Ik heb ook dagtekening 22 mei en ben ook nog aan het wachten. Het geld komt als het komt, ik neem aan dat dit tegenwoordig vrijwel volledig geautomatiseerd verwerkt wordt dus al bel je elke dag, het gaat er toch niet sneller van op je rekening staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef julia26almere het volgende:
Nog zo'n figuur wat het blijkbaar nodig vind bijdehand te doen!!!
Bij deze ik heb 2 keer gebeld de eerste keer ging het om een wijziging en toen werd me gelijk medegedeeld dat de dagtekening 22 mei zou zijn zonder te vragen!!!
Vandaag dus alleen maar gebeld om te vragen of deze mevrouw gelijk had!!
Dus waar zeik je over!!
[..]
Omdat je anders tot eind juni in de rats zou zitten of je überhaupt wel iets kreeg en er dan topics geopend zouden worden met: 'Kunnen ze niet eerder laten weten of je nog wat terugkrijgt ofzo!?!' opmerkingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef wolferl het volgende:
Maar waarom dan een brief sturen met dagtekening 22 mei
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat je anders tot eind juni in de rats zou zitten of je überhaupt wel iets kreeg en er dan topics geopend zouden worden met: 'Kunnen ze niet eerder laten weten of je nog wat terugkrijgt ofzo!?!' opmerkingen.
bedragen die nog komen over 2009 worden gewoon in 1 keer uitbetaald. Dus niet verspreid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Hier ook nog maar even dan.
Ik krijg elke maand van de Belastingdienst de voorlopige teruggaaf. Over 2009 krijg ik aan de hand van de IB Aangifte 2009 ook nog een redelijk bedrag terug. Ik heb 28 april ofzo aangifte gedaan.
Is het zo dat ik dit geld wel in één keer kan verwachten ergens de komende maand, of gaan ze dat bij op de voorlopige teruggaaf zetten en krijg ik dat verspreid over de komende maanden dit jaar?
weet niet van wie je dit hebt gehoord, maar het klopt niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef wolferl het volgende:
Ik hoorde van iemand dat het pas eind juni word gestort.
Mocht dat zo wezen is het wel mooi klote.
Maar waarom dan een brief sturen met dagtekening 22 mei
WTF??? Wat is dit goddomme voor kolder. Voel me ineens een halve oplichter, terwijl ik niks anders heb gedaan dan mijn loongegevens invullen. Ik heb één baan, geen auto van de zaak, geen eigen huis, geen nevenwerkzaamheden, geen schulden. Helemaal niks.... Had bij uitrekenen ook 0,0 tegoed (alleen mijn vrouw krijgt geld terug).quote:U ontvangt geen voorlopige aanslag
U heeft onlangs een aangifte gedaan.
De gegevens die u daarin heeft vermeld, leiden ertoe dat u geen voorlopige aanslag krijgt.
Nadat ik uw aangifte 2009 heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag. Bij het vaststellen van deze aanslag kan ik afwijken van gegevens die u hier heeft verstrekt. Als ik afwijk van de aangifte, krijgt u hierover bericht.
Ik heb precies hetzelfde. Samen met vriendin aangifte gedaan als fiscaal partner.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Verbal het volgende:
Vandaag bericht van mijn vrouw en mij (samen opgegeven). Mijn vrouw krijgt haar teruggave. Dagtekening is 22 mei.
En ik krijg geen voorlopige aanslag...![]()
![]()
![]()
[..]
WTF??? Wat is dit goddomme voor kolder. Voel me ineens een halve oplichter, terwijl ik niks anders heb gedaan dan mijn loongegevens invullen. Ik heb één baan, geen auto van de zaak, geen eigen huis, geen nevenwerkzaamheden, geen schulden. Helemaal niks.... Had bij uitrekenen ook 0,0 tegoed (alleen mijn vrouw krijgt geld terug).
Wat is hier aan de hand? (ga sowieso morgen bellen met de belastingtelefoon voor uitleg, maar misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft? Door die toon word ik nogal nerveus, terwijl ik in mijn ogen niks raars heb gedaan.
HELLUP
V.
Nou, ik heb mezelf niet zozeer op nul gezet, het was gewoon nulquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef karnie het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Samen met vriendin aangifte gedaan als fiscaal partner.
Mijzelf op nul gezet en mijn vriendin het bedrag terug laten krijgen.
Ik kreeg daarom ook dezelfde brief als jij.
Niks aan de hand verder hoor
je had jezelf beter op 42 (nu 50 trouwens) betalen kunnen zetten. Dan had je eega dat bedrag extra gekregen en onder de 42 (nu 50 dus) hoef jij niet te betalen....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, ik heb mezelf niet zozeer op nul gezet, het was gewoon nulEn mijn eega heeft door omstandigheden een jaar geen inkomen gehad, dus die kreeg de algemene heffingskorting nog.
Maar dan hoef ik mij geen zorgen te maken. Dank.
V.
Dat dus, alleen gisteren de brief gekregenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef mrfool het volgende:
Vandaag brief ontvangen met dagtekening 22 erop. Nog niks op rekening (rabo)
officieel zou het naar het adres gaan wat op moment van uitrollen je GBA adres is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Naar welk adres wordt de brief gestuurd? Ikben onlangs verhuisd, maar wanneer een oudere peildatum gebruikt wordt (zoals met de stemkaarten), zou het nog wel eens op mijn oude adres kunnen komen.
Overigens ook geen probleem, maar vroeg het me af.
Ook net verhuisd (7 april) en de brieven kwamen keurig op het nieuwe adres geadresseerd binnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Naar welk adres wordt de brief gestuurd? Ikben onlangs verhuisd, maar wanneer een oudere peildatum gebruikt wordt (zoals met de stemkaarten), zou het nog wel eens op mijn oude adres kunnen komen.
Overigens ook geen probleem, maar vroeg het me af.
Geen idee wat en hoe je bedoelt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had jezelf beter op 42 (nu 50 trouwens) betalen kunnen zetten. Dan had je eega dat bedrag extra gekregen en onder de 42 (nu 50 dus) hoef jij niet te betalen....
als je samen aangifte doet, mag je 'schuiven' met aftrekposten.quote:
Dan is er inderdaad weinig over te zeggen, maar ik vermoed dat het dan wel gewoon op mijn nieuwe adres komt (nu ruim 2 weken ingeschreven).quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
officieel zou het naar het adres gaan wat op moment van uitrollen je GBA adres is.
Echter het vervelende is dat de gemeentes 1, 2 of 3 keer in de maand deze wijzigingen verwerken dus het niet zeker is op welk moment de BD dus de wijziging ziet.
Zal je wel ergens eind juni/begin juli bericht krijgen denk ik omdat je pas na 1 april aangifte hebt gedaan. Want voor 1 april betekend voor 1 juli bericht. Dus reken maar erop dat je er eind juni/begin juli meer over hoort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Hier ook nog maar even dan.
Ik krijg elke maand van de Belastingdienst de voorlopige teruggaaf. Over 2009 krijg ik aan de hand van de IB Aangifte 2009 ook nog een redelijk bedrag terug. Ik heb 28 april ofzo aangifte gedaan.
Is het zo dat ik dit geld wel in één keer kan verwachten ergens de komende maand, of gaan ze dat bij op de voorlopige teruggaaf zetten en krijg ik dat verspreid over de komende maanden dit jaar?
Toeslagen hebben niets met de teruggaaf te maken. Vandaar dat dat altijd apart gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:22 schreef Locusta het volgende:
Op 26 maart heb ik mijn belastingaangifte gedaan, maar k heb nog niets terug gekregen![]()
Overigens heb ik wel een rekening van ¤308 van de BD gekregen die ik moet terugbetalen (zorgtoeslag)Mijn belastingteruggave is ongeveer evenveel, ik dacht dat ze dat met elkaar zouden vereffenen?
Bij mij is net verhuisd 3 mei.quote:Op donderdag 27 mei 2010 06:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook net verhuisd (7 april) en de brieven kwamen keurig op het nieuwe adres geadresseerd binnen.
V.
Ik verwacht dat juist niet, stembiljet heb ik ook niet hier gekregen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad weinig over te zeggen, maar ik vermoed dat het dan wel gewoon op mijn nieuwe adres komt (nu ruim 2 weken ingeschreven).
Hij bedoelt maart. Dus dan wel gewoon deze maand nogquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:03 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zal je wel ergens eind juni/begin juli bericht krijgen denk ik omdat je pas na 1 april aangifte hebt gedaan. Want voor 1 april betekend voor 1 juli bericht. Dus reken maar erop dat je er eind juni/begin juli meer over hoort.
Heb net met belastingdienst gebeld. Je moet niet 5 werkdagen rekenen na het binnen komen van de brief maar 5 dagen na dagtekening.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Autidude het volgende:
Ik heb vandaag ook de brief gehad, ook dagtekening 22 mei. En het staat er bij mij ook nog niet op, maar het is dus wel onderweg. En als ik kijk naar andere reacties en over die maximaal 5 werkdagen etc, dan zou het er dus uiterlijk volgende week dinsdag wel op moeten staan. Dus daar ga ik dan ook maar van uit.
Al hoop ik natuuurlijk ook wel dat het er eerder op staat, maar ach.. het is onderweg!
Ik denk dat iedereen met dagtekening 22 mei het geld dinsdag zal ontvangen, of anders op zijn vroegst zaterdag (dat ze het vrijdag overmaken) .
Bij mij staat geld wat van de belastingdienst komt er meestel `s middags tussen 14.00u en 15.30u.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:05 schreef llilsab het volgende:
ik heb wel de brief ontvangen op 22 mei en ook dagtekening 22 mei maar staat nog niks op me rekening en ja ik wil het wel graag hebben vandaag
Hier ook, al jaren is dat zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Bij mij staat geld wat van de belastingdienst komt er meestel `s middags tussen 14.00u en 15.30u.
Bij mij is dat ook niet alleen met de teruggaaf maar ook elke maand met de zorgtoeslag. Meestal als ik om 15.15u ga kijken staat het er, soms iets eerder of iets later. Maar nooit `s morgens of aan het begin van de middag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hier ook, al jaren is dat zo.
Voor 15:00 hoef ik niet te kijken op mijn bank.
abn allemaal ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:38 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Bij mij is dat ook niet alleen met de teruggaaf maar ook elke maand met de zorgtoeslag. Meestal als ik om 15.15u ga kijken staat het er, soms iets eerder of iets later. Maar nooit `s morgens of aan het begin van de middag.
Gisteren gekregen, dagtekening 22 meiquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toevallig vandaag binnengekomen met dagtekening 22 mei?
Denk dat ik dan vanmiddag na 15u m`n rekening maar ff moet checken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren gekregen, dagtekening 22 mei
Welke bank?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren gekregen, dagtekening 22 mei
Het komt vanzelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef llilsab het volgende:
ik hoop het dat er dan na 3 uur op staat maar had gebeld en de eerste x zeiden ze dat et onderweg was en het gister er dan op had moete staan en ik bel gister en dan krijg ik te horen dat er een storing is ik weet nu niet wat ik ervan moet verwachten kom et nou of niet ??
Ik heb gelukkig wel de zorgtoeslag. Verdien net 1200eu netto per maand, en de ziektekostenverzekering is al duur genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef llilsab het volgende:
heb de abn amro en ja ik zal niet weten hoelaat ze normaal de belasting storten ik heb geen zorgtoeslag aangevraagd dus ja krijg et ook niet
Ik heb ook dagtekening 22mei en ook rabo maar heb nog steeds geen geld!! dan maar afwachten hé!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef mrfool het volgende:
Vandaag brief ontvangen met dagtekening 22 erop. Nog niks op rekening (rabo)
Same here!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ruth-010 het volgende:
[..]
Ik heb ook dagtekening 22mei en ook rabo maar heb nog steeds geen geld!! dan maar afwachten hé!!!
Tussen haakjes, Vorig jaar had ik ook dagtekening 22 mei, en kreeg ik het ook de 27e heb ik nagecheckt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef Glennpo het volgende:
ik ook dagtekening 22 mei..
ik verwacht het eigelijk ook wel vandaag.. Heb de ABN AMRO dus zal er misschien na 15 uur op staan hopelijk..
mag wel tijd worden!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef Ruth-010 het volgende:
[..]
Dat zeker !!!!
Mijn geld is binnen !!!!!:)
Nog steeds niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef BorgQueen het volgende:
Het geld is bijgeschreven (dagtekening 22 mei / ABN). We kunnen weer ruig doen!!!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef llilsab het volgende:
mensen het staat er![]()
![]()
![]()
dus ik ben ff lkkr na de stad whahahaha veel plezier met w8e nognee hor ik gun jullie allemaal jullie geld
Zo weinig terug gekregen dan? Of wordt het een ENORME GROTE zak snoepquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef HenkXL het volgende:
Yeeuy eindelijk, het staat erop![]()
Kan ik weer een zakie snoep halen bij de kruitvat.
Ik studeer en heb dus alleen een bijbaantje die werkt met de arbeidskorting. Dus het bedrag wat ik heb gekregen is aardig triestquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zo weinig terug gekregen dan? Of wordt het een ENORME GROTE zak snoep
Ik nog steeds nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef wolferl het volgende:
BINNEN
Yes, gelijk apart gezet op spaarrekening.
Misschien kun je daarna meteen een nieuwe F5-toets kopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik nog steeds nietmaar `t is ook nog geen 15u
???quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien kun je daarna meteen een nieuwe F5-toets kopen
Ik kijk na 15u weer ff of het binnen is. Ga het ook niet in 1 keer uitgeven. Maar heb wel zin in lekkere handgemaakte bonbonsquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef llilsab het volgende:
ben al weer terug heb niet veel uitegegeven hor ik kreeg 1726 euro terug en ja ff boodschappen gedaan en na de jamin voor me dochter dus ja had et nie egt nodig maar was wel leuk om zo in spanning te zitten van wanneer krijg ik et![]()
Staat er dan niet op de brief naar welk rekeningnnummer het wordt overgemaakt? Als dat er niet staat ben je waarschijnlijk bij je aangifte vergeten je rekeningnummer in te vullen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Xebber het volgende:
Ik heb de brief binnen. Dagtekening 22 mei. Zou fijn zijn als 't ook vanmiddag nog op de rekening stond. ING btw.
Maar ik vrees dat d'r gezeur gaat komen met mijn rekeningnummer.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik kijk na 15u weer ff of het binnen is. Ga het ook niet in 1 keer uitgeven. Maar heb wel zin in lekkere handgemaakte bonbons1 doosje 23eu, maar 1x per jaar moet kunnen.
Nope, wordt nooit vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Staat er dan niet op de brief naar welk rekeningnnummer het wordt overgemaakt? Als dat er niet staat ben je waarschijnlijk bij je aangifte vergeten je rekeningnummer in te vullen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`T zal voor mij wel vanavond of morgenochtend worden dat ik het heb. K*t ABN AMRO
whahaha en wat zeiden ze "er is een storing meneer"??quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef DonJames het volgende:
Aanslag vandaag binnen, dagtekening 22 mei lekker op tijd jongens![]()
Geld nog niet binnen, ik zal wel even bellen met de belastingtelefoon:
heb het gelukkig nu binnen, na 14:00 was het zoals ik al verwacht hadquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`T zal voor mij wel vanavond of morgenochtend worden dat ik het heb. K*t ABN AMRO
Exact hetzelfde hier, volgens mij is er een stapeltje verkeerd gegaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef DonJames het volgende:
Aanslag vandaag binnen, dagtekening 22 mei lekker op tijd jongens![]()
Geld nog niet binnen, ik zal wel even bellen met de belastingtelefoon:
[ afbeelding ]
Bij mij niet, nog niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:39 schreef ninasky het volgende:
[..]
heb het gelukkig nu binnen, na 14:00 was het zoals ik al verwacht hadabn is bij mij stipt op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |