Het komt vanzelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef llilsab het volgende:
ik hoop het dat er dan na 3 uur op staat maar had gebeld en de eerste x zeiden ze dat et onderweg was en het gister er dan op had moete staan en ik bel gister en dan krijg ik te horen dat er een storing is ik weet nu niet wat ik ervan moet verwachten kom et nou of niet ??
Ik heb gelukkig wel de zorgtoeslag. Verdien net 1200eu netto per maand, en de ziektekostenverzekering is al duur genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef llilsab het volgende:
heb de abn amro en ja ik zal niet weten hoelaat ze normaal de belasting storten ik heb geen zorgtoeslag aangevraagd dus ja krijg et ook niet
Ik heb ook dagtekening 22mei en ook rabo maar heb nog steeds geen geld!! dan maar afwachten hé!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef mrfool het volgende:
Vandaag brief ontvangen met dagtekening 22 erop. Nog niks op rekening (rabo)
Same here!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ruth-010 het volgende:
[..]
Ik heb ook dagtekening 22mei en ook rabo maar heb nog steeds geen geld!! dan maar afwachten hé!!!
Tussen haakjes, Vorig jaar had ik ook dagtekening 22 mei, en kreeg ik het ook de 27e heb ik nagecheckt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef Glennpo het volgende:
ik ook dagtekening 22 mei..
ik verwacht het eigelijk ook wel vandaag.. Heb de ABN AMRO dus zal er misschien na 15 uur op staan hopelijk..
mag wel tijd worden!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef Ruth-010 het volgende:
[..]
Dat zeker !!!!
Mijn geld is binnen !!!!!:)
Nog steeds niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef BorgQueen het volgende:
Het geld is bijgeschreven (dagtekening 22 mei / ABN). We kunnen weer ruig doen!!!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef llilsab het volgende:
mensen het staat er![]()
![]()
![]()
dus ik ben ff lkkr na de stad whahahaha veel plezier met w8e nognee hor ik gun jullie allemaal jullie geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |