Google maar evenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:38 schreef iamredleader het volgende:
Sleutelparty? Is dat zoiets als een tupperware-party? Of een AKQSCBBQMEET-party? Of een politieke partij?
Sennheisers zijn fijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Net nieuwe oordopjes gehaald. Had ze niet echt nodig maar wilde graag Sennheisers proberen
Doe de bestelling en geef aan dat je via PayPal wilt betalen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Het zijn wel goedkope dingetjes hoor20 euro, Street II CX200.
Ik heb Paypal, en het is gekoppeld aan mijn bankrekening, maar als ik nu iets wil betalen met Paypal hoe werkt dat dan![]()
Het is echt appeltje/eitje tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Oh da's best eenvoudigBedankt voor de uitleg
quote:
Dan ben ik blij dat het nu wat makkelijker isquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is echt appeltje/eitje tegenwoordig.
In den beginne (opa spreekt, heeft al 10 jaar een PayPal-account...) moest je alles handmatig doen, maar toko's die Paypal accepteren zijn vaak direct gekoppeld aan PayPal en gaat het net als via bijv. iDeal of in geval van een creditcard betaling.
Vroegah kon je ook alleen maar een creditcard aan je account koppelen, nu gelukkig ook gewone rekeningen.
En betalen naar het buitenland is zo vaak veel goedkoper geworden dan gewoon via de bank, die vaak belachelijke provisies vragen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens door waar de fail whale van Twitter vandaan komt
Soms, als Twitter plat ligt, zie je dit plaatje:quote:
Nog nooit gezien, ik kom niet zo heel vaak op Twitter blijkt maar weer...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms, als Twitter plat ligt, zie je dit plaatje:
[ afbeelding ]
En ik weet nu waar die op gebaseerd isIn The Hitchhikers Guide To The Galaxy zit zo'n walvis namelijk
Heel even, dat wel, maar hij zit wel in het verhaal
Dit komt ook uit de Wiki, maar diverse mensen gebruiken hier hetzelfde account daarvoor...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij kun je in wiki zien wie er wat heeft aangepast via de history
alsof er daarvoor al enige twijfel wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit komt ook uit de Wiki, maar diverse mensen gebruiken hier hetzelfde account daarvoor...
Maar aangezien PS beide opvolgende topics heeft geopend en de Wiki aangepast is om 4.27 uur 's nachts is er geen enkele twijfel...
Ik lees die OP niet altijd en kwam er net ook pas achter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alsof er daarvoor al enige twijfel was
Hoeveel kinderen heb je dan al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Er bestaan ook hele jonge vaders hoor
Is die smurf 13 en is hij al vader?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Gozertje van 13 ofzo die papa werd. Weet alleen niet of hij nu wel of niet de vader was, was nogal wat onduidelijkheid over. Of was dat weer met een ander stelletje?
Kijk, daarmee zat ik al goed...quote:The four-footer - who looks no more than eight - said: "I know I'm young, but I plan to be a good dad."
Baby's krijgen kan je tieten een groeispurt gevenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...![]()
Aan haar voorgevel te zien is die griet dan weer ouder dan 15 jaar...![]()
Hoe heeft dat ooit zo kunen gebeuren, zowel van hem als van haar begrijp ik het niet.
* MadMaster gaat even lezen...
I know, maar ik heb niet het idee dat ze voorheen cupje A had...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Baby's krijgen kan je tieten een groeispurt geven
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Gozertje van 13 ofzo die papa werd. Weet alleen niet of hij nu wel of niet de vader was, was nogal wat onduidelijkheid over. Of was dat weer met een ander stelletje?
quote:Quicker than you can say "YOU ARE NOT THE FATHER!", two other sperm-loaded minors - Richard "Don't call me Shia" Goodsell, 16, and Tyler Barker, 14 - recently admitted to having dangled their sausages in Chantelle's Chunnel around 9 months ago, as well as at least five others in the hood. Why they're bragging about shoving their cocks in this Chav whore is anyone's guess.
There are at least five other boys that I know who were all sleeping with her around that time. They’re all now wondering, ‘Is it me?’
—Tyler Barker, Probably STD-infected.
Since the news media and shocked & appalled talk show bandwagon has just started rolling though, you can be sure that it won't take long to hear from all the other rampantly hormonal, high-pitched, squawking prepubescent babydaddies who so much as fapped anywhere near the bike sheds where this cumdumpster "held court" during lunch break.
Having sex with her was the worst mistake I’ve ever made in my life. I wish I’d never met her. To be honest I didn’t really fancy her. She asked me out a couple of times when she moved down here but I kept turning her down. I thought she was ugly.
—Tyler on Chantelle, Prior to donning the beer goggles.
I liked her. I thought she was pretty. Within two weeks we’d had sex in her bedroom while her mum was downstairs. When we split up I found out that she was having sex with lots of other boys.
—Richard, Reveals his appalling taste in wimmins.
It was like throwing a cocktail weener down a large corridor, quite an achievement for a 15 year old girl
—Michael Jackson on Chantelle, Prior to donning the Pedo goggles.
Media accounts suggest that there are as many as EIGHT British boys that may have promoted the pregnancy. No word yet if Ms Chantelle has been nicknamed "Octo-Slut".
Huh wat waarvoor?quote:
Sinds kort volgt een projectgenootje me op Twitter. Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, dan kan ik het daar niet meer vrijuit over laat thuis komen door de week en SOGgen hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn stagebegeleider en een andere collega volgen me op twitter
Dat is redelijk freakyquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
zo voelt het inderdaad een beetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds kort volgt een projectgenootje me op Twitter. Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, dan kan ik het daar niet meer vrijuit over laat thuis komen door de week en SOGgen hebben
Dat is ook de enige juiste reactie bij zowel het door jou gequote artikel als bij het hele verhaalquote:
Arcee is user 862 van Fok!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Waar staat die 862 voor, vraag ik me dan weer af
En waarom post hij dat hierquote:
Gewoon blocken...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Een beetje dingen kunnen verzwijgen of verdraaien kan geen kwaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo voelt het inderdaad een beetjeNou ja, ik ben wel vrij eerijk over mijn doen en laten op stage, maar het voelt ergens wel als een nadeel
Eeehhh.. omdat dit topic 862 is? En Arcee is beroemd om zijn lijstjes met cijfertjes, statistieken en zoquote:
Maar dan moet je er wel zo aan denkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een beetje dingen kunnen verzwijgen of verdraaien kan geen kwaad. Vorige week woensdag uitgenodigd in de kroeg, waar het onverwacht gezellig was en ik uiteindelijk om 4:15 ben gaan slapen, met de volgende ochtend school
. Dan vind ik het toch wel fijn als ik het tegenover projectgenoten kan houden op kort/slecht geslapen of zoiets, en dat gaat een stuk moeilijker als je op dat tijdstip op Twitter de mede-kroegtijgers bedankt voor de toffe avond
De collega volg ik sowieso niet terug, die twittert echt bergen veelquote:
Ik had het door en dat weet ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eeehhh.. omdat dit topic 862 is? En Arcee is beroemd om zijn lijstjes met cijfertjes, statistieken en zo
Het gaat goed hè met ons vrouwen? Ik was in het vorige topic SC vergeten en het AKC genoemd.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist bij de kassa stond een schoteltje met stukjes donut.
Stonden er een paar ventjes van 6 voor me een beetje elkaar te irriteren.
Eentje wilde een stukje pakken maar hij was niet groot genoeg. Flikkeren al die stukjes donut op de grond
De vrouw achter die kassa: "Ja, dan moet je maar even naar de bakkersafdeling om nieuwe te gaan bakken he?"
Ventje natuurlijk helemaal rood aanlopen
Ik had het meegekregenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat goed hè met ons vrouwen? Ik was in het vorige topic SC vergeten en het AKC genoemd.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist bij de kassa stond een schoteltje met stukjes donut.
Stonden er een paar ventjes van 6 voor me een beetje elkaar te irriteren.
Eentje wilde een stukje pakken maar hij was niet groot genoeg. Flikkeren al die stukjes donut op de grond
De vrouw achter die kassa: "Ja, dan moet je maar even naar de bakkersafdeling om nieuwe te gaan bakken he?"
Ventje natuurlijk helemaal rood aanlopen
Zie hier de reden waarom ik op FOK ook graag werk en prive gescheiden houd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds kort volgt een projectgenootje me op Twitter. Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, dan kan ik het daar niet meer vrijuit over laat thuis komen door de week en SOGgen hebben
Het was niet eens mn eerste..quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had het meegekregen![]()
![]()
Ach ik weet nog dat ik mijn eerste AKQ moest openen, ging ook niet helemaal soepel
[..]![]()
![]()
Die wil ook naar huisquote:
doe jij es facebook checkenquote:
Ik bedoel dat ik het wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees die OP niet altijd en kwam er net ook pas achter.
Maar vanuit jouw standpunt kan ik de aanpassing wel begrijpen.
Ik had met gemak je vader kunnen zijn en die zijn altijd oud...
Ja, dat snap ik ook wel, maar dus ook waarom je er 'oud' van hebt gemaakt.quote:
Ah ok. Het was vooral om je te plagenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel, maar dus ook waarom je er 'oud' van hebt gemaakt.
Ik ben af en toe erg begripvol, maak er gebruik van...
Google is soms sneller dan je hoopt...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
Bij google op 2 deze dit deel als je op sleutelparty zoekt
Hoe lang nog voordat je weer in Amsterdam bent?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah ok. Het was vooral om je te plagenIk ben soms niet zo uptight, haha
Ja, ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog interesse in Madness in de HMH onlangs?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog interesse in Madness in de HMH onlangs?
Ik zie voorlopig geen reden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Waar staat die 862 voor, vraag ik me dan weer af
Hmm ik denk dat ik m'n Twitter account ga lockenRealtime in Google gevonden worden is niet iets waar ik fan van ben, ook al staat alleen mijn voornaam er in.
een week!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je weer in Amsterdam bent?
En wat is het eerste dat je qua activiteit gaat ondernemen dan?
Boerenkoel stoemppoet miet rukwurst natuurlijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eten (broodje rookworst op schiphol)
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versiequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Hier ook even de spam verspreiden:
ESF_FOK Shalalie als gratis ringtone? http://bit.ly/b6Dspw
Verras morgen jouw collega's, klasgenoten, vrienden en familie . Dankzij een FOK! user!
9 minutes ago via TweetDeck
Heb 10 minuten zitten knutselen en nu gaat dat ding via Twitter de wereld rond...![]()
ESF_FOK is overigens niet mijn Twitter-account...
Title says it all...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versie.
Ik heb hem gezien. dankjewel!! Morgen even luisteren. Peaceman is een serie aan het kijken en ik ben net terug van de kapster.quote:
Deze ken je wel al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik verwachtte een of andere fouter overgang naar een hardcore/terror remix ofzo... maar het is dus de 'gewone' shortKUT versie.
Ik ook, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind het nummer van de mosselman beter dan het origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |