Nou ja, ik heb ook niet echt het idee dat het heel erg isquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Volgens mij niet, heb het ook best vaak, ligt volgens mij aan de speler zelf
Ik speel nog steeds de helft van alle competities wedstrijden met deze tactiek en het werkt perfect, hier en daar moet je hem wel een beetje aanpassen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Probeer anders die taktiek die een paar topics geleden gepost werd. Heeft wel 2 backs (wel als VV opgesteld), maar verder wel redelijk jouw eisen.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29379
Nee joh, alleen omhoog, anders begin je lekker een nieuwe game met hun, ik vind het altijd zonde om m'n vooruitgang bij een club los te laten. Zelfs als ik van RKC nu naar Manchester ga ofzo vind ik het niet leuk, als iedereen te koop is voor jouw club is het gewoon geen bal aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Het gaat de laatste tijd weer baggerslecht met RKCHang weer rond de degradatieplaatsen
Degraderen zal ik waarschijnlijk toch niet, maar echt vooruitgang t.o.v vorig seizoen is er niet echt. En nu krijg ik een aanbod van Frosinone (18e in de Serie B) om met ingang van het volgend seizoen manager te worden. Zal ik het doen?
Heb wel een aantal leuke spelers al aangetrokken voor RKC en had voor volgend seizoen al een hele nieuwe taktiek uitgedacht.
Sorryquote:
Nee, staat centraal in een driespitsen systeem. Scoort aan de lopende bandquote:Op zondag 30 mei 2010 17:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik vind Huntelaar gewoon niet geweldig in FM, z'n gebrek aan snelheid vind ik echt vervelend. Is hij wissel bij jou?
Altijd leuk als een topclub degradeert want dan kun je hele goede spelers voor bijna niks ophalen daar.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Happel het volgende:
Feyenoord speelt in mijn game om degradatie op dit moment. Net als Sparta. Van Bronckhorst is de manager van Sparta.
Feyenoord heeft overigens haar eerste wedstrijd met 5-0 gewonnen, dus veel moeite om zich te handhaven zullen ze niet hebben. Tenzij ze tegen mij komen natuurlijk.
Dat is wel een voordeel, ja. Moet nu dus tegen Feyenoord. Win ik, dan degraderen zij. Zal niet makkelijk worden voor me, maar ook niet onmogelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Altijd leuk als een topclub degradeert want dan kun je hele goede spelers voor bijna niks ophalen daar.
Jammer dat er alleen geen topclub degradeert.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Altijd leuk als een topclub degradeert want dan kun je hele goede spelers voor bijna niks ophalen daar.
Bij mijn RKC-game FC Utrecht in seizoen 1. Wilde aan het begin van dat seizoen Lensky huren, vroegen ze een huursom van 500k. Aan het einde definitief overgenomen voor 100kquote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer dat er alleen geen topclub degradeert.![]()
!
Welk team speel je eigenlijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef Captain_Hero het volgende:
Uit in de Europa League met maar 1-0 verloren van Porto dus ik voelde de bui al hangen. Win ik thuis op mijn dooie gemak met 4-1
Feyenoord natuurlijk. Lekker renoveren en speculeren op de transfermarkt tot de schuld weg is.quote:
het gaat als het goed is om gelijk spel of winst, dus bij een overwinning krijg je 3 punten. Jullie hebben er allebei 1 gerwonnen dus het is 3-3. Als je die 1e gelijk had gespeeld was het dus 1-4quote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Happel het volgende:
Zit een fout in het spel. Nog een gunstige ook.
2-0 gewonnen van Feijenoord, maar bij de return staat er als vorige uitslag 3-0.
edit: Klopt geen reet van die hele promotie/degradatie shit.
1-0 verloren bij Feijenoord en nu moet ik een derde wedstrijd spelen. Staat het nu 3-3 in onderlinge duels?
edit 2: Promotie![]()
Ik heb er ook wel last van af en toe, overduidelijk buitenspel maar toch een goal. Zal wel realisme zijn, zeker gezien het feit het hier de Eredivisie betreft.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:09 schreef poiuytr het volgende:
Ik word in FM de laatste tijd wel zo zat van die buitenspel doelpunten in de wedstrijd. Elke wedstrijd maakt Suarez een buitenspel doelpunt. Meerdere mensen hier last van? Of ligt dit misschien gewoon aan de tactiek die ik speel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |