quote:
Bekende auto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook verkrijgbaar met 5 liter V8
Maar dat is niet zo gekquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is aanmerkelijk sneller dan dat ik hem gisteren uploade...
Bijna...... ik heb net mn ontbijt pas op...quote:
Dat zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
@MM ik ben aan het luisteren nu, voor zover ik me nog kan herinneren, is de opbouw van de nummers hetzelfde als vorig jaar op Pinkpop.
Nee, het is normaal, de instellingen bij je ISP bepalen dat.quote:
Ja, ik ben begonnen aan 4 van huis meegenomen bammetjes.quote:
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is normaal, de instellingen bij je ISP bepalen dat.
Quality of Service zal wel meer toegewezen zijn aan downloaden dan aan uploaden, maar of dat vandaag de dag nog logisch/noodzakelijk is, betwijfel ik...
Zal het eens met onze netwerkleverancier er over hebben waarom dat zo is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.
Wat een luizenleventje heb jij toch...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Jeuj studiepunten gekregen voor een vak waar ik al tijden geen klap meer aan doe(voor de kenners:: Studieloopbaan Begeleiding
)
Niet als je glasvezel hebt. Sterker nog, bij mijn weten kun je glasvezel bij KPN momenteel alleen nog maar synchroon krijgen (als je het al kunt krijgen).quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want upstream is altijd duurder dan downstream.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Het is ooit begonnen en sindsdien nooit meer echt veranderd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal het eens met onze netwerkleverancier er over hebben waarom dat zo is...
Als consument? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet als je glasvezel hebt. Sterker nog, bij mijn weten kun je glasvezel bij KPN momenteel alleen nog maar synchroon krijgen (als je het al kunt krijgen).
Ik vind het trouwens best goede kwaliteit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen.
Bij veel van de gereunieerde bands is het meestal een 'best of' concert waarbij dan dezelfde setlist gehanteerd wordt.
Ik kan me voorstellen dat je als ISP meer voorkeur geeft aan het beschikbaar stellen van data, dan aan het opnemen van data. Je stelt daarvoor dan een Quality Of Service (specifieke toewijzing bandbreedte aan een bepaalde datastroom) in van bijv. 75% down en 25% up. De upstream knijp je dan min of meer af ten bate van de downstream.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Het is ooit begonnen en sindsdien nooit meer echt veranderd.
Wij hebben wel synchrone lijntjes gehad(2 Mbit/s up/ 2 Mbit/s down) maar die waren meteen een stuk duurder.
In Enschede bijvoorbeeld:quote:
Nog niet, alhoewel de initiatieven om overal glasvezel te leggen er nu wel al zijn.quote:
Het is opgenomen op 15 meter afstand van de linkerspeaker vanuit het publiek, daarom hoor je af en toe wat gebral er tussen door.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best goede kwaliteit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |