Ja, dat snap ik ook wel, maar dus ook waarom je er 'oud' van hebt gemaakt.quote:
Ah ok. Het was vooral om je te plagenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel, maar dus ook waarom je er 'oud' van hebt gemaakt.
Ik ben af en toe erg begripvol, maak er gebruik van...
Google is soms sneller dan je hoopt...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
Bij google op 2 deze dit deel als je op sleutelparty zoekt
Hoe lang nog voordat je weer in Amsterdam bent?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah ok. Het was vooral om je te plagenIk ben soms niet zo uptight, haha
Ja, ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog interesse in Madness in de HMH onlangs?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie voorlopig geen reden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Waar staat die 862 voor, vraag ik me dan weer af
Hmm ik denk dat ik m'n Twitter account ga lockenRealtime in Google gevonden worden is niet iets waar ik fan van ben, ook al staat alleen mijn voornaam er in.
een week!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je weer in Amsterdam bent?
En wat is het eerste dat je qua activiteit gaat ondernemen dan?
Boerenkoel stoemppoet miet rukwurst natuurlijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eten (broodje rookworst op schiphol)
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versiequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Hier ook even de spam verspreiden:
ESF_FOK Shalalie als gratis ringtone? http://bit.ly/b6Dspw
Verras morgen jouw collega's, klasgenoten, vrienden en familie . Dankzij een FOK! user!
9 minutes ago via TweetDeck
Heb 10 minuten zitten knutselen en nu gaat dat ding via Twitter de wereld rond...![]()
ESF_FOK is overigens niet mijn Twitter-account...
Title says it all...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versie.
Ik heb hem gezien. dankjewel!! Morgen even luisteren. Peaceman is een serie aan het kijken en ik ben net terug van de kapster.quote:
Deze ken je wel al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versie.
Ik ook, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind het nummer van de mosselman beter dan het origineel
ze zullen blij met je zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, eerlijk gezegd.
Maar ik ga morgen op mijn werk mijn collega's zieken met die ShortKut Verie van mezelf...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe, Frits Wester bij nabeschouwing debat van vanavond:
'Ik vond Roemer de verrassing van vanavond. Alsof Sineke het songfestival wint. Niemand verwacht er wat van, maar toch gebeurde het'
Bij die versie van Sieneke hoef ik toch geen trainingspak aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze zullen blij met je zijn![]()
(trek je dan ook je trainingspak aan?)
Dat lijkt me ook heel gezond. De meesten kunnen dat niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het debat vanavond ook niet gezien, wel opgenomen.....
Frits is van oorsprong CDA-er... maar ik moet zeggen dat hij flink kritisch is op de CDA.
Ze hebben daar op dit moment dus officieel geen geld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Beetje op Wikipedia gelezen over hyperinflatie, zo kwam ik bij de Zimbabwaanse dollar uit. En bij een nieuwsbericht dat ik helemaal gemist had: de Zimdollar is helemaal geschrapt
Is er dan wel een soort van 'eindkoers' ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Beetje op Wikipedia gelezen over hyperinflatie, zo kwam ik bij de Zimbabwaanse dollar uit. En bij een nieuwsbericht dat ik helemaal gemist had: de Zimdollar is helemaal geschrapt
Jawel hoor, Amerikaanse dollars, Britse ponden, Zuid-Afrikaanse rands en de Botswaanse pula, maar geen eigen munteenheid meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben daar op dit moment dus officieel geen geld?
quote:Currently, the government limits cash withdrawals to ZW$100 billion per day, which is less than the cost of a loaf of bread.[69] IT systems cannot handle such large numbers; the automated teller machines for one major bank give a "data overflow error" and freeze customers attempt to withdraw money with so many zeros.[70] That same day, the Institute of Commercial Management reported that ZW$1.2 trillion is worth the same as one British pound.[71]
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel hoor, Amerikaanse dollars, Britse ponden, Zuid-Afrikaanse rands en de Botswaanse pula, maar geen eigen munteenheid meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kunnen we even lief zijn tegen mij? op het randje van een breakdown hier
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Als je straks hier bent krijg je een grote knuffel en kus van Jairquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoveel werk te doen, zo moe, zo heet en humid hier, afscheid nemen van mensen met wie ik nog helemaal niet klaar ben
Ik wel maar de seniors niet. Noch mijn nederlandse vriendin hier. En die pakistaanse vriend die naar chicago verhuisde gaat terug naar pakistan deze zomer, om ook niet meer terug te komen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhh, domme vraag, maar je komt daar toch weer terug?
En goedenavond PS
En de rest goedemorgen
quote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:10 schreef Cobra4 het volgende:Nu nog hopen dat het weer een beetje meewerkt.
Is er ook champagne? Want dan kun je een Black Velvet makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
Aan de andere kant; er is Guinness op de tap. Dus ik vermaak me wel.
Als er champagne is dan zal ik het eens proberen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is er ook champagne? Want dan kun je een Black Velvet maken
Ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens Brandvoting-spelwijzer moet ik CDA stemmen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer dat ik in de dierentuin ben neem ik een ijsbeer pak mee.
[ afbeelding ]
Psst, het is een zeehondenpak......quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer dat ik in de dierentuin ben neem ik een ijsbeer pak mee.
[ afbeelding ]
Meer coole gifs HIER
http://www.gifbin.com/982495
Ai, had ik bijna de verkeerde meegenomen idd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Psst, het is een zeehondenpak......
PVVquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens Brandvoting-spelwijzer moet ik CDA stemmen
Truste PSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |