Ik heb ook dagtekening 22 mei en ben ook nog aan het wachten. Het geld komt als het komt, ik neem aan dat dit tegenwoordig vrijwel volledig geautomatiseerd verwerkt wordt dus al bel je elke dag, het gaat er toch niet sneller van op je rekening staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef julia26almere het volgende:
Nog zo'n figuur wat het blijkbaar nodig vind bijdehand te doen!!!
Bij deze ik heb 2 keer gebeld de eerste keer ging het om een wijziging en toen werd me gelijk medegedeeld dat de dagtekening 22 mei zou zijn zonder te vragen!!!
Vandaag dus alleen maar gebeld om te vragen of deze mevrouw gelijk had!!
Dus waar zeik je over!!
[..]
Omdat je anders tot eind juni in de rats zou zitten of je überhaupt wel iets kreeg en er dan topics geopend zouden worden met: 'Kunnen ze niet eerder laten weten of je nog wat terugkrijgt ofzo!?!' opmerkingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef wolferl het volgende:
Maar waarom dan een brief sturen met dagtekening 22 mei
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat je anders tot eind juni in de rats zou zitten of je überhaupt wel iets kreeg en er dan topics geopend zouden worden met: 'Kunnen ze niet eerder laten weten of je nog wat terugkrijgt ofzo!?!' opmerkingen.
bedragen die nog komen over 2009 worden gewoon in 1 keer uitbetaald. Dus niet verspreid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Hier ook nog maar even dan.
Ik krijg elke maand van de Belastingdienst de voorlopige teruggaaf. Over 2009 krijg ik aan de hand van de IB Aangifte 2009 ook nog een redelijk bedrag terug. Ik heb 28 april ofzo aangifte gedaan.
Is het zo dat ik dit geld wel in één keer kan verwachten ergens de komende maand, of gaan ze dat bij op de voorlopige teruggaaf zetten en krijg ik dat verspreid over de komende maanden dit jaar?
weet niet van wie je dit hebt gehoord, maar het klopt niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef wolferl het volgende:
Ik hoorde van iemand dat het pas eind juni word gestort.
Mocht dat zo wezen is het wel mooi klote.
Maar waarom dan een brief sturen met dagtekening 22 mei
WTF??? Wat is dit goddomme voor kolder. Voel me ineens een halve oplichter, terwijl ik niks anders heb gedaan dan mijn loongegevens invullen. Ik heb één baan, geen auto van de zaak, geen eigen huis, geen nevenwerkzaamheden, geen schulden. Helemaal niks.... Had bij uitrekenen ook 0,0 tegoed (alleen mijn vrouw krijgt geld terug).quote:U ontvangt geen voorlopige aanslag
U heeft onlangs een aangifte gedaan.
De gegevens die u daarin heeft vermeld, leiden ertoe dat u geen voorlopige aanslag krijgt.
Nadat ik uw aangifte 2009 heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag. Bij het vaststellen van deze aanslag kan ik afwijken van gegevens die u hier heeft verstrekt. Als ik afwijk van de aangifte, krijgt u hierover bericht.
Ik heb precies hetzelfde. Samen met vriendin aangifte gedaan als fiscaal partner.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Verbal het volgende:
Vandaag bericht van mijn vrouw en mij (samen opgegeven). Mijn vrouw krijgt haar teruggave. Dagtekening is 22 mei.
En ik krijg geen voorlopige aanslag...![]()
![]()
![]()
[..]
WTF??? Wat is dit goddomme voor kolder. Voel me ineens een halve oplichter, terwijl ik niks anders heb gedaan dan mijn loongegevens invullen. Ik heb één baan, geen auto van de zaak, geen eigen huis, geen nevenwerkzaamheden, geen schulden. Helemaal niks.... Had bij uitrekenen ook 0,0 tegoed (alleen mijn vrouw krijgt geld terug).
Wat is hier aan de hand? (ga sowieso morgen bellen met de belastingtelefoon voor uitleg, maar misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft? Door die toon word ik nogal nerveus, terwijl ik in mijn ogen niks raars heb gedaan.
HELLUP
V.
Nou, ik heb mezelf niet zozeer op nul gezet, het was gewoon nulquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef karnie het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Samen met vriendin aangifte gedaan als fiscaal partner.
Mijzelf op nul gezet en mijn vriendin het bedrag terug laten krijgen.
Ik kreeg daarom ook dezelfde brief als jij.
Niks aan de hand verder hoor
je had jezelf beter op 42 (nu 50 trouwens) betalen kunnen zetten. Dan had je eega dat bedrag extra gekregen en onder de 42 (nu 50 dus) hoef jij niet te betalen....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, ik heb mezelf niet zozeer op nul gezet, het was gewoon nulEn mijn eega heeft door omstandigheden een jaar geen inkomen gehad, dus die kreeg de algemene heffingskorting nog.
Maar dan hoef ik mij geen zorgen te maken. Dank.
V.
Dat dus, alleen gisteren de brief gekregenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef mrfool het volgende:
Vandaag brief ontvangen met dagtekening 22 erop. Nog niks op rekening (rabo)
officieel zou het naar het adres gaan wat op moment van uitrollen je GBA adres is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Naar welk adres wordt de brief gestuurd? Ikben onlangs verhuisd, maar wanneer een oudere peildatum gebruikt wordt (zoals met de stemkaarten), zou het nog wel eens op mijn oude adres kunnen komen.
Overigens ook geen probleem, maar vroeg het me af.
Ook net verhuisd (7 april) en de brieven kwamen keurig op het nieuwe adres geadresseerd binnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Naar welk adres wordt de brief gestuurd? Ikben onlangs verhuisd, maar wanneer een oudere peildatum gebruikt wordt (zoals met de stemkaarten), zou het nog wel eens op mijn oude adres kunnen komen.
Overigens ook geen probleem, maar vroeg het me af.
Geen idee wat en hoe je bedoelt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had jezelf beter op 42 (nu 50 trouwens) betalen kunnen zetten. Dan had je eega dat bedrag extra gekregen en onder de 42 (nu 50 dus) hoef jij niet te betalen....
als je samen aangifte doet, mag je 'schuiven' met aftrekposten.quote:
Dan is er inderdaad weinig over te zeggen, maar ik vermoed dat het dan wel gewoon op mijn nieuwe adres komt (nu ruim 2 weken ingeschreven).quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
officieel zou het naar het adres gaan wat op moment van uitrollen je GBA adres is.
Echter het vervelende is dat de gemeentes 1, 2 of 3 keer in de maand deze wijzigingen verwerken dus het niet zeker is op welk moment de BD dus de wijziging ziet.
Zal je wel ergens eind juni/begin juli bericht krijgen denk ik omdat je pas na 1 april aangifte hebt gedaan. Want voor 1 april betekend voor 1 juli bericht. Dus reken maar erop dat je er eind juni/begin juli meer over hoort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Hier ook nog maar even dan.
Ik krijg elke maand van de Belastingdienst de voorlopige teruggaaf. Over 2009 krijg ik aan de hand van de IB Aangifte 2009 ook nog een redelijk bedrag terug. Ik heb 28 april ofzo aangifte gedaan.
Is het zo dat ik dit geld wel in één keer kan verwachten ergens de komende maand, of gaan ze dat bij op de voorlopige teruggaaf zetten en krijg ik dat verspreid over de komende maanden dit jaar?
Toeslagen hebben niets met de teruggaaf te maken. Vandaar dat dat altijd apart gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:22 schreef Locusta het volgende:
Op 26 maart heb ik mijn belastingaangifte gedaan, maar k heb nog niets terug gekregen![]()
Overigens heb ik wel een rekening van ¤308 van de BD gekregen die ik moet terugbetalen (zorgtoeslag)Mijn belastingteruggave is ongeveer evenveel, ik dacht dat ze dat met elkaar zouden vereffenen?
Bij mij is net verhuisd 3 mei.quote:Op donderdag 27 mei 2010 06:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook net verhuisd (7 april) en de brieven kwamen keurig op het nieuwe adres geadresseerd binnen.
V.
Ik verwacht dat juist niet, stembiljet heb ik ook niet hier gekregen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad weinig over te zeggen, maar ik vermoed dat het dan wel gewoon op mijn nieuwe adres komt (nu ruim 2 weken ingeschreven).
Hij bedoelt maart. Dus dan wel gewoon deze maand nogquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:03 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zal je wel ergens eind juni/begin juli bericht krijgen denk ik omdat je pas na 1 april aangifte hebt gedaan. Want voor 1 april betekend voor 1 juli bericht. Dus reken maar erop dat je er eind juni/begin juli meer over hoort.
Heb net met belastingdienst gebeld. Je moet niet 5 werkdagen rekenen na het binnen komen van de brief maar 5 dagen na dagtekening.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Autidude het volgende:
Ik heb vandaag ook de brief gehad, ook dagtekening 22 mei. En het staat er bij mij ook nog niet op, maar het is dus wel onderweg. En als ik kijk naar andere reacties en over die maximaal 5 werkdagen etc, dan zou het er dus uiterlijk volgende week dinsdag wel op moeten staan. Dus daar ga ik dan ook maar van uit.
Al hoop ik natuuurlijk ook wel dat het er eerder op staat, maar ach.. het is onderweg!
Ik denk dat iedereen met dagtekening 22 mei het geld dinsdag zal ontvangen, of anders op zijn vroegst zaterdag (dat ze het vrijdag overmaken) .
Bij mij staat geld wat van de belastingdienst komt er meestel `s middags tussen 14.00u en 15.30u.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:05 schreef llilsab het volgende:
ik heb wel de brief ontvangen op 22 mei en ook dagtekening 22 mei maar staat nog niks op me rekening en ja ik wil het wel graag hebben vandaag
Hier ook, al jaren is dat zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Bij mij staat geld wat van de belastingdienst komt er meestel `s middags tussen 14.00u en 15.30u.
Bij mij is dat ook niet alleen met de teruggaaf maar ook elke maand met de zorgtoeslag. Meestal als ik om 15.15u ga kijken staat het er, soms iets eerder of iets later. Maar nooit `s morgens of aan het begin van de middag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hier ook, al jaren is dat zo.
Voor 15:00 hoef ik niet te kijken op mijn bank.
abn allemaal ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:38 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Bij mij is dat ook niet alleen met de teruggaaf maar ook elke maand met de zorgtoeslag. Meestal als ik om 15.15u ga kijken staat het er, soms iets eerder of iets later. Maar nooit `s morgens of aan het begin van de middag.
Gisteren gekregen, dagtekening 22 meiquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toevallig vandaag binnengekomen met dagtekening 22 mei?
Denk dat ik dan vanmiddag na 15u m`n rekening maar ff moet checken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren gekregen, dagtekening 22 mei
Welke bank?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren gekregen, dagtekening 22 mei
Het komt vanzelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef llilsab het volgende:
ik hoop het dat er dan na 3 uur op staat maar had gebeld en de eerste x zeiden ze dat et onderweg was en het gister er dan op had moete staan en ik bel gister en dan krijg ik te horen dat er een storing is ik weet nu niet wat ik ervan moet verwachten kom et nou of niet ??
Ik heb gelukkig wel de zorgtoeslag. Verdien net 1200eu netto per maand, en de ziektekostenverzekering is al duur genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef llilsab het volgende:
heb de abn amro en ja ik zal niet weten hoelaat ze normaal de belasting storten ik heb geen zorgtoeslag aangevraagd dus ja krijg et ook niet
Ik heb ook dagtekening 22mei en ook rabo maar heb nog steeds geen geld!! dan maar afwachten hé!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef mrfool het volgende:
Vandaag brief ontvangen met dagtekening 22 erop. Nog niks op rekening (rabo)
Same here!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ruth-010 het volgende:
[..]
Ik heb ook dagtekening 22mei en ook rabo maar heb nog steeds geen geld!! dan maar afwachten hé!!!
Tussen haakjes, Vorig jaar had ik ook dagtekening 22 mei, en kreeg ik het ook de 27e heb ik nagecheckt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef Glennpo het volgende:
ik ook dagtekening 22 mei..
ik verwacht het eigelijk ook wel vandaag.. Heb de ABN AMRO dus zal er misschien na 15 uur op staan hopelijk..
mag wel tijd worden!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef Ruth-010 het volgende:
[..]
Dat zeker !!!!
Mijn geld is binnen !!!!!:)
Nog steeds niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef BorgQueen het volgende:
Het geld is bijgeschreven (dagtekening 22 mei / ABN). We kunnen weer ruig doen!!!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef llilsab het volgende:
mensen het staat er![]()
![]()
![]()
dus ik ben ff lkkr na de stad whahahaha veel plezier met w8e nognee hor ik gun jullie allemaal jullie geld
Zo weinig terug gekregen dan? Of wordt het een ENORME GROTE zak snoepquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef HenkXL het volgende:
Yeeuy eindelijk, het staat erop![]()
Kan ik weer een zakie snoep halen bij de kruitvat.
Ik studeer en heb dus alleen een bijbaantje die werkt met de arbeidskorting. Dus het bedrag wat ik heb gekregen is aardig triestquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zo weinig terug gekregen dan? Of wordt het een ENORME GROTE zak snoep
Ik nog steeds nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef wolferl het volgende:
BINNEN
Yes, gelijk apart gezet op spaarrekening.
Misschien kun je daarna meteen een nieuwe F5-toets kopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik nog steeds nietmaar `t is ook nog geen 15u
???quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien kun je daarna meteen een nieuwe F5-toets kopen
Ik kijk na 15u weer ff of het binnen is. Ga het ook niet in 1 keer uitgeven. Maar heb wel zin in lekkere handgemaakte bonbonsquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef llilsab het volgende:
ben al weer terug heb niet veel uitegegeven hor ik kreeg 1726 euro terug en ja ff boodschappen gedaan en na de jamin voor me dochter dus ja had et nie egt nodig maar was wel leuk om zo in spanning te zitten van wanneer krijg ik et![]()
Staat er dan niet op de brief naar welk rekeningnnummer het wordt overgemaakt? Als dat er niet staat ben je waarschijnlijk bij je aangifte vergeten je rekeningnummer in te vullen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Xebber het volgende:
Ik heb de brief binnen. Dagtekening 22 mei. Zou fijn zijn als 't ook vanmiddag nog op de rekening stond. ING btw.
Maar ik vrees dat d'r gezeur gaat komen met mijn rekeningnummer.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik kijk na 15u weer ff of het binnen is. Ga het ook niet in 1 keer uitgeven. Maar heb wel zin in lekkere handgemaakte bonbons1 doosje 23eu, maar 1x per jaar moet kunnen.
Nope, wordt nooit vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Staat er dan niet op de brief naar welk rekeningnnummer het wordt overgemaakt? Als dat er niet staat ben je waarschijnlijk bij je aangifte vergeten je rekeningnummer in te vullen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`T zal voor mij wel vanavond of morgenochtend worden dat ik het heb. K*t ABN AMRO
whahaha en wat zeiden ze "er is een storing meneer"??quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef DonJames het volgende:
Aanslag vandaag binnen, dagtekening 22 mei lekker op tijd jongens![]()
Geld nog niet binnen, ik zal wel even bellen met de belastingtelefoon:
heb het gelukkig nu binnen, na 14:00 was het zoals ik al verwacht hadquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`T zal voor mij wel vanavond of morgenochtend worden dat ik het heb. K*t ABN AMRO
Exact hetzelfde hier, volgens mij is er een stapeltje verkeerd gegaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef DonJames het volgende:
Aanslag vandaag binnen, dagtekening 22 mei lekker op tijd jongens![]()
Geld nog niet binnen, ik zal wel even bellen met de belastingtelefoon:
[ afbeelding ]
Bij mij niet, nog niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:39 schreef ninasky het volgende:
[..]
heb het gelukkig nu binnen, na 14:00 was het zoals ik al verwacht hadabn is bij mij stipt op tijd
Same here.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef krullendoos het volgende:
nog steeds niks binnen geen brief geen geld![]()
en krijg toch een aardig centje binnen grrrrr
Exact hetzelfde percentage. (en die 80 euro klopt niet in combinatie met die 24.000, of het gaat niet over 2009)quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef mascarpone het volgende:
Yess, binnen!!![]()
Kreeg 24k terug, en wat betalen zij mij aan heffingsrente... 80 euri. Moet je eens kijken als het andersom is![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gistermiddag per post bevestiging gekregen dat het overgemaakt gaat worden.
![]()
![]()
Het is 15 maanden geleden betaald. Toen een schatting (EMZ) ingediend die veel te hoog was achteraf gezien. Had het geld niet direct nodig en je hoort altijd :"Sparen bij de belastingdienst is goed".. Tsja, voor de belastingdienst denk ik dan nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Exact hetzelfde percentage. (en die 80 euro klopt niet in combinatie met die 24.000, of het gaat niet over 2009)
Toevallig ook dagtekening 22 mei? Want dan kan het zijn dat jij ook bij die groep zit waarbij het vertraging oploopt.quote:
Kun je doen, ze kunnen je wel vertellen wat de dagtekening van de brief is, alleen niet wanneer je je geld krijgt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb nog niet eens brieven..moet ik dan maar es bellen?
Toen ik net belde zei dat mens van de belastingdienst tegen me dat als het er dinsdag nog niet staat dat ik dan ff moet terug bellen. Ze kunnen daar niet eens zien of het wel of niet is overgemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:44 schreef MOON76 het volgende:
Hier ook nog steeds niks.
Brieven zijn wel al binnen.. Beide met 22 mei als dagtekening
En ze kunnen ook geen rekeningnummers zien aldus de belmiep van de Belastingfoon.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toen ik net belde zei dat mens van de belastingdienst tegen me dat als het er dinsdag nog niet staat dat ik dan ff moet terug bellen. Ze kunnen daar niet eens zien of het wel of niet is overgemaakt.
Kunnen ze wel, mogen/willen ze nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
En ze kunnen ook geen rekeningnummers zien aldus de belmiep van de Belastingfoon.
Waarom zitten ze daar dan vraag ik me af.
Ik wacht gewoon tot 15u vanmiddag. Als het vandaag komt is dat zowiezo rond 15u.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, mogen/willen ze niet
Je kan nog een keer opnieuw proberen, sommige zijn wat makkelijker
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:13 schreef visje83 het volgende:
de belastingdienst is wel erg laat dit jaar. Had het vorig jaar al lang! Als ik volgende week nog niks héb,zal ik is gaan bellen! Kan t geld goed gebruiken
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?
Om te kijken naar sukkeltjes zoals jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef julia26almere het volgende:
Nee het is nog lang geen 1 juli dat weten we allemaal maar dat is alleen een peilings datum om ervoor te zorgen dat ze niet teveel rente moeten betalen mochten ze toch later uitbetalen!
Daarnaast vraag ik me dan af waarom je dan hier komt kijken als het nog geen 1 juli is?
[..]
Ik had hetzelfde en heb op zondag 16 mei jl. mijn rekeningnummer al doorgegeven. En dat is vandaag pas ingeboekt bij de belastingdienst en nu kan het nog twee weken duren...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Daboman het volgende:
Wel een brief. Geen geld. Ze blijken het rekeningnummer nog niet te hebben. Kwestie van wachten op een formulier dat ze zouden toesturen en dan maken ze het geld 2 weken na ontvangst over.
Bij mij ook! terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik het bij mijn aangifte gewoon vermeld heb.. Had me er helemaal op verheugd, kan ik dus inderdaad nog dik 2 weken wachten!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde en heb op zondag 16 mei jl. mijn rekeningnummer al doorgegeven. En dat is vandaag pas ingeboekt bij de belastingdienst en nu kan het nog twee weken duren...
het is bij mij ook opgegeven bij de aangifte, maar omdat het ineens een ander nummer is omdat mijn persoonlijke omstandigheden veranderd zijn, moest het toch opnieuw worden opgegeven.. En het zijn veel centjes en ik will ze hebben! Dus...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef NB001 het volgende:
[..]
Bij mij ook! terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik het bij mijn aangifte gewoon vermeld heb.. Had me er helemaal op verheugd, kan ik dus inderdaad nog dik 2 weken wachten!
Voor 1 juli moeten ze de brief sturen. Maar voor het overmaken van het geld moet je naar de dagtekening van de brief kijken, want 5 werkdagen na dagtekening moet het bedrag overgemaakt zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?
Tja, omdat het nu eenmaal sukkeltjes zijn. Waarschijnlijk dezelfde mensen die na hun digitale aangifte gaan bellen of hun aangifte goed is aangekomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:04 schreef zwolle83 het volgende:
waarom belt iedereen nu al?
het kan 5 werkdagen na dagtekening gestort worden..
dus uiterlijk maandag.. waarom nu al bellen?
de een heeft gewoon geluk dat hij of zij het al heeft.
Daar hoef je niet eens voor te bellen want na het verzenden krijg je een bevestiging in beeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tja, omdat het nu eenmaal sukkeltjes zijn. Waarschijnlijk dezelfde mensen die na hun digitale aangifte gaan bellen of hun aangifte goed is aangekomen.
Klopt en toch gaan er legio daarover bellen, zelfde jankerds als nu, ik heb nog geen bericht of ik heb wel bericht maar nog geen geld, de teringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor te bellen want na het verzenden krijg je een bevestiging in beeld.
wat doe je dan op dit forum? Het gaat toch over wie er al dan niet zijn belastingteruggave heeft ontvangen ..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt en toch gaan er legio daarover bellen, zelfde jankerds als nu, ik heb nog geen bericht of ik heb wel bericht maar nog geen geld, de tering
Die storing was er ook al (las ik hier) toen ik mijn geld woensdag kreeg, overigens kreeg ik dat in de avond ergens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:
voor de mensen met dagtekening 22 mei die het nog NIET hebben. er is een storing geweest bij de belastingdienst. dus ga er maar vanuit dat wanneer je het vandaag na 17u nog niet hebt dat je het dan maandag wel hebt.
Storing was sinds vorige week al aan de gang. Dus heel wat betalingen konden toen niet gedaan worden waardoor veel mensen hun geld nog niet hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die storing was er ook al (las ik hier) toen ik mijn geld woensdag kreeg, overigens kreeg ik dat in de avond ergens.
Heb jij een heel zwaar leven of een slechte jeugd gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef julia26almere het volgende:
Nee het is nog lang geen 1 juli dat weten we allemaal maar dat is alleen een peilings datum om ervoor te zorgen dat ze niet teveel rente moeten betalen mochten ze toch later uitbetalen!
Daarnaast vraag ik me dan af waarom je dan hier komt kijken als het nog geen 1 juli is?
[..]
Zelfde hier! En ik nodig het!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef krullendoos het volgende:
nog steeds niks binnen geen brief geen geld![]()
en krijg toch een aardig centje binnen grrrrr
Heb nog helemaal niks gehad, ook geen brief dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toevallig ook dagtekening 22 mei? Want dan kan het zijn dat jij ook bij die groep zit waarbij het vertraging oploopt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Heb jij een heel zwaar leven of een slechte jeugd gehad?
Lighten up, de zon schijnt buiten en het is bijna weekend!
Raaddequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Tommy-112 het volgende:
Ik zit ook in het clubje van 22 mei. Meneer van de belastingdienst wist te vertellen dat het vandaag, morgen en uiterlijk maandag kan zijn dat het gestort word. Anders rade hij aan weer te bellen
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwachtquote:
Ja, of ze zitten teleurgesteld te huilenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwacht
Wat was de dagtekening van de brief?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:29 schreef vive_la_france het volgende:
Hebbes! Zowel geld als brief, tegelijk binnengekomen vandaag!
Klopt maar ik zie vrijwel alleen maar klagers dat ze nog niks hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef NB001 het volgende:
[..]
wat doe je dan op dit forum? Het gaat toch over wie er al dan niet zijn belastingteruggave heeft ontvangen ..
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplichtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb niet eens een brief ontvangen dat ik aangifte moet doen?
Ook in vorige jaren die brief nooit gezien
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplicht
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.
Kon je geen fiets in een winkel kopen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef covie het volgende:nog steeds niet... en ook mijn nieuwe fiets is nog steeds niet bezorgd
Ik verwacht toch tussen de 3 en 5 duizend terug te krijgen...
Hoezo verwacht? Je hebt toch zelf je aangifte opgesteld en ingediend? Dan weet je toch exact wat je terug krijgt? Of heb je de aangifte op een wat dubieuze manier ingevuld ofzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef covie het volgende:nog steeds niet... en ook mijn nieuwe fiets is nog steeds niet bezorgd
Ik verwacht toch tussen de 3 en 5 duizend terug te krijgen...
Zeker op papier ingevuld i.p.v. digitaal. Want als je digitaal doet dan zie je meteen hoeveel je terug krijgt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoezo verwacht? Je hebt toch zelf je aangifte opgesteld en ingediend? Dan weet je toch exact wat je terug krijgt? Of heb je de aangifte op een wat dubieuze manier ingevuld ofzo
Banken verwerken toch helemaal niks op zondagquote:Op zondag 30 mei 2010 10:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ook mensen die het vanochtend hebben ontvangen???
Sommige welquote:Op zondag 30 mei 2010 10:44 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Banken verwerken toch helemaal niks op zondag
Alleen als het om hun eigen klantjes gaat. Van de ene rekening naar de andere bij de dezelfde bank gaat wel. Maar ik zie ze bij de belastingen vandaag echt geen betaalopdrachten laten uitvoeren hoor.quote:
Hier niet en ik heb ING, ik geloof dat de BD die ook heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ook mensen die het vanochtend hebben ontvangen???
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:18 schreef semmiewit het volgende:
zaterdag brief gekregen dagtekening 29 mei![]()
Dat heb je waarschijnlijk zelf in het programma aangegeven toen je kon schuiven met de bedragen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef Blik het volgende:
Ik heb een lekker vreemde brief van de BD ontvangen. Ik heb samen met mijn vriendin aangifte gedaan. Ik heb een brief gekregen dat ik ruim 6000 terug krijg, mijn vriendin heeft een brief gekregen dat ze ruim 5000 euro moet betalen. Dat klopt dan toch niet?
Overigens klopt het totaal terug te krijgen wel met het bedrag wat ik aangegeven had
zelfde verhaal hier. Als je het geld al hebt ontvangen zou ik me er geen zorgen om maken. Heb je het geld nog niet, wacht dan even tot dinsdag en bel dan 0800 0543 en post het antwoord van de BD hier even.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef flipflapfluitketel het volgende:
Hallo, ik had vorige week 22 mei ook een brief van de BD gehad en met dagtekening 22 mei. (een voorlopige aanslag)
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag (gisteren) weer een brief met daarin in 1 keer dat ik geen voorlopige aanslag kreeg.
Het gaat hier om het jaar 2009.
Hoe kan dat?
Een fout van de belastingdienst?
Alvast bedankt.
Hier ook het geval. Als iemand hier meer over weet, dan hoor ik het graag.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef flipflapfluitketel het volgende:
Hallo, ik had vorige week 22 mei ook een brief van de BD gehad en met dagtekening 22 mei. (een voorlopige aanslag)
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag (gisteren) weer een brief met daarin in 1 keer dat ik geen voorlopige aanslag kreeg.
Het gaat hier om het jaar 2009.
Hoe kan dat?
Een fout van de belastingdienst?
Alvast bedankt.
Aangezien ik het al uitbetaald had gekregen voor die tweede brief aan heb ik er geen raar gevoel over.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:17 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Hier ook het geval. Als iemand hier meer over weet, dan hoor ik het graag.
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Al iemand met dagtekening 22 mei die het nu binnen heeft?
Ook rekening bij ABN Amro?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
, maar ik verwacht het eigenlijk wel vandaag
hier nog niksquote:Op maandag 31 mei 2010 08:37 schreef Salatrel het volgende:
geld is vanochtend binnengekomen! dagtekening 22 mei!
als je net als ik een abn amro rekening hebt zal het er tussen 14u en 15.30u wel zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 08:43 schreef Frummeltje86 het volgende:
Hier ook dagtekening 22 mei maar nog geen centjes binnen... Hopelijk gaat dat vandaag gebeuren!
Inderdaad, ABN Amro is meestal tussen 14:00 en 15:30.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
als je net als ik een abn amro rekening hebt zal het er tussen 14u en 15.30u wel zijn
Mag ik vragen bij welke bank je zit?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:37 schreef Salatrel het volgende:
geld is vanochtend binnengekomen! dagtekening 22 mei!
Ik heb Rabo, maar heb eerlijk gezegd geen idee vanaf hoe laat ik het kan verwachten... Nouja, gewoon vanavond maar weer eens kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
als je net als ik een abn amro rekening hebt zal het er tussen 14u en 15.30u wel zijn
Waarom jij wel en ik niet.quote:
Het moet zowiezo uiterlijk morgenmiddag op de rekening staan. Vanwege die storing gaat alles wat trager.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:50 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik heb Rabo, maar heb eerlijk gezegd geen idee vanaf hoe laat ik het kan verwachten... Nouja, gewoon vanavond maar weer eens kijken.
Ja, ik begreep zoiets hier van die storing... Nouja, het wordt toch direct naar de spaarrekening doorgeschoven, dus het maakt eerlijk gezegd niet zo uitquote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Het moet zowiezo uiterlijk morgenmiddag op de rekening staan. Vanwege die storing gaat alles wat trager.
Reken maar op volgende week. Want de meeste mensen die een brief met dagtekening 22 mei hebben krijgen vandaag of morgen hun geld.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef djenn het volgende:
Brief binnen, dagtekening 29 mei
Hoop dat ik het vandaag krijg! ¤1100,-
keep dreaming...quote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef djenn het volgende:
Brief binnen, dagtekening 29 mei
Hoop dat ik het vandaag krijg! ¤1100,-
Inderdaad. dagtekening 22 mei betekend dat het uiterlijk morgen op de rekening moet staan. dus 29 mei wordt dan over een weekje.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:18 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
keep dreaming...
ik heb dagtekening 22 mei, en nog niks binnen.. heb btw rabo
nee dagtekening 22 mei betekend dat het vandaag erop moet staanquote:Op maandag 31 mei 2010 09:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Inderdaad. dagtekening 22 mei betekend dat het uiterlijk morgen op de rekening moet staan. dus 29 mei wordt dan over een weekje.
Officieel wel ja maar vanwege die storing die er is geweest kan het een dag later worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:24 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
nee dagtekening 22 mei betekend dat het vandaag erop moet staan
Hier nog steeds niks, hopelijk vanmiddag.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:34 schreef julia26almere het volgende:
Hier het geld vanmorgen ontvangen! Shoppen vanmiddag
Ik heb abn amro, heb ook nog niksquote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef zwolle83 het volgende:
ik denk dat ik zoals gewoonlijk het als aller laatste krijg.. aangezien ik rabo heb
Dat van 2008 heb ik in februari gekregen:P had netjes voor 1 april 2009 aangifte gedaan maar het duurde dus 10 maanden tot ik m`n geld hadquote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef TommyGun het volgende:
Ik kreeg nog terug over 2008 (vergeten in te vullen destijds), iets van 180,- eur.
Voor de afgelopen keer niks erbij, niks eraf.
dus dat kunnen ze wel zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`K heb die sukkels van de BD weer gebeld. Vorige keer kreeg ik een vrouw aan de telefoon die beweerde dat ze niet kon zien of er al een betaling was gedaan. Dit keer blijkt dat ze dat WEL kunnen zien. M`n geld is gisteren overgemaakt dus moet vanmiddag op mijn rekening staan
Als jij dat wilt geloven is goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`K heb die sukkels van de BD weer gebeld. Vorige keer kreeg ik een vrouw aan de telefoon die beweerde dat ze niet kon zien of er al een betaling was gedaan. Dit keer blijkt dat ze dat WEL kunnen zien. M`n geld is gisteren overgemaakt dus moet vanmiddag op mijn rekening staan
Of de betaling al onderweg isquote:Op maandag 31 mei 2010 12:09 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
dus dat kunnen ze wel zien?
wat heb je precies gevraagd?
Foutjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven is goed.
Op zondag maakt de BD echt geen geld over.
Denk dat de medewerker even stoer wilde doen en jou even echt duidelijk wilde maken dat het er vandaag wel op zal staan.
m`n vriend heeft ook rabo en bij hem storten ze altijd na 14uquote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef zwolle83 het volgende:
mmmzz
nou ik ben benieuwd... ik heb rabobank, en naar mijn weten storten die altijd om 12.00.. maar niks....
Ik moet het zowiezo voor 15 u hebben anders liegen ze van de BD tegen mijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef VinceMega het volgende:
Yes het staat er op! Dagtekening 22-5, gestort op 27-5. Rabobank.
Eindelijk staan die cijfertjes weer in het zwart
Sowieso, zeikerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet het zowiezo voor 15 u hebben anders liegen ze van de BD tegen mij
Boehoequote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet het zowiezo voor 15 u hebben anders liegen ze van de BD tegen mij
als je je er zo aan irriteert, waarom kom jij dan terug?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, we weten het nu wel hè. Kom maar weer eens terug als je wel wat hebt...
Dit topic is niet om te huilen over dat je je centjes nog niet hebt maar om aan te geven of je ze al hebt en of je de brief hebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
als je je er zo aan irriteert, waarom kom jij dan terug?
Wat heeft F5 met het saldo te maken?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit topic is niet om te huilen over dat je je centjes nog niet hebt maar om aan te geven of je ze al hebt en of je de brief hebt.
Tering zeg je zou maar de hele dag je F5 knopje verslijten om je saldo te checken.____!
ABN Amro?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Verbal het volgende:
Geld is binnen vandaag, dagtekening 22 mei.
V.
Dat je je saldo continu blijft checken dmv de knop F5?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wat heeft F5 met het saldo te maken?
Daar kan ik `m saldo niet mee checken voor zover ik weetquote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat je je saldo continu blijft checken dmv de knop F5?
Hoe dan ook mijn punt in eerste instantie was duidelijk denk ik. Dit hele topic wordt volgebaggerd door jou voornamelijk met reacties als: Ik heb het nog steeds nietquote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar kan ik `m saldo niet mee checken voor zover ik weet
`k heb het gewoon nodig op het moment. zit op m`n ww te wachten namelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe dan ook mijn punt in eerste instantie was duidelijk denk ik. Dit hele topic wordt volgebaggerd door jou voornamelijk met reacties als: Ik heb het nog steeds niet( en dat 2 keer per dag ruim ) daarvoor is het topic niet bedoelt.
Het komt ook enorm afhankelijk over van die paar centen dus ik snap niet waarom je hiermee het topic zo volpost.
So i seeeeee:quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
`k heb het gewoon nodig op het moment. zit op m`n ww te wachten namelijk
quote:
Nuttige besteding van je geld inderdaad, als je er zo wanhopig op zit te wachtenquote:
Ja m`n werkschoenen zijn totaal versleten en moet volgende week weer beginnen met werkenquote:
Doe je goed dan, dat je afhankelijk bent van een belastingteruggave.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja m`n werkschoenen zijn totaal versleten en moet volgende week weer beginnen met werkenMoet dus zowieze deze week nieuwe werkschoenen kopen.
De regel is dat ze voor 1 juli de brief moeten sturen waarin staat wat de voorlopige teruggave is. Als de brief eerder gestuurd wordt moet binnen 5 werkdagen na dagtekening van de brief het geld overgemaakt zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doe je goed dan, dat je afhankelijk bent van een belastingteruggave.![]()
However, het komt er hoe dan ook op neer dat het niet nodig is het hele topic vol te spammen met "ik heb het nog niet" en schelden op de BD slaat ook nergens op. Jij bent hier dus sukkel naar mijn mening dat je hier z afhankelijk van bent, en zij houden zich netjes aan de regel voor 1 juli.
Waar lees jij dat het binnen 5 werkdagen gestoord moet zijn? Naar mijn weten is het dat het "Doorgaans" binnen 5 werkdagen op je rekening staat.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De regel is dat ze voor 1 juli de brief moeten sturen waarin staat wat de voorlopige teruggave is. Als de brief eerder gestuurd wordt moet binnen 5 werkdagen na dagtekening van de brief het geld overgemaakt zijn.
Wat begrijp je niet aan die storing? Er gaan wel eens dingen mis, big deal...quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De regel is dat ze voor 1 juli de brief moeten sturen waarin staat wat de voorlopige teruggave is. Als de brief eerder gestuurd wordt moet binnen 5 werkdagen na dagtekening van de brief het geld overgemaakt zijn.
Ik heb met de BD gebeld en volgens dat mens staat het vandaag op m`n rekening.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het binnen 5 werkdagen gestoord moet zijn? Naar mijn weten is het dat het "Doorgaans" binnen 5 werkdagen op je rekening staat.
Volgens iemand uit een callcenter, ja. Leer eens een beetje reeel kijken naar dit soort situaties, ga ergens anders lopen schelden en wees niet zo dom dat je afhankelijk bent van dat beetje geld wat je terug krijgt. However, ik heb geen zin in een discussie hierover, het was al duidelijk dat ik bedoelde dat je het topic niet vol hoeft vol hoeft te spammenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb met de BD gebeld en volgens dat mens staat het vandaag op m`n rekening.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Verbal het volgende:
Geld is binnen vandaag, dagtekening 22 mei.
V.
Ik controleer het ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:18 schreef mama68 het volgende:
sorry hoor maar ik zit al vanaf 31 maart zonder inkomen ww afgelopen en uitkering is nog in behandeling
ik ga dus echt niet 100 x per dag op mijn rekening kijken of het er al staat
begreep ik het nou goed dat de belasting een storing heeft gehad? och ja kan gebeuren he
Of nog langer, omdat je zoveel gebeld en geklaagd hebt.. want zo zijn ze ook.quote:
Beviel het bedrag je niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef Autidude het volgende:
[..]
Of nog langer, omdat je zoveel gebeld en geklaagd hebt.. want zo zijn ze ook.![]()
![]()
![]()
Ze zijn heel makkelijk hoor.. adverteren ze zelfs mee.. Leuker wordt het ook niet
Oh nee, ik snap alleen dat gezeik niet.. En dat je ook lekker gaat bellen.. Kost alleen maar meer tijd en geld.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe dan ook mijn punt in eerste instantie was duidelijk denk ik. Dit hele topic wordt volgebaggerd door jou voornamelijk met reacties als: Ik heb het nog steeds niet( en dat 2 keer per dag ruim ) daarvoor is het topic niet bedoelt.
Het komt ook enorm afhankelijk over van die paar centen dus ik snap niet waarom je hiermee het topic zo volpost.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:48 schreef julia26almere het volgende:
kijk dat jij je menig wilt geven prima hoor!! Maar ik geloof toch echt dat we het meest moe worden van het gebagger van jou en niet van andere!! Want er bestaan dus blijkbaar nog mensen die graag zeiken maar niets doen he
Btw wie ben jij om te vertellen waar dit topic voor is? Mister ego
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:15 schreef Blik het volgende:
Geld is ook binnengekomen, dagtekening 22 mei
Ontbijt? Zo laat nog? Als het binnen is bestel ik me een pizzaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef lwdboy het volgende:
nu gaan we natuurlijk ook even gek doen he, ga me lekker laten verwennen, ontbijt besteld hahhaha sha la lie lala
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:57 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ergens in maart aangifte gedaan bij het belastingkantoor zelf (dat zo'n vent het voor me invult en digitaal verstuurd). Zou iets van 700 euro terugkrijgen....maar nog steeds geen brief en/of geld![]()
![]()
Hoelang duurt het ongeveer als je het bij het belastingkantoor zelf hebt laten invullen? Nog meer mensen die nog geen brief hebben ontvangen?
Dat met toeslagen is toch standaard de 20e? En als de 20e in een weekend valt de eerstvolgende werkdag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.
Ow en aangezien ik deze reeks begonnen ben mag ik Mrs. Ego zijn:
Ik word moe van mensen die 5 keer per dag boze smilies zetten dat ze het nog steeds niet hebben. En elke keer gaan vertellen dat ze maar weer de BD hebben gebeld en weer gesust zijn.
Jongens en meisjes,
LET OP:
Voor 1 april inzenden is vaak voor 1 juli bericht krijgen.
Als de brief er is, is het streven om binnen 5 werkdagen na dagtekening het geld op de rekeningen te hebben.
22 mei is dus door feesdagen gisteren de 5e werkdag geweest. Heb je dagtekening 22 mei en na vandaag nog niet op je rekening, dan kun je best even bellen. Maar voor die 5e werkdag ben je gewoon bezig om medewerkers aan de telefoon te frustreren als je constant gaat bellen.
En ja! Daar heb ik inderdaad ervaring mee met die frustratie. Net als mensen die elke keer op de 18e of 19e bellen met de vraag wanneer hun toeslag er eindelijk is.
VERMOEIEND.
Zo, ik heb gesproken. Doe er mee wat jullie willen.
Maar vooral, houd het hier gewoon netjes en gezellig.
Dank u voor uw aandacht!
de eerste werkdag na de 19e inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dat met toeslagen is toch standaard de 20e? En als de 20e in een weekend valt de eerstvolgende werkdag.
Misschien moet je even al mijn reacties lezen, dan kun je ook zien hoe ik eerder reageerde in de voorgaande topics. Ik vind het alleen nergens op slaan als mensen 5 keer per dag posten: "ik heb het nog niet KUT BD!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:48 schreef julia26almere het volgende:
kijk dat jij je menig wilt geven prima hoor!! Maar ik geloof toch echt dat we het meest moe worden van het gebagger van jou en niet van andere!! Want er bestaan dus blijkbaar nog mensen die graag zeiken maar niets doen he
Btw wie ben jij om te vertellen waar dit topic voor is? Mister ego
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.
Ow en aangezien ik deze reeks begonnen ben mag ik Mrs. Ego zijn:
Ik word moe van mensen die 5 keer per dag boze smilies zetten dat ze het nog steeds niet hebben. En elke keer gaan vertellen dat ze maar weer de BD hebben gebeld en weer gesust zijn.
Jongens en meisjes,
LET OP:
Voor 1 april inzenden is vaak voor 1 juli bericht krijgen.
Als de brief er is, is het streven om binnen 5 werkdagen na dagtekening het geld op de rekeningen te hebben.
22 mei is dus door feesdagen gisteren de 5e werkdag geweest. Heb je dagtekening 22 mei en na vandaag nog niet op je rekening, dan kun je best even bellen. Maar voor die 5e werkdag ben je gewoon bezig om medewerkers aan de telefoon te frustreren als je constant gaat bellen.
En ja! Daar heb ik inderdaad ervaring mee met die frustratie. Net als mensen die elke keer op de 18e of 19e bellen met de vraag wanneer hun toeslag er eindelijk is.
VERMOEIEND.
Zo, ik heb gesproken. Doe er mee wat jullie willen.
Maar vooral, houd het hier gewoon netjes en gezellig.
Dank u voor uw aandacht!
ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Misschien moet je even al mijn reacties lezen, dan kun je ook zien hoe ik eerder reageerde in de voorgaande topics. Ik vind het alleen nergens op slaan als mensen 5 keer per dag posten: "ik heb het nog niet KUT BD!!!".
de twee nullen die er voor worden gezet is slechts omdat het betalingsysteem soms moeite heeft met 'kortere' rekeningnummers. En als je bij internetbankieren over maakt naar 555 of naar 000555 komt het beiden op hetzelfde rekeningnummer uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:22 schreef Xebber het volgende:
Nizno!
Zelf heb ik al ruim een week een brief binnen met dagtekening 22 mei, maar nog geen centen op de rekening. Ik heb héél erg veel zin om te bellen, maar dat is voor mij weer een drempel omdat ik slechthorend ben.
Op de VT van vorig jaar staat het rekeningnummer goed, dit jaar zijn daar twee nullen voor gezet. En omdat ik nu dus lees dat er mensen zijn die ook dagtekening 22 mei hebben én de ING als bank en het geld wél hebben ontvangen, begin ik me nu toch wel érg hard af te vragen of 't nu wel of niet onderweg is naar me.
Zou iemand mij kunnen vertellen welke keuzes ik moet maken met die computer van de belastingtelefoon? Dat zou het voor mij al een stuk eenvoudiger maken om te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |