abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:09:05 #201
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_82240361

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:14:13 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_82240608
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi is dat, hè. Zelf heb ik nu Mario Melchiot als coach.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_82242052
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijn
pi_82242537
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Moet je vooral Feyenoord nemen
mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeld

bij Dresden had ik 55k transfergeld en m'n meest waardevolle speler was 2 miljoen waard en dat was ook precies mijn steunpilaar
pi_82242582
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijn
in een andere game met feyenoord had ik Tomasson als assistent
pi_82244360
3e jaar met Spurs. Heb als enige echt grote aankoop Soldado gekocht voor 20 miljoen. Ondanks dat ik kampioen ben heb ik toch niet de reputatie om bijv. een Aguero te kopen. Hoop dat ik dit jaar ver kan komen in de CL om zo de reputatie uit te bouwen. Hoop ook dat er wat Engelse talentjes uit de jeugd door kunnen stromen. Heb wel een paar Engelsen gekocht, maar op 't moment zijn die Engelsen die mijn team zouden versterken niet betaalbaar/willen niet eens naar Spurs komen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:57:51 #207
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_82245281
Bij mij is Stijn Schaars, 34 jaar, manager van Bayern Munchen
Tranquillo
pi_82246149
Seedorf, 36, van Deportivo La Coruña
pi_82247258
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Bow het volgende:

[..]

mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeld

bij Dresden had ik 55k transfergeld en m'n meest waardevolle speler was 2 miljoen waard en dat was ook precies mijn steunpilaar
Inderdaad, met Feyenoord is het niet zo moeilijk om leuke transfers te doen. Heb er zelf ook nog een game mee lopen (hoewel ik momenteel meer bezig ben met RKC). Enige probleem is dat je talloze leningen hebt lopen waardoor je maandelijks verlies maakt, ook al zit je ruim binnen het salarisbudget.
Was bij mij iig het eerste seizoen zo, 2e seizoen speel ik Europees misschien dat dat scheelt.
pi_82248984
In het derde seizoen overtuigend overwinterd in de Champions League met RKC.
Poule G van de Champions League bestond dit seizoen uit de volgende clubs:
Barcelona
Olympiakos
Celtic
RKC

Een poule met perspectief en dat heeft het team waargemaakt, na 4 wedstrijden hadden zowel RKC als Barcelona 10 punten en nr 3, Celtic had maar 3 punten, waardoor kwalificatie een feit werd. Hopelijk loot ik een club die te verslaan is, zodat ik nu eens verder kom dan de eerste knock-out ronde
pi_82249241
Nice Jorwol, dat met RKC. Wie zijn de dragende spelers van je team?
pi_82249594
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Nice Jorwol, dat met RKC. Wie zijn de dragende spelers van je team?
Een regen, Argüello, is inmiddels al uitgegroeid tot een van de beste MC's van de wereld en wil nog niet weg
Verder is Wágner van, ik denk, Locomotiv Moskou, een belangrijke speler. Verder heb ik nog een regen in de spits staan naast Neymar (die overigens totaal niet presteert bij mij, weg wil en ook weg mag).
pi_82251636
Hoppakee!! Met FH voor het eerst de groepsfase CL overleefd
Pakte een punt tegen Porto, verloor van Lyon en won 2x van Sparta Praag. Het duel tegen Porto werd gelijkgespeeld waardoor ik op 3 punten voorsprong van Porto 2e bleef.
Het voordeel voor mij zat hem in het doelsaldo(+4 tegen -2)
Ik verloor het laatste duel met 3-0 bij Lyon, Porto won met 4-1. Hierdoor kwamen we allebei op 8 punten en +1. Aangezien ik 11 keer scoorde en Porto "maar" 8x overleefde ik de groep en ging de Champions League winnaar van 2 seizoenen geleden wederom naar de Europa League(vorig seizoen werden ze ook 3e en toen werd ik 4e achter Porto)

In de volgende ronde wacht Juventus!
pi_82256283
Neymar verkocht voor 33 miljoen aan Bayern München, nu zelf weer eens een spits zoeken, het liefste niet te duur zodat m'n club er financieel weer nog beter uitziet!
pi_82264653
Merk bij FM 2010 vooral dat 1 tactiek niet werkt, voor de winterstop ging 't met Ajax vlekkeloos en dan opeens in de tweede seizoenshelft ben ik een vrije val beland. Dit heeft geleid dat ik ontslagen ben door Uri Coronel -.-. De laatste FM die ik gespeeld heb was FM 2007, dus ik merk wel wat verschillen:p. Bij FM had je lekker 1 tactiek, en als die gewoon goed was, dan pwnde je.
pi_82265267
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef W_Sneijder het volgende:
Merk bij FM 2010 vooral dat 1 tactiek niet werkt, voor de winterstop ging 't met Ajax vlekkeloos en dan opeens in de tweede seizoenshelft ben ik een vrije val beland. Dit heeft geleid dat ik ontslagen ben door Uri Coronel -.-. De laatste FM die ik gespeeld heb was FM 2007, dus ik merk wel wat verschillen:p. Bij FM had je lekker 1 tactiek, en als die gewoon goed was, dan pwnde je.
Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.
pi_82266094
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.
waar zou ´t dan aan liggen:P?

want het moraal van de spelers is goed.

ajax bij fm 07 was gewoon chill, je had lekker veel geld, en je kon kopen. maar ja, hier heb je maar een budget van 5 miljoen -.-
pi_82266099
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef Jorwol het volgende:
Neymar verkocht voor 33 miljoen aan Bayern München, nu zelf weer eens een spits zoeken, het liefste niet te duur zodat m'n club er financieel weer nog beter uitziet!
Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaan
pi_82278514
hoe komt het dat spelers zo weinig waard worden na een tijdje bij mij. ze scoren en ze spelen goed en dan is Suarez bijvoorbeeld maar 7 miljoen
pi_82278561
Ik gebruik al 5 jaar dezelfde tactiek.
pi_82295770
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaan
Neymar heeft 14 afwerken, waardoor hij volgens mij ook niet presteert. Wat trouwens helemaal klote is dat al de spitsen op m'n lijstje die ik dan als eventuele vervanger zou kunnen halen gaan naar grote clubs of willen niet meer naar mijn club.
pi_82296051
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef truedestiny het volgende:
hoe komt het dat spelers zo weinig waard worden na een tijdje bij mij. ze scoren en ze spelen goed en dan is Suarez bijvoorbeeld maar 7 miljoen
Volgens mij speelt o.a. welke competitie de speler speelt en het salaris ook vast een rol. Ik heb dat wel eens gemerkt bij een jonge speler die een nieuw contract kreeg, zijn waarde steeg toen in een korte tijd meer dan in het half jaar daarvoor.
pi_82301039
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.

En Argüello is nog steeds in bloedvorm:

pi_82302131
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.

[ afbeelding ]

Nice zal aan het einde mijn spits Felipe er tegenover zetten
pi_82312387
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:

[ afbeelding ]

Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_82315772
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Jetfly het volgende:

[..]

Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?
Blame the national coach, not me
pi_82357333
Nederland heeft op het WK 2018 0 punten gehaald in een poule met Duitsland, Chili en VS
Maar het kan erger.. Griekenland won het EK 2012 en WK 2014 en plaatste zich niet voor het EK 2016 en het WK 2018
pi_82391257

pi_82392191
Ik word hier zo schijt ziek van hé. Real Madrid heeft interesse in een trainer, dus ik waardeer het contract op. Hup volgende trainer waar ze achter zitten. Dat is mij nu al 4x achter elkaar gebeurt met verschillende clubs. ROT OP!
  maandag 7 juni 2010 @ 00:49:44 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_82426872
Kan iemand ff uitleggen waar je op moet letten bij het zoeken naar talenten via Genie scout? Alvast bedankt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_82426920
Potential ability ! Ook wel naar de current ability, als iemand 20 is met ability 40 mag je flink je best doen om 'm op de top van zijn kunnen te krijgen.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:55:58 #232
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_82431140
Gister maar eens begonnen met Sevilla Atletico. Soort B elftal van Sevilla. Ze zitten in de B4. Alleen ben ik net begonnen. Echter lees ik dat mocht je een speler hebben die maar een beetje goed is, afgepakt wordt door Sevilla zelf, ook al is hij daar nog niet goeg genoeg voor. Is dit uit te schakelen? anders ga ik er niet eens verder mee en zoek ik wel een ander team!
Vici, Vidi, Veni!
pi_82431738
Voor het 5e jaar op rij groepsfase CL met FH Loting moet nog komen, dus weet niet wie ik tegen ga komen. Sta met FH inmiddels 35e op de coëfficiënten lijst! IJsland staat 21e. Maar ja de overige IJslandse clubs overleven meestal 1 kwalificatie ronde maar worden nog voor de groepsfase er al uitgeknikkerd..

In de competitie loopt het ook gesmeerd.. 10 duels, 30 punten en al 47 goals
pi_82434532
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister maar eens begonnen met Sevilla Atletico. Soort B elftal van Sevilla. Ze zitten in de B4. Alleen ben ik net begonnen. Echter lees ik dat mocht je een speler hebben die maar een beetje goed is, afgepakt wordt door Sevilla zelf, ook al is hij daar nog niet goeg genoeg voor. Is dit uit te schakelen? anders ga ik er niet eens verder mee en zoek ik wel een ander team!
Kan dat ook met FM09?
pi_82474690

FC Suarez met een dubbele zuivere hattrick in de eerste helft
pi_82475143
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

pi_82481104
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef MMUFC het volgende:
Voor het 5e jaar op rij groepsfase CL met FH Loting moet nog komen, dus weet niet wie ik tegen ga komen. Sta met FH inmiddels 35e op de coëfficiënten lijst! IJsland staat 21e. Maar ja de overige IJslandse clubs overleven meestal 1 kwalificatie ronde maar worden nog voor de groepsfase er al uitgeknikkerd..

In de competitie loopt het ook gesmeerd.. 10 duels, 30 punten en al 47 goals
Herstel 4e jaar op rij, 5e jaar totaal
Zit overigens voor het 3e jaar op rij bij Porto in de poule
Verder bij Panathinaikos uit pot 2, zelf in pot 3 en Fiorentina uit pot 4
En dat terwijl ik ook Ekranas uit Litouwen had kunnen loten
pi_82488035
Tja toeval altijd he bij jou MMUFC.

Guys, wat doen jullie om jullie opgeslagen spel te verdedigen tegen crash!?

Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
pi_82488680
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:

Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
Ach.. toeval.. ik vind het opzich wel grappig.. 3x tegen Porto
Overigens 1e duel met 7-0 uit bij Fiorentina verloren na de 3-0 kreeg Fiorentina een rode kaart

Ik heb mijn game zo ingesteld dat hij iedere week opslaat. Maar ik werk met maar 1 savegame, dus als hij vast slaat tijdens het opslaan is mijn game weg

Ik kijk met die contracten meestal hoeveel ik moet betalen als ik het af koop in onderling overleg, en als dat te veel is laat ik hem blijven maar probeer ik hem bijvoorbeeld voor niets te verkopen..
pi_82498402
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:

automatisch opslaan met minimaal 2 save games (kan je ergens vinden tussen de instellingen)
pi_82534231
Na 2 gelijke spelen en 1 overwinning, 3e geworden in de CL poule. In de volgende ronde EL mag ik tegen PSV

Vroeg aan mijn bestuur om mijn stadion te vergroten, krijg de melding dat dat niet nodig is.. zelfde dag krijg ik een bericht dat mijn stadion met 7000 plaatsen vergroot wordt
Over een maand is mijn eigen naar mezelf vernoemde stadion klaar en kan er 21000 man in En dat is groot voor IJslandse begrippen
pi_82538808
Gaat wel goed bij jou dan! Je wordt zeker ook met dikke cijfers kampioen?
pi_82538846
Gisteren na 28 wedstrijden al kampioen geworden van de Eredivisie, doelsaldo 119 voor 15 tegen
Christaldo, Suarez en Felipe (regen) alle drie meer dan 30 gemaakt
pi_82539161
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.
pi_82543906
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.
Hij legt er bij mij zo ontzettend veel in, maar niemand die hem wil hebben
pi_82548354
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef Jetfly het volgende:
Gaat wel goed bij jou dan! Je wordt zeker ook met dikke cijfers kampioen?
Valt mee.. maar dat komt door die heikneuters van de IJslandse voetbalbond.
Dan worden er duels verplaatst vanwege de europese voorrondes.. en dan in plaatst van logisch verplaatsen wordt er maar wat gedaan..
Dan moet ik bijvoorbeeld 14-9 uit voor de competitie en 16-9 thuis voor de competitie en dan zit er een duel op 15-9 tussen uit tegen een Italiaanse club in de CL
En ik heb soms ook periodes dat ik gerust in zo'n periode ook nog eens 12 spelers(waarvan 9 basisspelers) mis vanwege interlands.. dan zit je al in een druk programma en dan mis je ook nog eens zo'n beetje de helft van je selectie

Er zijn soms periodes dat ik in 14 dagen tijd 8 duels speel
Dan wil je er wel eens een verliezen.. zeker als je 2 dagen op rij met exact dezelfde opstelling speelt.. dan zijn je spelers moe en wordt je ingemaakt..

Heb nu overigens zojuist seizoen 10 afgerond..
10x kampioen(+ 10x manager van de maand)
10x Liga Beker
10x Super Cup
8x Beker

Villhjalmsson werd voor het 4e jaar op rij topscorer.. en dan had hij dit jaar maar 13 van de 22 duels gespeeld
pi_82549483
MMUFC, niet lullig bedoeld maar ik word moe van je FH en Ijsland
pi_82553455
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
MMUFC, niet lullig bedoeld maar ik word moe van je FH en Ijsland
Ik ook
speel het dan ook alleen nog voor de Europese wedstrijden

Na dit Europese seizoen(met een beetje geluk nog maar 2 duels ) eens een nieuwe uitdaging zoeken.. iemand nog tips wat ik echt eens moet proberen? oja.. IJsland is geen optie
pi_82563287
FM heeft jullie een handje geholpen
Crash van de game = einde game kan hem nog wel laden maar op het moment dat ik continue doe crasht hij weer
pi_82563515
En als je op vakantie gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')