Dat voelt gewoon zo goed, of ze nou een week in het ziekenhuis gelegen hebben of een maand of 3 maanden. Het is zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Keshet, wat goed!Gefeliciteerd!
En wat spannend ook!
Toen Oscar op de kinderafdeling lag ging er ook net een stel voor het eerst naar huis met hun te vroeg geboren kindje, zo gaaf om die blijdschap en trots op hun gezichten te zien toen ze hun dochtertje in de cosi stopten!![]()
Nou... ik was ook wel heel blij toen we Oscar mee naar huis mochten nemen na een paar dagen, maar dat was voor mijn gevoel toch wel anders dan iemand wiens kindje daar 2 maanden heeft gelegen ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat voelt gewoon zo goed, of ze nou een week in het ziekenhuis gelegen hebben of een maand of 3 maanden. Het is zoom je kindje mee te mogen nemen
ik zit helemaal in het verkeerde topic
Wat ben ik enorm blij voor jullie zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Keshet het volgende:
Ah, wat lief van jullie!![]()
Ik vind het echt super spannend en het zal best zwaar worden, maar men, wat ben ik blij zeg!
Ze mag (als er geen gekke dingen gebeuren) zaterdag mee. Eventueel zondag, dat ligt helemaal aan ons.
Nu nog even het huis helemaal in orde maken en allerlei praktische zaken regelen (thuiszorg voor het vervangen van de sonde, kraamzorg, etc.)
D'r gordijntjes moeten ook nog opgehangen worden, dat heb ik steeds maar uitgesteld omdat ik het 'af-zijn' van het kamertje zo confronterend vond.
Vandaag heb ik luiers gekocht.
Zaterdag zijn wij eindelijk het stel wat het ziekenhuis uitloopt met hun kindje in de maxi-cosi!![]()
Thuis sjouwen met water voor een badje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Keshet het volgende:
Zaterdag zijn wij eindelijk het stel wat het ziekenhuis uitloopt met hun kindje in de maxi-cosi!![]()
Ja, he, schop mij even van m'n roze wolk zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Thuis sjouwen met water voor een badje.
Vieze, stinkende luieremmers vervangen.
's Nachts een paar keer wakker worden.
Vier keer per dag stofzuigen.
Wedden dat je ervan geniet de vloer te dweilen als ze in bad is geweest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, he, schop mij even van m'n roze wolk zeg!![]()
![]()
Beschuit met muisjes!![]()
Kraamvisite!![]()
Babylachjes!![]()
Knuffelen met een vers gebadderd baby'tje!![]()
Buiten wandelen met een heeel lief slapend baby'tje!![]()
Bankhangen met een slapen frummeltje op je borst.![]()
M'n meisje komt gewoon thuis!![]()
![]()
En hier begon ik te wenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Keshet het volgende:
Dat had ik ook toen de bevalling werd ingeleid. Zat ik in mijn comfortabele outfit in het ziekenhuisrestaurant een gebakje te eten en je zag de mensen denken: "Dat is een aanstaande mama!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:46 schreef Twinkly het volgende:
En al die mensen die je dan nakijken "dat is een nieuwe mama"![]()
![]()
Keshet heeft toch een tijdje geleden al haar uitgerekende datum 'gehad'?quote:Zou Teigetje nu 37 weken zijn geweest als ze nu geboren zou zijn?
hier komt spuit 11...quote:
maandagquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef mijsje het volgende:
[..]
hier komt spuit 11...heb ik nou je verjaardag gemist? of was het vandaag?
![]()
![]()
van harte gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
Ssjttquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef ymme het volgende:
Thomas lekker in je eigen bedje slapen hoor
En nog steeds niet aan de deur staat luisteren Leonieke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy, wat fijn dat het goed gaat! Leuk ook om zelf een nieuwe laptop uit te zoeken... hihi
Ik heb echt een crappy frusto dag op mijn werk en kan niet wachten tot ik over 2 uur weg kan en mijn muppet op kan halen... hopelijk is ze een beetje beter te pas dan afgelopen dagen en kunnen we lekker knuffelen en spelen voor ze naar bed mag.![]()
Ik zeg: solliciterenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb een job-idee!
Slaapdiensten draaien in zorginstellingen
hahaaaaaquote:
dan kan ze nog niet slapenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
wil je mijn nachtdiensten doen?? ik mag vanaf juni weer aan de bak in de nacht....
neej dat klopt; maar ik vermoed dat een nachtje bij mij op de IC in sommige gevallen rustiger is dan een nacht thuisquote:
naja momenteel is vriendlief nog werkloos; dus nu is het nog geen probleem...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef NieuweUser het volgende:
Hoe ga je dat dan doen BJ, een dagdeel naar het kdv zodat je kunt slapen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef leonieke het volgende:
Thomas zal dus Rienks voorbeeld volgen al mag hij nog x aantal jaar wachten vooraleer hij aan zijn piemel zit en dan wil ik het ook niet weten
Mijn god daar heb ik zelfs nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan vind je als moeder harde sokken onder het bed![]()
Leuk he, jongetjes
het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. hahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft zn handjes ook nooit echt 'bewonderd' die stopte ze ineens in zn mond en dan het liefst tot zn knokkels zodat ie gaat kokhalzenEn zn voetjes zijn ook leuk, die passen al bijna in zn mond
![]()
Nu is zn piemel ook helemaal hip. Zodra de luier af is verdwijnt dat handje naar beneden en moet ie ff grabbelenAls ie heeft gepoept moet ik er echt aan denken, anders zitten zn handjes onder de drek
![]()
Hebben andere 5 maanden kindjes dat ook al? Of is Rienk een uitzondering?
Sokjes in de poep, check vandaag!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. haha
voetjes vindt Evie overrated
en handjes in luier is tnt niet gebeurt; maar wel een goede reminder. thx Vlindur...
(overigens wel al een paar maal voetjes in de poepluier gehad... of sokjes haha).
ben moe; ga offline en lekker op bed voor de tv...
tot morgen!
Tot een jaar of 10 ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:17 schreef ymme het volgende:
Hier is de ochtend (voor mij miden in de nacht hihi) beter verlopen dan gisteren.
Om 05:30 Mart wakker. Ik speentje erin, knuffeldoek in z'n handen gegeven en weer terug naar m'n bed.
En om 06:30 had Mart er echt genoeg van. En om 06:50 fles![]()
Waar is die tijd gebleven dat meneer sliep tot 08:00 uur. (zal dit nog terug komen, of in iedergeval tot 07:00 uur ofzo).
En ze zeggen, ach je went eraan. Nou nee hoorBen nog steeds geen ochtendmens.
Mart gaat rond 19:30 uur naar bed. En dan rond 22:30 uur nog een flesje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:34 schreef leonieke het volgende:
Ymme, wanneer gaat Mart 's avonds slapen? 6.30u vind ik best lekker klinken, hoor
Hier precies hetzelfde laatste dagen! Grappig! Ik vind dat ik absoluut niks te klagen heb hoor, we mogen hartstikke blij zijn dat ze zo goed slapen johquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef ymme het volgende:
Hij is dus al wel om 05:30 wakker. En met 2 of 3 keer speen blijft hij tot 06:30 tevreden.
Dat was echt pure verwennerij iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef ymme het volgende:
Ik weet dat hij heel goed slaapt.
Maar we zijn verwend. Eerder was het laatste fles 22:00 uur en dan werd meneer om 08:00 uur wakker.
Ik moest even hard op lachen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Libell, dat is schrikken zeg!
Piemel graaien schijnen alle jongetjes op een gegeven moment te doen. Vrienden van ons vertelden van de week nog dat het een wonder is dat hun zoon (moet nog 2 worden) zijn piemel nog heeft, want die trok er soms zo hard aan dat ze dachten dat hij hem eraf zou trekken
Hier wordt ook driftig op vuistjes en vingers/duimen gesabbeld. Ook sabbelt Harry graag op mijn arm of mouw, randje van de doek, randjes van zijn eigen kleding etc.
Harry sliep hier van de week bijna 8 uur doorom de volgende dag voor 2 nachtvoedingen te komen ipv 1
![]()
Ik ben me ervan bewust dat het gisteren misschien het grote lot was dat ik heb gewonnen en dat het nu misschien niet meer goed zal gaan. Thomas is gewoon doodmoe, maar wil alleen maar bij mij of bij P. slapen overdag. Maar één keer niezen of hoesten of een verkeerde beweging en hij is weer wakker. En idd, je krijgt heel weinig gedaan in huis. Ik ben nu niet dé huisvrouw bij uitstek, maar als ik het al op mijn heupen krijg, dan is het vrij frustrerend aan het wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, het is ook fijn als je vanalles in huis kan doen. Harry wil hier overdag alleen bij mij slapen. En dat terwijl het een week zo goed ging met in bed leggen! Nu slaapt hij max een half uur of 3 kwartier. Daarna is het echt hard brullen en slaapt hij verder bij mij. Hij is dus blijkbaar wel moe. Ik snap ook niet waarom hij tussendoor wakker wordt en het dan zo op een brullen zetten![]()
Dus ik krijg maar weinig in huis gedaan...
Het zijn misschien krampjes. Naar de avond toe worden die meestal slechter (hebben ze al meer lucht binnen gekregen). De krampjes zijn hier al veel verminderd (zeker nog niet helemaal weg) maar we hebben hier regelmatig met de handen in het haar gezeten (en dan maar trappelen met zijn beentjes en wrijven over zijn buik).quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:32 schreef Morretje het volgende:
Gefeliciteerd Marlinde!![]()
En Minke lekker gegroeid!![]()
Hier gaat het ook goed, Mevrouw was zondag alweer gegroeid, gister bijna d'r geboortegewicht weer gehaald.![]()
Ze is een intens tevreden baby, behalve tussen 16.00 en 19.00 ongeveer..
Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar meequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat ook leuk is
Mensen die zichzelf uitnodigen voor de doop van Thomas![]()
Een vriend van mijn schoonouders is altijd fotograaf bij speciale gelegenheden en nu heeft hij zichzelf uitgenodigd om foto's te nemen en de doop te filmenOké, is handig, maar we hebben geen plaats hier om nog twee grote mensen extra aan tafel te zetten dus moeten we nu nog aan een extra tafel zien te geraken om hier in de living (die niet zo groot is) bij te plaatsen. We hebben zelfs niet genoeg borden, besef ik nu
![]()
(en wat gaat P. blij zijn als ik dat blije nieuws ga verkondigen
)
Hoest met je mama? Dat was toch vandaag hè? Of is het morgen pas?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar mee![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die veeeeels te dure schilder?
Ik wilde net zeggen: een extra eter lijkt me het probleem niet, als je hem maar niet hoeft betalenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar mee![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die veeeeels te dure schilder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik welquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Leonie, ik ben ook erg blij met LauraZe is echt een vriendin geworden
![]()
We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer héquote:Ik snap die schilder echt niet. Jullie hadden hem toch al eens verteld dat hij te duur was toch? Hoe reageerde hij er op?
Super dat het zo goed gegaan is om te etenquote:Rienk heeft net een wortel-aardappel prakje opEn daarna om het weg te spoelen een paar serieuze slokken diksap, dat wilde hij eerst niet, dus ik ben helemaal blij
Nu ligt hij in de box te spelen en hij is Sophie aan het op eten zo te zien. Oh, nu wil hij een andere knuffel op eten. Zou hij nog honger hebben?
Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje verquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:22 schreef leonieke het volgende:
Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik wel![]()
Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'quote:We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer hé).
Ja, het eten gaat weer steeds beter.quote:Super dat het zo goed gegaan is om te etenHier heeft Thomas op 10 minuten tijd zijn fles van 165cc binnengekloekt (maar hij had dan ook al niet meer gegeten van 13u)
Niet echt, nog geen enkel Belgisch forum gevonden waar ik me goed voel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje ver![]()
Zijn broer is duidelijk niet van dat principequote:Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'
Johan zijn vader en broers (Familie bouwbedrijf) hebben ons dakkapel gedaan, maar ook voor de familie prijs![]()
Inderdaad. Al lukt het vanavond (moedermelk) weer veel moeilijker. Hij is al 25 minuten bezig over 100cc. En maar vechten met de fles en zijn middelvinger opsteken. Ja, we hebben een welgemanierde zoonquote:Ja, het eten gaat weer steeds beter.Het vaste voedsel nog niet geweldig, maar dat mag, hij is 5 maanden
Lekker dat Thomas ook zo goed de fles drinkt nu!
![]()
Leuke foto's en wat fijn dat het zo goed gegaan is met Tessaquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:55 schreef Marlinde het volgende:
Egopost/
Bedankt voor alle felicitatiesHeb verder nog geen tijd/zin
om te reageren.
Tessa opgehaald bij Oma (heeft dr nacht daar geslapen) Is zo goed gegaan! Ligt nu in mn armen te slapen
Even wat foto's vanuit t fototopic hier ook
Jurkje door Oma gemaakt
[ afbeelding ]
Officieel man & vrouw
[ afbeelding ]
Trouwboekje bekijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ons gezin
[ afbeelding ]
Je was nog vergeten te zeggen dat die direct nadat het washandje weggerukt is, ging plassen. Hier tenminste wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, klinkt bekend. tenminste van elibij hem deden we altijd een washandje erop tegen wildsproeien, en hij had een tijdje dat de sport was om het washandje door de kamer te smijten
Even inbreken en eenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:31 schreef Keshet het volgende:
Teigetje komt niet zaterdag maar zondag naar huis. Om een lang verhaal kort te maken: Dat is gewoon even praktischer. Dat ene dagje kan er nu ook nog wel bij!
Nog maar 3 nachtjes slapen en ze is thuis!
Niet echt, ik vermoed een 150tal km.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
Leonieke, ik was vandaag in Achel, maar dat is vast niet vlakbij ofwel?
Mooie foto's marlinde!
Hier vannacht moeten voeden @vakantiepark. F. Werd gillend wakker. Nog 1 dagje en zo esf kijken.
Mooie curves'
Vlindur, succes voor jou, maar vnl voor je mama heel veel succes.
52 is véél te jong. Ik weet niet hoe het is om je ouder aan een slopende ziekte te verliezen, maar ik kan me je berusting goed voorstellen. Ik heb zelf eigenlijk nooit berusting gevonden. Het klinkt stom, maar ik probeer er zo min mogelijk over na te denken dat mijn vader er niet meer is en daardoor is het net alsof alles bij het normale is gebleven. Ik kan mezelf zelfs wijsmaken dat hij vorige week nog met Ivan heeft geknuffeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bedankt allemaal, ik ben er wel heel nuchter onder moet ik zeggen. Dit verbaasde de artsen op de IC ook wel een beetje. Maarja, ik heb al jarenlang afscheid genomen van haar. Dit komt niet als donderslag bij heldere hemel. Dat maakt het voor mij toch 'makkelijker'. Maar toch, ze was pas 52 en dat is natuurlijk veel te jong.
Haha, ja hier werkt dat ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:48 schreef ymme het volgende:
Mart was een beetje drammerig. Nu heb ik hem in de wipstoel voor baby-tv gezet
En stil.
Hij kijkt er ook echt na![]()
En stiekem vind ik het ook wel grappig om naar te kijken
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan... We hebben toevallig gister een wipstoel cadeau gekregenquote:
Ik hoop alleszins dat het vlug verbetert. We moeten vanavond namelijk weg, morgenavond ook en zondag wordt hij gedoopt. Niet het ideale moment om sprongetjes te makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Lijnloos het volgende:
Baldria...welkom hier bij de kleine babes! En nog gefeliciteerd met Jasmijn...
Leo, geen idee of het een sprongetje is... wellicht wel, maar dat ie er dan wat later last van heeft.
quote:
Oh maar dat ben ik volledig met je eens hoor. Vond het alleen zo toevallig dat onze buren ook om half 8 begonnen met betonboren dat ik me afvroeg of je soms vlakbij me woondequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef octopussy het volgende:
Stiemie, ik vind het eigenlijk een beetje aso om zo vroeg zo veel herrie te gaan maken. Maar ja, ik wil toch ook niet meteen daar voor de deur staan met klachten. Dat is geen leuke kennismaking
* octopussy is een softie
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
"Mama is nu in de ic, alles is goed gegaan, geen complicaties" <- van mijn vader
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar Laura, tot ooit!![]()
Bedankt allemaal!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
"Mama is nu in de ic, alles is goed gegaan, geen complicaties" <- van mijn vader
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal!
Harstikke fijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal!
Ja, maar diegene heeft het dan maar voor 1 nachtje en weet het van tevoren! Ik zou het serieus eens in overweging nemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
En de kinderen een nacht weg durf ik niet zo goedTen eerste ben ik tegen 'lekker laten huilen' maar dat betekent dus dat ik iemand anders, die het niet gewend is, opzadel met een érg gebroken nacht...
Gene tips hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef NieuweUser het volgende:
Even een vraagje over hapjes. Isa is nu bijna 5 maanden, en over een paar weekjes wil ik beginnen met fruit / groente. Ik heb er al een aantal dingen over gelezen, maar hoe hebben jullie het begin aangepakt? En met welk eten zijn jullie begonnen?
Ja inderdaad, dat heb ik eens gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef freecell het volgende:
Ow, maar wel elke keer een paar dagen achter elkaar hetzelfde
kwartetverpesterdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef NieuweUser het volgende:
Free wat goed dat de Berg weg is! Maar wel jammer van de eczeem! Over de reflux heb ik helaas geen tips voor je!
wel foto's maken hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat heb ik eens gehoord.
Ben benieuwd hoe Isa het zal vinden!
Ja zeker!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
wel foto's maken hè?
En als ze iets niet lusten, stug blijven aanbieden(niet opdringen, wel aanbieden)
En als ze bijna 2 zijn lusten ze álles wat ongezond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikke? jij bent degene die zo ver weg woont!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef freecell het volgende:
Asy, je bent lief(en je woont een klote end weg inderdaad
)
Aller eerst even feliciteren: Baldria van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef NieuweUser het volgende:
Even een vraagje over hapjes. Isa is nu bijna 5 maanden, en over een paar weekjes wil ik beginnen met fruit / groente. Ik heb er al een aantal dingen over gelezen, maar hoe hebben jullie het begin aangepakt? En met welk eten zijn jullie begonnen?
Het is uiteindelijk zondag geworden. Niets ernstigs maar was praktischer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:05 schreef Lijnloos het volgende:
Ik dacht trouwens dat Teigetje vandaag al naaar huis mocht, heb ik ergens overheen gelezen?
Veel plezier gewenst! Hopelijk worden er mooie foto's gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2010 07:57 schreef leonieke het volgende:
Thomas wordt vandaag gedooptDus het wordt hier een heel drukke en lange dag. Hoogstwaarschijnlijk zal het dus tot morgen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |