Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijnquote:
mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeldquote:
in een andere game met feyenoord had ik Tomasson als assistentquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijn
Inderdaad, met Feyenoord is het niet zo moeilijk om leuke transfers te doen. Heb er zelf ook nog een game mee lopen (hoewel ik momenteel meer bezig ben met RKC). Enige probleem is dat je talloze leningen hebt lopen waardoor je maandelijks verlies maakt, ook al zit je ruim binnen het salarisbudget.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Bow het volgende:
[..]
mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeld
bij Dresden had ik 55k transfergeld en m'n meest waardevolle speler was 2 miljoen waard en dat was ook precies mijn steunpilaar
Een regen, Argüello, is inmiddels al uitgegroeid tot een van de beste MC's van de wereld en wil nog niet wegquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Nice Jorwol, dat met RKC. Wie zijn de dragende spelers van je team?
Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef W_Sneijder het volgende:
Merk bij FM 2010 vooral dat 1 tactiek niet werkt, voor de winterstop ging 't met Ajax vlekkeloos en dan opeens in de tweede seizoenshelft ben ik een vrije val beland. Dit heeft geleid dat ik ontslagen ben door Uri Coronel -.-. De laatste FM die ik gespeeld heb was FM 2007, dus ik merk wel wat verschillen:p. Bij FM had je lekker 1 tactiek, en als die gewoon goed was, dan pwnde je.
waar zou ´t dan aan liggen:P?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.
Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef Jorwol het volgende:
Neymar verkocht voor 33 miljoen aan Bayern München, nu zelf weer eens een spits zoeken, het liefste niet te duur zodat m'n club er financieel weer nog beter uitziet!
Neymar heeft 14 afwerken, waardoor hij volgens mij ook niet presteert. Wat trouwens helemaal klote is dat al de spitsen op m'n lijstje die ik dan als eventuele vervanger zou kunnen halen gaan naar grote clubs of willen niet meer naar mijn club.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaan
Volgens mij speelt o.a. welke competitie de speler speelt en het salaris ook vast een rol. Ik heb dat wel eens gemerkt bij een jonge speler die een nieuw contract kreeg, zijn waarde steeg toen in een korte tijd meer dan in het half jaar daarvoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef truedestiny het volgende:
hoe komt het dat spelers zo weinig waard worden na een tijdje bij mij. ze scoren en ze spelen goed en dan is Suarez bijvoorbeeld maar 7 miljoen
Nicequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.
En Argüello is nog steeds in bloedvorm:
[ afbeelding ]
Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.
En Argüello is nog steeds in bloedvorm:
[ afbeelding ]
Blame the national coach, not mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?
Kan dat ook met FM09?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister maar eens begonnen met Sevilla Atletico. Soort B elftal van Sevilla. Ze zitten in de B4. Alleen ben ik net begonnen. Echter lees ik dat mocht je een speler hebben die maar een beetje goed is, afgepakt wordt door Sevilla zelf, ook al is hij daar nog niet goeg genoeg voor. Is dit uit te schakelen? anders ga ik er niet eens verder mee en zoek ik wel een ander team!
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez met een dubbele zuivere hattrick in de eerste helft
Herstel 4e jaar op rij, 5e jaar totaalquote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef MMUFC het volgende:
Voor het 5e jaar op rij groepsfase CL met FHLoting moet nog komen, dus weet niet wie ik tegen ga komen. Sta met FH inmiddels 35e op de coëfficiënten lijst! IJsland staat 21e. Maar ja de overige IJslandse clubs overleven meestal 1 kwalificatie ronde maar worden nog voor de groepsfase er al uitgeknikkerd..
In de competitie loopt het ook gesmeerd.. 10 duels, 30 punten en al 47 goals
Ach.. toeval.. ik vind het opzich wel grappig.. 3x tegen Portoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:
Tja toeval altijd he bij jou MMUFC.
Guys, wat doen jullie om jullie opgeslagen spel te verdedigen tegen crash!?
Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
automatisch opslaan met minimaal 2 save games (kan je ergens vinden tussen de instellingen)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:
Tja toeval altijd he bij jou MMUFC.
Guys, wat doen jullie om jullie opgeslagen spel te verdedigen tegen crash!?
Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez met een dubbele zuivere hattrick in de eerste helft
Hij legt er bij mij zo ontzettend veel in, maar niemand die hem wil hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.
Valt mee.. maar dat komt door die heikneuters van de IJslandse voetbalbond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef Jetfly het volgende:
Gaat wel goed bij jou dan! Je wordt zeker ook met dikke cijfers kampioen?
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
MMUFC, niet lullig bedoeld maar ik word moe van je FH en Ijsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |