Raaddequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Tommy-112 het volgende:
Ik zit ook in het clubje van 22 mei. Meneer van de belastingdienst wist te vertellen dat het vandaag, morgen en uiterlijk maandag kan zijn dat het gestort word. Anders rade hij aan weer te bellen
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwachtquote:
Ja, of ze zitten teleurgesteld te huilenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwacht
Wat was de dagtekening van de brief?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:29 schreef vive_la_france het volgende:
Hebbes! Zowel geld als brief, tegelijk binnengekomen vandaag!
Klopt maar ik zie vrijwel alleen maar klagers dat ze nog niks hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef NB001 het volgende:
[..]
wat doe je dan op dit forum? Het gaat toch over wie er al dan niet zijn belastingteruggave heeft ontvangen ..
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplichtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb niet eens een brief ontvangen dat ik aangifte moet doen?
Ook in vorige jaren die brief nooit gezien
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplicht
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.
Kon je geen fiets in een winkel kopen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef covie het volgende:nog steeds niet... en ook mijn nieuwe fiets is nog steeds niet bezorgd
Ik verwacht toch tussen de 3 en 5 duizend terug te krijgen...
Hoezo verwacht? Je hebt toch zelf je aangifte opgesteld en ingediend? Dan weet je toch exact wat je terug krijgt? Of heb je de aangifte op een wat dubieuze manier ingevuld ofzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef covie het volgende:nog steeds niet... en ook mijn nieuwe fiets is nog steeds niet bezorgd
Ik verwacht toch tussen de 3 en 5 duizend terug te krijgen...
Zeker op papier ingevuld i.p.v. digitaal. Want als je digitaal doet dan zie je meteen hoeveel je terug krijgt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoezo verwacht? Je hebt toch zelf je aangifte opgesteld en ingediend? Dan weet je toch exact wat je terug krijgt? Of heb je de aangifte op een wat dubieuze manier ingevuld ofzo
Banken verwerken toch helemaal niks op zondagquote:Op zondag 30 mei 2010 10:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ook mensen die het vanochtend hebben ontvangen???
Sommige welquote:Op zondag 30 mei 2010 10:44 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Banken verwerken toch helemaal niks op zondag
Alleen als het om hun eigen klantjes gaat. Van de ene rekening naar de andere bij de dezelfde bank gaat wel. Maar ik zie ze bij de belastingen vandaag echt geen betaalopdrachten laten uitvoeren hoor.quote:
Hier niet en ik heb ING, ik geloof dat de BD die ook heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ook mensen die het vanochtend hebben ontvangen???
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:18 schreef semmiewit het volgende:
zaterdag brief gekregen dagtekening 29 mei![]()
Dat heb je waarschijnlijk zelf in het programma aangegeven toen je kon schuiven met de bedragen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef Blik het volgende:
Ik heb een lekker vreemde brief van de BD ontvangen. Ik heb samen met mijn vriendin aangifte gedaan. Ik heb een brief gekregen dat ik ruim 6000 terug krijg, mijn vriendin heeft een brief gekregen dat ze ruim 5000 euro moet betalen. Dat klopt dan toch niet?
Overigens klopt het totaal terug te krijgen wel met het bedrag wat ik aangegeven had
zelfde verhaal hier. Als je het geld al hebt ontvangen zou ik me er geen zorgen om maken. Heb je het geld nog niet, wacht dan even tot dinsdag en bel dan 0800 0543 en post het antwoord van de BD hier even.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef flipflapfluitketel het volgende:
Hallo, ik had vorige week 22 mei ook een brief van de BD gehad en met dagtekening 22 mei. (een voorlopige aanslag)
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag (gisteren) weer een brief met daarin in 1 keer dat ik geen voorlopige aanslag kreeg.
Het gaat hier om het jaar 2009.
Hoe kan dat?
Een fout van de belastingdienst?
Alvast bedankt.
Hier ook het geval. Als iemand hier meer over weet, dan hoor ik het graag.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef flipflapfluitketel het volgende:
Hallo, ik had vorige week 22 mei ook een brief van de BD gehad en met dagtekening 22 mei. (een voorlopige aanslag)
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag (gisteren) weer een brief met daarin in 1 keer dat ik geen voorlopige aanslag kreeg.
Het gaat hier om het jaar 2009.
Hoe kan dat?
Een fout van de belastingdienst?
Alvast bedankt.
Aangezien ik het al uitbetaald had gekregen voor die tweede brief aan heb ik er geen raar gevoel over.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:17 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Hier ook het geval. Als iemand hier meer over weet, dan hoor ik het graag.
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Al iemand met dagtekening 22 mei die het nu binnen heeft?
Ook rekening bij ABN Amro?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
, maar ik verwacht het eigenlijk wel vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |