Als je MC er de stats voor heeft, 'm instellen als Inside Forward, dat is echtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik speel met een AML, AMC en AMR. Die AMC is ingesteld als nummer 10 en de targetman altijd op attacking. Als hij alleen speelt bakt hij er vrij weinig van, maar met 2 spitsen doet hij het altijd wel goed. Moet ik dan misschien de AMC anders instellen? Die spits heeft op zich wel erg leuke stats.
Mijn MC's hebben meer verdedigende kwaliteiten, dus dat zal hem niet worden... Ben wel aan het kijken voor een nieuwe trouwens, dus ik zal naar zo een uitkijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je MC er de stats voor heeft, 'm instellen als Inside Forward, dat is echt
Sorry, AMC bedoel ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn MC's hebben meer verdedigende kwaliteiten, dus dat zal hem niet worden... Ben wel aan het kijken voor een nieuwe trouwens, dus ik zal naar zo een uitkijken
Huntelaar? Seriously?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
Goed begin is 't halve werk.alles gewonnen in de PL en 1 slippertje tegen Atletico. We gaan goed.
[ afbeelding ]
Aanvallende middenvelder (centraal) toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah
Weet je toevallig ook de Nederlandse vertaling?
Nee da's niet hetzelfde, waar uit kun je kiezen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder (centraal) toch?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder (centraal) toch?
Dan zet ik hem wel even op Engels, da's minder moeite dan al die mogelijkheden hier neerzettenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee da's niet hetzelfde, waar uit kun je kiezen?
Kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zet ik hem wel even op Engels, da's minder moeite dan al die mogelijkheden hier neerzetten
Probeer anders die taktiek die een paar topics geleden gepost werd. Heeft wel 2 backs (wel als VV opgesteld), maar verder wel redelijk jouw eisen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Anarkhia het volgende:
Heeft iemand ervaring met een tactiek zonder backs en buitenspelers? ik wil met 3 verdedigers en een verdedigende middenvelder ervoor spelen en dan 3 middenvelders en een amc en 2 aanvallers.
Ik ben alleen bang dat als ik hier een tactiek van maak, en ik kom een keer een ploeg met goede buitenspelers tegen ik totaal weggespeeld word?
En wat zijn de juiste stats daarvoor dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je MC er de stats voor heeft, 'm instellen als Inside Forward, dat is echt
Crossing/Dribbling/Finishing/Passing/Decisions/Flair/Off The Ball/Teamwork/Acceleration/Pacequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
En wat zijn de juiste stats daarvoor dan?
Dankje maar ik heb al wat in elkaar geknutseld, ga het gewoon proberen hier en daar nog wat tweaken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Probeer anders die taktiek die een paar topics geleden gepost werd. Heeft wel 2 backs (wel als VV opgesteld), maar verder wel redelijk jouw eisen.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29379
Twee poachers???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:15 schreef Anarkhia het volgende:
[..]
Dankje maar ik heb al wat in elkaar geknutseld, ga het gewoon proberen hier en daar nog wat tweaken.
[ afbeelding ]
Verdedigers allemaal op defend, Middenvelders op Support en Direct passing om zo hopelijk de twee snelle aanvallers die ik als Poachers heb staan te bereiken. Het eerste resultaat is in ieder geval goed, ookal is het een oefenwedstrijd
[ afbeelding ]
Edit:
[ afbeelding ]
2de resultaat is ook goed tegen deze geweldige tegenstander
Ja waarom niet dacht ik. Zo lang er lange ballen achter de verdediging gespeeld worden, denk ik dat het wel moet lukken.quote:
Da's waar, zolang je er maar niet vanuit gaat dat ze echt samen gaan spelen. Spitsen die als poacher spelen zijn vaak erg egoïstisch en zullen liever zelf schieten, maar goed, wel leuk idee hoor! Ben benieuwd hoe het verder uitpakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef Anarkhia het volgende:
[..]
Ja waarom niet dacht ik. Zo lang er lange ballen achter de verdediging gespeeld worden, denk ik dat het wel moet lukken.
Volgens mij niet, heb het ook best vaak, ligt volgens mij aan de speler zelfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg soms als ik een bod heb gedaan op een speler een bericht dat er een lek is geweest en de media er achter is gekomen. Kan ik dit voorkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |