ze zullen blij met je zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, eerlijk gezegd.
Maar ik ga morgen op mijn werk mijn collega's zieken met die ShortKut Verie van mezelf...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe, Frits Wester bij nabeschouwing debat van vanavond:
'Ik vond Roemer de verrassing van vanavond. Alsof Sineke het songfestival wint. Niemand verwacht er wat van, maar toch gebeurde het'
Bij die versie van Sieneke hoef ik toch geen trainingspak aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze zullen blij met je zijn![]()
(trek je dan ook je trainingspak aan?)
Dat lijkt me ook heel gezond. De meesten kunnen dat niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het debat vanavond ook niet gezien, wel opgenomen.....
Frits is van oorsprong CDA-er... maar ik moet zeggen dat hij flink kritisch is op de CDA.
Ze hebben daar op dit moment dus officieel geen geld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Beetje op Wikipedia gelezen over hyperinflatie, zo kwam ik bij de Zimbabwaanse dollar uit. En bij een nieuwsbericht dat ik helemaal gemist had: de Zimdollar is helemaal geschrapt
Is er dan wel een soort van 'eindkoers' ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Beetje op Wikipedia gelezen over hyperinflatie, zo kwam ik bij de Zimbabwaanse dollar uit. En bij een nieuwsbericht dat ik helemaal gemist had: de Zimdollar is helemaal geschrapt
Jawel hoor, Amerikaanse dollars, Britse ponden, Zuid-Afrikaanse rands en de Botswaanse pula, maar geen eigen munteenheid meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben daar op dit moment dus officieel geen geld?
quote:Currently, the government limits cash withdrawals to ZW$100 billion per day, which is less than the cost of a loaf of bread.[69] IT systems cannot handle such large numbers; the automated teller machines for one major bank give a "data overflow error" and freeze customers attempt to withdraw money with so many zeros.[70] That same day, the Institute of Commercial Management reported that ZW$1.2 trillion is worth the same as one British pound.[71]
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel hoor, Amerikaanse dollars, Britse ponden, Zuid-Afrikaanse rands en de Botswaanse pula, maar geen eigen munteenheid meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kunnen we even lief zijn tegen mij? op het randje van een breakdown hier
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog interesse in Madness in de HMH onlangs?
Als je straks hier bent krijg je een grote knuffel en kus van Jairquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoveel werk te doen, zo moe, zo heet en humid hier, afscheid nemen van mensen met wie ik nog helemaal niet klaar ben
Ik wel maar de seniors niet. Noch mijn nederlandse vriendin hier. En die pakistaanse vriend die naar chicago verhuisde gaat terug naar pakistan deze zomer, om ook niet meer terug te komen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhh, domme vraag, maar je komt daar toch weer terug?
En goedenavond PS
En de rest goedemorgen
quote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:10 schreef Cobra4 het volgende:Nu nog hopen dat het weer een beetje meewerkt.
Is er ook champagne? Want dan kun je een Black Velvet makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
Aan de andere kant; er is Guinness op de tap. Dus ik vermaak me wel.
Als er champagne is dan zal ik het eens proberen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is er ook champagne? Want dan kun je een Black Velvet maken
Ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens Brandvoting-spelwijzer moet ik CDA stemmen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer dat ik in de dierentuin ben neem ik een ijsbeer pak mee.
[ afbeelding ]
Psst, het is een zeehondenpak......quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer dat ik in de dierentuin ben neem ik een ijsbeer pak mee.
[ afbeelding ]
Meer coole gifs HIER
http://www.gifbin.com/982495
Ai, had ik bijna de verkeerde meegenomen idd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Psst, het is een zeehondenpak......
PVVquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens Brandvoting-spelwijzer moet ik CDA stemmen
Truste PSquote:
Je laat het wel hequote:
Lieve Etcie, ik zal nooooooooooooi op die partij stemmen.quote:
* Whiteguy is wel benieuwd naar die maatregelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Goed zo. Anders had ik maatregelen moeten nemen natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy is wel benieuwd naar die maatregelen
* Idemquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy is wel benieuwd naar die maatregelen
Ik ben benieuwd naar de eerste rechter die vraagt aan een beklaagde 'waarom googlede U op 5 januari 2003 naar foto's van het kleine zusje van Britney Spears?'quote:EU wades into Google, Yahoo and Microsoft
Written by Nick Farrell
Thursday, 27 May 2010 08:42
You are keeping data too long
Brussels has waded into Google, Microsoft and Yahoo over the length of time they keep internet search records. The EU said that the three search outfits must limit the amount of time they keep Internet- search records to six months or justify the need for any longer storage periods.
European Union officials are looking at the case to see if the three are breaching EU data privacy laws. The Article 29 Data Protection Working Party has written to inform the three companies “their methods of making users’ search data anonymous” continue to be in breach of EU data protection rules.
Google, owner of the world’s largest search engine currently stores data for nine months. The group said that the outfit's “apparent lack of focus in data retention is concerning.”
The search engines might not be too concerned about miffing the EU. After all the body has been investigating them and moaning about this problem since 2008. They have cut the length of time they stored data considerably. At one time they tended to keep it for two years.
Google has a lot of reasons not to want to miff the EU, which is thinking of anti-trust investigations against the outfit. However it equally faces pressure from law enforcement agencies in the US which want to know everything about its citizens and for data to be kept.
Maakte die auto een bocht zonder als een dweil er doorheen te gaan ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geloof ik een Chevrolet Camaro zien rijden. De pest is dat ik het niet zeker weet
bij nee kun je meteen alle amerikaanse auto's zetten volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef Whiteguy het volgende:
Maakte die auto een bocht zonder als een dweil er doorheen te gaan ?
zo ja: geen camaro
zo nee: waarschijnlijk een camaro
Het was op een rechte wegquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef Whiteguy het volgende:
Maakte die auto een bocht zonder als een dweil er doorheen te gaan ?
zo ja: geen camaro
zo nee: waarschijnlijk een camaro
Deze bolide heeft nog wel een keer het snelheidsrecord gehad op de Nurburgring volgens top gear geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij nee kun je meteen alle amerikaanse auto's zetten volgens mij
Amerikaanse auto's kijken is sowieso slecht voor je gevoel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Het leek nogal sterk hierop als ik het me goed herinner:
[ afbeelding ]
Ik zie vaak van die auto's voor me met complete laminaatvloeren aan de zijkantenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze bolide heeft nog wel een keer het snelheidsrecord gehad op de Nurburgring volgens top gear geloof ik.
[ afbeelding ]
Maar bij een Amerikaanse auto denk ik inderdaad al gauw aan lompe crap met een dikke V8 er in.
Mercury comet v8 bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Hey, ik ookquote:
Om over een struisvogel die in je pik slurft maar te zwijgen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Een struisvogel die in je slurf pikt lijkt me idd geen pretje
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze bolide heeft nog wel een keer het snelheidsrecord gehad op de Nurburgring volgens top gear geloof ik.
[ afbeelding ]
Maar bij een Amerikaanse auto denk ik inderdaad al gauw aan lompe crap met een dikke V8 er in.
Mercury comet v8 bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Dan is het een kruisvogelquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over een struisvogel die in je pik slurft maar te zwijgen...
Bestand is binnen. Thxquote:
quote:
Bekende auto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook verkrijgbaar met 5 liter V8
Maar dat is niet zo gekquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is aanmerkelijk sneller dan dat ik hem gisteren uploade...
Bijna...... ik heb net mn ontbijt pas op...quote:
Dat zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
@MM ik ben aan het luisteren nu, voor zover ik me nog kan herinneren, is de opbouw van de nummers hetzelfde als vorig jaar op Pinkpop.
Nee, het is normaal, de instellingen bij je ISP bepalen dat.quote:
Ja, ik ben begonnen aan 4 van huis meegenomen bammetjes.quote:
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is normaal, de instellingen bij je ISP bepalen dat.
Quality of Service zal wel meer toegewezen zijn aan downloaden dan aan uploaden, maar of dat vandaag de dag nog logisch/noodzakelijk is, betwijfel ik...
Zal het eens met onze netwerkleverancier er over hebben waarom dat zo is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.
Wat een luizenleventje heb jij toch...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Jeuj studiepunten gekregen voor een vak waar ik al tijden geen klap meer aan doe(voor de kenners:: Studieloopbaan Begeleiding
)
Niet als je glasvezel hebt. Sterker nog, bij mijn weten kun je glasvezel bij KPN momenteel alleen nog maar synchroon krijgen (als je het al kunt krijgen).quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Het is ooit begonnen en sindsdien nooit meer echt veranderd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal het eens met onze netwerkleverancier er over hebben waarom dat zo is...
Als consument? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet als je glasvezel hebt. Sterker nog, bij mijn weten kun je glasvezel bij KPN momenteel alleen nog maar synchroon krijgen (als je het al kunt krijgen).
Ik vind het trouwens best goede kwaliteit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Bij veel van de gereunieerde bands is het meestal een 'best of' concert waarbij dan dezelfde setlist gehanteerd wordt.
Ik kan me voorstellen dat je als ISP meer voorkeur geeft aan het beschikbaar stellen van data, dan aan het opnemen van data. Je stelt daarvoor dan een Quality Of Service (specifieke toewijzing bandbreedte aan een bepaalde datastroom) in van bijv. 75% down en 25% up. De upstream knijp je dan min of meer af ten bate van de downstream.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Het is ooit begonnen en sindsdien nooit meer echt veranderd.
Wij hebben wel synchrone lijntjes gehad(2 Mbit/s up/ 2 Mbit/s down) maar die waren meteen een stuk duurder.
In Enschede bijvoorbeeld:quote:
Nog niet, alhoewel de initiatieven om overal glasvezel te leggen er nu wel al zijn.quote:
Het is opgenomen op 15 meter afstand van de linkerspeaker vanuit het publiek, daarom hoor je af en toe wat gebral er tussen door.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best goede kwaliteit...
Ow okay. Jij bent een expert en zal anders luisteren dan ik dat doe. Voor een leek zoals ik, is het goed te luisiteren!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is opgenomen op 15 meter afstand van de linkerspeaker vanuit het publiek, daarom hoor je af en toe wat gebral er tussen door.
En ik vind het geluid wat weinig ruimtelijk, maar dat komt dus doordat het vrijwel rechtstreeks uit de speaker in de microfoons komt.
Zelf hou ik meer van wat ruimtelijk geluid en dus neem ik meestal zelf op op wat meer afstand van de speakers, vanuit het centrum van de concertlokatie, het zgn. dead center.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |