abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81923059
Jeu, vrijdag avond muziek bij de 3daagse in Rosmalen en zondag bij de vestigingsloop.
pi_81923142
Oeh Rosmalen! Is dat aanstaande vrijdag?
pi_81923186
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:30 schreef bijdehand het volgende:
Oeh Rosmalen! Is dat aanstaande vrijdag?
Jup.
pi_81923610
Kut dan moet ik repeteren
pi_81923653
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef bijdehand het volgende:
Zal ik hem volgooien?
Nee joh, doe maar niet!
~Si vis amari, ama~
pi_81923727
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:40 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Nee joh, doe maar niet!
pi_81923918
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

verdorie, was ik me toch te laat zeg die kleine boef deed het toch!
~Si vis amari, ama~
pi_81923957
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef bijdehand het volgende:
Kut dan moet ik repeteren
Voor?
pi_81924056
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Voor?
Zingen
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:49:07 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81924133
LOL@TT
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81924196
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
LOL@TT
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:50:22 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81924223
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zingen
Jij? Zingen?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81924353
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij? Zingen?
Ik kan wel meer dan dat iedereen denkt hoor
pi_81924597
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij? Zingen?
Hij zegt niet dat het goed is..
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:58:35 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81924630
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik kan wel meer dan dat iedereen denkt hoor
En zit je al lang bij de jostiband?

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81924725
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En zit je al lang bij de jostiband?

Nee want ik wilde ergens bij waar jij niet bij zat
pi_81924746
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hij zegt niet dat het goed is..
Het is een van de enige dingen waarvan ik overtuigd ben dat ik 't kan
pi_81924794
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee want ik wilde ergens bij waar jij niet bij zat
Touché!
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:02:07 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81924832
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee want ik wilde ergens bij waar jij niet bij zat
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:02:46 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81924871
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Touché!
Ohnee he.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81924941
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Touché!
Ze kan wel goed spelen hoor. Blokfuit.

  woensdag 26 mei 2010 @ 16:06:04 #23
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81925080
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze kan wel goed spelen hoor. Blokfuit.

Ik speel zo makkelijk op elke fluit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81925252
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik speel zo makkelijk op elke fluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')