Ow okay. Jij bent een expert en zal anders luisteren dan ik dat doe. Voor een leek zoals ik, is het goed te luisiteren!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is opgenomen op 15 meter afstand van de linkerspeaker vanuit het publiek, daarom hoor je af en toe wat gebral er tussen door.
En ik vind het geluid wat weinig ruimtelijk, maar dat komt dus doordat het vrijwel rechtstreeks uit de speaker in de microfoons komt.
Zelf hou ik meer van wat ruimtelijk geluid en dus neem ik meestal zelf op op wat meer afstand van de speakers, vanuit het centrum van de concertlokatie, het zgn. dead center.
Het is duurder omdat ze het zelf minder groot kunnen inkopen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als ISP meer voorkeur geeft aan het beschikbaar stellen van data, dan aan het opnemen van data. Je stelt daarvoor dan een Quality Of Service (specifieke toewijzing bandbreedte aan een bepaalde datastroom) in van bijv. 75% down en 25% up. De upstream knijp je dan min of meer af ten bate van de downstream.
Maar waarom het dan duurder is als het toch niet 100% beschikbaar is?
Also, dan loop ik iets achterquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In Enschede bijvoorbeeld:
http://www.kpn.com/glasvezel/pakketten/tot-aan-huis.htm
100 / 100 lijntje verkrijgbaar.
Wat moet je hier nou mee. Als ze nou 2012 hadden neergezet. Of 2018. Wat verteld mij dat? Als je niet weet wat de gevolgen van zulke bezuinigingen zijn...dank kun je dat toch nooit zonder boe of ba beantwoorden? En dat zullen de meesten wel doen. "Tekort weg = goed"quote:Stelling 1
De regering moet vele miljarden bezuinigen. Uiterlijk in 2015 moet het tekort op de rijksbegroting zijn weggewerkt.
Het is dat je het zegtquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Nadat het bij mij jaren duurde voodat ik de dubbele lading van KPN's Flexibel doorhad, zo heb ik NU pas de dubbele lading van de Stemwijzer door
Als ik "eens" stem..dan bedoel ik dat ik vind dat die mensen moeten kunnen blijven zitten waar ze zitten. Maar dat wil ik juist niet. Als ik "oneens" stem, dan zeg ik dat ik vind dat ze mogen blijven zitten en niet meer moeten betalen.quote:Te veel mensen met hogere inkomens wonen in sociale huurwoningen. Zij moeten daarom voor dezelfde woning meer huur gaan betalen dan mensen met lagere inkomens.
quote:Stelling 21
Om kiezers meer invloed te geven moeten ze de mogelijkheid hebben via een referendum beslissingen van de landelijke politiek terug te draaien.
Ik kom op de VVD uit.quote:
Ik dus ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vertrouw die stemwijzers voor geen meter.
quote:Ik moet volgens die testen stemmen op de SGP, CU of op de PVV. Hoezo uitersten.
Wat wil je kwijt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef iamredleader het volgende:
is er dan nog iemand om mee te slowchatten?
Dat dus...quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zat net wat verder weg en ik mis inderdaad een beetje "diepte". Het is een beetje vlak. Bedoel je dat met ruimtelijk geluid?
M'n studieschuldquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat wil je kwijt?
Wat knap van mezelf dat ik het gehoord heb...quote:
Valt wel mee:quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vertrouw die stemwijzers voor geen meter.
Ik moet volgens die testen stemmen op de SGP, CU of op de PVV. Hoezo uitersten.
Vooral op immigratie gebied is PVV rechts.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PVV is ZOVEEL rechtser dan dat
Brandvoting: VVD
Voor DSL en kabel is het simpelweg zo dat de appatuur die het signaal moduleert aan de consumentenkant van 'minder goede' kwaliteit is (en moduleren is lastiger dan demoduleren). Prima, want consumenten downloaden toch veel meer dan ze uploaden. Als je SDSL oid neemt dan ben je duurder uit omdat je iets speciaals wilt (ander modem en volgens mij ook een andere DSLAM). Bovendien zitten op SDSL-lijnen vaak extra dienstenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als ISP meer voorkeur geeft aan het beschikbaar stellen van data, dan aan het opnemen van data. Je stelt daarvoor dan een Quality Of Service (specifieke toewijzing bandbreedte aan een bepaalde datastroom) in van bijv. 75% down en 25% up. De upstream knijp je dan min of meer af ten bate van de downstream.
Maar waarom het dan duurder is als het toch niet 100% beschikbaar is?
Het is mij niet duidelijk wat ze in dat plaatje bedoelen met 'links' en 'rechts', want dat wordt meestal gebruikt als synoniem voor 'progressief' en 'conservatief' (wat hier juist op een aparte schaal staat). Ik denk dat 'rechts' eigenlijk 'liberaal' moet zijn (en dan moeten CDA en SGP een heel stuk naar linksquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PVV is ZOVEEL rechtser dan dat
Brandvoting: VVD
andrelon had ik ook hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk wat ze in dat plaatje bedoelen met 'links' en 'rechts', want dat wordt meestal gebruikt als synoniem voor 'progressief' en 'conservatief' (wat hier juist op een aparte schaal staat). Ik denk dat 'rechts' eigenlijk 'liberaal' moet zijn (en dan moeten CDA en SGP een heel stuk naar links
Oja, brandvoting: PVV. Nou, ok, goh, tja.Zal het Unicef zijn geweest of Andrelon wat me over het randje heeft geduwd?
Ik heb de nano, neemt niet zoveel ruimte in in de woonkamerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef zebaz het volgende:
Heb jij geen tv van iPod dan? Ik wel, vergrootglas erbij, handig hoor
Ik heb een TV van Creative Zenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef zebaz het volgende:
Heb jij geen tv van iPod dan? Ik wel, vergrootglas erbij, handig hoor
Dan hebben wij dezelfde merkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Brandvoting ---> Welk merk electronica kies je? JVC, Panasonic enz enz..en dan opeens: "iPod"
Serieus? Wat een domme bedoening
Maar volgens BV heb ik: CDA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |