abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:50:33 #103
100412 mefke79
komt goed!
pi_81932308
Juh Keshet, eindelijk klaar met de ritjes naar het ziekenhuis! Ga enorm genieten van je meisje thuis.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81935918
Wat goed van Aviva

Hier gisteren ook zo eentje die per ongeluk rolde. S. had haar op het chaise longue gedeelte van de bank op haar buik gelegd en ik begon mijn zin: "kijk je uit, want voor je het weet..."
en toen lag ze dus pardoes op haar rug gelukkig wel de goede kant op gerold.

Heb trouwens eentje die snel gefrusteerd is (knuffeltjes die aan koordjes vastzitten, op de buik liggen, melk niet snel genoeg geserveerd) Ze heeft nu weer wat nieuws: met de lipjes stijf op elkaar, kinnetje omhoog en dan mmmmm mmmmm mmmm geluiden maken om de onvrede kenbaar te maken. Vind het er zo maf uitzien.

Dat gefrusteerde heeft ze niet van een vreemde; ik loop me al een paar dagen op te eten omdat ze buiten aan 1 stuk door toeteren met die achterlijke WK meuk
pi_81936547
Wat goed Aviva!!

En Hannah ook al! En die WK toeters hoor ik hier ook de hele dag Octo!
pi_81936652
Hoeraaaaaaaaaaaa, Teigetje zaterdag naar huis!
pi_81938826
Keshet, wat een heerlijk nieuws!!!

uit de tweede hand trouwens bericht dat ravi de tweede set prikjes prima doorstaat eerste keer ging ook prima, dus ik heb gewoon me ma gestuurd hij weegt inmiddels 3540 gram en de voorkeurshouding lijkt ook al wat minder te worden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_81938970
Goedzo Ravi !
pi_81939016
Mart is vandaag 12 weken alweer. Wat gaat de tijd toch hard. En had ik al gezegd dat ik verliefd ben op hem en dat het elke dag steeds meer en meer wordt? En dat hij heel lief is. En ik nooit meer zonder hem kan en wil en en... hyper. M'n schat

Maar nu heeft hij dus met 8 weken prikjes gehad, en nu moeten we 8 juni pas weer. Dan is hij 14 weken.
Dacht dat het bij 8/12/16 weken was ofzo.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:55:48 #110
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81939258
Ymme, hier is het ook zo hoor Ze hebben tegen ons gezegd dat er minstens 4 weken moet tussen zitten, maar dat het wel meer mag zijn.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:02:12 #111
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81939769
En wat hebben baby's van ongeveer 12 weken toch met hun handjes? Thomas steekt tegenwoordig zo vaak zijn handjes in zijn mond (voor het eten, na het eten, ... maakt niet uit). Hij heeft gelukkiglijk zijn duim nog niet ontdekt Wel schattig om te zien. Maar hij bekijkt ze wel nog niet zoals (was het?) Florian eens deed Enkel zuigen op zijn vuistje.
  Jubileum moderator woensdag 26 mei 2010 @ 21:10:27 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81940412
Jaaaa Keshet wat fijn
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_81941235
Rienk heeft zn handjes ook nooit echt 'bewonderd' die stopte ze ineens in zn mond en dan het liefst tot zn knokkels zodat ie gaat kokhalzen En zn voetjes zijn ook leuk, die passen al bijna in zn mond

Nu is zn piemel ook helemaal hip. Zodra de luier af is verdwijnt dat handje naar beneden en moet ie ff grabbelen Als ie heeft gepoept moet ik er echt aan denken, anders zitten zn handjes onder de drek
Hebben andere 5 maanden kindjes dat ook al? Of is Rienk een uitzondering?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:24:11 #114
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81941507
Thomas zal dus Rienks voorbeeld volgen al mag hij nog x aantal jaar wachten vooraleer hij aan zijn piemel zit en dan wil ik het ook niet weten
pi_81941692
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef leonieke het volgende:
Thomas zal dus Rienks voorbeeld volgen al mag hij nog x aantal jaar wachten vooraleer hij aan zijn piemel zit en dan wil ik het ook niet weten

Dan vind je als moeder harde sokken onder het bed Leuk he, jongetjes
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:29:05 #116
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81941875
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan vind je als moeder harde sokken onder het bed Leuk he, jongetjes
Mijn god daar heb ik zelfs nog niet aan gedacht spreken we nu af dat we altijd gaan doen alsof we niet weten waarom die sokken opeens hard zijn?
Of zouden we dan ook nog zo trots zijn op onze zoon en hier een foto posten van zijn eerste harde sok?
pi_81942676
Mart 12 weken! Voor zover ik weet gaat het niet zo zeer om weken als maanden, dus 2 maanden, 3 maanden, 4 maanden... en dan een hele tijd niks is Minke beloofd. Dus 14 weken klopt wel redelijk.

Minke heeft ook nooit echt haar handen "ontdekt" of zo, maar stopt ze wel te pas en te onpas (veel te ver) in haar mond. Haar piemel heeft ze nog niet ontdekt
Zo blij, geen harde sokken....
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:40:40 #118
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81942823
vlindur, klinkt bekend. tenminste van eli bij hem deden we altijd een washandje erop tegen wildsproeien, en hij had een tijdje dat de sport was om het washandje door de kamer te smijten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:45:17 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81943171
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft zn handjes ook nooit echt 'bewonderd' die stopte ze ineens in zn mond en dan het liefst tot zn knokkels zodat ie gaat kokhalzen En zn voetjes zijn ook leuk, die passen al bijna in zn mond

Nu is zn piemel ook helemaal hip. Zodra de luier af is verdwijnt dat handje naar beneden en moet ie ff grabbelen Als ie heeft gepoept moet ik er echt aan denken, anders zitten zn handjes onder de drek
Hebben andere 5 maanden kindjes dat ook al? Of is Rienk een uitzondering?
het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. haha
voetjes vindt Evie overrated

en handjes in luier is tnt niet gebeurt; maar wel een goede reminder. thx Vlindur...
(overigens wel al een paar maal voetjes in de poepluier gehad... of sokjes haha).

ben moe; ga offline en lekker op bed voor de tv...

tot morgen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:48:55 #120
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81943451
BJ ik doe al standaard de sokjes uit als het om een poepluier gaat en ik Thomas ergens anders ververs. Of ik moet eens reservesokken in de luiertas stoppen

Brabbelen tijdens het drinken uit de fles is hier ook megafun

Slaapwel
pi_81943679
Wij hebben al geen sokken meer, die gaan echt standaard binnen een minuut uit... dus we doen alleen malloits (damn, hoe schrijf je dat) aan bij Minke. Die gaan dus ook uit bij de luiers verschonen. Maar daarvoor trok ik altijd alles uit de buurt van poepluiers, heb geen zin in onnodig extra was of een vies kind.

Oh en hier is alles tijdens het drinken van de fles interessanter dan het drinken zelf. Maar waag het niet de fles weg te zetten, dan is het oorlog. Heel gezellig... En verschonen is nu ook een marteling aan het worden, alles in de kamer is leuker dan gewoon stil (-achtig) liggen en dus is de fun om zo vaak mogelijk van je ene zij naar de andere te rollen/worstelen.... *zucht* waar is die tijd dat ze nog niet zo veel konden... (grapje hoor, ik vind dit stiekum wel heeeel leuk)
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:11:12 #122
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81945190
Hier smijt Thomas tegenwoordig altijd zijn poep in de lucht als we de pamper willen toedoen (en ik ben al zo onhandig met die ondingen P. zucht vrij regelmatig dat die pamper weer niet helemaal goed zit). En inderdaad, rondkijken tijdens het drinken. Aan de borst was dat niet zo erg, waren het gewoon zijn ogen die ronddraaiden, maar met die flessen mag je echt constant meebewegen om de fles in zijn mond te kunnen houden

En misschien klinkt het niet zo heel lief van mij, maar man wat was het zalig dat Thomas vandaag meer dan 2u in zijn bedje heeft geslapen Mijn strijk is weggewerkt, was opgehangen, woonkamer en keuken opgeruimd, flessen en kolfgerief gesteriliseerd en dat allemaal terwijl ik alleen thuis was Hij mag dat nog doen
pi_81945431
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. haha
voetjes vindt Evie overrated

en handjes in luier is tnt niet gebeurt; maar wel een goede reminder. thx Vlindur...
(overigens wel al een paar maal voetjes in de poepluier gehad... of sokjes haha).

ben moe; ga offline en lekker op bed voor de tv...

tot morgen!
Sokjes in de poep, check vandaag!

En Lijnloos, over dat verschonen, dat klinkt ook erg bekend. Stil liggen is er niet meer bij!
pi_81947884
Oh wat heerlijk om dit toch te lezen
Lekker mopperen over onze liefste kindjes

En Leo, over die sokken is een deal

Rienk doet zn kont omhoog als ik de luier vast wil maken, dus luier onder de billen, beetje aantrekken zodat het bij zn billen langs zit en dan vast maken, maar bij het 'beetje aantrekken' doet ie zn bilpartij zodat ik die luier weer in m'n handen heb en dus weer opnieuw kan beginnen. En hij maar lachen

En meedraaien met de fles doet ie hier ook. En kwebbelen en gillen Oh joh, ik vind het echt steeds leuker he!
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:01:50 #125
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81948741
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat Thomas bij mij nog niet echt uit een fles wil drinken. Maar dat is dan ook weer lief omdat hij heel de tijd zijn kopje naar mijn borsten draait

Wel grappig trouwens dat het in het begin zo'n scène was om hem een andere pamper aan te doen (wenen en krijsen) en dat hij nu al begint te lachen vanaf dat hij in zijn blote billen ligt (alleen verdwijnt de glimlach als sneeuw voor de zon als er een camera in de buurt komt (heeft hij van zijn mama én papa vrees ik )

En Vlindur, kun je je de (foto)topics al voorstellen binnen x aantal jaar?
  donderdag 27 mei 2010 @ 02:38:15 #126
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81954985
Keshet wat fijn meid! Lekker genieten hoor

Wilde nog even snel zeggen dat wij een onvergetelijke dag gehad hebben Hebben zo ontzettend genoten! Tessa is zo lief geweest, ben helemaal in de wolken, ben zo gelukkig! Hebben zoveel gehad!
Gaan nu nog even verder feesten en morgen krijgen we nog een kado bezorgd, geen idee wat

*Zo ontzettend gelukkig is *
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 27 mei 2010 @ 05:41:42 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81955340
ahhhh Lieve Marlinde; wat ontzettend fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad. van harte gefeliciteerd!!!

en nu ik toch de eerste ben; roep ik ook maar gelijk; foto's!!!!
(maaruh geniet eerst maar even lekker hoor).
pi_81955630
Marlinde en man Wat fijn dat het een mooie dag is geweest. Gefeliciteerd!

En ik sluit me aan bij BJ hoor
pi_81955645
Hier is de ochtend (voor mij miden in de nacht hihi) beter verlopen dan gisteren.
Om 05:30 Mart wakker. Ik speentje erin, knuffeldoek in z'n handen gegeven en weer terug naar m'n bed.
En om 06:30 had Mart er echt genoeg van. En om 06:50 fles

Waar is die tijd gebleven dat meneer sliep tot 08:00 uur. (zal dit nog terug komen, of in iedergeval tot 07:00 uur ofzo).

En ze zeggen, ach je went eraan. Nou nee hoor Ben nog steeds geen ochtendmens.
pi_81956447
Ymme, wanneer gaat Mart 's avonds slapen? 6.30u vind ik best lekker klinken, hoor
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:52:33 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81956757
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 07:17 schreef ymme het volgende:
Hier is de ochtend (voor mij miden in de nacht hihi) beter verlopen dan gisteren.
Om 05:30 Mart wakker. Ik speentje erin, knuffeldoek in z'n handen gegeven en weer terug naar m'n bed.
En om 06:30 had Mart er echt genoeg van. En om 06:50 fles

Waar is die tijd gebleven dat meneer sliep tot 08:00 uur. (zal dit nog terug komen, of in iedergeval tot 07:00 uur ofzo).

En ze zeggen, ach je went eraan. Nou nee hoor Ben nog steeds geen ochtendmens.

Tot een jaar of 10 ofzo
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:59:01 #132
18860 sindell
Seriously
pi_81956889
Wow Teigetje naar huis wat goed zeg! Kunnen jullie eindelijk in je eigen omgeving lekker van elkaar genieten.

En Marlinde, gefeliciteerd met jullie huwelijk, wat fijn dat jullie zo'n lekkere dag gehad hebben! Nu maar lekker bijkomen

Laura slaapt nu bijna een week vanaf een uur of 9 tot de wekker Relaxed...ik geniet er elke nacht weer van, want het kan ook zomaar weer gebeurd zijn denk ik
pi_81957073
6:30 is echt wel netjes
Leander is ook altijd tegen 7:00 wel wakker Uitslapen zit er niet in hier
pi_81957588
Hij is dus al wel om 05:30 wakker. En met 2 of 3 keer speen blijft hij tot 06:30 tevreden. Maar moet daarvoor dus wel mijn bed uit. Dus voor mij is het 05:30 opstaan. Terwijl hij al weken doorsliep tot 07:00/08:00 uur.
Als hij gewoon om 06:30 wakker wordt (en ik dus ook tot 06:30 kan slapen) heerlijk
Maar dat gebeurt vast nog wel (weer) .
pi_81957640
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:34 schreef leonieke het volgende:
Ymme, wanneer gaat Mart 's avonds slapen? 6.30u vind ik best lekker klinken, hoor
Mart gaat rond 19:30 uur naar bed. En dan rond 22:30 uur nog een flesje.

Oooh nu lijkt het net of ik heel erg ontvreden ben. Maar dat ben ik niet. Alleen dat uurtje van 05:30 naar 06:30 vind ik niet zo super.
pi_81958151
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef ymme het volgende:
Hij is dus al wel om 05:30 wakker. En met 2 of 3 keer speen blijft hij tot 06:30 tevreden.
Hier precies hetzelfde laatste dagen! Grappig! Ik vind dat ik absoluut niks te klagen heb hoor, we mogen hartstikke blij zijn dat ze zo goed slapen joh
Ik heb trouwens het idee dat het bij Wolf komt omdat het zo vroeg al licht is 's ochtends en dat hij dat merkt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81958581
Maar ymme, hij slaapt 10u met een flespauze. Dat is echt veel

Om maar een paar voorbeelden te geven: een collega van mij heeft een dochtertje dat 2 maand ouder is dan Thomas: nog 2 à 3 keer per nacht drinken, mijn buurmeisjes zoon slaapt door 22 maand oud, mijn zus haar jongste zoon sliep de eerste keer door toen hij 18 maanden was.

Ik wrijf hier nog steeds in mijn handen dat Thomas zo'n goeie slaper is, maar hij houdt het zeker niet langer uit dan Mart hoor.
pi_81958843
Ik weet dat hij heel goed slaapt.
Maar we zijn verwend. Eerder was het laatste fles 22:00 uur en dan werd meneer om 08:00 uur wakker.
pi_81959325
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef ymme het volgende:
Ik weet dat hij heel goed slaapt.
Maar we zijn verwend. Eerder was het laatste fles 22:00 uur en dan werd meneer om 08:00 uur wakker.
Dat was echt pure verwennerij idd
pi_81960119
Oh Ymme, dat zal vast wel weer terug komen hoor, maar dit waarschijnlijk ook... je kunt er helaas toch niet van opaan of een kindje nou doorslaapt of niet. Bij Minke gaat het al weken redelijk goed, maar nu ook sinds een paar dagen het rellen in haar bed rond 5.30 uur. Dan speen er weer in en dan mag ik er om 6.15 uit om haar weer een fles te geven zodat we allemaal op tijd op werk/kdv zijn. Ik haal het in de weekenden wel weer in... of zo als vandaag op mijn vrije dag. Dan geef ik haar de fles in bed en slapen we samen nog even verder als mijn man weg is naar zijn werk.

Ik heb Minke net ook weer even gewogen en ze is gewoon al 5700 gram! Dus in een week ruim 200 gram aangekomen. De weegschaal ga ik weer terug brengen, die is niet meer nodig!

Vanavond gaan we naar een soort lezing van een kindercardioloog over wat nou de eerste hartslag te weeg brengt bij een ongeboren kindje... lijkt me heeel interessant om te horen. Zeker nu Minke er is, vind ik dat soort zaken nog verbazingwekkender dan eerst...

Marlinde, je bent gewoon getrouwd! gefeliciteerd hoor en leuk dat jullie zo'n feestdag hebben gehad! Zo hoort dat
pi_81961126
En marlinde ik vergeet het al de hele tijd te posten: van harte gefeliciteerd Het klinkt alsof je een superdag had
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:17:47 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81961824
@ymme; ik kan me voorstellen dat het tegenvalt dat je nu weer zo vroeg gewekt wordt; terwijl je al anders gewend was...

Evie slaapt nog steeds prima; gaat rond 21- 21:30 uur naar bed; en slaapt dan het klokje rond... dus iets tot smorgens 9:30 ofzo... heerlijk dus.
(alleen moet deze mama er nog wel elke morgen rond zessen uit om te kolven.....al een half jaar lang..)

en over dat half jaar; Evie is bijna een half jaar! dat is toch ongelofelijk! volgende week zaterdag om precies te zijn...
pi_81963405
Hier vissen we Rienk rond een uur of 23:00 nog uit bed voor een papfles en dan krijgt ie rond 07:00 weer een fles. (Niet eerder, dan krijgt hij de speen, - vanochtend dus om 06:45 een speen en toen werd ie pas om 07:50 weer wakker ) En na zn fles gaat ie weer in bed tot een uur of half 10

Lekker samen uitslapen

Evie al bijna een half jaar! En jij was NA mij uitgerekend!

Marlinde, gefeliciteerd!!! En nu de foto's graag!
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:26:56 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81967475
Libell, dat is schrikken zeg!

Piemel graaien schijnen alle jongetjes op een gegeven moment te doen. Vrienden van ons vertelden van de week nog dat het een wonder is dat hun zoon (moet nog 2 worden) zijn piemel nog heeft, want die trok er soms zo hard aan dat ze dachten dat hij hem eraf zou trekken

Hier wordt ook driftig op vuistjes en vingers/duimen gesabbeld. Ook sabbelt Harry graag op mijn arm of mouw, randje van de doek, randjes van zijn eigen kleding etc.

Leonie, het is ook fijn als je vanalles in huis kan doen. Harry wil hier overdag alleen bij mij slapen. En dat terwijl het een week zo goed ging met in bed leggen! Nu slaapt hij max een half uur of 3 kwartier. Daarna is het echt hard brullen en slaapt hij verder bij mij. Hij is dus blijkbaar wel moe. Ik snap ook niet waarom hij tussendoor wakker wordt en het dan zo op een brullen zetten
Dus ik krijg maar weinig in huis gedaan...

Marlinde, fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben!

Harry sliep hier van de week bijna 8 uur door om de volgende dag voor 2 nachtvoedingen te komen ipv 1
pi_81967556
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Libell, dat is schrikken zeg!

Piemel graaien schijnen alle jongetjes op een gegeven moment te doen. Vrienden van ons vertelden van de week nog dat het een wonder is dat hun zoon (moet nog 2 worden) zijn piemel nog heeft, want die trok er soms zo hard aan dat ze dachten dat hij hem eraf zou trekken

Hier wordt ook driftig op vuistjes en vingers/duimen gesabbeld. Ook sabbelt Harry graag op mijn arm of mouw, randje van de doek, randjes van zijn eigen kleding etc.

Harry sliep hier van de week bijna 8 uur door om de volgende dag voor 2 nachtvoedingen te komen ipv 1
Ik moest even hard op lachen.
En ook nu besef ik mij ineens, dat ik een zoon heb met een piemel En harde sokken
pi_81967573
Piemel graaien hier nog niet Ook niet bij Leander.
Maar hij heeft hem laatst wel ontdekt, in één keer! Hij was zo verbaasd dat er iets onder zijn buik hing dat hij letterlijk voorover tuimelde in een poging om hem te bekijken
Ik heb hem maar voor de spiegel gezet, toen heeft hij het even goed bekeken allemaal en toen was het weer klaar
pi_81967685
Gefeliciteerd Marlinde!

En Minke lekker gegroeid!

Hier gaat het ook goed, Mevrouw was zondag alweer gegroeid, gister bijna d'r geboortegewicht weer gehaald.
Ze is een intens tevreden baby, behalve tussen 16.00 en 19.00 ongeveer..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_81968165
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, het is ook fijn als je vanalles in huis kan doen. Harry wil hier overdag alleen bij mij slapen. En dat terwijl het een week zo goed ging met in bed leggen! Nu slaapt hij max een half uur of 3 kwartier. Daarna is het echt hard brullen en slaapt hij verder bij mij. Hij is dus blijkbaar wel moe. Ik snap ook niet waarom hij tussendoor wakker wordt en het dan zo op een brullen zetten
Dus ik krijg maar weinig in huis gedaan...
Ik ben me ervan bewust dat het gisteren misschien het grote lot was dat ik heb gewonnen en dat het nu misschien niet meer goed zal gaan. Thomas is gewoon doodmoe, maar wil alleen maar bij mij of bij P. slapen overdag. Maar één keer niezen of hoesten of een verkeerde beweging en hij is weer wakker. En idd, je krijgt heel weinig gedaan in huis. Ik ben nu niet dé huisvrouw bij uitstek, maar als ik het al op mijn heupen krijg, dan is het vrij frustrerend aan het worden
En vanaf volgende week ben ik weer aan het werk dus dan kan het sowieso niet meer (en ik zie mijn schoonmoeder er niet een hele namiddag mee op haar liggen in de zetel ).
pi_81968240
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:32 schreef Morretje het volgende:
Gefeliciteerd Marlinde!

En Minke lekker gegroeid!

Hier gaat het ook goed, Mevrouw was zondag alweer gegroeid, gister bijna d'r geboortegewicht weer gehaald.
Ze is een intens tevreden baby, behalve tussen 16.00 en 19.00 ongeveer..
Het zijn misschien krampjes. Naar de avond toe worden die meestal slechter (hebben ze al meer lucht binnen gekregen). De krampjes zijn hier al veel verminderd (zeker nog niet helemaal weg) maar we hebben hier regelmatig met de handen in het haar gezeten (en dan maar trappelen met zijn beentjes en wrijven over zijn buik).

Maar wat goed dat ze haar geboortegewicht al weer bijna heeft. Normaal gezien zeggen ze dat ze dat na twee weken moeten terug hebben, dus super
pi_81971189
Weet je wat ook leuk is

Mensen die zichzelf uitnodigen voor de doop van Thomas

Een vriend van mijn schoonouders is altijd fotograaf bij speciale gelegenheden en nu heeft hij zichzelf uitgenodigd om foto's te nemen en de doop te filmen Oké, is handig, maar we hebben geen plaats hier om nog twee grote mensen extra aan tafel te zetten dus moeten we nu nog aan een extra tafel zien te geraken om hier in de living (die niet zo groot is) bij te plaatsen. We hebben zelfs niet genoeg borden, besef ik nu (en wat gaat P. blij zijn als ik dat blije nieuws ga verkondigen )
pi_81973909
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat ook leuk is

Mensen die zichzelf uitnodigen voor de doop van Thomas

Een vriend van mijn schoonouders is altijd fotograaf bij speciale gelegenheden en nu heeft hij zichzelf uitgenodigd om foto's te nemen en de doop te filmen Oké, is handig, maar we hebben geen plaats hier om nog twee grote mensen extra aan tafel te zetten dus moeten we nu nog aan een extra tafel zien te geraken om hier in de living (die niet zo groot is) bij te plaatsen. We hebben zelfs niet genoeg borden, besef ik nu (en wat gaat P. blij zijn als ik dat blije nieuws ga verkondigen )
Als ie zichzelf uitnodigt neemt ie zn eigen eten maar mee
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die veeeeels te dure schilder?
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:14:09 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81974593
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoest met je mama? Dat was toch vandaag hè? Of is het morgen pas?
pi_81974708
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen: een extra eter lijkt me het probleem niet, als je hem maar niet hoeft betalen
pi_81974983
Mja het is maar aperitief, taart en verrassingsbrood hoor. Geen al te fancy gedoe. Ik zag het niet zitten om voor 11 volwassenen + 4 kids te koken (nu zijn het dus 13 volwassenen en 4 kids ).

En de veel te dure schilder? Die wordt zondag dooppeter van Thomas (maar heeft de kamer niet mogen schilderen, dat heeft P. zelf gedaan voor, na en tijdens het studeren Slaapkamers en de gang boven zullen we waarschijnlijk gewoon zelf schilderen. Beneden is er nog te veel oplapwerk om het zelf te doen. Dus daar zullen we niet onderuit kunnen, maar we kunnen toch al veel besparen door boven alles zelf te doen En ik vrees dat het hier beneden nog een tijdje zal duren. Ik zou liever eerst de tuin op orde hebben, daar zal Thomas volgend jaar meer aan hebben dan geschilderde muren in de woonkamer.).
pi_81975144
Mijn moeder ligt er nu al in, we gaan vanavond nog even langs met Rienk en morgen wordt ze geopereerd. Rienk breng ik rond 15:00 naar McLaura en dan ga ik naar dr toe. J. komt vanuit het werk naar het ziekenhuis. Spannend heur

Leo, Ook al is het niet Fancy, mensen die zich zelf uitnodigen hoeven niet een goeie plaats, schuif maar een krat bier tegen de vensterbak, heeft ie daar zijn tafel en stoel
Maar hij is wordt dus de Peter en hij wil alsnog de hoofdprijs voor het verven? Rare knakker
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:31:44 #156
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81975299
Heel veel sterkte en succes morgen Vlindur! Voor je mams, voor jou, en alle andere mensen die er mee te maken hebben.

Leonieke, ik zou me er ook niet al te druk om maken hoor. Dan maar wat krapper zitten aan tafel.

Teigetje komt niet zaterdag maar zondag naar huis. Om een lang verhaal kort te maken: Dat is gewoon even praktischer. Dat ene dagje kan er nu ook nog wel bij!
Nog maar 3 nachtjes slapen en ze is thuis!
A grand adventure has begun.
pi_81975380
Ik vind het zo super trouwens van McLaura dat ze Rienk wil opvangen (en dat zet ik speciaal niet in sub, maar in gewone letters omdat ik het echt vind). Ik hoop echt dat de operatie heel vlot verloopt

Ik vind het gewoon een beetje raar dat hij zichzelf uitgenodigd heeft, maar ik weet wel dat P. zijn broer altijd van zijn diensten gebruik heeft gemaakt en waarschijnlijk is hij daar vanuit gegaan dat wij dat ook wel wilden doen

En wat die hoofdprijs betreft? Tjah... ik snap het ook niet goed. Moest mijn zus kunnen schilderen dan ben ik zeker dat ze ons hier gewoon zou komen helpen, zonder er geld voor te vragen, maar P. zijn broer? Tjah, dat is aan minimum 35 euro per m² blijkbaar (en je wil niet weten hoe vaak mensen hier binnenkomen en zeggen: "moh is dat hier nog niet geschilderd? Alé, P. ge moet dat ne keer vragen aan jouw broer, die kan dat hier toch op 1, 2, 3 in orde brengen." Wel grappig trouwens dat de tante van P. nogal van de kaart was toen ze de factuur voor haar schilderwerken kreeg van zijn broer. Ze had ook niet verwacht dat het zó duur ging zijn )

En Teigetje zondag naar huis Ik kijk al helemaal uit naar de fotoshoot die zal volgen Wat moet dit zo spannend zijn voor jullie
pi_81975742
En ik durf het hier bijna niet zeggen, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81976474
Hoi, allemaal. Vandaag naar het consultatie bureau geweest en wederom prikjes gekregen en verders gaat alles goed. Onze bink is in 1 maand tijd bijna 5 hele cm gegroeid en iets minder dan 1 kilo aangekomen.

Vlinder heel veel sterke morgen.
Leonieke! Heerlijk toch dat Thomas zo goed slaapt nu
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:01:54 #161
265732 Keshet
pi_81976626
Faja!
Wat doet je kereltje het geweldig zeg! Hoe gaat het met jou?
pi_81977164
Leonie, ik ben ook erg blij met Laura Ze is echt een vriendin geworden
Ik snap die schilder echt niet. Jullie hadden hem toch al eens verteld dat hij te duur was toch? Hoe reageerde hij er op?

Bedankt allemaal, ik zal morgen of zaterdag wel even updaten.

Faja, fijn dat ie zo goed groeit!

Keshet, had je je kinderkamer al eens online gegooid?
En ik vind het nog steeds zo gaaf dat ze naar huis mag! En als dat ene nachtje eigenlijk alleen maar beter uitkomt is het ook super

Rienk heeft net een wortel-aardappel prakje op En daarna om het weg te spoelen een paar serieuze slokken diksap, dat wilde hij eerst niet, dus ik ben helemaal blij Nu ligt hij in de box te spelen en hij is Sophie aan het op eten zo te zien. Oh, nu wil hij een andere knuffel op eten. Zou hij nog honger hebben?
pi_81977292
Faja mooie curves En wat is hij veel gegroeid als je de lengtecurve bekijkt. Echt een groeispurtje.

En echt wel heerlijk. Zowel voor ons (we krijgen iets gedaan) en voor hem (hij is goed uitgerust). Hopelijk snapt hij nu hoe het moet
pi_81977510
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Leonie, ik ben ook erg blij met Laura Ze is echt een vriendin geworden
Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik wel
quote:
Ik snap die schilder echt niet. Jullie hadden hem toch al eens verteld dat hij te duur was toch? Hoe reageerde hij er op?
We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer hé ).
quote:
Rienk heeft net een wortel-aardappel prakje op En daarna om het weg te spoelen een paar serieuze slokken diksap, dat wilde hij eerst niet, dus ik ben helemaal blij Nu ligt hij in de box te spelen en hij is Sophie aan het op eten zo te zien. Oh, nu wil hij een andere knuffel op eten. Zou hij nog honger hebben?
Super dat het zo goed gegaan is om te eten Hier heeft Thomas op 10 minuten tijd zijn fles van 165cc binnengekloekt (maar hij had dan ook al niet meer gegeten van 13u)
pi_81978641
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:22 schreef leonieke het volgende:

Op zo'n momenten wou ik echt dat ik in Nederland woonde. Hier waar ik woon, heb ik eigenlijk geen vriendinnen en dat mis ik wel
Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje ver
quote:
We hebben eigenlijk gezegd dat we het niet konden betalen door andere grote kosten. Niet echt letterlijk gezegd dat hij te duur was. Hij heeft er niet echt iets op gezegd (en die schilder is gewoon P. zijn broer hé ).
Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'
Johan zijn vader en broers (Familie bouwbedrijf) hebben ons dakkapel gedaan, maar ook voor de familie prijs
quote:
Super dat het zo goed gegaan is om te eten Hier heeft Thomas op 10 minuten tijd zijn fles van 165cc binnengekloekt (maar hij had dan ook al niet meer gegeten van 13u)
Ja, het eten gaat weer steeds beter. Het vaste voedsel nog niet geweldig, maar dat mag, hij is 5 maanden Lekker dat Thomas ook zo goed de fles drinkt nu!
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:59:33 #166
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81978977
Vlindur, heel veel sterkte morgen!

Verder niet echt bijgelezen. Het is gelijk hectisch op mijn werk en vandaag ook direct rennen en vliegen om op tijd op het CB te zijn. Gelukkig waren we net op tijd. Prikjes vielen mee en hij is nu al weer vrolijk maar het is pas 2 uur geleden dus de 'klap' komt waarschijnlijk nog. Vanavond sporten en ik heb totaal geen zin, maar ja, even doorzetten.

Hier nog de curves van Daan:

Die lengte curve is een beetje een rommeltje, nog niet echt een duidelijke lijn maar dat meten gaat ook zo rommelig daar. Anyway, mooie lijntjes vind ik zelf.
pi_81980511
Ontzettende spuit elf hier, maar lees nu net pas dat Teigetje van het weekend naar huis mag. Wat ontzettend fijn Keshet Genieten met een hoofdletter G
pi_81980664
Mooie curves hier! Gaat lekker!
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:55:43 #169
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81981084
Egopost/

Bedankt voor alle felicitaties Heb verder nog geen tijd/zin om te reageren.
Tessa opgehaald bij Oma (heeft dr nacht daar geslapen ) Is zo goed gegaan! Ligt nu in mn armen te slapen

Even wat foto's vanuit t fototopic hier ook
Jurkje door Oma gemaakt

Officieel man & vrouw

Trouwboekje bekijken

Ons gezin
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81981296
Marlinde, gefeliciteerd! Een lief gezinnetje zo

Mooie groeicurves Faja en Happy
pi_81985202
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Is er in Belgie geen forum waar je contacten mee zou kunnen opbouwen? Mocht ik in Zeeland hebben gewoond, hadden we nog kunnen meeten, maar ik woon helemaal boven in Nederland, beetje ver
Niet echt, nog geen enkel Belgisch forum gevonden waar ik me goed voel.
quote:
Maar als het zn broer is, kun je dan niet gewoon zeggen van 'He, Sjaak, je mag best komen klussen en we willen je best betalen, maar dan voor minder dan de helft van je prijs'
Johan zijn vader en broers (Familie bouwbedrijf) hebben ons dakkapel gedaan, maar ook voor de familie prijs
Zijn broer is duidelijk niet van dat principe Is ook niet van het principe om te vragen wat het kost als P. daar x aantal uur bezig is met het herstellen van zijn pc, maar dat vergeten we best maar, hé
Ik zou het logisch vinden dat het voor een familieprijs zou zijn, maar hij vindt blijkbaar van niet
quote:
Ja, het eten gaat weer steeds beter. Het vaste voedsel nog niet geweldig, maar dat mag, hij is 5 maanden Lekker dat Thomas ook zo goed de fles drinkt nu!
Inderdaad. Al lukt het vanavond (moedermelk) weer veel moeilijker. Hij is al 25 minuten bezig over 100cc. En maar vechten met de fles en zijn middelvinger opsteken. Ja, we hebben een welgemanierde zoon
pi_81985547
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:55 schreef Marlinde het volgende:
Egopost/

Bedankt voor alle felicitaties Heb verder nog geen tijd/zin om te reageren.
Tessa opgehaald bij Oma (heeft dr nacht daar geslapen ) Is zo goed gegaan! Ligt nu in mn armen te slapen

Even wat foto's vanuit t fototopic hier ook
Jurkje door Oma gemaakt
[ afbeelding ]

Officieel man & vrouw
[ afbeelding ]

Trouwboekje bekijken
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ons gezin
[ afbeelding ]
Leuke foto's en wat fijn dat het zo goed gegaan is met Tessa
pi_81988177
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, klinkt bekend. tenminste van eli bij hem deden we altijd een washandje erop tegen wildsproeien, en hij had een tijdje dat de sport was om het washandje door de kamer te smijten
Je was nog vergeten te zeggen dat die direct nadat het washandje weggerukt is, ging plassen. Hier tenminste wel.

Ik post bijna nooit hier. Ondanks dat lees ik vaak her en der een beetje mee.

Voor Teigetje die zondag thuiskomt

voor Aviva die omrolde

Gefelictieerd nog Marlinde. Leuke foto's.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:16:24 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81989058
Leonieke, ik was vandaag in Achel, maar dat is vast niet vlakbij ofwel?

Mooie foto's marlinde!

Hier vannacht moeten voeden @vakantiepark. F. Werd gillend wakker. Nog 1 dagje en zo esf kijken.

Mooie curves'

Vlindur, succes voor jou, maar vnl voor je mama heel veel succes.
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:46:50 #175
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_81992305
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:31 schreef Keshet het volgende:

Teigetje komt niet zaterdag maar zondag naar huis. Om een lang verhaal kort te maken: Dat is gewoon even praktischer. Dat ene dagje kan er nu ook nog wel bij!
Nog maar 3 nachtjes slapen en ze is thuis!
Even inbreken en een voor Teigetje die naar huis mag dit weekend!! Eindelijk in haar eigen bedje, bij papa en mama, eindelijk thuis! Wat super!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:17:14 #176
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82004158
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
Leonieke, ik was vandaag in Achel, maar dat is vast niet vlakbij ofwel?

Mooie foto's marlinde!

Hier vannacht moeten voeden @vakantiepark. F. Werd gillend wakker. Nog 1 dagje en zo esf kijken.

Mooie curves'

Vlindur, succes voor jou, maar vnl voor je mama heel veel succes.
Niet echt, ik vermoed een 150tal km.
Ik was denk ik gewoon te oud toen ik verhuisde. Al mijn vrienden wonen in West-Vlaanderen en voor de rest heb ik een aantal heel erg leuke collega's, maar dat zijn dan weer bijna allemaal IT-mannen.
Ik mis het gewoon soms om eens bij iemand binnen te springen en een paar uur te kletsen. Maar als we dan al eens naar West-Vlaanderen rijden, gaat de dag voorbij aan familiebezoekjes.
pi_82004301
Marlinde, geweldige foto's! Geniet ervan!

Teigetje zondag naar huis!

Vlindur, heel veel sterkte en succes met je moeder.

Ik ben verder helemaal niet bijgelezen, want vandaag is mijn moeder overleden na een 3 spannende dagen op de IC. Heel vreemd om zo heen en weer geslingerd te worden in emoties. 7 weken geleden een kleintje gekregen, vandaag m'n moeder overleden en op 19 juni trouwen...

Gelukkig maakt m'n kleine meisje de dag nog een beetje goed met haar prachtige glimlach en mooie geluidjes...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:25:19 #178
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82004477
Nikki, mijn innige deelneming. Wat moet dit inderdaad heel moeilijk zijn. Zo'n waaier van emoties waar je nu in terecht gekomen bent. Ik wou dat ik je nu echt een knuffel kon geven
  vrijdag 28 mei 2010 @ 06:43:38 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82007545
lieve Nikki; heel erg veel sterkte gewenst met dit vreselijke verlies....

Vlindur; enorm veel sterkte en kracht voor vandaag, ik zal voor je moeder duimen.

Marlinde; nog maar een keertje hier; van harte gefeliciteerd!!! en wat een leuke foto's!
pi_82007652
Nikki, hoe kan dat nou? Is het plotseling gebeurd? Was ze al ziek?

Veel sterkte gewenst met alles wat je nu meemaakt en wat er nog komen gaat. Ik weet zeker dat de kleine je tot grote troost zal zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82007683
mijn meisje heeft vanacht weer van 22 uur tot 6 uur geslapen, en dan nog moesten we haar wakker maken voor de fles.

Bedankt allemaal, ik ben er wel heel nuchter onder moet ik zeggen. Dit verbaasde de artsen op de IC ook wel een beetje. Maarja, ik heb al jarenlang afscheid genomen van haar. Dit komt niet als donderslag bij heldere hemel. Dat maakt het voor mij toch 'makkelijker'. Maar toch, ze was pas 52 en dat is natuurlijk veel te jong. De artsen hebben alles voor haar gedaan in ieder geval. Hulde aan deze mensen die haar met zoveel liefde en toewijding verzorgd hebben.
Ik weet niet of ik de komende dagen veel mee zal lezen en posten hier, want het regelen van de meeste dingen komt op mijn schouders terecht.

Claudia, ze had de ziekte van Huntington, maar daar is ze nu uiteindelijk niet aan overleden. Ze heeft een infarct in bloedvaten van de darmen. Hierdoor heeft een groot gedeelte van de darmen geen bloed gekregen en zijn afgestorven. Het was mogelijk om te opereren, maar ze zou waarschijnlijk niet meer kunnen eten omdat ze te weinig darm over zou houden. Ook zou ze een stoma krijgen en waarschijnlijk een jaar moeten revalideren. En het was de vraag of ze de operatie uberhaupt zou overleven omdat ze zo verschrikkelijk ziek was. Dit in combinatie met de uitzichtloze toekomst door de Huntington heeft ons doen besluiten om te stoppen met de behandeling. Nadat de medicijnen die haar bloeddruk op peil hielden waren gestopt was ze binnen een kwartier overleden, kun je nagaan hoe ziek de arme ziel was...

wat moet het trouwens vreselijk zijn om zulk nieuws tegen familieleden te vertellen... ik zou niet graag in de schoenen van zo'n arts staan

[ Bericht 27% gewijzigd door _NIKKI_ op 28-05-2010 07:27:11 ]
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:30:38 #182
265732 Keshet
pi_82007776
Gecondoleerd Nikki.
Heel veel sterkte gewenst, nu en in de toekomst!
pi_82007900
Nikki, gecondoleerd
Wat heftig allemaal.
pi_82008051
Nikki gecondoleerd.
Flinke emotie-rollercoaster waarschijnlijk...
pi_82008238
Nikki gecondoleerd!

En Vlindur, veel sterkte vandaag!
pi_82008257
Nikki gecondoleerd, sterkte
Fake it till you make it...
pi_82008301
Nikki gecondoleerd met je verlies. Ook al heb je misschien al langer geleden afscheid genomen, het is en blijft je moeder. Heel veel sterkte met het verlies en geef je zelf ook de tijd om te rouwen.

Vlindur, heel veel sterkte vandaag. Ik zal duimen dat de operatie voorspoedig verloopt.

Ik ga gauw weer naar mijn ventje, die is sinds zijn prikjes gisteren niet helemaal in zijn hum.
pi_82008635
Nikki, gecondoleerd... ik kan (en eerlijk gezegd wil) me niet voorstellen hoe dit voor jou moet voelen. Ook al kwam het niet als verrassing, het doet wel pijn om dan defeinitief afscheid te moeten nemen van iemand... zeker als die iemand je moeder is. En dan nog een emotionele rollercoaster vanwege je kleine meid en jullie aanstaande huwelijk (mooie datum trouwens, wij zijn vorig jaar 19-06 getrouwd)... Sterkte ermee!

Vlinudr sterkte vandaag en succes voor je moeder! Hopelijk komt ze er goed doorheen!!!

Raar om nu verder te posten... maar ik doe het toch maar.
Even een ego-*O* Mijn miep heeft zich gisteren dan toch echt van rug naar buik gerold... ik heb het alleen niet gezien Was effe met iets anders bezig, kijk ik weer naar de box, ligt ze daar heel parmantig om zich heen te kijken op haar buik... ik nog heel even van je lag toch op je rug... en toen ! Daarna natuurlijk niet meer gedaan... sommige dingen moet je stiekum doen.
Oh en met je voeten aan het hoofdeinde wakker worden is hier helemaal hip sinds het weekend. Heb het dekentje dus ook definitief uit het ledikant getrokken... dan maar alleen een slaapzak en een rompertje met lange mouwen en dikke stof.
pi_82008691
Vlindur, heel veel sterkte vandaag.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:56:56 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82008785
Allereerst een welgemeend gecondoleerd voor Nikki. Poeh, wat een verhaal. Neem je wel tijd voor je verdriet (ook al heb je voor je idee al afscheid genomen)?
ben je zelf drager?

Ik zag mooie curves, met een bijzondere melding voor de groeispurt van Dijon

Marlinde, wat zagen jullie er mooi en gelukkig uit!

Aviva rolt! En MInke ook!

En ik heb het idee dat ik nou iets belangrijks vergeet...
Zie je : Vlindur, heel veel succes vandaag! Ook voor je mama. Komt allemaal goed
pi_82009103
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 07:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

Bedankt allemaal, ik ben er wel heel nuchter onder moet ik zeggen. Dit verbaasde de artsen op de IC ook wel een beetje. Maarja, ik heb al jarenlang afscheid genomen van haar. Dit komt niet als donderslag bij heldere hemel. Dat maakt het voor mij toch 'makkelijker'. Maar toch, ze was pas 52 en dat is natuurlijk veel te jong.
52 is véél te jong. Ik weet niet hoe het is om je ouder aan een slopende ziekte te verliezen, maar ik kan me je berusting goed voorstellen. Ik heb zelf eigenlijk nooit berusting gevonden. Het klinkt stom, maar ik probeer er zo min mogelijk over na te denken dat mijn vader er niet meer is en daardoor is het net alsof alles bij het normale is gebleven. Ik kan mezelf zelfs wijsmaken dat hij vorige week nog met Ivan heeft geknuffeld.

Heb je een broer of zus, zodat je er niet alleen voorstaat voor wat betreft de praktische rompslomp? 't Is allemaal nogal wat, vooral met een baby'tje erbij. Nogmaals sterkte gewenst.
pi_82009113
En ik duim vandaag voor je moeder, Vlindur.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:17:59 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82009163
Nikki, gecondoleerd! Sterkte de komende heftige tijd.

Vlindur, jij ook sterkte vandaag. Ik hoop dat de operatie naar wens verloopt.

Marlinde, nog gefeliciteerd. Hoop dat je een prachtige dag gehad hebt.

Oh en nog een jompel voor rollende Minke en Aviva
pi_82009521
Nikki gecondoleerd, wat heftig. Sterkte de komende tijd

Vlindur sterkte voor jou en je moeder vandaag
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_82010709
Oh Nikkie, wat klote, gecondoleerd 52 is zeker veels te jong. En inderdaad, ben jij ook drager? Sterkte de komende tijd.

Dank jullie wel allemaal! Ze ligt nu in de operatie kamer, om 7:30 is ze opgehaald, ze was als eerste aan de beurt. Ik heb verder nog niks gehoor, maar spannend is het zeker..

Minke! wat goed van je!

(De rest weet ik even niet meer, sorry )
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:20:57 #196
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82010929
NIKKI, gecondoleerd met he verlies van je moeder. Hopelijk kan je troost halen uit je lieve prulleke!
(Heeft ze Lisa nog bewust gekend?)

Vlindur, heel veel sterkte vandaag / nu! Hopelijk komt je meoder goed uit de operatie!

En om lekker niet over baby's te blijven praten, ik mag hoogstwaarschijnlijk weer de ziektewet in! Hele dagen red ik dus nog echt niet.
De fysio zei: "zolang de hormonen nog in je lijf zitten, zul je wrs nog niet fulltime kunnen werken." das dus nog 4 maanden....
En k ben al een jaar bezig.
Wat een gekut allemaal.

En nou kwam ze er gister ook nog achter dat ik nog steeds zwalk / waggel als ik loop, dus kmoet zo ongeveer opnieuw leren lopen

Maarrrrr, als ik neit fulltime werk, hoef ik nog maar 1 keer per dag te kolven, dus zijn de risico's voor de bv weer kleiner. elk nadeel hep zn voordeel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82011760
Mart was een beetje drammerig. Nu heb ik hem in de wipstoel voor baby-tv gezet En stil.
Hij kijkt er ook echt na

En stiekem vind ik het ook wel grappig om naar te kijken
pi_82011929
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:48 schreef ymme het volgende:
Mart was een beetje drammerig. Nu heb ik hem in de wipstoel voor baby-tv gezet En stil.
Hij kijkt er ook echt na

En stiekem vind ik het ook wel grappig om naar te kijken
Haha, ja hier werkt dat ook
pi_82011981
Gecondoleerd Nikki, en sterkte de komende tijd met het regelen van de uitvaart. Neem wel de tijd om te rouwen... als je nu alleen maar bezig bent met dingen regelen en organiseren komt de klap straks als je weer wat rust hebt dubbel zo hard aan...

Sterkte ook voor jou Vlindur; dat wachten zo tijdens de operatie moet wel zenuwslopend zijn...

Balen van je werk Davinia; maar ik begrijp dat je dus maar gedeeltelijk de ziektewet in hoeft? Je mag/kan nog wel parttime blijven werken? Dan verlies je tenminste niet helemaal het contact met je werk en je collega's, en voor je borstvoeding heeft het inderdaad ook voordelen.

Ah, en nog een vrolijke noot hier: nog van harte gefeliciteerd Marlinde, zowel met je verjaardag als je trouwdag! Mooie foto's...

Ik ben bang dat wij hier in Lars' eerste sprongetje zijn beland. Meneer wil niet meer slapen, is alleen rustig in mijn armen en spuugt zo ongeveer alles wat ie gedronken heeft er weer uit. (Tenminste, zo veel lijkt het) En tegelijkertijd ben ik weer door m'n rug gegaan... dus hem in en uit bed/box/bad tillen is een ramp... ben zo bang dat ik 'm laat vallen van schrik van de pijn...

Ow, ik vergeet nog een vrolijk puntje: gefeliciteerd Keshet! Nog maar 2 nachtjes en dan is Teigetje echt thuis...
pi_82012046
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Haha, ja hier werkt dat ook
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan... We hebben toevallig gister een wipstoel cadeau gekregen
pi_82014539
Ik heb ook een baby
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:59:31 #202
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82014595
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Baldria het volgende:
Ik heb ook een baby

Je mag hier jammer genoeg enkel posten als je nog wat foto's toont.

vrijdag 28 mei 2010 @ 12:01:55 #203
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82014705
Thomas is hier vandaag echt ontroostbaar Sprongetje? Hij is nu 12 weken, maar volgens uitgerekende datum al 13w+3. Vaag
pi_82015080
Baldria... welkom hier bij de kleine babes! En nog gefeliciteerd met Jasmijn...
Leo , geen idee of het een sprongetje is... wellicht wel, maar dat ie er dan wat later last van heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')