Blame the national coach, not mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Is die nog steeds niet goed voor de nationale ploeg?
Kan dat ook met FM09?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister maar eens begonnen met Sevilla Atletico. Soort B elftal van Sevilla. Ze zitten in de B4. Alleen ben ik net begonnen. Echter lees ik dat mocht je een speler hebben die maar een beetje goed is, afgepakt wordt door Sevilla zelf, ook al is hij daar nog niet goeg genoeg voor. Is dit uit te schakelen? anders ga ik er niet eens verder mee en zoek ik wel een ander team!
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez met een dubbele zuivere hattrick in de eerste helft
Herstel 4e jaar op rij, 5e jaar totaalquote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef MMUFC het volgende:
Voor het 5e jaar op rij groepsfase CL met FHLoting moet nog komen, dus weet niet wie ik tegen ga komen. Sta met FH inmiddels 35e op de coëfficiënten lijst! IJsland staat 21e. Maar ja de overige IJslandse clubs overleven meestal 1 kwalificatie ronde maar worden nog voor de groepsfase er al uitgeknikkerd..
In de competitie loopt het ook gesmeerd.. 10 duels, 30 punten en al 47 goals
Ach.. toeval.. ik vind het opzich wel grappig.. 3x tegen Portoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:
Tja toeval altijd he bij jou MMUFC.
Guys, wat doen jullie om jullie opgeslagen spel te verdedigen tegen crash!?
Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
automatisch opslaan met minimaal 2 save games (kan je ergens vinden tussen de instellingen)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Jetfly het volgende:
Tja toeval altijd he bij jou MMUFC.
Guys, wat doen jullie om jullie opgeslagen spel te verdedigen tegen crash!?
Ben gisteren met Cadiz begonnen, in de Segunda Division B. FM2009! En als jullie spelers vrij willen laten vertrekken, bijv. als ze te duur zijn, kopen jullie hun contract dan op?
Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez met een dubbele zuivere hattrick in de eerste helft
Hij legt er bij mij zo ontzettend veel in, maar niemand die hem wil hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Houden jullie allemaal zo lang Suarez in jullie games? Ik had hem ook maar hij speelde echt kak. Voor 27,5 miljoen naar chelsea gestuurd en Neymar en Lukaku voor teruggehaald.
Valt mee.. maar dat komt door die heikneuters van de IJslandse voetbalbond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef Jetfly het volgende:
Gaat wel goed bij jou dan! Je wordt zeker ook met dikke cijfers kampioen?
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
MMUFC, niet lullig bedoeld maar ik word moe van je FH en Ijsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |