abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81973909
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat ook leuk is

Mensen die zichzelf uitnodigen voor de doop van Thomas

Een vriend van mijn schoonouders is altijd fotograaf bij speciale gelegenheden en nu heeft hij zichzelf uitgenodigd om foto's te nemen en de doop te filmen Oké, is handig, maar we hebben geen plaats hier om nog twee grote mensen extra aan tafel te zetten dus moeten we nu nog aan een extra tafel zien te geraken om hier in de living (die niet zo groot is) bij te plaatsen. We hebben zelfs niet genoeg borden, besef ik nu (en wat gaat P. blij zijn als ik dat blije nieuws ga verkondigen )
Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar mee
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die veeeeels te dure schilder?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:14:09 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81974593
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoest met je mama? Dat was toch vandaag hè? Of is het morgen pas?
pi_81974708
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen: een extra eter lijkt me het probleem niet, als je hem maar niet hoeft betalen
pi_81974983
Mja het is maar aperitief, taart en verrassingsbrood hoor. Geen al te fancy gedoe. Ik zag het niet zitten om voor 11 volwassenen + 4 kids te koken (nu zijn het dus 13 volwassenen en 4 kids ).

En de veel te dure schilder? Die wordt zondag dooppeter van Thomas (maar heeft de kamer niet mogen schilderen, dat heeft P. zelf gedaan voor, na en tijdens het studeren Slaapkamers en de gang boven zullen we waarschijnlijk gewoon zelf schilderen. Beneden is er nog te veel oplapwerk om het zelf te doen. Dus daar zullen we niet onderuit kunnen, maar we kunnen toch al veel besparen door boven alles zelf te doen En ik vrees dat het hier beneden nog een tijdje zal duren. Ik zou liever eerst de tuin op orde hebben, daar zal Thomas volgend jaar meer aan hebben dan geschilderde muren in de woonkamer.).
pi_81975144
Mijn moeder ligt er nu al in, we gaan vanavond nog even langs met Rienk en morgen wordt ze geopereerd. Rienk breng ik rond 15:00 naar McLaura en dan ga ik naar dr toe. J. komt vanuit het werk naar het ziekenhuis. Spannend heur

Leo, Ook al is het niet Fancy, mensen die zich zelf uitnodigen hoeven niet een goeie plaats, schuif maar een krat bier tegen de vensterbak, heeft ie daar zijn tafel en stoel
Maar hij is wordt dus de Peter en hij wil alsnog de hoofdprijs voor het verven? Rare knakker
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:31:44 #156
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81975299
Heel veel sterkte en succes morgen Vlindur! Voor je mams, voor jou, en alle andere mensen die er mee te maken hebben.

Leonieke, ik zou me er ook niet al te druk om maken hoor. Dan maar wat krapper zitten aan tafel.

Teigetje komt niet zaterdag maar zondag naar huis. Om een lang verhaal kort te maken: Dat is gewoon even praktischer. Dat ene dagje kan er nu ook nog wel bij!
Nog maar 3 nachtjes slapen en ze is thuis!
A grand adventure has begun.
pi_81975380
Ik vind het zo super trouwens van McLaura dat ze Rienk wil opvangen (en dat zet ik speciaal niet in sub, maar in gewone letters omdat ik het echt vind). Ik hoop echt dat de operatie heel vlot verloopt

Ik vind het gewoon een beetje raar dat hij zichzelf uitgenodigd heeft, maar ik weet wel dat P. zijn broer altijd van zijn diensten gebruik heeft gemaakt en waarschijnlijk is hij daar vanuit gegaan dat wij dat ook wel wilden doen

En wat die hoofdprijs betreft? Tjah... ik snap het ook niet goed. Moest mijn zus kunnen schilderen dan ben ik zeker dat ze ons hier gewoon zou komen helpen, zonder er geld voor te vragen, maar P. zijn broer? Tjah, dat is aan minimum 35 euro per m² blijkbaar (en je wil niet weten hoe vaak mensen hier binnenkomen en zeggen: "moh is dat hier nog niet geschilderd? Alé, P. ge moet dat ne keer vragen aan jouw broer, die kan dat hier toch op 1, 2, 3 in orde brengen." Wel grappig trouwens dat de tante van P. nogal van de kaart was toen ze de factuur voor haar schilderwerken kreeg van zijn broer. Ze had ook niet verwacht dat het zó duur ging zijn )

En Teigetje zondag naar huis Ik kijk al helemaal uit naar de fotoshoot die zal volgen Wat moet dit zo spannend zijn voor jullie
pi_81975742
En ik durf het hier bijna niet zeggen, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81976474
Hoi, allemaal. Vandaag naar het consultatie bureau geweest en wederom prikjes gekregen en verders gaat alles goed. Onze bink is in 1 maand tijd bijna 5 hele cm gegroeid en iets minder dan 1 kilo aangekomen.

Vlinder heel veel sterke morgen.
Leonieke! Heerlijk toch dat Thomas zo goed slaapt nu
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:01:54 #161
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81976626
Faja!
Wat doet je kereltje het geweldig zeg! Hoe gaat het met jou?
A grand adventure has begun.
pi_81977164
Leonie, ik ben ook erg blij met Laura Ze is echt een vriendin geworden
Ik snap die schilder echt niet. Jullie hadden hem toch al eens verteld dat hij te duur was toch? Hoe reageerde hij er op?

Bedankt allemaal, ik zal morgen of zaterdag wel even updaten.

Faja, fijn dat ie zo goed groeit!

Keshet, had je je kinderkamer al eens online gegooid?
En ik vind het nog steeds zo gaaf dat ze naar huis mag! En als dat ene nachtje eigenlijk alleen maar beter uitkomt is het ook super

Rienk heeft net een wortel-aardappel prakje op En daarna om het weg te spoelen een paar serieuze slokken diksap, dat wilde hij eerst niet, dus ik ben helemaal blij Nu ligt hij in de box te spelen en hij is Sophie aan het op eten zo te zien. Oh, nu wil hij een andere knuffel op eten. Zou hij nog honger hebben?
pi_81977292
Faja mooie curves En wat is hij veel gegroeid als je de lengtecurve bekijkt. Echt een groeispurtje.

En echt wel heerlijk. Zowel voor ons (we krijgen iets gedaan) en voor hem (hij is goed uitgerust). Hopelijk snapt hij nu hoe het moet
pi_81977510
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Leonie, ik ben ook erg blij met Laura Ze is echt een vriendin geworden
Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik wel
quote:
Ik snap die schilder echt niet. Jullie hadden hem toch al eens verteld dat hij te duur was toch? Hoe reageerde hij er op?
We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer hé ).
quote:
Rienk heeft net een wortel-aardappel prakje op En daarna om het weg te spoelen een paar serieuze slokken diksap, dat wilde hij eerst niet, dus ik ben helemaal blij Nu ligt hij in de box te spelen en hij is Sophie aan het op eten zo te zien. Oh, nu wil hij een andere knuffel op eten. Zou hij nog honger hebben?
Super dat het zo goed gegaan is om te eten Hier heeft Thomas op 10 minuten tijd zijn fles van 165cc binnengekloekt (maar hij had dan ook al niet meer gegeten van 13u)
pi_81978641
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:22 schreef leonieke het volgende:

Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik wel
Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje ver
quote:
We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer hé ).
Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'
Johan zijn vader en broers (Familie bouwbedrijf) hebben ons dakkapel gedaan, maar ook voor de familie prijs
quote:
Super dat het zo goed gegaan is om te eten Hier heeft Thomas op 10 minuten tijd zijn fles van 165cc binnengekloekt (maar hij had dan ook al niet meer gegeten van 13u)
Ja, het eten gaat weer steeds beter. Het vaste voedsel nog niet geweldig, maar dat mag, hij is 5 maanden Lekker dat Thomas ook zo goed de fles drinkt nu!
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:59:33 #166
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81978977
Vlindur, heel veel sterkte morgen!

Verder niet echt bijgelezen. Het is gelijk hectisch op mijn werk en vandaag ook direct rennen en vliegen om op tijd op het CB te zijn. Gelukkig waren we net op tijd. Prikjes vielen mee en hij is nu al weer vrolijk maar het is pas 2 uur geleden dus de 'klap' komt waarschijnlijk nog. Vanavond sporten en ik heb totaal geen zin, maar ja, even doorzetten.

Hier nog de curves van Daan:

Die lengte curve is een beetje een rommeltje, nog niet echt een duidelijke lijn maar dat meten gaat ook zo rommelig daar. Anyway, mooie lijntjes vind ik zelf.
pi_81980511
Ontzettende spuit elf hier, maar lees nu net pas dat Teigetje van het weekend naar huis mag. Wat ontzettend fijn Keshet Genieten met een hoofdletter G
pi_81980664
Mooie curves hier! Gaat lekker!
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:55:43 #169
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81981084
Egopost/

Bedankt voor alle felicitaties Heb verder nog geen tijd/zin om te reageren.
Tessa opgehaald bij Oma (heeft dr nacht daar geslapen ) Is zo goed gegaan! Ligt nu in mn armen te slapen

Even wat foto's vanuit t fototopic hier ook
Jurkje door Oma gemaakt

Officieel man & vrouw

Trouwboekje bekijken

Ons gezin
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81981296
Marlinde, gefeliciteerd! Een lief gezinnetje zo

Mooie groeicurves Faja en Happy
pi_81985202
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje ver
Niet echt, nog geen enkel Belgisch forum gevonden waar ik me goed voel.
quote:
Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'
Johan zijn vader en broers (Familie bouwbedrijf) hebben ons dakkapel gedaan, maar ook voor de familie prijs
Zijn broer is duidelijk niet van dat principe Is ook niet van het principe om te vragen wat het kost als P. daar x aantal uur bezig is met het herstellen van zijn pc, maar dat vergeten we best maar, hé
Ik zou het logisch vinden dat het voor een familieprijs zou zijn, maar hij vindt blijkbaar van niet
quote:
Ja, het eten gaat weer steeds beter. Het vaste voedsel nog niet geweldig, maar dat mag, hij is 5 maanden Lekker dat Thomas ook zo goed de fles drinkt nu!
Inderdaad. Al lukt het vanavond (moedermelk) weer veel moeilijker. Hij is al 25 minuten bezig over 100cc. En maar vechten met de fles en zijn middelvinger opsteken. Ja, we hebben een welgemanierde zoon
pi_81985547
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:55 schreef Marlinde het volgende:
Egopost/

Bedankt voor alle felicitaties Heb verder nog geen tijd/zin om te reageren.
Tessa opgehaald bij Oma (heeft dr nacht daar geslapen ) Is zo goed gegaan! Ligt nu in mn armen te slapen

Even wat foto's vanuit t fototopic hier ook
Jurkje door Oma gemaakt
[ afbeelding ]

Officieel man & vrouw
[ afbeelding ]

Trouwboekje bekijken
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ons gezin
[ afbeelding ]
Leuke foto's en wat fijn dat het zo goed gegaan is met Tessa
pi_81988177
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, klinkt bekend. tenminste van eli bij hem deden we altijd een washandje erop tegen wildsproeien, en hij had een tijdje dat de sport was om het washandje door de kamer te smijten
Je was nog vergeten te zeggen dat die direct nadat het washandje weggerukt is, ging plassen. Hier tenminste wel.

Ik post bijna nooit hier. Ondanks dat lees ik vaak her en der een beetje mee.

Voor Teigetje die zondag thuiskomt

voor Aviva die omrolde

Gefelictieerd nog Marlinde. Leuke foto's.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:16:24 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81989058
Leonieke, ik was vandaag in Achel, maar dat is vast niet vlakbij ofwel?

Mooie foto's marlinde!

Hier vannacht moeten voeden @vakantiepark. F. Werd gillend wakker. Nog 1 dagje en zo esf kijken.

Mooie curves'

Vlindur, succes voor jou, maar vnl voor je mama heel veel succes.
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:46:50 #175
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_81992305
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:31 schreef Keshet het volgende:

Teigetje komt niet zaterdag maar zondag naar huis. Om een lang verhaal kort te maken: Dat is gewoon even praktischer. Dat ene dagje kan er nu ook nog wel bij!
Nog maar 3 nachtjes slapen en ze is thuis!
Even inbreken en een voor Teigetje die naar huis mag dit weekend!! Eindelijk in haar eigen bedje, bij papa en mama, eindelijk thuis! Wat super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')