Zo weinig terug gekregen dan? Of wordt het een ENORME GROTE zak snoepquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef HenkXL het volgende:
Yeeuy eindelijk, het staat erop![]()
Kan ik weer een zakie snoep halen bij de kruitvat.
Ik studeer en heb dus alleen een bijbaantje die werkt met de arbeidskorting. Dus het bedrag wat ik heb gekregen is aardig triestquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zo weinig terug gekregen dan? Of wordt het een ENORME GROTE zak snoep
Ik nog steeds nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef wolferl het volgende:
BINNEN
Yes, gelijk apart gezet op spaarrekening.
Misschien kun je daarna meteen een nieuwe F5-toets kopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik nog steeds nietmaar `t is ook nog geen 15u
???quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien kun je daarna meteen een nieuwe F5-toets kopen
Ik kijk na 15u weer ff of het binnen is. Ga het ook niet in 1 keer uitgeven. Maar heb wel zin in lekkere handgemaakte bonbonsquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef llilsab het volgende:
ben al weer terug heb niet veel uitegegeven hor ik kreeg 1726 euro terug en ja ff boodschappen gedaan en na de jamin voor me dochter dus ja had et nie egt nodig maar was wel leuk om zo in spanning te zitten van wanneer krijg ik et![]()
Staat er dan niet op de brief naar welk rekeningnnummer het wordt overgemaakt? Als dat er niet staat ben je waarschijnlijk bij je aangifte vergeten je rekeningnummer in te vullen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Xebber het volgende:
Ik heb de brief binnen. Dagtekening 22 mei. Zou fijn zijn als 't ook vanmiddag nog op de rekening stond. ING btw.
Maar ik vrees dat d'r gezeur gaat komen met mijn rekeningnummer.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik kijk na 15u weer ff of het binnen is. Ga het ook niet in 1 keer uitgeven. Maar heb wel zin in lekkere handgemaakte bonbons1 doosje 23eu, maar 1x per jaar moet kunnen.
Nope, wordt nooit vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Staat er dan niet op de brief naar welk rekeningnnummer het wordt overgemaakt? Als dat er niet staat ben je waarschijnlijk bij je aangifte vergeten je rekeningnummer in te vullen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`T zal voor mij wel vanavond of morgenochtend worden dat ik het heb. K*t ABN AMRO
whahaha en wat zeiden ze "er is een storing meneer"??quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef DonJames het volgende:
Aanslag vandaag binnen, dagtekening 22 mei lekker op tijd jongens![]()
Geld nog niet binnen, ik zal wel even bellen met de belastingtelefoon:
heb het gelukkig nu binnen, na 14:00 was het zoals ik al verwacht hadquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`T zal voor mij wel vanavond of morgenochtend worden dat ik het heb. K*t ABN AMRO
Exact hetzelfde hier, volgens mij is er een stapeltje verkeerd gegaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef DonJames het volgende:
Aanslag vandaag binnen, dagtekening 22 mei lekker op tijd jongens![]()
Geld nog niet binnen, ik zal wel even bellen met de belastingtelefoon:
[ afbeelding ]
Bij mij niet, nog niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:39 schreef ninasky het volgende:
[..]
heb het gelukkig nu binnen, na 14:00 was het zoals ik al verwacht hadabn is bij mij stipt op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |