Raaddequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Tommy-112 het volgende:
Ik zit ook in het clubje van 22 mei. Meneer van de belastingdienst wist te vertellen dat het vandaag, morgen en uiterlijk maandag kan zijn dat het gestort word. Anders rade hij aan weer te bellen
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwachtquote:
Ja, of ze zitten teleurgesteld te huilenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat betekend misschien wel dat iedereen het heeft of ... .... dat iedereen het weekend afwacht
Wat was de dagtekening van de brief?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:29 schreef vive_la_france het volgende:
Hebbes! Zowel geld als brief, tegelijk binnengekomen vandaag!
Klopt maar ik zie vrijwel alleen maar klagers dat ze nog niks hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef NB001 het volgende:
[..]
wat doe je dan op dit forum? Het gaat toch over wie er al dan niet zijn belastingteruggave heeft ontvangen ..
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplichtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:13 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb niet eens een brief ontvangen dat ik aangifte moet doen?
Ook in vorige jaren die brief nooit gezien
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat dit elk jaar gewoon verplicht
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lees anders even terug ik heb al een heel verhaal gepost in het vorige topic mocht je er geinteresseerd in zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |