blaasontsteking! Nu dus aan de antibiotica en hopelijk ben ik er snel vanaf!
Oh, en ik bedoelde trouwens niet dat het de hele tijd aan 1 stuk door was hoor, maar het was al vanaf gister aan de gang, soms elke 5 minuten, en dan weer 3 kwartier niet. Maar volgens de vk moet ik daar morgen al vanaf zijn
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82022702
Hopelijk werkt de ab snel tessie!!

Ik heb net eens gesorteerd wat we aan babykleertjes hebben. Tis teveel... Ik denk dat ik een koopstop in las.
*poef* nu is het weg
pi_82022821
herkenbaar Kaatje!

Hier was echt ook mega veel, tot het in de kast hing.. Toen viel het ineens ontzettend mee!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:15:48 #136
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82022964
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef tessie het volgende:
Ik heb echt teveel spek op mijn buik om hem aan de buitenkant hard aan te laten voelen tijdens een harde buik Maar het waren, of zijn, blijkbaar wel harde buiken, want ik heb gewoon blaasontsteking! Nu dus aan de antibiotica en hopelijk ben ik er snel vanaf!
Oh, en ik bedoelde trouwens niet dat het de hele tijd aan 1 stuk door was hoor, maar het was al vanaf gister aan de gang, soms elke 5 minuten, en dan weer 3 kwartier niet. Maar volgens de vk moet ik daar morgen al vanaf zijn
Ah, wel blaasontsteking dus! Fijn dat dat is opgehelderd en je meteen aan de ab zit. Mooi dat het morgen waarschijnlijk over is!
pi_82023150
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Orea het volgende:
herkenbaar Kaatje!

Hier was echt ook mega veel, tot het in de kast hing.. Toen viel het ineens ontzettend mee!
Ik heb het even in de inbouwkast gehangen die in het kamertje zit. NU valt het inderdaad best mee . Maar tis echt veel denk ik.
*poef* nu is het weg
pi_82023767
Baldria, gefeliciteerd met je meisje. Wat een poppetje zeg
Wat fijn dat de bevalling zo goed en gemakkelijk ging!
pi_82023855
Wel al verschillende maten Kaatje?
Ik heb best behoorlijk veel in maat 56, maar ach.. misschien blijkt ze straks toch niet zo heel spekkie te zijn en kan ze dat wat langer aan... en anders maar wat vaker omkleden
pi_82024107
aardig wat in 50 en 56. Verder redelijk wat in 62. En dan nog wat grotere dingen. EN idd, ze krijgt gewoon na elk slaapje nieuwe kleren aan

Ik kan me nog die foto van jou herinneren van al die kleertjes bij een box. Dat ik dacht dat dat zoveel was. Volgens mij heb ik nu minstens net zoveel Heb je die foto nog?
*poef* nu is het weg
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:42:06 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82024109
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:22 schreef Saffier het volgende:
CP wat een mooie mijlpaal
Hoe voel je je? (in het algeheel bedoel ik hoor )

Ik sprak net mijn man even op msn, even quoten;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kaatjejannie, ik heb het erbij gezet hoor!

Ticoo, weet eig. al wat het gaat worden? Ja toch? Of ben ik nou gek?
pi_82024156
Ticoo krijgt weer een meid
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:44:30 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82024219
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef Orea het volgende:
Ticoo krijgt weer een meid
Pfew... ik dacht al dat ik gek aan het worden was.
pi_82024271
Bedoel je deze en deze soms Kaatje?

Inmiddels is er al veeeeeel meer bij en zo hangt het in de kast. Inmiddels alles al gewassen en weer anders ingedeeld. En meer erbij dus.. Zal van de week nog eens een fotootje schieten

Vooral heel veel rompers heb ik, en dat tikte flink aan!
pi_82024274
Baldria, wat is ze mooi!
Tessie, vervelend dat je een blaasontsteking hebt, hopelijk ben je er snel vanaf!
CP, mijlpaal, 40 weken! Lekker zeg, nog max. 2 weken!

en de rest ben ik alweer vergeten.... sorry!

Ik ben net weer bij de gyn geweest en de medicijnen lijken goed aan te slaan, want mijn bloeddruk was al een stuk lager dan de vorige keer; 143/85 tov 160/103. Ik ben dus ook max. 5 minuten binnen geweest, heb een herhaalrecept gekregen voor de medicijnen en even héél kort naar uk gekeken en het hartje beluisterd. Over drie weken heb ik een uitgebreide groei echo. Ik vroeg of de gyn even het geslacht kon dubbelchecken, maar uk lag met de benen over elkaar, dus dat lukte helaas niet. Over drie weken zal dat vast wel kunnen

Verder erg vermoeid op 't moment, maar dat is de belangrijkste bijwerking van de medicijnen, dus dat kon wel kloppen.
pi_82024343
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef Orea het volgende:
Bedoel je deze en deze soms Kaatje?

Inmiddels is er al veeeeeel meer bij en zo hangt het in de kast:
Ja die ja,
Kijk als ik die foto's aan mijn man laat zien, dan is het niet zo erg meer als ik wat koop Dat groene born in 2010 shirtje hebben wij ook! Was een van de eerste dingen die ik kocht
*poef* nu is het weg
pi_82024424
Leuk is die he?

En ja, ach... misbruik mijn foto's maar hoor mijn vent rolt alleen nog maar met zijn ogen als ik weer eens iets van bijv. Huup over heb genomen Roelofje heeft inmiddels al ruim 14 paar schoenen (daar zitten ook de slofjes bij hoor, maar ik noem het allemaal schoenen)
pi_82024456
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kaatjejannie, ik heb het erbij gezet hoor!

Ticoo, weet eig. al wat het gaat worden? Ja toch? Of ben ik nou gek?
Dank je wel! Nu je hier toch bent... jij had toch toen oscar geboren werd een slinger gemaakt van rompertjes met zijn naar er op? Hoe heb je die letters erop gemaakt? Ik vind het een leuk idee, en aangezien wij op een flat wonen is het ook nog eens praktisch!
*poef* nu is het weg
pi_82024485
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Orea het volgende:
Leuk is die he?

En ja, ach... misbruik mijn foto's maar hoor mijn vent rolt alleen nog maar met zijn ogen als ik weer eens iets van bijv. Huup over heb genomen Roelofje heeft inmiddels al ruim 14 paar schoenen (daar zitten ook de slofjes bij hoor, maar ik noem het allemaal schoenen)
Lol,
Ilse heeft pas 1 paar schoenen en 1 paar slofjes. Kan altijd nog meer bij. Ze heeft immers een moeder die ook teveel schoenen heeft.
*poef* nu is het weg
pi_82024604
Bah tessie, blaasontsteking... Hoop dat het snel over is
En veeeeeeeeeeeeeeeel drinken he!

Fijn dat je bloeddruk al wat gedaald is Fannetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')