Google maar evenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef iamredleader het volgende:
Sleutelparty? Is dat zoiets als een tupperware-party? Of een AKQSCBBQMEET-party? Of een politieke partij?
Sennheisers zijn fijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Net nieuwe oordopjes gehaald. Had ze niet echt nodig maar wilde graag Sennheisers proberen
Doe de bestelling en geef aan dat je via PayPal wilt betalen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Het zijn wel goedkope dingetjes hoor20 euro, Street II CX200.
Ik heb Paypal, en het is gekoppeld aan mijn bankrekening, maar als ik nu iets wil betalen met Paypal hoe werkt dat dan![]()
Het is echt appeltje/eitje tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Oh da's best eenvoudigBedankt voor de uitleg
quote:
Dan ben ik blij dat het nu wat makkelijker isquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is echt appeltje/eitje tegenwoordig.
In den beginne (opa spreekt, heeft al 10 jaar een PayPal-account...) moest je alles handmatig doen, maar toko's die Paypal accepteren zijn vaak direct gekoppeld aan PayPal en gaat het net als via bijv. iDeal of in geval van een creditcard betaling.
Vroegah kon je ook alleen maar een creditcard aan je account koppelen, nu gelukkig ook gewone rekeningen.
En betalen naar het buitenland is zo vaak veel goedkoper geworden dan gewoon via de bank, die vaak belachelijke provisies vragen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens door waar de fail whale van Twitter vandaan komt
Soms, als Twitter plat ligt, zie je dit plaatje:quote:
Nog nooit gezien, ik kom niet zo heel vaak op Twitter blijkt maar weer...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms, als Twitter plat ligt, zie je dit plaatje:
[ afbeelding ]
En ik weet nu waar die op gebaseerd isIn The Hitchhikers Guide To The Galaxy zit zo'n walvis namelijk
Heel even, dat wel, maar hij zit wel in het verhaal
Dit komt ook uit de Wiki, maar diverse mensen gebruiken hier hetzelfde account daarvoor...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij kun je in wiki zien wie er wat heeft aangepast via de history
alsof er daarvoor al enige twijfel wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit komt ook uit de Wiki, maar diverse mensen gebruiken hier hetzelfde account daarvoor...
Maar aangezien PS beide opvolgende topics heeft geopend en de Wiki aangepast is om 4.27 uur 's nachts is er geen enkele twijfel...
Ik lees die OP niet altijd en kwam er net ook pas achter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alsof er daarvoor al enige twijfel was
Hoeveel kinderen heb je dan al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Er bestaan ook hele jonge vaders hoor
Is die smurf 13 en is hij al vader?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Gozertje van 13 ofzo die papa werd. Weet alleen niet of hij nu wel of niet de vader was, was nogal wat onduidelijkheid over. Of was dat weer met een ander stelletje?
Kijk, daarmee zat ik al goed...quote:The four-footer - who looks no more than eight - said: "I know I'm young, but I plan to be a good dad."
Baby's krijgen kan je tieten een groeispurt gevenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...![]()
Aan haar voorgevel te zien is die griet dan weer ouder dan 15 jaar...![]()
Hoe heeft dat ooit zo kunen gebeuren, zowel van hem als van haar begrijp ik het niet.
* MadMaster gaat even lezen...
I know, maar ik heb niet het idee dat ze voorheen cupje A had...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Baby's krijgen kan je tieten een groeispurt geven
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Gozertje van 13 ofzo die papa werd. Weet alleen niet of hij nu wel of niet de vader was, was nogal wat onduidelijkheid over. Of was dat weer met een ander stelletje?
quote:Quicker than you can say "YOU ARE NOT THE FATHER!", two other sperm-loaded minors - Richard "Don't call me Shia" Goodsell, 16, and Tyler Barker, 14 - recently admitted to having dangled their sausages in Chantelle's Chunnel around 9 months ago, as well as at least five others in the hood. Why they're bragging about shoving their cocks in this Chav whore is anyone's guess.
There are at least five other boys that I know who were all sleeping with her around that time. They’re all now wondering, ‘Is it me?’
—Tyler Barker, Probably STD-infected.
Since the news media and shocked & appalled talk show bandwagon has just started rolling though, you can be sure that it won't take long to hear from all the other rampantly hormonal, high-pitched, squawking prepubescent babydaddies who so much as fapped anywhere near the bike sheds where this cumdumpster "held court" during lunch break.
Having sex with her was the worst mistake I’ve ever made in my life. I wish I’d never met her. To be honest I didn’t really fancy her. She asked me out a couple of times when she moved down here but I kept turning her down. I thought she was ugly.
—Tyler on Chantelle, Prior to donning the beer goggles.
I liked her. I thought she was pretty. Within two weeks we’d had sex in her bedroom while her mum was downstairs. When we split up I found out that she was having sex with lots of other boys.
—Richard, Reveals his appalling taste in wimmins.
It was like throwing a cocktail weener down a large corridor, quite an achievement for a 15 year old girl
—Michael Jackson on Chantelle, Prior to donning the Pedo goggles.
Media accounts suggest that there are as many as EIGHT British boys that may have promoted the pregnancy. No word yet if Ms Chantelle has been nicknamed "Octo-Slut".
Huh wat waarvoor?quote:
Sinds kort volgt een projectgenootje me op Twitter. Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, dan kan ik het daar niet meer vrijuit over laat thuis komen door de week en SOGgen hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn stagebegeleider en een andere collega volgen me op twitter
Dat is redelijk freakyquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
zo voelt het inderdaad een beetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds kort volgt een projectgenootje me op Twitter. Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, dan kan ik het daar niet meer vrijuit over laat thuis komen door de week en SOGgen hebben
Dat is ook de enige juiste reactie bij zowel het door jou gequote artikel als bij het hele verhaalquote:
Arcee is user 862 van Fok!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Waar staat die 862 voor, vraag ik me dan weer af
En waarom post hij dat hierquote:
Gewoon blocken...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Een beetje dingen kunnen verzwijgen of verdraaien kan geen kwaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo voelt het inderdaad een beetjeNou ja, ik ben wel vrij eerijk over mijn doen en laten op stage, maar het voelt ergens wel als een nadeel
Eeehhh.. omdat dit topic 862 is? En Arcee is beroemd om zijn lijstjes met cijfertjes, statistieken en zoquote:
Maar dan moet je er wel zo aan denkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een beetje dingen kunnen verzwijgen of verdraaien kan geen kwaad. Vorige week woensdag uitgenodigd in de kroeg, waar het onverwacht gezellig was en ik uiteindelijk om 4:15 ben gaan slapen, met de volgende ochtend school
. Dan vind ik het toch wel fijn als ik het tegenover projectgenoten kan houden op kort/slecht geslapen of zoiets, en dat gaat een stuk moeilijker als je op dat tijdstip op Twitter de mede-kroegtijgers bedankt voor de toffe avond
De collega volg ik sowieso niet terug, die twittert echt bergen veelquote:
Ik had het door en dat weet ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eeehhh.. omdat dit topic 862 is? En Arcee is beroemd om zijn lijstjes met cijfertjes, statistieken en zo
Het gaat goed hè met ons vrouwen? Ik was in het vorige topic SC vergeten en het AKC genoemd.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist bij de kassa stond een schoteltje met stukjes donut.
Stonden er een paar ventjes van 6 voor me een beetje elkaar te irriteren.
Eentje wilde een stukje pakken maar hij was niet groot genoeg. Flikkeren al die stukjes donut op de grond
De vrouw achter die kassa: "Ja, dan moet je maar even naar de bakkersafdeling om nieuwe te gaan bakken he?"
Ventje natuurlijk helemaal rood aanlopen
Ik had het meegekregenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat goed hè met ons vrouwen? Ik was in het vorige topic SC vergeten en het AKC genoemd.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist bij de kassa stond een schoteltje met stukjes donut.
Stonden er een paar ventjes van 6 voor me een beetje elkaar te irriteren.
Eentje wilde een stukje pakken maar hij was niet groot genoeg. Flikkeren al die stukjes donut op de grond
De vrouw achter die kassa: "Ja, dan moet je maar even naar de bakkersafdeling om nieuwe te gaan bakken he?"
Ventje natuurlijk helemaal rood aanlopen
Zie hier de reden waarom ik op FOK ook graag werk en prive gescheiden houd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds kort volgt een projectgenootje me op Twitter. Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, dan kan ik het daar niet meer vrijuit over laat thuis komen door de week en SOGgen hebben
Het was niet eens mn eerste..quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had het meegekregen![]()
![]()
Ach ik weet nog dat ik mijn eerste AKQ moest openen, ging ook niet helemaal soepel
[..]![]()
![]()
Die wil ook naar huisquote:
doe jij es facebook checkenquote:
Ik bedoel dat ik het wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees die OP niet altijd en kwam er net ook pas achter.
Maar vanuit jouw standpunt kan ik de aanpassing wel begrijpen.
Ik had met gemak je vader kunnen zijn en die zijn altijd oud...
Ja, dat snap ik ook wel, maar dus ook waarom je er 'oud' van hebt gemaakt.quote:
Ah ok. Het was vooral om je te plagenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel, maar dus ook waarom je er 'oud' van hebt gemaakt.
Ik ben af en toe erg begripvol, maak er gebruik van...
Google is soms sneller dan je hoopt...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
Bij google op 2 deze dit deel als je op sleutelparty zoekt
Hoe lang nog voordat je weer in Amsterdam bent?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah ok. Het was vooral om je te plagenIk ben soms niet zo uptight, haha
Ja, ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog interesse in Madness in de HMH onlangs?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie voorlopig geen reden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Waar staat die 862 voor, vraag ik me dan weer af
Hmm ik denk dat ik m'n Twitter account ga lockenRealtime in Google gevonden worden is niet iets waar ik fan van ben, ook al staat alleen mijn voornaam er in.
een week!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je weer in Amsterdam bent?
En wat is het eerste dat je qua activiteit gaat ondernemen dan?
Boerenkoel stoemppoet miet rukwurst natuurlijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eten (broodje rookworst op schiphol)
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versiequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Hier ook even de spam verspreiden:
ESF_FOK Shalalie als gratis ringtone? http://bit.ly/b6Dspw
Verras morgen jouw collega's, klasgenoten, vrienden en familie . Dankzij een FOK! user!
9 minutes ago via TweetDeck
Heb 10 minuten zitten knutselen en nu gaat dat ding via Twitter de wereld rond...![]()
ESF_FOK is overigens niet mijn Twitter-account...
Title says it all...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versie.
Ik heb hem gezien. dankjewel!! Morgen even luisteren. Peaceman is een serie aan het kijken en ik ben net terug van de kapster.quote:
Deze ken je wel al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versie.
Ik ook, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind het nummer van de mosselman beter dan het origineel
ze zullen blij met je zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, eerlijk gezegd.
Maar ik ga morgen op mijn werk mijn collega's zieken met die ShortKut Verie van mezelf...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe, Frits Wester bij nabeschouwing debat van vanavond:
'Ik vond Roemer de verrassing van vanavond. Alsof Sineke het songfestival wint. Niemand verwacht er wat van, maar toch gebeurde het'
Bij die versie van Sieneke hoef ik toch geen trainingspak aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze zullen blij met je zijn![]()
(trek je dan ook je trainingspak aan?)
Dat lijkt me ook heel gezond. De meesten kunnen dat niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het debat vanavond ook niet gezien, wel opgenomen.....
Frits is van oorsprong CDA-er... maar ik moet zeggen dat hij flink kritisch is op de CDA.
Ze hebben daar op dit moment dus officieel geen geld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Beetje op Wikipedia gelezen over hyperinflatie, zo kwam ik bij de Zimbabwaanse dollar uit. En bij een nieuwsbericht dat ik helemaal gemist had: de Zimdollar is helemaal geschrapt
Is er dan wel een soort van 'eindkoers' ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Beetje op Wikipedia gelezen over hyperinflatie, zo kwam ik bij de Zimbabwaanse dollar uit. En bij een nieuwsbericht dat ik helemaal gemist had: de Zimdollar is helemaal geschrapt
Jawel hoor, Amerikaanse dollars, Britse ponden, Zuid-Afrikaanse rands en de Botswaanse pula, maar geen eigen munteenheid meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben daar op dit moment dus officieel geen geld?
quote:Currently, the government limits cash withdrawals to ZW$100 billion per day, which is less than the cost of a loaf of bread.[69] IT systems cannot handle such large numbers; the automated teller machines for one major bank give a "data overflow error" and freeze customers attempt to withdraw money with so many zeros.[70] That same day, the Institute of Commercial Management reported that ZW$1.2 trillion is worth the same as one British pound.[71]
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel hoor, Amerikaanse dollars, Britse ponden, Zuid-Afrikaanse rands en de Botswaanse pula, maar geen eigen munteenheid meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kunnen we even lief zijn tegen mij? op het randje van een breakdown hier
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Als je straks hier bent krijg je een grote knuffel en kus van Jairquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoveel werk te doen, zo moe, zo heet en humid hier, afscheid nemen van mensen met wie ik nog helemaal niet klaar ben
Ik wel maar de seniors niet. Noch mijn nederlandse vriendin hier. En die pakistaanse vriend die naar chicago verhuisde gaat terug naar pakistan deze zomer, om ook niet meer terug te komen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhh, domme vraag, maar je komt daar toch weer terug?
En goedenavond PS
En de rest goedemorgen
quote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:10 schreef Cobra4 het volgende:Nu nog hopen dat het weer een beetje meewerkt.
Is er ook champagne? Want dan kun je een Black Velvet makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
Aan de andere kant; er is Guinness op de tap. Dus ik vermaak me wel.
Als er champagne is dan zal ik het eens proberen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is er ook champagne? Want dan kun je een Black Velvet maken
Ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens Brandvoting-spelwijzer moet ik CDA stemmen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer dat ik in de dierentuin ben neem ik een ijsbeer pak mee.
[ afbeelding ]
Psst, het is een zeehondenpak......quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer dat ik in de dierentuin ben neem ik een ijsbeer pak mee.
[ afbeelding ]
Meer coole gifs HIER
http://www.gifbin.com/982495
Ai, had ik bijna de verkeerde meegenomen idd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Psst, het is een zeehondenpak......
PVVquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens Brandvoting-spelwijzer moet ik CDA stemmen
Truste PSquote:
Je laat het wel hequote:
Lieve Etcie, ik zal nooooooooooooi op die partij stemmen.quote:
* Whiteguy is wel benieuwd naar die maatregelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Goed zo. Anders had ik maatregelen moeten nemen natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy is wel benieuwd naar die maatregelen
* Idemquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy is wel benieuwd naar die maatregelen
Ik ben benieuwd naar de eerste rechter die vraagt aan een beklaagde 'waarom googlede U op 5 januari 2003 naar foto's van het kleine zusje van Britney Spears?'quote:EU wades into Google, Yahoo and Microsoft
Written by Nick Farrell
Thursday, 27 May 2010 08:42
You are keeping data too long
Brussels has waded into Google, Microsoft and Yahoo over the length of time they keep internet search records. The EU said that the three search outfits must limit the amount of time they keep Internet- search records to six months or justify the need for any longer storage periods.
European Union officials are looking at the case to see if the three are breaching EU data privacy laws. The Article 29 Data Protection Working Party has written to inform the three companies “their methods of making users’ search data anonymous” continue to be in breach of EU data protection rules.
Google, owner of the world’s largest search engine currently stores data for nine months. The group said that the outfit's “apparent lack of focus in data retention is concerning.”
The search engines might not be too concerned about miffing the EU. After all the body has been investigating them and moaning about this problem since 2008. They have cut the length of time they stored data considerably. At one time they tended to keep it for two years.
Google has a lot of reasons not to want to miff the EU, which is thinking of anti-trust investigations against the outfit. However it equally faces pressure from law enforcement agencies in the US which want to know everything about its citizens and for data to be kept.
Maakte die auto een bocht zonder als een dweil er doorheen te gaan ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geloof ik een Chevrolet Camaro zien rijden. De pest is dat ik het niet zeker weet
bij nee kun je meteen alle amerikaanse auto's zetten volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef Whiteguy het volgende:
Maakte die auto een bocht zonder als een dweil er doorheen te gaan ?
zo ja: geen camaro
zo nee: waarschijnlijk een camaro
Het was op een rechte wegquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef Whiteguy het volgende:
Maakte die auto een bocht zonder als een dweil er doorheen te gaan ?
zo ja: geen camaro
zo nee: waarschijnlijk een camaro
Deze bolide heeft nog wel een keer het snelheidsrecord gehad op de Nurburgring volgens top gear geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij nee kun je meteen alle amerikaanse auto's zetten volgens mij
Amerikaanse auto's kijken is sowieso slecht voor je gevoel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Het leek nogal sterk hierop als ik het me goed herinner:
[ afbeelding ]
Ik zie vaak van die auto's voor me met complete laminaatvloeren aan de zijkantenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze bolide heeft nog wel een keer het snelheidsrecord gehad op de Nurburgring volgens top gear geloof ik.
[ afbeelding ]
Maar bij een Amerikaanse auto denk ik inderdaad al gauw aan lompe crap met een dikke V8 er in.
Mercury comet v8 bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Hey, ik ookquote:
Om over een struisvogel die in je pik slurft maar te zwijgen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Een struisvogel die in je slurf pikt lijkt me idd geen pretje
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze bolide heeft nog wel een keer het snelheidsrecord gehad op de Nurburgring volgens top gear geloof ik.
[ afbeelding ]
Maar bij een Amerikaanse auto denk ik inderdaad al gauw aan lompe crap met een dikke V8 er in.
Mercury comet v8 bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Dan is het een kruisvogelquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over een struisvogel die in je pik slurft maar te zwijgen...
Bestand is binnen. Thxquote:
quote:
Bekende auto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook verkrijgbaar met 5 liter V8
Maar dat is niet zo gekquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is aanmerkelijk sneller dan dat ik hem gisteren uploade...
Bijna...... ik heb net mn ontbijt pas op...quote:
Dat zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
@MM ik ben aan het luisteren nu, voor zover ik me nog kan herinneren, is de opbouw van de nummers hetzelfde als vorig jaar op Pinkpop.
Nee, het is normaal, de instellingen bij je ISP bepalen dat.quote:
Ja, ik ben begonnen aan 4 van huis meegenomen bammetjes.quote:
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is normaal, de instellingen bij je ISP bepalen dat.
Quality of Service zal wel meer toegewezen zijn aan downloaden dan aan uploaden, maar of dat vandaag de dag nog logisch/noodzakelijk is, betwijfel ik...
Zal het eens met onze netwerkleverancier er over hebben waarom dat zo is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.
Wat een luizenleventje heb jij toch...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Jeuj studiepunten gekregen voor een vak waar ik al tijden geen klap meer aan doe(voor de kenners:: Studieloopbaan Begeleiding
)
Niet als je glasvezel hebt. Sterker nog, bij mijn weten kun je glasvezel bij KPN momenteel alleen nog maar synchroon krijgen (als je het al kunt krijgen).quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Het is ooit begonnen en sindsdien nooit meer echt veranderd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal het eens met onze netwerkleverancier er over hebben waarom dat zo is...
Als consument? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet als je glasvezel hebt. Sterker nog, bij mijn weten kun je glasvezel bij KPN momenteel alleen nog maar synchroon krijgen (als je het al kunt krijgen).
Ik vind het trouwens best goede kwaliteit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Bij veel van de gereunieerde bands is het meestal een 'best of' concert waarbij dan dezelfde setlist gehanteerd wordt.
Ik kan me voorstellen dat je als ISP meer voorkeur geeft aan het beschikbaar stellen van data, dan aan het opnemen van data. Je stelt daarvoor dan een Quality Of Service (specifieke toewijzing bandbreedte aan een bepaalde datastroom) in van bijv. 75% down en 25% up. De upstream knijp je dan min of meer af ten bate van de downstream.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Het is ooit begonnen en sindsdien nooit meer echt veranderd.
Wij hebben wel synchrone lijntjes gehad(2 Mbit/s up/ 2 Mbit/s down) maar die waren meteen een stuk duurder.
In Enschede bijvoorbeeld:quote:
Nog niet, alhoewel de initiatieven om overal glasvezel te leggen er nu wel al zijn.quote:
Het is opgenomen op 15 meter afstand van de linkerspeaker vanuit het publiek, daarom hoor je af en toe wat gebral er tussen door.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best goede kwaliteit...
Ow okay. Jij bent een expert en zal anders luisteren dan ik dat doe. Voor een leek zoals ik, is het goed te luisiteren!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is opgenomen op 15 meter afstand van de linkerspeaker vanuit het publiek, daarom hoor je af en toe wat gebral er tussen door.
En ik vind het geluid wat weinig ruimtelijk, maar dat komt dus doordat het vrijwel rechtstreeks uit de speaker in de microfoons komt.
Zelf hou ik meer van wat ruimtelijk geluid en dus neem ik meestal zelf op op wat meer afstand van de speakers, vanuit het centrum van de concertlokatie, het zgn. dead center.
Het is duurder omdat ze het zelf minder groot kunnen inkopen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als ISP meer voorkeur geeft aan het beschikbaar stellen van data, dan aan het opnemen van data. Je stelt daarvoor dan een Quality Of Service (specifieke toewijzing bandbreedte aan een bepaalde datastroom) in van bijv. 75% down en 25% up. De upstream knijp je dan min of meer af ten bate van de downstream.
Maar waarom het dan duurder is als het toch niet 100% beschikbaar is?
Also, dan loop ik iets achterquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In Enschede bijvoorbeeld:
http://www.kpn.com/glasvezel/pakketten/tot-aan-huis.htm
100 / 100 lijntje verkrijgbaar.
Wat moet je hier nou mee. Als ze nou 2012 hadden neergezet. Of 2018. Wat verteld mij dat? Als je niet weet wat de gevolgen van zulke bezuinigingen zijn...dank kun je dat toch nooit zonder boe of ba beantwoorden? En dat zullen de meesten wel doen. "Tekort weg = goed"quote:Stelling 1
De regering moet vele miljarden bezuinigen. Uiterlijk in 2015 moet het tekort op de rijksbegroting zijn weggewerkt.
Het is dat je het zegtquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Nadat het bij mij jaren duurde voodat ik de dubbele lading van KPN's Flexibel doorhad, zo heb ik NU pas de dubbele lading van de Stemwijzer door
Als ik "eens" stem..dan bedoel ik dat ik vind dat die mensen moeten kunnen blijven zitten waar ze zitten. Maar dat wil ik juist niet. Als ik "oneens" stem, dan zeg ik dat ik vind dat ze mogen blijven zitten en niet meer moeten betalen.quote:Te veel mensen met hogere inkomens wonen in sociale huurwoningen. Zij moeten daarom voor dezelfde woning meer huur gaan betalen dan mensen met lagere inkomens.
quote:Stelling 21
Om kiezers meer invloed te geven moeten ze de mogelijkheid hebben via een referendum beslissingen van de landelijke politiek terug te draaien.
Ik kom op de VVD uit.quote:
Ik dus ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vertrouw die stemwijzers voor geen meter.
quote:Ik moet volgens die testen stemmen op de SGP, CU of op de PVV. Hoezo uitersten.
Wat wil je kwijt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef iamredleader het volgende:
is er dan nog iemand om mee te slowchatten?
Dat dus...quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zat net wat verder weg en ik mis inderdaad een beetje "diepte". Het is een beetje vlak. Bedoel je dat met ruimtelijk geluid?
M'n studieschuldquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat wil je kwijt?
Wat knap van mezelf dat ik het gehoord heb...quote:
Valt wel mee:quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vertrouw die stemwijzers voor geen meter.
Ik moet volgens die testen stemmen op de SGP, CU of op de PVV. Hoezo uitersten.
Vooral op immigratie gebied is PVV rechts.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PVV is ZOVEEL rechtser dan dat
Brandvoting: VVD
Voor DSL en kabel is het simpelweg zo dat de appatuur die het signaal moduleert aan de consumentenkant van 'minder goede' kwaliteit is (en moduleren is lastiger dan demoduleren). Prima, want consumenten downloaden toch veel meer dan ze uploaden. Als je SDSL oid neemt dan ben je duurder uit omdat je iets speciaals wilt (ander modem en volgens mij ook een andere DSLAM). Bovendien zitten op SDSL-lijnen vaak extra dienstenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als ISP meer voorkeur geeft aan het beschikbaar stellen van data, dan aan het opnemen van data. Je stelt daarvoor dan een Quality Of Service (specifieke toewijzing bandbreedte aan een bepaalde datastroom) in van bijv. 75% down en 25% up. De upstream knijp je dan min of meer af ten bate van de downstream.
Maar waarom het dan duurder is als het toch niet 100% beschikbaar is?
Het is mij niet duidelijk wat ze in dat plaatje bedoelen met 'links' en 'rechts', want dat wordt meestal gebruikt als synoniem voor 'progressief' en 'conservatief' (wat hier juist op een aparte schaal staat). Ik denk dat 'rechts' eigenlijk 'liberaal' moet zijn (en dan moeten CDA en SGP een heel stuk naar linksquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PVV is ZOVEEL rechtser dan dat
Brandvoting: VVD
andrelon had ik ook hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk wat ze in dat plaatje bedoelen met 'links' en 'rechts', want dat wordt meestal gebruikt als synoniem voor 'progressief' en 'conservatief' (wat hier juist op een aparte schaal staat). Ik denk dat 'rechts' eigenlijk 'liberaal' moet zijn (en dan moeten CDA en SGP een heel stuk naar links
Oja, brandvoting: PVV. Nou, ok, goh, tja.Zal het Unicef zijn geweest of Andrelon wat me over het randje heeft geduwd?
Ik heb de nano, neemt niet zoveel ruimte in in de woonkamerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef zebaz het volgende:
Heb jij geen tv van iPod dan? Ik wel, vergrootglas erbij, handig hoor
Ik heb een TV van Creative Zenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef zebaz het volgende:
Heb jij geen tv van iPod dan? Ik wel, vergrootglas erbij, handig hoor
Dan hebben wij dezelfde merkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Brandvoting ---> Welk merk electronica kies je? JVC, Panasonic enz enz..en dan opeens: "iPod"
Serieus? Wat een domme bedoening
Maar volgens BV heb ik: CDA
quote:Fritswester :
Mark Rutte is woedend op Netwerk. Hij vertelt straks meteen om 22.30 uur in Wat Kiest Nederland op RTL 4 hoe boos en waarom
Tot nu toe wel, maar dit weekend moet ik eigenlijk al wat knopen gaan doorhakken over de indeling...quote:
Okay... lastig is dat soms hè?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar dit weekend moet ik eigenlijk al wat knopen gaan doorhakken over de indeling...
Ja, ik spreek niet uit ervaring, maar dat is lastigquote:
Dat is een goed idee!! Even vergelijken en ideetjes opdoen, is altijd goed. Onze buren hebben ook hetzelfde huis maar dan gespiegeld. Leuk om te zienquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik spreek niet uit ervaring, maar dat is lastig
Misschien zaterdag maar even bij de buren kijken hoe die het hebben
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zla eens kijken of ik een plattegrondje voor je heb aankomend weekend
Werk je soms bij De Telegraaf of SBS6?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
En wat is het eerste dat je gaat doen in Nederland? En nee, een broodje kroket kopen op Schiphol is geen geldig antwoord.
Helegaar nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Werk je soms bij De Telegraaf of SBS6?![]()
Mijn mama's verjaardag en zondag wsl elleboog. Verder: slapenslapenslapen. En ik denk een rondje vondelpark op de fiets, een tram naar het Centraal Station pakken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
En wat is het eerste dat je gaat doen in Nederland? En nee, een broodje kroket kopen op Schiphol is geen geldig antwoord.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met de uitschakeling van ons land, is Nederland het slechtst presterende land op het Eurovisie Songfestival van de afgelopen zeven jaar. De laatste keer dat Nederland in de finale stond, was in 2004. Toen werd ons land zeventiende
Dat Nederland dit pikt!Ik zeg, goed moment om te stoppen met dat circus
![]()
oh ik heb volgens mij wel es eerder verteld over de duistere plaats waarin ik woon. Het stikt er van de alcoholisten, methlabs en wereldvreemden. Hier zijn een jaar of zeven, acht geleden twee grote fabrieken gesloten en daarmee was enorme werkeloosheid gecreëerd... Huizen zijn vervallen en net voorbij campus begint wat ze liefkozend 'crack street' noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en je zei dat er in dat dorp van jou nooit iest gebeurde....
Minder nieuws PS
Geen schrik ende teleurstelling, ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Al een beetje van de schrik en teleurstelling bekomen MM? Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Je hebt je toch niet aangepast aan de omgeving?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik heb volgens mij wel es eerder verteld over de duistere plaats waarin ik woon. Het stikt er van de alcoholisten, methlabs en wereldvreemden. Hier zijn een jaar of zeven, acht geleden twee grote fabrieken gesloten en daarmee was enorme werkeloosheid gecreëerd... Huizen zijn vervallen en net voorbij campus begint wat ze liefkozend 'crack street' noemen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Had gisteren deze gemaakt voor in het ESF subforum, met de hoofden van de MOD'jes aldaar er in:
[ afbeelding ]
Is dat dit weekend eigenlijk, pinkpop?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Wolfmother heeft afgezegd voor PinkpopTriggerfinger komt er voor in de plaats... is keihard volgens Peace, nou ja, dat sla ik dan maar over.
Ik hoop dat het goed gaat met mn hakken zondag, het is nu nog steeds pijnlijk in schoenen ondanks de pleisters. Ik hoop ook dat het weer minder slecht wordt dan voorspeld.
En ik heb geen zin vandaag...
[/einde klaagzang]
Wat ik me dan weer afvraag he... Hoe oefen je een dansje in een busquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voetbaljurkje__.html
humor van Bavaria
Wow, da's heftig!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lief dagboek,
vandaag besloten ze hier in dit idyllische dorp op elkaar te gaan schieten, op de rand van campus. Toen ze er niet in slaagden elkaar van kant te maken, vluchtten ze campus op. Alle studenten, waaronder ik en mijn liefste vriendinnetje in de bibliotheek kregen hier een e-mail over toen we net naar huis wilden lopen. Poeh, dat was een spannende trip, maar ik leef nog! Ik zeg maar zo, elke dag weer dat ik niet word neergeschoten, is een goede dag, in Galesburg, Illinois.
Liefs, Psje.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat dit weekend eigenlijk, pinkpop?
Even bekeken, geweldig!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voetbaljurkje__.html
humor van Bavaria
Door net als in het stadion op de stoelen te gaan staan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag he... Hoe oefen je een dansje in een bus
Ik er even vanuit dat ze in een touringcar reden, dan ga je niet op de stoelen staan hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even bekeken, geweldig!!!![]()
![]()
[..]
Door net als in het stadion op de stoelen te gaan staan?
Het is nou ook niet bepaald een Engelse wals die ze uitvoeren...
Ga eens mee naar een voetbalwedstrijd...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik er even vanuit dat ze in een touringcar reden, dan ga je niet op de stoelen staan hoor
Ik kan er zo gauw geen plaatje van vinden, maar bij wedstrijden van Bayern Munchen zag ik vroeger regelmatig een vak waar een gedeelte van de fans een spierwit outfit hadden aangetrokken (soort imker pak) en die vormden dan samen de -- T -- (met die puntjes ook) van t-mobilequote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even bekeken, geweldig!!!![]()
![]()
[..]
Door net als in het stadion op de stoelen te gaan staan?
Het is nou ook niet bepaald een Engelse wals die ze uitvoeren...
En danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens mee naar een voetbalwedstrijd...
Dat heet een supporterschoreografie...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan er zo gauw geen plaatje van vinden, maar bij wedstrijden van Bayern Munchen zag ik vroeger regelmatig een vak waar een gedeelte van de fans een spierwit outfit hadden aangetrokken (soort imker pak) en die vormden dan samen de -- T -- (met die puntjes ook) van t-mobile
Als wij een heel weekend gaan, gaan we altijd naar een hotelletje in Heerlen en dan met de trein naar Landgraaf, prima te doen!! Dit jaar weer 1 dagje, ook gezellig... en via Duitsland zijn we zo, zonder files, in Landgraaf op een geweldige parkeerplek dichtbij het festivalterrein.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoop er via de TV iets van mee te pikken, we hebben toch maar besloten om dit jaar weer te laten schieten, zoals eigenlijk de afgelopen jaren steeds het geval was. Geen zin in kampongs en files naar het zuiden...
Dat ziet er altijd erg mooi uit!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heet een supporterschoreografie...
Ik ga afspreken met jullie volgend jaar...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als wij een heel weekend gaan, gaan we altijd naar een hotelletje in Heerlen en dan met de trein naar Landgraaf, prima te doen!! Dit jaar weer 1 dagje, ook gezellig... en via Duitsland zijn we zo, zonder files, in Landgraaf op een geweldige parkeerplek dichtbij het festivalterrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |