ben wel benieuwd of je dynamo ddresden terug aan de top kan krijgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ook
speel het dan ook alleen nog voor de Europese wedstrijden
Na dit Europese seizoen(met een beetje geluk nog maar 2 duels) eens een nieuwe uitdaging zoeken.. iemand nog tips wat ik echt eens moet proberen? oja.. IJsland is geen optie
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef MMUFC het volgende:
Na de groepsfase WK is er al afscheid genomen van regerend Wereld Kampioen Italië en regerend Europees Kampioen Spanje
Italië speelde gelijk tegen Slowakije, Paraguay en Gabon. Spanje pakte 1 punt tegen Costa Rica maar verloor van Zwitserland en Ivoor Kust![]()
Tot nu is FM redelijk betrouwbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef MMUFC het volgende:
Na de groepsfase WK is er al afscheid genomen van regerend Wereld Kampioen Italië en regerend Europees Kampioen Spanje
Italië speelde gelijk tegen Slowakije, Paraguay en Gabon. Spanje pakte 1 punt tegen Costa Rica maar verloor van Zwitserland en Ivoor Kust![]()
Ik hoop dat dat niet zo blijft, want dan ligt Nederland er in de kwart finale uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Tot nu is FM redelijk betrouwbaar![]()
. Italië 1e wedstrijd gelijk tegen Paraguay en Spanje verliest van Zwitserland
![]()
.
De tering en niet eens international? Wat een faalbondscoach daar dan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn stats
Eredivisie:
2016/2017 - 13 wedstrijden 12 goals
2017/2018 - 32 wedstrijden 45 goals
2018/2019 - 32 wedstrijden 39 goals
2019/2020 - 29 wedstrijden 45 goals
En europa legt ie er gemiddeld 10/15 goals in.
Oja in mijn defensie zijn 3 verdedigers wonderkinderen.
Tweede nationaliteit die Europees is?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een 15 jarig Chinese aanvaller weten te strikken die gelijk met mijn A-selectie van Ajax mee mag doen. Hij heeft ook al een keer of 8 gescoord
Misschien heeft hij dat databestand niet geupdate waardoor Duitsland met "grijze" spelers speeltquote:Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De tering en niet eens international? Wat een faalbondscoach daar dan!
Hoe?! Bij mij komen er altijd van die boden van 12 miljoen.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:59 schreef Anarkhia het volgende:
Ik begin een nieuwe game en ja hoor![]()
Bod op Suarez van Chelsea van 30 miljoen en het bestuur heeft het geaccepteerd
Had het ook bij mijn potje met Ajax. Chelsea toonde interesse en ik dacht laat ik een vraagprijs van 50 miljoen neerleggen. Boden ze 30 miljoen en het bestuur accepteerde dezequote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe?! Bij mij komen er altijd van die boden van 12 miljoen.
Ik vind dat ook altijd raar.. Ben ik een willekeurige club dan worden Afellay en Dzsudzsak voor minimaal 10 miljoen per persoon verkocht, ben ik zelf PSV dan krijg ik boden van maximaal 5 miljoen..quote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe?! Bij mij komen er altijd van die boden van 12 miljoen.
Yep! 67000 man in totaal. Kost 320 miljoen ofzoquote:
Ach, voor 30 kun je wel wat leuks terugkopen..quote:Op maandag 21 juni 2010 10:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Had het ook bij mijn potje met Ajax. Chelsea toonde interesse en ik dacht laat ik een vraagprijs van 50 miljoen neerleggen. Boden ze 30 miljoen en het bestuur accepteerde deze
Die gebruik ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Lastpost het volgende:
Welke tactiek? Bij werken er 2 prima eigenlijk, al scoor ik het meeste met de variant van 2 man bij de eerste paal, 2 bij de 2e paal en 2 bij de doelman en dan van net buiten het strafschopgebied uithalen.
Deze gebruik ik ook, omdat ik het rendement van corners op een 'normale' manier belachelijk laag vind (als het mijn team betreft in ieder geval), maar ik laat niet mijn beste afmakers/schieters de bal op het doel knallen want anders gaan ze er echt bijna allemaal in... Dat zit ook niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Lastpost het volgende:
Welke tactiek? Bij werken er 2 prima eigenlijk, al scoor ik het meeste met de variant van 2 man bij de eerste paal, 2 bij de 2e paal en 2 bij de doelman en dan van net buiten het strafschopgebied uithalen.
Die gebruik ik ook, dit jaar 60 doelpunten zo gemaaktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Lastpost het volgende:
Nah, bestaat niet echtquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:16 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
De vader van Tshbalala is gewoon een journalist leuk om te weten.
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Bow het volgende:
Ook zo leuk, moest ik de halve finale van de beker tegen Heerenveen midden in een interland week spelen, waardoor de helft van mijn 1e team niet beschikbaar was. Daarnaast had ik ook nog wat blessures en een schorsing.
Gelukkig nog met 3-2 gewonnen, maar toch.
Nope. Bij mij zit er alleen maar prut bij dat 5k waard isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef RoderikMB het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ooit een wonderkind als nieuwe instroom gehad? Bij mij zit er echt nooit wat bruikbaars bij.
Jep! 'Erik Schrier' een verdedigende middenvelder bij Feyenoord, helaas vond ik z'n stats toch niet echt geweldig en ook speelde ik niet met een echte verdedigende middenvelder!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef RoderikMB het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ooit een wonderkind als nieuwe instroom gehad? Bij mij zit er echt nooit wat bruikbaars bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |