Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar meequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat ook leuk is
Mensen die zichzelf uitnodigen voor de doop van Thomas![]()
Een vriend van mijn schoonouders is altijd fotograaf bij speciale gelegenheden en nu heeft hij zichzelf uitgenodigd om foto's te nemen en de doop te filmenOké, is handig, maar we hebben geen plaats hier om nog twee grote mensen extra aan tafel te zetten dus moeten we nu nog aan een extra tafel zien te geraken om hier in de living (die niet zo groot is) bij te plaatsen. We hebben zelfs niet genoeg borden, besef ik nu
![]()
(en wat gaat P. blij zijn als ik dat blije nieuws ga verkondigen
)
Hoest met je mama? Dat was toch vandaag hè? Of is het morgen pas?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar mee![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die veeeeels te dure schilder?
Ik wilde net zeggen: een extra eter lijkt me het probleem niet, als je hem maar niet hoeft betalenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar mee![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die veeeeels te dure schilder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik welquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Leonie, ik ben ook erg blij met LauraZe is echt een vriendin geworden
![]()
We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer héquote:Ik snap die schilder echt niet. Jullie hadden hem toch al eens verteld dat hij te duur was toch? Hoe reageerde hij er op?
Super dat het zo goed gegaan is om te etenquote:Rienk heeft net een wortel-aardappel prakje opEn daarna om het weg te spoelen een paar serieuze slokken diksap, dat wilde hij eerst niet, dus ik ben helemaal blij
Nu ligt hij in de box te spelen en hij is Sophie aan het op eten zo te zien. Oh, nu wil hij een andere knuffel op eten. Zou hij nog honger hebben?
Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje verquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:22 schreef leonieke het volgende:
Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik wel![]()
Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'quote:We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer hé).
Ja, het eten gaat weer steeds beter.quote:Super dat het zo goed gegaan is om te etenHier heeft Thomas op 10 minuten tijd zijn fles van 165cc binnengekloekt (maar hij had dan ook al niet meer gegeten van 13u)
Niet echt, nog geen enkel Belgisch forum gevonden waar ik me goed voel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje ver![]()
Zijn broer is duidelijk niet van dat principequote:Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'
Johan zijn vader en broers (Familie bouwbedrijf) hebben ons dakkapel gedaan, maar ook voor de familie prijs![]()
Inderdaad. Al lukt het vanavond (moedermelk) weer veel moeilijker. Hij is al 25 minuten bezig over 100cc. En maar vechten met de fles en zijn middelvinger opsteken. Ja, we hebben een welgemanierde zoonquote:Ja, het eten gaat weer steeds beter.Het vaste voedsel nog niet geweldig, maar dat mag, hij is 5 maanden
Lekker dat Thomas ook zo goed de fles drinkt nu!
![]()
Leuke foto's en wat fijn dat het zo goed gegaan is met Tessaquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:55 schreef Marlinde het volgende:
Egopost/
Bedankt voor alle felicitatiesHeb verder nog geen tijd/zin
om te reageren.
Tessa opgehaald bij Oma (heeft dr nacht daar geslapen) Is zo goed gegaan! Ligt nu in mn armen te slapen
Even wat foto's vanuit t fototopic hier ook
Jurkje door Oma gemaakt
[ afbeelding ]
Officieel man & vrouw
[ afbeelding ]
Trouwboekje bekijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ons gezin
[ afbeelding ]
Je was nog vergeten te zeggen dat die direct nadat het washandje weggerukt is, ging plassen. Hier tenminste wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, klinkt bekend. tenminste van elibij hem deden we altijd een washandje erop tegen wildsproeien, en hij had een tijdje dat de sport was om het washandje door de kamer te smijten
Even inbreken en eenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:31 schreef Keshet het volgende:
Teigetje komt niet zaterdag maar zondag naar huis. Om een lang verhaal kort te maken: Dat is gewoon even praktischer. Dat ene dagje kan er nu ook nog wel bij!
Nog maar 3 nachtjes slapen en ze is thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |