quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?
Om te kijken naar sukkeltjes zoals jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef julia26almere het volgende:
Nee het is nog lang geen 1 juli dat weten we allemaal maar dat is alleen een peilings datum om ervoor te zorgen dat ze niet teveel rente moeten betalen mochten ze toch later uitbetalen!
Daarnaast vraag ik me dan af waarom je dan hier komt kijken als het nog geen 1 juli is?
[..]
Ik had hetzelfde en heb op zondag 16 mei jl. mijn rekeningnummer al doorgegeven. En dat is vandaag pas ingeboekt bij de belastingdienst en nu kan het nog twee weken duren...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Daboman het volgende:
Wel een brief. Geen geld. Ze blijken het rekeningnummer nog niet te hebben. Kwestie van wachten op een formulier dat ze zouden toesturen en dan maken ze het geld 2 weken na ontvangst over.
Bij mij ook! terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik het bij mijn aangifte gewoon vermeld heb.. Had me er helemaal op verheugd, kan ik dus inderdaad nog dik 2 weken wachten!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde en heb op zondag 16 mei jl. mijn rekeningnummer al doorgegeven. En dat is vandaag pas ingeboekt bij de belastingdienst en nu kan het nog twee weken duren...
het is bij mij ook opgegeven bij de aangifte, maar omdat het ineens een ander nummer is omdat mijn persoonlijke omstandigheden veranderd zijn, moest het toch opnieuw worden opgegeven.. En het zijn veel centjes en ik will ze hebben! Dus...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef NB001 het volgende:
[..]
Bij mij ook! terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik het bij mijn aangifte gewoon vermeld heb.. Had me er helemaal op verheugd, kan ik dus inderdaad nog dik 2 weken wachten!
Voor 1 juli moeten ze de brief sturen. Maar voor het overmaken van het geld moet je naar de dagtekening van de brief kijken, want 5 werkdagen na dagtekening moet het bedrag overgemaakt zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?
Tja, omdat het nu eenmaal sukkeltjes zijn. Waarschijnlijk dezelfde mensen die na hun digitale aangifte gaan bellen of hun aangifte goed is aangekomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:04 schreef zwolle83 het volgende:
waarom belt iedereen nu al?
het kan 5 werkdagen na dagtekening gestort worden..
dus uiterlijk maandag.. waarom nu al bellen?
de een heeft gewoon geluk dat hij of zij het al heeft.
Daar hoef je niet eens voor te bellen want na het verzenden krijg je een bevestiging in beeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tja, omdat het nu eenmaal sukkeltjes zijn. Waarschijnlijk dezelfde mensen die na hun digitale aangifte gaan bellen of hun aangifte goed is aangekomen.
Klopt en toch gaan er legio daarover bellen, zelfde jankerds als nu, ik heb nog geen bericht of ik heb wel bericht maar nog geen geld, de teringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor te bellen want na het verzenden krijg je een bevestiging in beeld.
wat doe je dan op dit forum? Het gaat toch over wie er al dan niet zijn belastingteruggave heeft ontvangen ..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt en toch gaan er legio daarover bellen, zelfde jankerds als nu, ik heb nog geen bericht of ik heb wel bericht maar nog geen geld, de tering
Die storing was er ook al (las ik hier) toen ik mijn geld woensdag kreeg, overigens kreeg ik dat in de avond ergens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:
voor de mensen met dagtekening 22 mei die het nog NIET hebben. er is een storing geweest bij de belastingdienst. dus ga er maar vanuit dat wanneer je het vandaag na 17u nog niet hebt dat je het dan maandag wel hebt.
Storing was sinds vorige week al aan de gang. Dus heel wat betalingen konden toen niet gedaan worden waardoor veel mensen hun geld nog niet hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die storing was er ook al (las ik hier) toen ik mijn geld woensdag kreeg, overigens kreeg ik dat in de avond ergens.
Heb jij een heel zwaar leven of een slechte jeugd gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef julia26almere het volgende:
Nee het is nog lang geen 1 juli dat weten we allemaal maar dat is alleen een peilings datum om ervoor te zorgen dat ze niet teveel rente moeten betalen mochten ze toch later uitbetalen!
Daarnaast vraag ik me dan af waarom je dan hier komt kijken als het nog geen 1 juli is?
[..]
Zelfde hier! En ik nodig het!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef krullendoos het volgende:
nog steeds niks binnen geen brief geen geld![]()
en krijg toch een aardig centje binnen grrrrr
Heb nog helemaal niks gehad, ook geen brief dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toevallig ook dagtekening 22 mei? Want dan kan het zijn dat jij ook bij die groep zit waarbij het vertraging oploopt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Heb jij een heel zwaar leven of een slechte jeugd gehad?
Lighten up, de zon schijnt buiten en het is bijna weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |