Same here.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef krullendoos het volgende:
nog steeds niks binnen geen brief geen geld![]()
en krijg toch een aardig centje binnen grrrrr
Exact hetzelfde percentage. (en die 80 euro klopt niet in combinatie met die 24.000, of het gaat niet over 2009)quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef mascarpone het volgende:
Yess, binnen!!![]()
Kreeg 24k terug, en wat betalen zij mij aan heffingsrente... 80 euri. Moet je eens kijken als het andersom is![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gistermiddag per post bevestiging gekregen dat het overgemaakt gaat worden.
![]()
![]()
Het is 15 maanden geleden betaald. Toen een schatting (EMZ) ingediend die veel te hoog was achteraf gezien. Had het geld niet direct nodig en je hoort altijd :"Sparen bij de belastingdienst is goed".. Tsja, voor de belastingdienst denk ik dan nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Exact hetzelfde percentage. (en die 80 euro klopt niet in combinatie met die 24.000, of het gaat niet over 2009)
Toevallig ook dagtekening 22 mei? Want dan kan het zijn dat jij ook bij die groep zit waarbij het vertraging oploopt.quote:
Kun je doen, ze kunnen je wel vertellen wat de dagtekening van de brief is, alleen niet wanneer je je geld krijgt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb nog niet eens brieven..moet ik dan maar es bellen?
Toen ik net belde zei dat mens van de belastingdienst tegen me dat als het er dinsdag nog niet staat dat ik dan ff moet terug bellen. Ze kunnen daar niet eens zien of het wel of niet is overgemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:44 schreef MOON76 het volgende:
Hier ook nog steeds niks.
Brieven zijn wel al binnen.. Beide met 22 mei als dagtekening
En ze kunnen ook geen rekeningnummers zien aldus de belmiep van de Belastingfoon.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:59 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toen ik net belde zei dat mens van de belastingdienst tegen me dat als het er dinsdag nog niet staat dat ik dan ff moet terug bellen. Ze kunnen daar niet eens zien of het wel of niet is overgemaakt.
Kunnen ze wel, mogen/willen ze nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
En ze kunnen ook geen rekeningnummers zien aldus de belmiep van de Belastingfoon.
Waarom zitten ze daar dan vraag ik me af.
Ik wacht gewoon tot 15u vanmiddag. Als het vandaag komt is dat zowiezo rond 15u.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, mogen/willen ze niet
Je kan nog een keer opnieuw proberen, sommige zijn wat makkelijker
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:13 schreef visje83 het volgende:
de belastingdienst is wel erg laat dit jaar. Had het vorig jaar al lang! Als ik volgende week nog niks héb,zal ik is gaan bellen! Kan t geld goed gebruiken
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?
Om te kijken naar sukkeltjes zoals jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef julia26almere het volgende:
Nee het is nog lang geen 1 juli dat weten we allemaal maar dat is alleen een peilings datum om ervoor te zorgen dat ze niet teveel rente moeten betalen mochten ze toch later uitbetalen!
Daarnaast vraag ik me dan af waarom je dan hier komt kijken als het nog geen 1 juli is?
[..]
Ik had hetzelfde en heb op zondag 16 mei jl. mijn rekeningnummer al doorgegeven. En dat is vandaag pas ingeboekt bij de belastingdienst en nu kan het nog twee weken duren...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Daboman het volgende:
Wel een brief. Geen geld. Ze blijken het rekeningnummer nog niet te hebben. Kwestie van wachten op een formulier dat ze zouden toesturen en dan maken ze het geld 2 weken na ontvangst over.
Bij mij ook! terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik het bij mijn aangifte gewoon vermeld heb.. Had me er helemaal op verheugd, kan ik dus inderdaad nog dik 2 weken wachten!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde en heb op zondag 16 mei jl. mijn rekeningnummer al doorgegeven. En dat is vandaag pas ingeboekt bij de belastingdienst en nu kan het nog twee weken duren...
het is bij mij ook opgegeven bij de aangifte, maar omdat het ineens een ander nummer is omdat mijn persoonlijke omstandigheden veranderd zijn, moest het toch opnieuw worden opgegeven.. En het zijn veel centjes en ik will ze hebben! Dus...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef NB001 het volgende:
[..]
Bij mij ook! terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik het bij mijn aangifte gewoon vermeld heb.. Had me er helemaal op verheugd, kan ik dus inderdaad nog dik 2 weken wachten!
Voor 1 juli moeten ze de brief sturen. Maar voor het overmaken van het geld moet je naar de dagtekening van de brief kijken, want 5 werkdagen na dagtekening moet het bedrag overgemaakt zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen 1 juli?
Tja, omdat het nu eenmaal sukkeltjes zijn. Waarschijnlijk dezelfde mensen die na hun digitale aangifte gaan bellen of hun aangifte goed is aangekomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:04 schreef zwolle83 het volgende:
waarom belt iedereen nu al?
het kan 5 werkdagen na dagtekening gestort worden..
dus uiterlijk maandag.. waarom nu al bellen?
de een heeft gewoon geluk dat hij of zij het al heeft.
Daar hoef je niet eens voor te bellen want na het verzenden krijg je een bevestiging in beeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tja, omdat het nu eenmaal sukkeltjes zijn. Waarschijnlijk dezelfde mensen die na hun digitale aangifte gaan bellen of hun aangifte goed is aangekomen.
Klopt en toch gaan er legio daarover bellen, zelfde jankerds als nu, ik heb nog geen bericht of ik heb wel bericht maar nog geen geld, de teringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor te bellen want na het verzenden krijg je een bevestiging in beeld.
wat doe je dan op dit forum? Het gaat toch over wie er al dan niet zijn belastingteruggave heeft ontvangen ..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt en toch gaan er legio daarover bellen, zelfde jankerds als nu, ik heb nog geen bericht of ik heb wel bericht maar nog geen geld, de tering
Die storing was er ook al (las ik hier) toen ik mijn geld woensdag kreeg, overigens kreeg ik dat in de avond ergens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:
voor de mensen met dagtekening 22 mei die het nog NIET hebben. er is een storing geweest bij de belastingdienst. dus ga er maar vanuit dat wanneer je het vandaag na 17u nog niet hebt dat je het dan maandag wel hebt.
Storing was sinds vorige week al aan de gang. Dus heel wat betalingen konden toen niet gedaan worden waardoor veel mensen hun geld nog niet hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die storing was er ook al (las ik hier) toen ik mijn geld woensdag kreeg, overigens kreeg ik dat in de avond ergens.
Heb jij een heel zwaar leven of een slechte jeugd gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef julia26almere het volgende:
Nee het is nog lang geen 1 juli dat weten we allemaal maar dat is alleen een peilings datum om ervoor te zorgen dat ze niet teveel rente moeten betalen mochten ze toch later uitbetalen!
Daarnaast vraag ik me dan af waarom je dan hier komt kijken als het nog geen 1 juli is?
[..]
Zelfde hier! En ik nodig het!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef krullendoos het volgende:
nog steeds niks binnen geen brief geen geld![]()
en krijg toch een aardig centje binnen grrrrr
Heb nog helemaal niks gehad, ook geen brief dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Toevallig ook dagtekening 22 mei? Want dan kan het zijn dat jij ook bij die groep zit waarbij het vertraging oploopt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Heb jij een heel zwaar leven of een slechte jeugd gehad?
Lighten up, de zon schijnt buiten en het is bijna weekend!
Raaddequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Tommy-112 het volgende:
Ik zit ook in het clubje van 22 mei. Meneer van de belastingdienst wist te vertellen dat het vandaag, morgen en uiterlijk maandag kan zijn dat het gestort word. Anders rade hij aan weer te bellen
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwachtquote:
Ja, of ze zitten teleurgesteld te huilenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwacht
Wat was de dagtekening van de brief?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:29 schreef vive_la_france het volgende:
Hebbes! Zowel geld als brief, tegelijk binnengekomen vandaag!
Klopt maar ik zie vrijwel alleen maar klagers dat ze nog niks hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef NB001 het volgende:
[..]
wat doe je dan op dit forum? Het gaat toch over wie er al dan niet zijn belastingteruggave heeft ontvangen ..
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplichtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb niet eens een brief ontvangen dat ik aangifte moet doen?
Ook in vorige jaren die brief nooit gezien
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplicht
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.
Kon je geen fiets in een winkel kopen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef covie het volgende:nog steeds niet... en ook mijn nieuwe fiets is nog steeds niet bezorgd
Ik verwacht toch tussen de 3 en 5 duizend terug te krijgen...
Hoezo verwacht? Je hebt toch zelf je aangifte opgesteld en ingediend? Dan weet je toch exact wat je terug krijgt? Of heb je de aangifte op een wat dubieuze manier ingevuld ofzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef covie het volgende:nog steeds niet... en ook mijn nieuwe fiets is nog steeds niet bezorgd
Ik verwacht toch tussen de 3 en 5 duizend terug te krijgen...
Zeker op papier ingevuld i.p.v. digitaal. Want als je digitaal doet dan zie je meteen hoeveel je terug krijgt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoezo verwacht? Je hebt toch zelf je aangifte opgesteld en ingediend? Dan weet je toch exact wat je terug krijgt? Of heb je de aangifte op een wat dubieuze manier ingevuld ofzo
Banken verwerken toch helemaal niks op zondagquote:Op zondag 30 mei 2010 10:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ook mensen die het vanochtend hebben ontvangen???
Sommige welquote:Op zondag 30 mei 2010 10:44 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Banken verwerken toch helemaal niks op zondag
Alleen als het om hun eigen klantjes gaat. Van de ene rekening naar de andere bij de dezelfde bank gaat wel. Maar ik zie ze bij de belastingen vandaag echt geen betaalopdrachten laten uitvoeren hoor.quote:
Hier niet en ik heb ING, ik geloof dat de BD die ook heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ook mensen die het vanochtend hebben ontvangen???
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:18 schreef semmiewit het volgende:
zaterdag brief gekregen dagtekening 29 mei![]()
Dat heb je waarschijnlijk zelf in het programma aangegeven toen je kon schuiven met de bedragen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef Blik het volgende:
Ik heb een lekker vreemde brief van de BD ontvangen. Ik heb samen met mijn vriendin aangifte gedaan. Ik heb een brief gekregen dat ik ruim 6000 terug krijg, mijn vriendin heeft een brief gekregen dat ze ruim 5000 euro moet betalen. Dat klopt dan toch niet?
Overigens klopt het totaal terug te krijgen wel met het bedrag wat ik aangegeven had
zelfde verhaal hier. Als je het geld al hebt ontvangen zou ik me er geen zorgen om maken. Heb je het geld nog niet, wacht dan even tot dinsdag en bel dan 0800 0543 en post het antwoord van de BD hier even.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef flipflapfluitketel het volgende:
Hallo, ik had vorige week 22 mei ook een brief van de BD gehad en met dagtekening 22 mei. (een voorlopige aanslag)
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag (gisteren) weer een brief met daarin in 1 keer dat ik geen voorlopige aanslag kreeg.
Het gaat hier om het jaar 2009.
Hoe kan dat?
Een fout van de belastingdienst?
Alvast bedankt.
Hier ook het geval. Als iemand hier meer over weet, dan hoor ik het graag.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef flipflapfluitketel het volgende:
Hallo, ik had vorige week 22 mei ook een brief van de BD gehad en met dagtekening 22 mei. (een voorlopige aanslag)
Nu kreeg ik afgelopen zaterdag (gisteren) weer een brief met daarin in 1 keer dat ik geen voorlopige aanslag kreeg.
Het gaat hier om het jaar 2009.
Hoe kan dat?
Een fout van de belastingdienst?
Alvast bedankt.
Aangezien ik het al uitbetaald had gekregen voor die tweede brief aan heb ik er geen raar gevoel over.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:17 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Hier ook het geval. Als iemand hier meer over weet, dan hoor ik het graag.
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Al iemand met dagtekening 22 mei die het nu binnen heeft?
Ook rekening bij ABN Amro?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
, maar ik verwacht het eigenlijk wel vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |