abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:09:05 #201
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_82240361

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:14:13 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_82240608
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi is dat, hè. Zelf heb ik nu Mario Melchiot als coach.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_82242052
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijn
pi_82242537
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Moet je vooral Feyenoord nemen
mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeld

bij Dresden had ik 55k transfergeld en m'n meest waardevolle speler was 2 miljoen waard en dat was ook precies mijn steunpilaar
pi_82242582
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik heb zelf net Eidur Gudjohnson gepromoveerd van mijn trainer naar mijn assistent manager. Verder is Zlatan 3 maanden na zijn stoppen aangesteld als manager van Zweden. Verder nog niet echt gecontroleerd welke spelers waar manager zijn
in een andere game met feyenoord had ik Tomasson als assistent
pi_82244360
3e jaar met Spurs. Heb als enige echt grote aankoop Soldado gekocht voor 20 miljoen. Ondanks dat ik kampioen ben heb ik toch niet de reputatie om bijv. een Aguero te kopen. Hoop dat ik dit jaar ver kan komen in de CL om zo de reputatie uit te bouwen. Hoop ook dat er wat Engelse talentjes uit de jeugd door kunnen stromen. Heb wel een paar Engelsen gekocht, maar op 't moment zijn die Engelsen die mijn team zouden versterken niet betaalbaar/willen niet eens naar Spurs komen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:57:51 #207
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_82245281
Bij mij is Stijn Schaars, 34 jaar, manager van Bayern Munchen
Tranquillo
pi_82246149
Seedorf, 36, van Deportivo La Coruña
pi_82247258
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Bow het volgende:

[..]

mwah, bijna 3 miljoen transfergeld en dan heb je nog een berg rotzooi waar je opzich makkelijk vanaf kan komen voor wat extra transfergeld

bij Dresden had ik 55k transfergeld en m'n meest waardevolle speler was 2 miljoen waard en dat was ook precies mijn steunpilaar
Inderdaad, met Feyenoord is het niet zo moeilijk om leuke transfers te doen. Heb er zelf ook nog een game mee lopen (hoewel ik momenteel meer bezig ben met RKC). Enige probleem is dat je talloze leningen hebt lopen waardoor je maandelijks verlies maakt, ook al zit je ruim binnen het salarisbudget.
Was bij mij iig het eerste seizoen zo, 2e seizoen speel ik Europees misschien dat dat scheelt.
pi_82248984
In het derde seizoen overtuigend overwinterd in de Champions League met RKC.
Poule G van de Champions League bestond dit seizoen uit de volgende clubs:
Barcelona
Olympiakos
Celtic
RKC

Een poule met perspectief en dat heeft het team waargemaakt, na 4 wedstrijden hadden zowel RKC als Barcelona 10 punten en nr 3, Celtic had maar 3 punten, waardoor kwalificatie een feit werd. Hopelijk loot ik een club die te verslaan is, zodat ik nu eens verder kom dan de eerste knock-out ronde
pi_82249241
Nice Jorwol, dat met RKC. Wie zijn de dragende spelers van je team?
pi_82249594
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Nice Jorwol, dat met RKC. Wie zijn de dragende spelers van je team?
Een regen, Argüello, is inmiddels al uitgegroeid tot een van de beste MC's van de wereld en wil nog niet weg
Verder is Wágner van, ik denk, Locomotiv Moskou, een belangrijke speler. Verder heb ik nog een regen in de spits staan naast Neymar (die overigens totaal niet presteert bij mij, weg wil en ook weg mag).
pi_82251636
Hoppakee!! Met FH voor het eerst de groepsfase CL overleefd
Pakte een punt tegen Porto, verloor van Lyon en won 2x van Sparta Praag. Het duel tegen Porto werd gelijkgespeeld waardoor ik op 3 punten voorsprong van Porto 2e bleef.
Het voordeel voor mij zat hem in het doelsaldo(+4 tegen -2)
Ik verloor het laatste duel met 3-0 bij Lyon, Porto won met 4-1. Hierdoor kwamen we allebei op 8 punten en +1. Aangezien ik 11 keer scoorde en Porto "maar" 8x overleefde ik de groep en ging de Champions League winnaar van 2 seizoenen geleden wederom naar de Europa League(vorig seizoen werden ze ook 3e en toen werd ik 4e achter Porto)

In de volgende ronde wacht Juventus!
pi_82256283
Neymar verkocht voor 33 miljoen aan Bayern München, nu zelf weer eens een spits zoeken, het liefste niet te duur zodat m'n club er financieel weer nog beter uitziet!
pi_82264653
Merk bij FM 2010 vooral dat 1 tactiek niet werkt, voor de winterstop ging 't met Ajax vlekkeloos en dan opeens in de tweede seizoenshelft ben ik een vrije val beland. Dit heeft geleid dat ik ontslagen ben door Uri Coronel -.-. De laatste FM die ik gespeeld heb was FM 2007, dus ik merk wel wat verschillen:p. Bij FM had je lekker 1 tactiek, en als die gewoon goed was, dan pwnde je.
pi_82265267
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef W_Sneijder het volgende:
Merk bij FM 2010 vooral dat 1 tactiek niet werkt, voor de winterstop ging 't met Ajax vlekkeloos en dan opeens in de tweede seizoenshelft ben ik een vrije val beland. Dit heeft geleid dat ik ontslagen ben door Uri Coronel -.-. De laatste FM die ik gespeeld heb was FM 2007, dus ik merk wel wat verschillen:p. Bij FM had je lekker 1 tactiek, en als die gewoon goed was, dan pwnde je.
Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.
pi_82266094
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Het ligt dan niet aan je tactiek als de eerste competitiehelft probleemloos verliep.
waar zou ´t dan aan liggen:P?

want het moraal van de spelers is goed.

ajax bij fm 07 was gewoon chill, je had lekker veel geld, en je kon kopen. maar ja, hier heb je maar een budget van 5 miljoen -.-
pi_82266099
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef Jorwol het volgende:
Neymar verkocht voor 33 miljoen aan Bayern München, nu zelf weer eens een spits zoeken, het liefste niet te duur zodat m'n club er financieel weer nog beter uitziet!
Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaan
pi_82278514
hoe komt het dat spelers zo weinig waard worden na een tijdje bij mij. ze scoren en ze spelen goed en dan is Suarez bijvoorbeeld maar 7 miljoen
pi_82278561
Ik gebruik al 5 jaar dezelfde tactiek.
pi_82295770
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Hoeveel heeft Neymar op afwerken bij jou? Hij kan onwijs goed dribbelen en hard rennen, maar ik zie 'm alleen maar rond de 12/13 schommelen. Lijkt me dat ie veel kansen nodig heeft, toch zie ik 'm elke x naar topclubs gaan
Neymar heeft 14 afwerken, waardoor hij volgens mij ook niet presteert. Wat trouwens helemaal klote is dat al de spitsen op m'n lijstje die ik dan als eventuele vervanger zou kunnen halen gaan naar grote clubs of willen niet meer naar mijn club.
pi_82296051
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef truedestiny het volgende:
hoe komt het dat spelers zo weinig waard worden na een tijdje bij mij. ze scoren en ze spelen goed en dan is Suarez bijvoorbeeld maar 7 miljoen
Volgens mij speelt o.a. welke competitie de speler speelt en het salaris ook vast een rol. Ik heb dat wel eens gemerkt bij een jonge speler die een nieuw contract kreeg, zijn waarde steeg toen in een korte tijd meer dan in het half jaar daarvoor.
pi_82301039
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.

En Argüello is nog steeds in bloedvorm:

pi_82302131
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:
Heb als vervanger voor Neymar Demba Ba van Real Madrid gehaald, stond op de transferlijst voor 4,4 miljoen en is een prima targetman. De spits waar Neymar mee samenspeelde moet nu voor de goals gaan zorgen.
Omdat ik flink wat geld over had kon ik ook eindelijk Sandro van Internacional halen, die al een behoorlijke tijd op mijn lijstje stond.

[ afbeelding ]

Nice zal aan het einde mijn spits Felipe er tegenover zetten
pi_82312387
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Jorwol het volgende:

[ afbeelding ]

Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')