quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef leonieke het volgende:
Thomas zal dus Rienks voorbeeld volgen al mag hij nog x aantal jaar wachten vooraleer hij aan zijn piemel zit en dan wil ik het ook niet weten
Mijn god daar heb ik zelfs nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan vind je als moeder harde sokken onder het bed![]()
Leuk he, jongetjes
het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. hahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft zn handjes ook nooit echt 'bewonderd' die stopte ze ineens in zn mond en dan het liefst tot zn knokkels zodat ie gaat kokhalzenEn zn voetjes zijn ook leuk, die passen al bijna in zn mond
![]()
Nu is zn piemel ook helemaal hip. Zodra de luier af is verdwijnt dat handje naar beneden en moet ie ff grabbelenAls ie heeft gepoept moet ik er echt aan denken, anders zitten zn handjes onder de drek
![]()
Hebben andere 5 maanden kindjes dat ook al? Of is Rienk een uitzondering?
Sokjes in de poep, check vandaag!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het mondje is wel erg bekend... inderdaad; hele handjes gaan erin tot kokhalsen aan toe. En het liefst tussendoor ook nog geluidjes proberen te maken. haha
voetjes vindt Evie overrated
en handjes in luier is tnt niet gebeurt; maar wel een goede reminder. thx Vlindur...
(overigens wel al een paar maal voetjes in de poepluier gehad... of sokjes haha).
ben moe; ga offline en lekker op bed voor de tv...
tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |