Tot een jaar of 10 ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:17 schreef ymme het volgende:
Hier is de ochtend (voor mij miden in de nacht hihi) beter verlopen dan gisteren.
Om 05:30 Mart wakker. Ik speentje erin, knuffeldoek in z'n handen gegeven en weer terug naar m'n bed.
En om 06:30 had Mart er echt genoeg van. En om 06:50 fles![]()
Waar is die tijd gebleven dat meneer sliep tot 08:00 uur. (zal dit nog terug komen, of in iedergeval tot 07:00 uur ofzo).
En ze zeggen, ach je went eraan. Nou nee hoorBen nog steeds geen ochtendmens.
Mart gaat rond 19:30 uur naar bed. En dan rond 22:30 uur nog een flesje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:34 schreef leonieke het volgende:
Ymme, wanneer gaat Mart 's avonds slapen? 6.30u vind ik best lekker klinken, hoor
Hier precies hetzelfde laatste dagen! Grappig! Ik vind dat ik absoluut niks te klagen heb hoor, we mogen hartstikke blij zijn dat ze zo goed slapen johquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef ymme het volgende:
Hij is dus al wel om 05:30 wakker. En met 2 of 3 keer speen blijft hij tot 06:30 tevreden.
Dat was echt pure verwennerij iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef ymme het volgende:
Ik weet dat hij heel goed slaapt.
Maar we zijn verwend. Eerder was het laatste fles 22:00 uur en dan werd meneer om 08:00 uur wakker.
Ik moest even hard op lachen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Libell, dat is schrikken zeg!
Piemel graaien schijnen alle jongetjes op een gegeven moment te doen. Vrienden van ons vertelden van de week nog dat het een wonder is dat hun zoon (moet nog 2 worden) zijn piemel nog heeft, want die trok er soms zo hard aan dat ze dachten dat hij hem eraf zou trekken
Hier wordt ook driftig op vuistjes en vingers/duimen gesabbeld. Ook sabbelt Harry graag op mijn arm of mouw, randje van de doek, randjes van zijn eigen kleding etc.
Harry sliep hier van de week bijna 8 uur doorom de volgende dag voor 2 nachtvoedingen te komen ipv 1
![]()
Ik ben me ervan bewust dat het gisteren misschien het grote lot was dat ik heb gewonnen en dat het nu misschien niet meer goed zal gaan. Thomas is gewoon doodmoe, maar wil alleen maar bij mij of bij P. slapen overdag. Maar één keer niezen of hoesten of een verkeerde beweging en hij is weer wakker. En idd, je krijgt heel weinig gedaan in huis. Ik ben nu niet dé huisvrouw bij uitstek, maar als ik het al op mijn heupen krijg, dan is het vrij frustrerend aan het wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:26 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, het is ook fijn als je vanalles in huis kan doen. Harry wil hier overdag alleen bij mij slapen. En dat terwijl het een week zo goed ging met in bed leggen! Nu slaapt hij max een half uur of 3 kwartier. Daarna is het echt hard brullen en slaapt hij verder bij mij. Hij is dus blijkbaar wel moe. Ik snap ook niet waarom hij tussendoor wakker wordt en het dan zo op een brullen zetten![]()
Dus ik krijg maar weinig in huis gedaan...
Het zijn misschien krampjes. Naar de avond toe worden die meestal slechter (hebben ze al meer lucht binnen gekregen). De krampjes zijn hier al veel verminderd (zeker nog niet helemaal weg) maar we hebben hier regelmatig met de handen in het haar gezeten (en dan maar trappelen met zijn beentjes en wrijven over zijn buik).quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:32 schreef Morretje het volgende:
Gefeliciteerd Marlinde!![]()
En Minke lekker gegroeid!![]()
Hier gaat het ook goed, Mevrouw was zondag alweer gegroeid, gister bijna d'r geboortegewicht weer gehaald.![]()
Ze is een intens tevreden baby, behalve tussen 16.00 en 19.00 ongeveer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |