DM/MCquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:14 schreef Habbezak het volgende:
[..]
leuk dat je ook kan zien op welke positie hij speelt
Het is toch ''loyaliteit naar club/speler''?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:03 schreef Happel het volgende:
Hoe verhoog je als manager de club player loyalty?
Alles is redelijk hoog, alleen dat niet .
Key moments heb ik aanstaan, en dan in 2d weergave. Als ik tactieken maak heb ik in het begin wel de optie aan staan die meer laat zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:29 schreef Jetfly het volgende:
Een vraagje, hoe simuleren jullie het spel? Snel of gewoon rustig?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:29 schreef Jetfly het volgende:
Een vraagje, hoe simuleren jullie het spel? Snel of gewoon rustig?
Diaby is een vaste klant op de transferlijst in FM, ik heb hem eigenlijk nog nooit goede cijfers zien scoren of enigzins indrukwekkende stats zien verkrijgen. Je kunt hem proberen te huren voor de rest van het seizoen, misschien gaat ie bij jou wel voetballen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:17 schreef poiuytr het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met Diaby van Arsenal in FM? Is dit een versterking voor Ajax op het middenveld? Scouten is het nu denk ik te laat voor omdat de transferperiode bijna voor bij is.
Laten jullie het spel snel simuleren of langzaam.. je kunt toch aangeven, in een soort van balkje, snel langzaam o.i.d...quote:
Iets over het midden naar de snelle kant, dat ik het goed kan volgen, maar dat er wel wat tempo inzitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:55 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Laten jullie het spel snel simuleren of langzaam.. je kunt toch aangeven, in een soort van balkje, snel langzaam o.i.d...
Ik doe super-snelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:25 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Iets over het midden naar de snelle kant, dat ik het goed kan volgen, maar dat er wel wat tempo inzit
Wijs ik altijd af, dat heeft geen enkel effect. Beter dat dan dat ik iets verkeerd zeg, wat iets te vaak gebeurt in FMquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:18 schreef Happel het volgende:
Hoe pakken jullie die pers conferenties aan waar een nieuwe speler wordt gepresenteerd? Doen jullie die altijd wel of laten jullie dat gewoon links liggen?
Ik doe ze af en toe, wanneer ik denk een grote speler binnen te hebben gehaald, maar het resulteert er altijd in dat de betreffende speler niet blij is met wat ik zeg. Maakt niet uit wat ik over hem zeg.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wijs ik altijd af, dat heeft geen enkel effect. Beter dat dan dat ik iets verkeerd zeg, wat iets te vaak gebeurt in FM
Bij mij vragen ze altijd iets voor de aanschafprijs en wat ik daar ook op zeg, dat is altijd verkeerdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik zeg altijd dat het een versterking is, dat ik blij ben, dat ie ons versterkt en dat ik een goede band heb met de speler, daar reageren zij en/of de spelersgroep vrijwel altijd goed op eigenlijk.
Gevonden, je moet wachten tot dat trial day daadwerkelijk heeft plaatsgevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:28 schreef DRidder het volgende:
Ik speel nu in de Coca Cola L2, en er wordt een trial day georganiseerd. Heb al een aantal players gescout waar ik wel interesse in heb, maar ik kan niemand signen. Geen 'make offer' of approach to sign knopje. Weet iemand hoe dat kan?
Halen, ik weet niet wie je er allemaal hebt staan, maar voor een gemiddelde selectie is het zeker een aanwinst.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:17 schreef poiuytr het volgende:
Sinds vandaag ook Bondscoach van Brazilië geworden alleen op het moment weinig uitdagingen, maar kon de baan niet laten liggen. Brazilië is al geplaatst voor het WK in 2014 omdat ze het gastland zijn. Net even oefen interland gespeeld tegen Ecuador en speelde ze echt helemaal weg alleen was het niet aan de cijfers te zien (4-0).
Iemand trouwens ervaringen met Diaby van Arsenal in FM? Is dit een versterking voor Ajax op het middenveld? Scouten is het nu denk ik te laat voor omdat de transferperiode bijna voor bij is.
Op dit moment: De Zeeuw, Dessena en Zuccilini. Dit gaat dan om de positie MC/VMC. Kan eventueel altijd ook nog Aissati of VdV als MC gebruiken maar speel zeer aanvallend dus heb op de MC/VMC plek liever een een verdedigend ingestelde man staan.. Denk dat ik hem toch maar een seizoen gaan huren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Halen, ik weet niet wie je er allemaal hebt staan, maar voor een gemiddelde selectie is het zeker een aanwinst.
Zuculini is sowieso al veel beter dan Diaby!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op dit moment: De Zeeuw, Dessena en Zuccilini. Dit gaat dan om de positie MC/VMC. Kan eventueel altijd ook nog Aissati of VdV als MC gebruiken maar speel zeer aanvallend dus heb op de MC/VMC plek liever een een verdedigend ingestelde man staan.. Denk dat ik hem toch maar een seizoen gaan huren.
Targetman kan wel als je minstens één echt aanvallende middenvelder hebt. En dan de Targetman op Attacking zettenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze altijd iets voor de aanschafprijs en wat ik daar ook op zeg, dat is altijd verkeerd
Vraagje trouwens: ik speel met 1 spits. Heeft het zin om hem in te stellen als targetman, of komt een targetman alleen goed uit de verf als hij iemand naast zich heeft spelen?
Ik speel met een AML, AMC en AMR. Die AMC is ingesteld als nummer 10 en de targetman altijd op attacking. Als hij alleen speelt bakt hij er vrij weinig van, maar met 2 spitsen doet hij het altijd wel goed. Moet ik dan misschien de AMC anders instellen? Die spits heeft op zich wel erg leuke stats.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zuculini is sowieso al veel beter dan Diaby!
[..]
Targetman kan wel als je minstens één echt aanvallende middenvelder hebt. En dan de Targetman op Attacking zetten![]()
Als je MC er de stats voor heeft, 'm instellen als Inside Forward, dat is echtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik speel met een AML, AMC en AMR. Die AMC is ingesteld als nummer 10 en de targetman altijd op attacking. Als hij alleen speelt bakt hij er vrij weinig van, maar met 2 spitsen doet hij het altijd wel goed. Moet ik dan misschien de AMC anders instellen? Die spits heeft op zich wel erg leuke stats.
Mijn MC's hebben meer verdedigende kwaliteiten, dus dat zal hem niet worden... Ben wel aan het kijken voor een nieuwe trouwens, dus ik zal naar zo een uitkijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je MC er de stats voor heeft, 'm instellen als Inside Forward, dat is echt
Sorry, AMC bedoel ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn MC's hebben meer verdedigende kwaliteiten, dus dat zal hem niet worden... Ben wel aan het kijken voor een nieuwe trouwens, dus ik zal naar zo een uitkijken
Huntelaar? Seriously?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
Goed begin is 't halve werk.alles gewonnen in de PL en 1 slippertje tegen Atletico. We gaan goed.
[ afbeelding ]
Aanvallende middenvelder (centraal) toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah
Weet je toevallig ook de Nederlandse vertaling?
Nee da's niet hetzelfde, waar uit kun je kiezen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder (centraal) toch?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder (centraal) toch?
Dan zet ik hem wel even op Engels, da's minder moeite dan al die mogelijkheden hier neerzettenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee da's niet hetzelfde, waar uit kun je kiezen?
Kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zet ik hem wel even op Engels, da's minder moeite dan al die mogelijkheden hier neerzetten
Probeer anders die taktiek die een paar topics geleden gepost werd. Heeft wel 2 backs (wel als VV opgesteld), maar verder wel redelijk jouw eisen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Anarkhia het volgende:
Heeft iemand ervaring met een tactiek zonder backs en buitenspelers? ik wil met 3 verdedigers en een verdedigende middenvelder ervoor spelen en dan 3 middenvelders en een amc en 2 aanvallers.
Ik ben alleen bang dat als ik hier een tactiek van maak, en ik kom een keer een ploeg met goede buitenspelers tegen ik totaal weggespeeld word?
En wat zijn de juiste stats daarvoor dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je MC er de stats voor heeft, 'm instellen als Inside Forward, dat is echt
Crossing/Dribbling/Finishing/Passing/Decisions/Flair/Off The Ball/Teamwork/Acceleration/Pacequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
En wat zijn de juiste stats daarvoor dan?
Dankje maar ik heb al wat in elkaar geknutseld, ga het gewoon proberen hier en daar nog wat tweaken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Probeer anders die taktiek die een paar topics geleden gepost werd. Heeft wel 2 backs (wel als VV opgesteld), maar verder wel redelijk jouw eisen.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29379
Twee poachers???quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:15 schreef Anarkhia het volgende:
[..]
Dankje maar ik heb al wat in elkaar geknutseld, ga het gewoon proberen hier en daar nog wat tweaken.
[ afbeelding ]
Verdedigers allemaal op defend, Middenvelders op Support en Direct passing om zo hopelijk de twee snelle aanvallers die ik als Poachers heb staan te bereiken. Het eerste resultaat is in ieder geval goed, ookal is het een oefenwedstrijd
[ afbeelding ]
Edit:
[ afbeelding ]
2de resultaat is ook goed tegen deze geweldige tegenstander
Ja waarom niet dacht ik. Zo lang er lange ballen achter de verdediging gespeeld worden, denk ik dat het wel moet lukken.quote:
Da's waar, zolang je er maar niet vanuit gaat dat ze echt samen gaan spelen. Spitsen die als poacher spelen zijn vaak erg egoïstisch en zullen liever zelf schieten, maar goed, wel leuk idee hoor! Ben benieuwd hoe het verder uitpakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef Anarkhia het volgende:
[..]
Ja waarom niet dacht ik. Zo lang er lange ballen achter de verdediging gespeeld worden, denk ik dat het wel moet lukken.
Volgens mij niet, heb het ook best vaak, ligt volgens mij aan de speler zelfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg soms als ik een bod heb gedaan op een speler een bericht dat er een lek is geweest en de media er achter is gekomen. Kan ik dit voorkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |