Doelde juist meer of afgekeurde doelpunten. Echt elke wedstrijd maak ik een buitenspeldoelpunt en soms ook nog wel twee in een wedstrijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:20 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel last van af en toe, overduidelijk buitenspel maar toch een goal. Zal wel realisme zijn, zeker gezien het feit het hier de Eredivisie betreft.
Waar ik meer last van heb is het gehak en geschoffel van de tegenstander, ik kan geen wedstrijd meer spelen zonder dat minimaal twee van mijn fragiele artiesten doormidden worden gezaagd door een of andere marginale voetballende betonvlechter uit Amsterdam of Den Haag.
Hehe ik ook, heb vandaag m'n laatste examens en m'n vriendin is voorlopig nog wel bezig met d'r bachelorscripte denk ik, dus veel tijd en dus veel FMquote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik zit op 'Vergeet niet dat eten je kracht geeft nog langer door te gaan.'
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:30 schreef Brord_ het volgende:
Ik heb This is my life and I'll do what I want with it.
Ah, duidelijk. Wist ik niet. Vond het ook al zo raar.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:10 schreef Bow het volgende:
[..]
het gaat als het goed is om gelijk spel of winst, dus bij een overwinning krijg je 3 punten. Jullie hebben er allebei 1 gerwonnen dus het is 3-3. Als je die 1e gelijk had gespeeld was het dus 1-4
M'n scouts komen niet met veel soeps meestal, kijk vaak bij de jeugd elftallen van landen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Anarkhia het volgende:
Hoe scouten jullie trouwens de echte top regens, Ik kom nooit verder dan een paar aardige Europese subtop regens.
Het enige dat ik m'n scouts liet doen, was zoeken naar spelers van boven de 100 kilo.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef Boe-man het volgende:
[..]
M'n scouts komen niet met veel soeps meestal, kijk vaak bij de jeugd elftallen van landen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het enige dat ik m'n scouts liet doen, was zoeken naar spelers van boven de 100 kilo.![]()
Scouten deed ik zelf, met de rechterhand.
Het was er één en hij vertelde af en toe ook iets over de volgende tegenstander. Bovendien had hij nog een 2-jarig contract en het geld om dat af te kopen had Darlington (4e niveau) niet. Bij Real Madrid kun je inderdaad iedereen zomaar ontslaan.quote:
Moet je vooral Feyenoord nemenquote:Vond het een beetje vervelend worden dat ik totaal geen geld had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |