Dat je je saldo continu blijft checken dmv de knop F5?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Wat heeft F5 met het saldo te maken?
Daar kan ik `m saldo niet mee checken voor zover ik weetquote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat je je saldo continu blijft checken dmv de knop F5?
Hoe dan ook mijn punt in eerste instantie was duidelijk denk ik. Dit hele topic wordt volgebaggerd door jou voornamelijk met reacties als: Ik heb het nog steeds nietquote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar kan ik `m saldo niet mee checken voor zover ik weet
`k heb het gewoon nodig op het moment. zit op m`n ww te wachten namelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe dan ook mijn punt in eerste instantie was duidelijk denk ik. Dit hele topic wordt volgebaggerd door jou voornamelijk met reacties als: Ik heb het nog steeds niet( en dat 2 keer per dag ruim ) daarvoor is het topic niet bedoelt.
Het komt ook enorm afhankelijk over van die paar centen dus ik snap niet waarom je hiermee het topic zo volpost.
So i seeeeee:quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
`k heb het gewoon nodig op het moment. zit op m`n ww te wachten namelijk
quote:
Nuttige besteding van je geld inderdaad, als je er zo wanhopig op zit te wachtenquote:
Ja m`n werkschoenen zijn totaal versleten en moet volgende week weer beginnen met werkenquote:
Doe je goed dan, dat je afhankelijk bent van een belastingteruggave.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja m`n werkschoenen zijn totaal versleten en moet volgende week weer beginnen met werkenMoet dus zowieze deze week nieuwe werkschoenen kopen.
De regel is dat ze voor 1 juli de brief moeten sturen waarin staat wat de voorlopige teruggave is. Als de brief eerder gestuurd wordt moet binnen 5 werkdagen na dagtekening van de brief het geld overgemaakt zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doe je goed dan, dat je afhankelijk bent van een belastingteruggave.![]()
However, het komt er hoe dan ook op neer dat het niet nodig is het hele topic vol te spammen met "ik heb het nog niet" en schelden op de BD slaat ook nergens op. Jij bent hier dus sukkel naar mijn mening dat je hier z afhankelijk van bent, en zij houden zich netjes aan de regel voor 1 juli.
Waar lees jij dat het binnen 5 werkdagen gestoord moet zijn? Naar mijn weten is het dat het "Doorgaans" binnen 5 werkdagen op je rekening staat.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De regel is dat ze voor 1 juli de brief moeten sturen waarin staat wat de voorlopige teruggave is. Als de brief eerder gestuurd wordt moet binnen 5 werkdagen na dagtekening van de brief het geld overgemaakt zijn.
Wat begrijp je niet aan die storing? Er gaan wel eens dingen mis, big deal...quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De regel is dat ze voor 1 juli de brief moeten sturen waarin staat wat de voorlopige teruggave is. Als de brief eerder gestuurd wordt moet binnen 5 werkdagen na dagtekening van de brief het geld overgemaakt zijn.
Ik heb met de BD gebeld en volgens dat mens staat het vandaag op m`n rekening.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het binnen 5 werkdagen gestoord moet zijn? Naar mijn weten is het dat het "Doorgaans" binnen 5 werkdagen op je rekening staat.
Volgens iemand uit een callcenter, ja. Leer eens een beetje reeel kijken naar dit soort situaties, ga ergens anders lopen schelden en wees niet zo dom dat je afhankelijk bent van dat beetje geld wat je terug krijgt. However, ik heb geen zin in een discussie hierover, het was al duidelijk dat ik bedoelde dat je het topic niet vol hoeft vol hoeft te spammenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb met de BD gebeld en volgens dat mens staat het vandaag op m`n rekening.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Verbal het volgende:
Geld is binnen vandaag, dagtekening 22 mei.
V.
Ik controleer het ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:18 schreef mama68 het volgende:
sorry hoor maar ik zit al vanaf 31 maart zonder inkomen ww afgelopen en uitkering is nog in behandeling
ik ga dus echt niet 100 x per dag op mijn rekening kijken of het er al staat
begreep ik het nou goed dat de belasting een storing heeft gehad? och ja kan gebeuren he
Of nog langer, omdat je zoveel gebeld en geklaagd hebt.. want zo zijn ze ook.quote:
Beviel het bedrag je niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef Autidude het volgende:
[..]
Of nog langer, omdat je zoveel gebeld en geklaagd hebt.. want zo zijn ze ook.![]()
![]()
![]()
Ze zijn heel makkelijk hoor.. adverteren ze zelfs mee.. Leuker wordt het ook niet
Oh nee, ik snap alleen dat gezeik niet.. En dat je ook lekker gaat bellen.. Kost alleen maar meer tijd en geld.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe dan ook mijn punt in eerste instantie was duidelijk denk ik. Dit hele topic wordt volgebaggerd door jou voornamelijk met reacties als: Ik heb het nog steeds niet( en dat 2 keer per dag ruim ) daarvoor is het topic niet bedoelt.
Het komt ook enorm afhankelijk over van die paar centen dus ik snap niet waarom je hiermee het topic zo volpost.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:48 schreef julia26almere het volgende:
kijk dat jij je menig wilt geven prima hoor!! Maar ik geloof toch echt dat we het meest moe worden van het gebagger van jou en niet van andere!! Want er bestaan dus blijkbaar nog mensen die graag zeiken maar niets doen he
Btw wie ben jij om te vertellen waar dit topic voor is? Mister ego
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:15 schreef Blik het volgende:
Geld is ook binnengekomen, dagtekening 22 mei
Ontbijt? Zo laat nog? Als het binnen is bestel ik me een pizzaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef lwdboy het volgende:
nu gaan we natuurlijk ook even gek doen he, ga me lekker laten verwennen, ontbijt besteld hahhaha sha la lie lala
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:57 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ergens in maart aangifte gedaan bij het belastingkantoor zelf (dat zo'n vent het voor me invult en digitaal verstuurd). Zou iets van 700 euro terugkrijgen....maar nog steeds geen brief en/of geld![]()
![]()
Hoelang duurt het ongeveer als je het bij het belastingkantoor zelf hebt laten invullen? Nog meer mensen die nog geen brief hebben ontvangen?
Dat met toeslagen is toch standaard de 20e? En als de 20e in een weekend valt de eerstvolgende werkdag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.
Ow en aangezien ik deze reeks begonnen ben mag ik Mrs. Ego zijn:
Ik word moe van mensen die 5 keer per dag boze smilies zetten dat ze het nog steeds niet hebben. En elke keer gaan vertellen dat ze maar weer de BD hebben gebeld en weer gesust zijn.
Jongens en meisjes,
LET OP:
Voor 1 april inzenden is vaak voor 1 juli bericht krijgen.
Als de brief er is, is het streven om binnen 5 werkdagen na dagtekening het geld op de rekeningen te hebben.
22 mei is dus door feesdagen gisteren de 5e werkdag geweest. Heb je dagtekening 22 mei en na vandaag nog niet op je rekening, dan kun je best even bellen. Maar voor die 5e werkdag ben je gewoon bezig om medewerkers aan de telefoon te frustreren als je constant gaat bellen.
En ja! Daar heb ik inderdaad ervaring mee met die frustratie. Net als mensen die elke keer op de 18e of 19e bellen met de vraag wanneer hun toeslag er eindelijk is.
VERMOEIEND.
Zo, ik heb gesproken. Doe er mee wat jullie willen.
Maar vooral, houd het hier gewoon netjes en gezellig.
Dank u voor uw aandacht!
de eerste werkdag na de 19e inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dat met toeslagen is toch standaard de 20e? En als de 20e in een weekend valt de eerstvolgende werkdag.
Misschien moet je even al mijn reacties lezen, dan kun je ook zien hoe ik eerder reageerde in de voorgaande topics. Ik vind het alleen nergens op slaan als mensen 5 keer per dag posten: "ik heb het nog niet KUT BD!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:48 schreef julia26almere het volgende:
kijk dat jij je menig wilt geven prima hoor!! Maar ik geloof toch echt dat we het meest moe worden van het gebagger van jou en niet van andere!! Want er bestaan dus blijkbaar nog mensen die graag zeiken maar niets doen he
Btw wie ben jij om te vertellen waar dit topic voor is? Mister ego
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.
Ow en aangezien ik deze reeks begonnen ben mag ik Mrs. Ego zijn:
Ik word moe van mensen die 5 keer per dag boze smilies zetten dat ze het nog steeds niet hebben. En elke keer gaan vertellen dat ze maar weer de BD hebben gebeld en weer gesust zijn.
Jongens en meisjes,
LET OP:
Voor 1 april inzenden is vaak voor 1 juli bericht krijgen.
Als de brief er is, is het streven om binnen 5 werkdagen na dagtekening het geld op de rekeningen te hebben.
22 mei is dus door feesdagen gisteren de 5e werkdag geweest. Heb je dagtekening 22 mei en na vandaag nog niet op je rekening, dan kun je best even bellen. Maar voor die 5e werkdag ben je gewoon bezig om medewerkers aan de telefoon te frustreren als je constant gaat bellen.
En ja! Daar heb ik inderdaad ervaring mee met die frustratie. Net als mensen die elke keer op de 18e of 19e bellen met de vraag wanneer hun toeslag er eindelijk is.
VERMOEIEND.
Zo, ik heb gesproken. Doe er mee wat jullie willen.
Maar vooral, houd het hier gewoon netjes en gezellig.
Dank u voor uw aandacht!
ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog niet ik heb het nog nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Misschien moet je even al mijn reacties lezen, dan kun je ook zien hoe ik eerder reageerde in de voorgaande topics. Ik vind het alleen nergens op slaan als mensen 5 keer per dag posten: "ik heb het nog niet KUT BD!!!".
de twee nullen die er voor worden gezet is slechts omdat het betalingsysteem soms moeite heeft met 'kortere' rekeningnummers. En als je bij internetbankieren over maakt naar 555 of naar 000555 komt het beiden op hetzelfde rekeningnummer uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:22 schreef Xebber het volgende:
Nizno!
Zelf heb ik al ruim een week een brief binnen met dagtekening 22 mei, maar nog geen centen op de rekening. Ik heb héél erg veel zin om te bellen, maar dat is voor mij weer een drempel omdat ik slechthorend ben.
Op de VT van vorig jaar staat het rekeningnummer goed, dit jaar zijn daar twee nullen voor gezet. En omdat ik nu dus lees dat er mensen zijn die ook dagtekening 22 mei hebben én de ING als bank en het geld wél hebben ontvangen, begin ik me nu toch wel érg hard af te vragen of 't nu wel of niet onderweg is naar me.
Zou iemand mij kunnen vertellen welke keuzes ik moet maken met die computer van de belastingtelefoon? Dat zou het voor mij al een stuk eenvoudiger maken om te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |