Same here.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef krullendoos het volgende:
nog steeds niks binnen geen brief geen geld![]()
en krijg toch een aardig centje binnen grrrrr
Exact hetzelfde percentage. (en die 80 euro klopt niet in combinatie met die 24.000, of het gaat niet over 2009)quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef mascarpone het volgende:
Yess, binnen!!![]()
Kreeg 24k terug, en wat betalen zij mij aan heffingsrente... 80 euri. Moet je eens kijken als het andersom is![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gistermiddag per post bevestiging gekregen dat het overgemaakt gaat worden.
![]()
![]()
Het is 15 maanden geleden betaald. Toen een schatting (EMZ) ingediend die veel te hoog was achteraf gezien. Had het geld niet direct nodig en je hoort altijd :"Sparen bij de belastingdienst is goed".. Tsja, voor de belastingdienst denk ik dan nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Exact hetzelfde percentage. (en die 80 euro klopt niet in combinatie met die 24.000, of het gaat niet over 2009)
Toevallig ook dagtekening 22 mei? Want dan kan het zijn dat jij ook bij die groep zit waarbij het vertraging oploopt.quote:
Kun je doen, ze kunnen je wel vertellen wat de dagtekening van de brief is, alleen niet wanneer je je geld krijgt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb nog niet eens brieven..moet ik dan maar es bellen?
Toen ik net belde zei dat mens van de belastingdienst tegen me dat als het er dinsdag nog niet staat dat ik dan ff moet terug bellen. Ze kunnen daar niet eens zien of het wel of niet is overgemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:44 schreef MOON76 het volgende:
Hier ook nog steeds niks.
Brieven zijn wel al binnen.. Beide met 22 mei als dagtekening
En ze kunnen ook geen rekeningnummers zien aldus de belmiep van de Belastingfoon.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toen ik net belde zei dat mens van de belastingdienst tegen me dat als het er dinsdag nog niet staat dat ik dan ff moet terug bellen. Ze kunnen daar niet eens zien of het wel of niet is overgemaakt.
Kunnen ze wel, mogen/willen ze nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
En ze kunnen ook geen rekeningnummers zien aldus de belmiep van de Belastingfoon.
Waarom zitten ze daar dan vraag ik me af.
Ik wacht gewoon tot 15u vanmiddag. Als het vandaag komt is dat zowiezo rond 15u.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, mogen/willen ze niet
Je kan nog een keer opnieuw proberen, sommige zijn wat makkelijker
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:13 schreef visje83 het volgende:
de belastingdienst is wel erg laat dit jaar. Had het vorig jaar al lang! Als ik volgende week nog niks héb,zal ik is gaan bellen! Kan t geld goed gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |