Nou ja, ik heb ook niet echt het idee dat het heel erg isquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Volgens mij niet, heb het ook best vaak, ligt volgens mij aan de speler zelf
Ik speel nog steeds de helft van alle competities wedstrijden met deze tactiek en het werkt perfect, hier en daar moet je hem wel een beetje aanpassen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Probeer anders die taktiek die een paar topics geleden gepost werd. Heeft wel 2 backs (wel als VV opgesteld), maar verder wel redelijk jouw eisen.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29379
Nee joh, alleen omhoog, anders begin je lekker een nieuwe game met hun, ik vind het altijd zonde om m'n vooruitgang bij een club los te laten. Zelfs als ik van RKC nu naar Manchester ga ofzo vind ik het niet leuk, als iedereen te koop is voor jouw club is het gewoon geen bal aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Het gaat de laatste tijd weer baggerslecht met RKCHang weer rond de degradatieplaatsen
Degraderen zal ik waarschijnlijk toch niet, maar echt vooruitgang t.o.v vorig seizoen is er niet echt. En nu krijg ik een aanbod van Frosinone (18e in de Serie B) om met ingang van het volgend seizoen manager te worden. Zal ik het doen?
Heb wel een aantal leuke spelers al aangetrokken voor RKC en had voor volgend seizoen al een hele nieuwe taktiek uitgedacht.
Sorryquote:
Nee, staat centraal in een driespitsen systeem. Scoort aan de lopende bandquote:Op zondag 30 mei 2010 17:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik vind Huntelaar gewoon niet geweldig in FM, z'n gebrek aan snelheid vind ik echt vervelend. Is hij wissel bij jou?
Altijd leuk als een topclub degradeert want dan kun je hele goede spelers voor bijna niks ophalen daar.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Happel het volgende:
Feyenoord speelt in mijn game om degradatie op dit moment. Net als Sparta. Van Bronckhorst is de manager van Sparta.
Feyenoord heeft overigens haar eerste wedstrijd met 5-0 gewonnen, dus veel moeite om zich te handhaven zullen ze niet hebben. Tenzij ze tegen mij komen natuurlijk.
Dat is wel een voordeel, ja. Moet nu dus tegen Feyenoord. Win ik, dan degraderen zij. Zal niet makkelijk worden voor me, maar ook niet onmogelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Altijd leuk als een topclub degradeert want dan kun je hele goede spelers voor bijna niks ophalen daar.
Jammer dat er alleen geen topclub degradeert.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Altijd leuk als een topclub degradeert want dan kun je hele goede spelers voor bijna niks ophalen daar.
Bij mijn RKC-game FC Utrecht in seizoen 1. Wilde aan het begin van dat seizoen Lensky huren, vroegen ze een huursom van 500k. Aan het einde definitief overgenomen voor 100kquote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer dat er alleen geen topclub degradeert.![]()
!
Welk team speel je eigenlijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef Captain_Hero het volgende:
Uit in de Europa League met maar 1-0 verloren van Porto dus ik voelde de bui al hangen. Win ik thuis op mijn dooie gemak met 4-1
Feyenoord natuurlijk. Lekker renoveren en speculeren op de transfermarkt tot de schuld weg is.quote:
het gaat als het goed is om gelijk spel of winst, dus bij een overwinning krijg je 3 punten. Jullie hebben er allebei 1 gerwonnen dus het is 3-3. Als je die 1e gelijk had gespeeld was het dus 1-4quote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Happel het volgende:
Zit een fout in het spel. Nog een gunstige ook.
2-0 gewonnen van Feijenoord, maar bij de return staat er als vorige uitslag 3-0.
edit: Klopt geen reet van die hele promotie/degradatie shit.
1-0 verloren bij Feijenoord en nu moet ik een derde wedstrijd spelen. Staat het nu 3-3 in onderlinge duels?
edit 2: Promotie![]()
Ik heb er ook wel last van af en toe, overduidelijk buitenspel maar toch een goal. Zal wel realisme zijn, zeker gezien het feit het hier de Eredivisie betreft.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:09 schreef poiuytr het volgende:
Ik word in FM de laatste tijd wel zo zat van die buitenspel doelpunten in de wedstrijd. Elke wedstrijd maakt Suarez een buitenspel doelpunt. Meerdere mensen hier last van? Of ligt dit misschien gewoon aan de tactiek die ik speel?
Doelde juist meer of afgekeurde doelpunten. Echt elke wedstrijd maak ik een buitenspeldoelpunt en soms ook nog wel twee in een wedstrijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:20 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel last van af en toe, overduidelijk buitenspel maar toch een goal. Zal wel realisme zijn, zeker gezien het feit het hier de Eredivisie betreft.
Waar ik meer last van heb is het gehak en geschoffel van de tegenstander, ik kan geen wedstrijd meer spelen zonder dat minimaal twee van mijn fragiele artiesten doormidden worden gezaagd door een of andere marginale voetballende betonvlechter uit Amsterdam of Den Haag.
Hehe ik ook, heb vandaag m'n laatste examens en m'n vriendin is voorlopig nog wel bezig met d'r bachelorscripte denk ik, dus veel tijd en dus veel FMquote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik zit op 'Vergeet niet dat eten je kracht geeft nog langer door te gaan.'
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:30 schreef Brord_ het volgende:
Ik heb This is my life and I'll do what I want with it.
Ah, duidelijk. Wist ik niet. Vond het ook al zo raar.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:10 schreef Bow het volgende:
[..]
het gaat als het goed is om gelijk spel of winst, dus bij een overwinning krijg je 3 punten. Jullie hebben er allebei 1 gerwonnen dus het is 3-3. Als je die 1e gelijk had gespeeld was het dus 1-4
M'n scouts komen niet met veel soeps meestal, kijk vaak bij de jeugd elftallen van landen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Anarkhia het volgende:
Hoe scouten jullie trouwens de echte top regens, Ik kom nooit verder dan een paar aardige Europese subtop regens.
Het enige dat ik m'n scouts liet doen, was zoeken naar spelers van boven de 100 kilo.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef Boe-man het volgende:
[..]
M'n scouts komen niet met veel soeps meestal, kijk vaak bij de jeugd elftallen van landen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het enige dat ik m'n scouts liet doen, was zoeken naar spelers van boven de 100 kilo.![]()
Scouten deed ik zelf, met de rechterhand.
Het was er één en hij vertelde af en toe ook iets over de volgende tegenstander. Bovendien had hij nog een 2-jarig contract en het geld om dat af te kopen had Darlington (4e niveau) niet. Bij Real Madrid kun je inderdaad iedereen zomaar ontslaan.quote:
Moet je vooral Feyenoord nemenquote:Vond het een beetje vervelend worden dat ik totaal geen geld had.
Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijnquote:
mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeldquote:
in een andere game met feyenoord had ik Tomasson als assistentquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijn
Inderdaad, met Feyenoord is het niet zo moeilijk om leuke transfers te doen. Heb er zelf ook nog een game mee lopen (hoewel ik momenteel meer bezig ben met RKC). Enige probleem is dat je talloze leningen hebt lopen waardoor je maandelijks verlies maakt, ook al zit je ruim binnen het salarisbudget.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Bow het volgende:
[..]
mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeld
bij Dresden had ik 55k transfergeld en m'n meest waardevolle speler was 2 miljoen waard en dat was ook precies mijn steunpilaar
Een regen, Argüello, is inmiddels al uitgegroeid tot een van de beste MC's van de wereld en wil nog niet wegquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Nice Jorwol, dat met RKC. Wie zijn de dragende spelers van je team?
Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef W_Sneijder het volgende:
Merk bij FM 2010 vooral dat 1 tactiek niet werkt, voor de winterstop ging 't met Ajax vlekkeloos en dan opeens in de tweede seizoenshelft ben ik een vrije val beland. Dit heeft geleid dat ik ontslagen ben door Uri Coronel -.-. De laatste FM die ik gespeeld heb was FM 2007, dus ik merk wel wat verschillen:p. Bij FM had je lekker 1 tactiek, en als die gewoon goed was, dan pwnde je.
waar zou ´t dan aan liggen:P?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.
Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef Jorwol het volgende:
Neymar verkocht voor 33 miljoen aan Bayern München, nu zelf weer eens een spits zoeken, het liefste niet te duur zodat m'n club er financieel weer nog beter uitziet!
Neymar heeft 14 afwerken, waardoor hij volgens mij ook niet presteert. Wat trouwens helemaal klote is dat al de spitsen op m'n lijstje die ik dan als eventuele vervanger zou kunnen halen gaan naar grote clubs of willen niet meer naar mijn club.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaan
Volgens mij speelt o.a. welke competitie de speler speelt en het salaris ook vast een rol. Ik heb dat wel eens gemerkt bij een jonge speler die een nieuw contract kreeg, zijn waarde steeg toen in een korte tijd meer dan in het half jaar daarvoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef truedestiny het volgende:
hoe komt het dat spelers zo weinig waard worden na een tijdje bij mij. ze scoren en ze spelen goed en dan is Suarez bijvoorbeeld maar 7 miljoen
Nicequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.
En Argüello is nog steeds in bloedvorm:
[ afbeelding ]
Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.
En Argüello is nog steeds in bloedvorm:
[ afbeelding ]
Blame the national coach, not mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?
Kan dat ook met FM09?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister maar eens begonnen met Sevilla Atletico. Soort B elftal van Sevilla. Ze zitten in de B4. Alleen ben ik net begonnen. Echter lees ik dat mocht je een speler hebben die maar een beetje goed is, afgepakt wordt door Sevilla zelf, ook al is hij daar nog niet goeg genoeg voor. Is dit uit te schakelen? anders ga ik er niet eens verder mee en zoek ik wel een ander team!
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez met een dubbele zuivere hattrick in de eerste helft
Herstel 4e jaar op rij, 5e jaar totaalquote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef MMUFC het volgende:
Voor het 5e jaar op rij groepsfase CL met FHLoting moet nog komen, dus weet niet wie ik tegen ga komen. Sta met FH inmiddels 35e op de coëfficiënten lijst! IJsland staat 21e. Maar ja de overige IJslandse clubs overleven meestal 1 kwalificatie ronde maar worden nog voor de groepsfase er al uitgeknikkerd..
In de competitie loopt het ook gesmeerd.. 10 duels, 30 punten en al 47 goals
Ach.. toeval.. ik vind het opzich wel grappig.. 3x tegen Portoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:
Tja toeval altijd he bij jou MMUFC.
Guys, wat doen jullie om jullie opgeslagen spel te verdedigen tegen crash!?
Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
automatisch opslaan met minimaal 2 save games (kan je ergens vinden tussen de instellingen)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:
Tja toeval altijd he bij jou MMUFC.
Guys, wat doen jullie om jullie opgeslagen spel te verdedigen tegen crash!?
Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez met een dubbele zuivere hattrick in de eerste helft
Hij legt er bij mij zo ontzettend veel in, maar niemand die hem wil hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.
Valt mee.. maar dat komt door die heikneuters van de IJslandse voetbalbond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef Jetfly het volgende:
Gaat wel goed bij jou dan! Je wordt zeker ook met dikke cijfers kampioen?
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
MMUFC, niet lullig bedoeld maar ik word moe van je FH en Ijsland
ben wel benieuwd of je dynamo ddresden terug aan de top kan krijgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ook
speel het dan ook alleen nog voor de Europese wedstrijden
Na dit Europese seizoen(met een beetje geluk nog maar 2 duels) eens een nieuwe uitdaging zoeken.. iemand nog tips wat ik echt eens moet proberen? oja.. IJsland is geen optie
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef MMUFC het volgende:
Na de groepsfase WK is er al afscheid genomen van regerend Wereld Kampioen Italië en regerend Europees Kampioen Spanje
Italië speelde gelijk tegen Slowakije, Paraguay en Gabon. Spanje pakte 1 punt tegen Costa Rica maar verloor van Zwitserland en Ivoor Kust![]()
Tot nu is FM redelijk betrouwbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef MMUFC het volgende:
Na de groepsfase WK is er al afscheid genomen van regerend Wereld Kampioen Italië en regerend Europees Kampioen Spanje
Italië speelde gelijk tegen Slowakije, Paraguay en Gabon. Spanje pakte 1 punt tegen Costa Rica maar verloor van Zwitserland en Ivoor Kust![]()
Ik hoop dat dat niet zo blijft, want dan ligt Nederland er in de kwart finale uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Tot nu is FM redelijk betrouwbaar![]()
. Italië 1e wedstrijd gelijk tegen Paraguay en Spanje verliest van Zwitserland
![]()
.
De tering en niet eens international? Wat een faalbondscoach daar dan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn stats
Eredivisie:
2016/2017 - 13 wedstrijden 12 goals
2017/2018 - 32 wedstrijden 45 goals
2018/2019 - 32 wedstrijden 39 goals
2019/2020 - 29 wedstrijden 45 goals
En europa legt ie er gemiddeld 10/15 goals in.
Oja in mijn defensie zijn 3 verdedigers wonderkinderen.
Tweede nationaliteit die Europees is?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een 15 jarig Chinese aanvaller weten te strikken die gelijk met mijn A-selectie van Ajax mee mag doen. Hij heeft ook al een keer of 8 gescoord
Misschien heeft hij dat databestand niet geupdate waardoor Duitsland met "grijze" spelers speeltquote:Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De tering en niet eens international? Wat een faalbondscoach daar dan!
Hoe?! Bij mij komen er altijd van die boden van 12 miljoen.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:59 schreef Anarkhia het volgende:
Ik begin een nieuwe game en ja hoor![]()
Bod op Suarez van Chelsea van 30 miljoen en het bestuur heeft het geaccepteerd
Had het ook bij mijn potje met Ajax. Chelsea toonde interesse en ik dacht laat ik een vraagprijs van 50 miljoen neerleggen. Boden ze 30 miljoen en het bestuur accepteerde dezequote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe?! Bij mij komen er altijd van die boden van 12 miljoen.
Ik vind dat ook altijd raar.. Ben ik een willekeurige club dan worden Afellay en Dzsudzsak voor minimaal 10 miljoen per persoon verkocht, ben ik zelf PSV dan krijg ik boden van maximaal 5 miljoen..quote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe?! Bij mij komen er altijd van die boden van 12 miljoen.
Yep! 67000 man in totaal. Kost 320 miljoen ofzoquote:
Ach, voor 30 kun je wel wat leuks terugkopen..quote:Op maandag 21 juni 2010 10:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Had het ook bij mijn potje met Ajax. Chelsea toonde interesse en ik dacht laat ik een vraagprijs van 50 miljoen neerleggen. Boden ze 30 miljoen en het bestuur accepteerde deze
Die gebruik ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Lastpost het volgende:
Welke tactiek? Bij werken er 2 prima eigenlijk, al scoor ik het meeste met de variant van 2 man bij de eerste paal, 2 bij de 2e paal en 2 bij de doelman en dan van net buiten het strafschopgebied uithalen.
Deze gebruik ik ook, omdat ik het rendement van corners op een 'normale' manier belachelijk laag vind (als het mijn team betreft in ieder geval), maar ik laat niet mijn beste afmakers/schieters de bal op het doel knallen want anders gaan ze er echt bijna allemaal in... Dat zit ook niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Lastpost het volgende:
Welke tactiek? Bij werken er 2 prima eigenlijk, al scoor ik het meeste met de variant van 2 man bij de eerste paal, 2 bij de 2e paal en 2 bij de doelman en dan van net buiten het strafschopgebied uithalen.
Die gebruik ik ook, dit jaar 60 doelpunten zo gemaaktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Lastpost het volgende:
Nah, bestaat niet echtquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:16 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
De vader van Tshbalala is gewoon een journalist leuk om te weten.
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Bow het volgende:
Ook zo leuk, moest ik de halve finale van de beker tegen Heerenveen midden in een interland week spelen, waardoor de helft van mijn 1e team niet beschikbaar was. Daarnaast had ik ook nog wat blessures en een schorsing.
Gelukkig nog met 3-2 gewonnen, maar toch.
Nope. Bij mij zit er alleen maar prut bij dat 5k waard isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef RoderikMB het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ooit een wonderkind als nieuwe instroom gehad? Bij mij zit er echt nooit wat bruikbaars bij.
Jep! 'Erik Schrier' een verdedigende middenvelder bij Feyenoord, helaas vond ik z'n stats toch niet echt geweldig en ook speelde ik niet met een echte verdedigende middenvelder!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef RoderikMB het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ooit een wonderkind als nieuwe instroom gehad? Bij mij zit er echt nooit wat bruikbaars bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |