abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:26:27 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81929218
mag teigetje zaterdag naar huis? wat onwijs goed!
hoe slaapt ze eigenlijk s nachts? zal de eerste paar nachten wel wennen zijn!
heb je nog zo'n ademsensormatje gekocht?

oeh, leukleukleuk!

en we hebben hier een mijlpaal!
Aviva heeft voor het eerst van buik naar rug gerold!
...mag ook wel, met bijna 5 mnd
en ik heb maar een pietsie geholpen nee, ze was al bijna op dr rug, maar anders was dr rechterarm uit de kom gegaan of zo, dus kheb het armpje ff gered.
en janken toen ze op dr rug lag! arm kind schrok zich wild!

needless to say dat ze het niet nog een keer gedaan heeft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81931537
Keshet wat super dat je meisje naar huis mag!! Wat zullen jullie blij en trots zijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:50:33 #103
100412 mefke79
komt goed!
pi_81932308
Juh Keshet, eindelijk klaar met de ritjes naar het ziekenhuis! Ga enorm genieten van je meisje thuis.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81935918
Wat goed van Aviva

Hier gisteren ook zo eentje die per ongeluk rolde. S. had haar op het chaise longue gedeelte van de bank op haar buik gelegd en ik begon mijn zin: "kijk je uit, want voor je het weet..."
en toen lag ze dus pardoes op haar rug gelukkig wel de goede kant op gerold.

Heb trouwens eentje die snel gefrusteerd is (knuffeltjes die aan koordjes vastzitten, op de buik liggen, melk niet snel genoeg geserveerd) Ze heeft nu weer wat nieuws: met de lipjes stijf op elkaar, kinnetje omhoog en dan mmmmm mmmmm mmmm geluiden maken om de onvrede kenbaar te maken. Vind het er zo maf uitzien.

Dat gefrusteerde heeft ze niet van een vreemde; ik loop me al een paar dagen op te eten omdat ze buiten aan 1 stuk door toeteren met die achterlijke WK meuk
pi_81936547
Wat goed Aviva!!

En Hannah ook al! En die WK toeters hoor ik hier ook de hele dag Octo!
pi_81936652
Hoeraaaaaaaaaaaa, Teigetje zaterdag naar huis!
pi_81938826
Keshet, wat een heerlijk nieuws!!!

uit de tweede hand trouwens bericht dat ravi de tweede set prikjes prima doorstaat eerste keer ging ook prima, dus ik heb gewoon me ma gestuurd hij weegt inmiddels 3540 gram en de voorkeurshouding lijkt ook al wat minder te worden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_81938970
Goedzo Ravi !
pi_81939016
Mart is vandaag 12 weken alweer. Wat gaat de tijd toch hard. En had ik al gezegd dat ik verliefd ben op hem en dat het elke dag steeds meer en meer wordt? En dat hij heel lief is. En ik nooit meer zonder hem kan en wil en en... hyper. M'n schat

Maar nu heeft hij dus met 8 weken prikjes gehad, en nu moeten we 8 juni pas weer. Dan is hij 14 weken.
Dacht dat het bij 8/12/16 weken was ofzo.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:55:48 #110
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81939258
Ymme, hier is het ook zo hoor Ze hebben tegen ons gezegd dat er minstens 4 weken moet tussen zitten, maar dat het wel meer mag zijn.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:02:12 #111
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81939769
En wat hebben baby's van ongeveer 12 weken toch met hun handjes? Thomas steekt tegenwoordig zo vaak zijn handjes in zijn mond (voor het eten, na het eten, ... maakt niet uit). Hij heeft gelukkiglijk zijn duim nog niet ontdekt Wel schattig om te zien. Maar hij bekijkt ze wel nog niet zoals (was het?) Florian eens deed Enkel zuigen op zijn vuistje.
  Jubileum moderator woensdag 26 mei 2010 @ 21:10:27 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81940412
Jaaaa Keshet wat fijn
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_81941235
Rienk heeft zn handjes ook nooit echt 'bewonderd' die stopte ze ineens in zn mond en dan het liefst tot zn knokkels zodat ie gaat kokhalzen En zn voetjes zijn ook leuk, die passen al bijna in zn mond

Nu is zn piemel ook helemaal hip. Zodra de luier af is verdwijnt dat handje naar beneden en moet ie ff grabbelen Als ie heeft gepoept moet ik er echt aan denken, anders zitten zn handjes onder de drek
Hebben andere 5 maanden kindjes dat ook al? Of is Rienk een uitzondering?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:24:11 #114
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81941507
Thomas zal dus Rienks voorbeeld volgen al mag hij nog x aantal jaar wachten vooraleer hij aan zijn piemel zit en dan wil ik het ook niet weten
pi_81941692
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef leonieke het volgende:
Thomas zal dus Rienks voorbeeld volgen al mag hij nog x aantal jaar wachten vooraleer hij aan zijn piemel zit en dan wil ik het ook niet weten

Dan vind je als moeder harde sokken onder het bed Leuk he, jongetjes
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:29:05 #116
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81941875
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan vind je als moeder harde sokken onder het bed Leuk he, jongetjes
Mijn god daar heb ik zelfs nog niet aan gedacht spreken we nu af dat we altijd gaan doen alsof we niet weten waarom die sokken opeens hard zijn?
Of zouden we dan ook nog zo trots zijn op onze zoon en hier een foto posten van zijn eerste harde sok?
pi_81942676
Mart 12 weken! Voor zover ik weet gaat het niet zo zeer om weken als maanden, dus 2 maanden, 3 maanden, 4 maanden... en dan een hele tijd niks is Minke beloofd. Dus 14 weken klopt wel redelijk.

Minke heeft ook nooit echt haar handen "ontdekt" of zo, maar stopt ze wel te pas en te onpas (veel te ver) in haar mond. Haar piemel heeft ze nog niet ontdekt
Zo blij, geen harde sokken....
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:40:40 #118
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81942823
vlindur, klinkt bekend. tenminste van eli bij hem deden we altijd een washandje erop tegen wildsproeien, en hij had een tijdje dat de sport was om het washandje door de kamer te smijten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:45:17 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81943171
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft zn handjes ook nooit echt 'bewonderd' die stopte ze ineens in zn mond en dan het liefst tot zn knokkels zodat ie gaat kokhalzen En zn voetjes zijn ook leuk, die passen al bijna in zn mond

Nu is zn piemel ook helemaal hip. Zodra de luier af is verdwijnt dat handje naar beneden en moet ie ff grabbelen Als ie heeft gepoept moet ik er echt aan denken, anders zitten zn handjes onder de drek
Hebben andere 5 maanden kindjes dat ook al? Of is Rienk een uitzondering?
het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. haha
voetjes vindt Evie overrated

en handjes in luier is tnt niet gebeurt; maar wel een goede reminder. thx Vlindur...
(overigens wel al een paar maal voetjes in de poepluier gehad... of sokjes haha).

ben moe; ga offline en lekker op bed voor de tv...

tot morgen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:48:55 #120
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81943451
BJ ik doe al standaard de sokjes uit als het om een poepluier gaat en ik Thomas ergens anders ververs. Of ik moet eens reservesokken in de luiertas stoppen

Brabbelen tijdens het drinken uit de fles is hier ook megafun

Slaapwel
pi_81943679
Wij hebben al geen sokken meer, die gaan echt standaard binnen een minuut uit... dus we doen alleen malloits (damn, hoe schrijf je dat) aan bij Minke. Die gaan dus ook uit bij de luiers verschonen. Maar daarvoor trok ik altijd alles uit de buurt van poepluiers, heb geen zin in onnodig extra was of een vies kind.

Oh en hier is alles tijdens het drinken van de fles interessanter dan het drinken zelf. Maar waag het niet de fles weg te zetten, dan is het oorlog. Heel gezellig... En verschonen is nu ook een marteling aan het worden, alles in de kamer is leuker dan gewoon stil (-achtig) liggen en dus is de fun om zo vaak mogelijk van je ene zij naar de andere te rollen/worstelen.... *zucht* waar is die tijd dat ze nog niet zo veel konden... (grapje hoor, ik vind dit stiekum wel heeeel leuk)
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:11:12 #122
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81945190
Hier smijt Thomas tegenwoordig altijd zijn poep in de lucht als we de pamper willen toedoen (en ik ben al zo onhandig met die ondingen P. zucht vrij regelmatig dat die pamper weer niet helemaal goed zit). En inderdaad, rondkijken tijdens het drinken. Aan de borst was dat niet zo erg, waren het gewoon zijn ogen die ronddraaiden, maar met die flessen mag je echt constant meebewegen om de fles in zijn mond te kunnen houden

En misschien klinkt het niet zo heel lief van mij, maar man wat was het zalig dat Thomas vandaag meer dan 2u in zijn bedje heeft geslapen Mijn strijk is weggewerkt, was opgehangen, woonkamer en keuken opgeruimd, flessen en kolfgerief gesteriliseerd en dat allemaal terwijl ik alleen thuis was Hij mag dat nog doen
pi_81945431
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. haha
voetjes vindt Evie overrated

en handjes in luier is tnt niet gebeurt; maar wel een goede reminder. thx Vlindur...
(overigens wel al een paar maal voetjes in de poepluier gehad... of sokjes haha).

ben moe; ga offline en lekker op bed voor de tv...

tot morgen!
Sokjes in de poep, check vandaag!

En Lijnloos, over dat verschonen, dat klinkt ook erg bekend. Stil liggen is er niet meer bij!
pi_81947884
Oh wat heerlijk om dit toch te lezen
Lekker mopperen over onze liefste kindjes

En Leo, over die sokken is een deal

Rienk doet zn kont omhoog als ik de luier vast wil maken, dus luier onder de billen, beetje aantrekken zodat het bij zn billen langs zit en dan vast maken, maar bij het 'beetje aantrekken' doet ie zn bilpartij zodat ik die luier weer in m'n handen heb en dus weer opnieuw kan beginnen. En hij maar lachen

En meedraaien met de fles doet ie hier ook. En kwebbelen en gillen Oh joh, ik vind het echt steeds leuker he!
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:01:50 #125
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81948741
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat Thomas bij mij nog niet echt uit een fles wil drinken. Maar dat is dan ook weer lief omdat hij heel de tijd zijn kopje naar mijn borsten draait

Wel grappig trouwens dat het in het begin zo'n scène was om hem een andere pamper aan te doen (wenen en krijsen) en dat hij nu al begint te lachen vanaf dat hij in zijn blote billen ligt (alleen verdwijnt de glimlach als sneeuw voor de zon als er een camera in de buurt komt (heeft hij van zijn mama én papa vrees ik )

En Vlindur, kun je je de (foto)topics al voorstellen binnen x aantal jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')