hier nog niksquote:Op maandag 31 mei 2010 08:37 schreef Salatrel het volgende:
geld is vanochtend binnengekomen! dagtekening 22 mei!
als je net als ik een abn amro rekening hebt zal het er tussen 14u en 15.30u wel zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 08:43 schreef Frummeltje86 het volgende:
Hier ook dagtekening 22 mei maar nog geen centjes binnen... Hopelijk gaat dat vandaag gebeuren!
Inderdaad, ABN Amro is meestal tussen 14:00 en 15:30.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
als je net als ik een abn amro rekening hebt zal het er tussen 14u en 15.30u wel zijn
Mag ik vragen bij welke bank je zit?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:37 schreef Salatrel het volgende:
geld is vanochtend binnengekomen! dagtekening 22 mei!
Ik heb Rabo, maar heb eerlijk gezegd geen idee vanaf hoe laat ik het kan verwachten... Nouja, gewoon vanavond maar weer eens kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
als je net als ik een abn amro rekening hebt zal het er tussen 14u en 15.30u wel zijn
Waarom jij wel en ik niet.quote:
Het moet zowiezo uiterlijk morgenmiddag op de rekening staan. Vanwege die storing gaat alles wat trager.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:50 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik heb Rabo, maar heb eerlijk gezegd geen idee vanaf hoe laat ik het kan verwachten... Nouja, gewoon vanavond maar weer eens kijken.
Ja, ik begreep zoiets hier van die storing... Nouja, het wordt toch direct naar de spaarrekening doorgeschoven, dus het maakt eerlijk gezegd niet zo uitquote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Het moet zowiezo uiterlijk morgenmiddag op de rekening staan. Vanwege die storing gaat alles wat trager.
Reken maar op volgende week. Want de meeste mensen die een brief met dagtekening 22 mei hebben krijgen vandaag of morgen hun geld.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef djenn het volgende:
Brief binnen, dagtekening 29 mei
Hoop dat ik het vandaag krijg! ¤1100,-
keep dreaming...quote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef djenn het volgende:
Brief binnen, dagtekening 29 mei
Hoop dat ik het vandaag krijg! ¤1100,-
Inderdaad. dagtekening 22 mei betekend dat het uiterlijk morgen op de rekening moet staan. dus 29 mei wordt dan over een weekje.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:18 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
keep dreaming...
ik heb dagtekening 22 mei, en nog niks binnen.. heb btw rabo
nee dagtekening 22 mei betekend dat het vandaag erop moet staanquote:Op maandag 31 mei 2010 09:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Inderdaad. dagtekening 22 mei betekend dat het uiterlijk morgen op de rekening moet staan. dus 29 mei wordt dan over een weekje.
Officieel wel ja maar vanwege die storing die er is geweest kan het een dag later worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:24 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
nee dagtekening 22 mei betekend dat het vandaag erop moet staan
Hier nog steeds niks, hopelijk vanmiddag.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:34 schreef julia26almere het volgende:
Hier het geld vanmorgen ontvangen! Shoppen vanmiddag
Ik heb abn amro, heb ook nog niksquote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef zwolle83 het volgende:
ik denk dat ik zoals gewoonlijk het als aller laatste krijg.. aangezien ik rabo heb
Dat van 2008 heb ik in februari gekregen:P had netjes voor 1 april 2009 aangifte gedaan maar het duurde dus 10 maanden tot ik m`n geld hadquote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef TommyGun het volgende:
Ik kreeg nog terug over 2008 (vergeten in te vullen destijds), iets van 180,- eur.
Voor de afgelopen keer niks erbij, niks eraf.
dus dat kunnen ze wel zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`K heb die sukkels van de BD weer gebeld. Vorige keer kreeg ik een vrouw aan de telefoon die beweerde dat ze niet kon zien of er al een betaling was gedaan. Dit keer blijkt dat ze dat WEL kunnen zien. M`n geld is gisteren overgemaakt dus moet vanmiddag op mijn rekening staan
Als jij dat wilt geloven is goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`K heb die sukkels van de BD weer gebeld. Vorige keer kreeg ik een vrouw aan de telefoon die beweerde dat ze niet kon zien of er al een betaling was gedaan. Dit keer blijkt dat ze dat WEL kunnen zien. M`n geld is gisteren overgemaakt dus moet vanmiddag op mijn rekening staan
Of de betaling al onderweg isquote:Op maandag 31 mei 2010 12:09 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
dus dat kunnen ze wel zien?
wat heb je precies gevraagd?
Foutjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven is goed.
Op zondag maakt de BD echt geen geld over.
Denk dat de medewerker even stoer wilde doen en jou even echt duidelijk wilde maken dat het er vandaag wel op zal staan.
m`n vriend heeft ook rabo en bij hem storten ze altijd na 14uquote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef zwolle83 het volgende:
mmmzz
nou ik ben benieuwd... ik heb rabobank, en naar mijn weten storten die altijd om 12.00.. maar niks....
Ik moet het zowiezo voor 15 u hebben anders liegen ze van de BD tegen mijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef VinceMega het volgende:
Yes het staat er op! Dagtekening 22-5, gestort op 27-5. Rabobank.
Eindelijk staan die cijfertjes weer in het zwart
Sowieso, zeikerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet het zowiezo voor 15 u hebben anders liegen ze van de BD tegen mij
Boehoequote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet het zowiezo voor 15 u hebben anders liegen ze van de BD tegen mij
als je je er zo aan irriteert, waarom kom jij dan terug?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, we weten het nu wel hè. Kom maar weer eens terug als je wel wat hebt...
Dit topic is niet om te huilen over dat je je centjes nog niet hebt maar om aan te geven of je ze al hebt en of je de brief hebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
als je je er zo aan irriteert, waarom kom jij dan terug?
Wat heeft F5 met het saldo te maken?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit topic is niet om te huilen over dat je je centjes nog niet hebt maar om aan te geven of je ze al hebt en of je de brief hebt.
Tering zeg je zou maar de hele dag je F5 knopje verslijten om je saldo te checken.____!
ABN Amro?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Verbal het volgende:
Geld is binnen vandaag, dagtekening 22 mei.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |